Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

«әуенінен тап» ойыны

Тақырыбы: <<Әуенінен тап>> ойыны
Мақсаты: 1. Балалардың музыкалық ырғақты сезінуін естесақтауы мен ести
білу қабілетін дамыту.
2. балалардың сұлулыққа, әсемдікке деген сезімін дамыту. Оларды
аспаптық шығармалардан ләззат алуға, эстетикалық әсер алуға
тәрбиелеу.
Көрнекілік: саз аспаптары, кесте,плакатта музыка туралы қанатты сөздер,
танымдық жұмбақтар.
(танымдық жұмбақтар бір апта бұрын ілінуі)
* Ребус(музыкаға байланысты)
* Криптограмма (домбыра туралы төрт жол тақпақ шығару)
* Бұл қай өлең? Бір әнің шумағын алып, әрбәр жолының соңғы сөздерін жазып қойдым. Алдыңғы сөздерін табу керек.
Осы жұмбақтардың әділ шешуін тауып, бірінші болып тапсырған 3 оқушы <<Әуенінен тап>> ойынына жолдама алды. Ойынды мынадай өлең жодарымен бастадым:
Ән әуенін теріңдер Еш қиыны жоқ мұның
Бәрің бермен келіңдер Сазын білсең өлеңнің
Бұл қызызты ойыды Түсінсеңіз болғаны
Тамашалап көріңдер Құдіретін өлердің

Бұл ойыннан қашпайық
Әуенін тауып тастайық
Әзір болсақ бәріміз
Ал ойынды бастайық!

Танымдық жұмбақтардың шешуін дәл тауып, бұрын тапсырған тапқырларды ойын алаңына шақырамын. 3 ойыншы ойын алаңына шығады. Ойынның шарты түсіндіріледі.
Ойын 4 бөлімнен тұрады:
І. Бөлім әуендері 1-ші кестеде көрсетілгендей:
1. <<халық әуендері>>
2. <<қазіргі айтылып жүрген әндер>>
3. 90 - жылдардағы әндер>>
Әрбіреуінің тұсындатөртеуден жасырын ұпай сандары берілген.
Қазір 1 - ойыншы осы үшеуінің біреуін таңдайсыңда нешінші екенін айтасың. Мысалы: бір халық әні орындалады. Кім әуенді тапса, сол кісі 2 - номірде шыққан ұпай алған оқушы жалғастырады. Осылай І бөлімнмң әндері бойынша 10 әуенге дейін табады.
1 - бөлім соңында бір бір ән орындалады
2 - бөлімде әуендері: Е. Хасанғалиев әндері, М. Омаров әндері, Ш. Қалдаяқов әндері. 2 - бөлімде, 1-2 бөлімнің қорытындысы бойынша кімде ұпай саны аз, сол ойыншы ойынан шығады.
3 - бөлімнің шарты мынадай: Кімде ұпай саны көп, сол ойыншы бастайды. Мысалы: мен бұл әуенді 8 нотадан табамын дейді. Келесі ойыншы 7 немесе 6 нотадан табамын деп азайтып береді. Сойтіп, 1 - ойыншы тапсын дегенше айтады. Мысалы, бес нотадан табамыыын десе, сол әуеннің тек бес нотасы ғана орындалады. Егер ойыншы таба алмаса, келесі келесі ойыншыға бір ұпай беріледі. Қайсысы көп ұпай жинайды, сол ойыншы соңғы қорытынды бөлімге қатысады. Аз ұпай жинаған ойыншы ойыннан шығады. 3 - бөлімнің соңында бір ән орындалады.
Қорытынды бөлім: 1 минут ішінде 7 әннің әуенін табу керек. Әнің атын, композиторын міндетті түрде атауы керек. Сөйтіп ойынның жеңімпазын анықтап, ойынға қатысушыларға сыйлықтар табыс етіледі.


Ұқсас жұмыстар
Оқушылардың назарын сабаққа аудару. Сабақтың тақырыбы
Сазды аспаптар сыры
Алтын адам. зат есім. 10 сынып
Халық ауыз әдебиеті - асыл мұра
Аспаптық музыка
Қарлығаш тобы
Біз не үйрендік?
Не білдік, не үйрендік?
Тақырып - Зат есімнің жекеше және көпше түрі
Word Pad программасынмен практикалық сабақ
Пәндер