Мұрат атай

- Жыл мезгілін айыра білу.
- Малдың пайдасын білу.
- Мұрат атайдың еңбегін бағалау.
1. Анимация тамашалап, талдау.
2. «Мұрат атай» мәтінін тыңдау, тірек сөздер.
3. «Ойлан-жұптас -талқыла», әр топ постер қорғайды.
4. «Ой толғаныс» шығармашылық жұмыс. Әр топ басшысы өзге топ алдында суреттерді қорғап, мағлұмат береді.
Өзгерістерді бағалау
Басқа әріптестермен ақылдасу
Тәжірибе негізінде өзгерістерді сипаттау
5 минут
3 минут
5мин
10минут
10 минут
8мин
2 минут
2 минут
Ұйымдастыру кезеңі.
Тренинг «Визиттік карточка».
Сыныптың оқушыларын түрлі-түсті парақшалар арқылы топқа бөліп отырғызу.
Сабаққа қатыспаған оқушыларды белгілеу.
Бағалау критерийлері.
1. Үй тапсырмасының мазмұнын дұрыс ашу.
2. Мұрат атайдың кім екенін білу.
3. Мұрат атайдың есіне не түскенін білу.
4. Қосымша сұрақтарға жауап беру.
Үй тапсырмасын сұрау
1-топ: Үй жануарлары, олардың пайдасы.
2- топ: Мал шаруашылығы деген не?
3- топ:Мал шаруашылығының қандай мамандарын білесіздер?
Қызығушылықты ояту
«Қошқар мүйізі» анимациясын көрсету.
Фильм бойынша талдау жұмысын жүргізу.
«Мұрат атай» мәтінін тыңдату. Слайд көрсету.
Тірек сөздер :( жайылымға, шүйгініне, көкке, таң сәріде, кібіртіктеп, ықтасын, қалжыраған)
«Ойлан-жұптас-талқыла»
1-топ: Мұрат атай деген кім? Ол не істейді?
2- топ: Мұрат атайдың есіне не түсті? Ол қойларын қалай аман алып қалды?
3- топ: Қойдың пайдасы туралы не білесіздер?
Топта талқылап, ортақ шешімге келіп, постерлерін қорғайды.
- Сұрақтарға жауап беріп болған соң, деңгейлеріне қарай топқа бір-бірден ынталандыру үшін стикерге баға қойып, мадақтау.
«Ой-толғаныс сатысы»
Шығармашылық жұмыс.
Әр топ баяндаушысы келесі топқа барып, суретін қорғайды.
Бағалау.
Балалар бүгінгі сабағымыз ұнады ма? Олай болса, әр топ бір-бірін бағаласын.
Үйге тапсырма: Мәтінді түсініп оқимыз. Осы тақырып бойынша білімдерімізді тағы да жетілдіреміз. Интернеттен, басқа әдебиеттерден қосымша материалдар іздестіреміз.
Мұғалім: Бүгінгі сабаққа белсене қатысқандарыңызға рахмет! Сау болыңыздар!
Мұғаліммен сәлемдесу.
Оқушылар түстер бойынша бөлініп, өз үстелдерінің басына жиналады.
Оқушылар бағалау критерийлерін ескере отырып, жақсы бағалануға ұмтылады. Белсенді қатысады. Сабақтың мақсатына жетеді. Үйге берілген тапсырманы айтып, түсіндіреді.
Анимация көру арқылы мал шаруашылығының мазмұнын түсініп, әр оқушы өз бетінше ойланады. Тірек сөздермен танысып, талдайды.
Мұғалімнің тапсырмасы бойынша оқушылар жұптасып бір бірімен ой бөліседі. Мұғалімнің бағыттауы бойынша топта жұмыс істейді, яғни топта талқылап, бір шешімге келеді, постер жасап, қорғайды.
Өздеріне түртіп алады.
Оқушылар бір-бірін бағалайды.
Оқушылар орындарынан тұрып, қош айтысады.
Үй тапсырмасын күнделіктеріне жазып алады.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz