Логарифмдік теңдеулерді шешу: сабақ жоспары мен тапсырмалар

Сабақтың тақырыбы: Логарифмдік тендеулерді шешу.

Сабақтың мақсаты: Білімділік: логарифмдік тендеулерді шешу жөнінде түсінік беру, логарифмдердің негізгі қасиеттерін қайталап оқушылардың білім деңгейін тексеру, бағалау бекіту.

Тәрбиелік: Оқушылардың ойлау, еңбек ету қабілетерін жетілдіру, оларды шыдамдылыққа, жаупкершілікке өз бетінше енбектенуге тәрбиелеу

Дамытушылық: Алған білімді есептер шығаруда, жана білімді бекітуге

қолдана білу, оқушылардың пәнге қызығушылығын арттыру, дамыту.

Сабақтың түрі: Жана білім беру сабағы.

Көрнекілік: Таратпа материалдар, таблица, плакат, білім парағы, карточкалар, тест жауабы жазылған плакаттар.

Сабақтың жоспары:

1. Ұйымдастыру кезеңі.

2. Үй тапсырмасын тексеру.

3. Сабақтың мақсатымен таныстыру

4. Ауызша есеп

5. Логарифмнің және логарифмдік функциясының қасиеттеріне шолу жүргізу

6. Жаңа сабақты түсіндіру

7. Жаңа сабақты бекіту

8. Топпен өзідік жұмыс жасау

9. Тест жазу

10. Сабақты қорытындылау

11. Оқушылардың білімін бағалау

12. Үйге тапсырма беру

13. Алтын қақпа ойыны

Сабақтың барысы:

1. Оқушыларды 3 топқа бөліп отырғызу.

2. Топ басшысын сайлау.

3. Балалар, бүгінгі сабақтың мақсаты логарифмнің және логарифмдік функциясының қасиеттері бойынша алған білімді бекіте отырып, логарифмдік тендеулерді шешіп үйрену

4 . Ауызша есеп :

1. Теңдеуді шеш 4 х =64

2. Логарифмнің мәнін тап:log 2 32 5. Логарифмнің мәнін тап: log 5 125

3. Логарифмнің мәнін тап:log 16 1 6. Логарифмнің мәнін тап: log 7 343

4. Логарифмнің мәнін тап:log 1\3 9

5. логарифммен және логарифмдік функциясының қасиеттеріне шолу жүргіземіз.

1. log a b (мынаны қалай оқымыз) . Логарифм деген не?

2. а log a b = b (қалай аталады? Мұндығы а және b жөнінде не білесіндер?)

3. у= log a b (бұл қалай аталады)

4. D (log a ) =R

5. Е (log a ) =R

6. а>1, 0<а<1

7. Енді, логарифмнің негізгі қасиеттерін екі оқушы тақтаға шығып, ал қалған оқушылар орнында бетке орындайды. Бағалау парағына әр оқушы өз ұпайын қойып отырады.

6. Жаңа сабақ . Ен қарапайым логарифмдік тендеуді карастырайық

log a х = b; а>0, а=1, х>0.

Санның логарифмнің анықтамасынан a b саны сол шешімі екендігі бірден табылады х= a b

1-мысал . Тендеуді шеш

log 2 2 +4х+3) =3; х 2 +4х+3=2 3

х 2 +4х+3-8=0

х 2 +4х-5= 0

х 1 =-5; х 2 = 1. Жауабы:-5; 1.

2-мысал. Тендеулерді шешіңдер:

log 5 (2х+3) = log 5 (х+1)

берілген теңдеуге мәндес теңдеу жазайық

2х+3=х+1; 2х-х=1-3; х=-2.

Тексеру жасаймыз

log 5 (-1) = log 5 (-1) бұл теңдігі тура емес (мұның мағынасы жоқ) .

Жауабы: шешімі жоқ.

3. Теңдеуді шешеік: log х 2 -2х+2) = 1

х- логарифмдік функцияның негізі, сондықтан х>0, х =1.

х 2 -2х+2= х; х 2 -2х+2-х = 0

х 2 -2х+2= 0; х 1 =1 х 2 =2

Жауабы: х =2.

7. Жана сабақ бекіту

1. Ең қарапайым логарифмдік тендеуді ата.

2. Бұл тендеудің түбірін қалай табамыз?

8. Топпен кітап бойынша өздік жұмысын жүргізейік

Топ номері
Тапсырма номері
Жауабы
Топ номері: I
Тапсырма номері: № 513(в)
Жауабы: 3
Топ номері: II
Тапсырма номері: №514(в)
Жауабы: -2, 35
Топ номері: III
Тапсырма номері: №514(а)
Жауабы: 4

Топтағы есеп тексерілгеннен кейін, әр топтан бір оқушы шығып өз есептерін тақтада көрсетеді, сосын өздерін бағалайды, сабаққа қатысқан үшін 1ұпай қояды, ал тақтаға шыққан бала 3 ұпай алады.

9. Тест жұмысы

Тест

I нұсқа

1. Теңдеуді шеш: log 2 х = 4

А) 14; В) 4; С) 16; Д) 2;

2. Теңдеуді шеш: log 5 (2х-1) =2

А) 15; В) 13; С) 26; Д) 14;

3) Теңдеуді шеш: log 2 2 -3х+10) =3

А) -1; 2; В) 1; 2; С) 2; 6; Д) 3; 5;

II нұсқа

1. Теңдеуді шеш: log 7 (4х-6) = log 7 (2х-4)

А) 1 В) шешімі жоқ. С) -1; Д) -2;

2. Теңдеуді шеш: log 1\2 2 -4х-1) =-2

А) -5; -1: В) 2; 3; С) -1; 5; Д) -3; -2;

3) Теңдеуді шеш: log 2 2 -3х+10) =3

А) -1; 2; В) 1; 2; С) 2; 6; Д) 3; 5;

III нұсқа

1. Теңдеуді шеш: log 7 (4х-6) = log 7 (2х-4)

А) 1 В) шешімі жоқ. С) -1; Д) -2;

2. Теңдеуді шеш: log 1\2 2 -4х-1) = -2

А) -5; -1: В) -1, 5 С) -2; 3; Д) -3; -2;

3. Теңдеуді шеш: log 2 х = 4

А) 14; В) 4; С) 16; Д) 2;

Тест тапсырмалары
Тест жауаптары
1
2
3
Тест тапсырмалары: 1
Тест жауаптары: С
В
В
Тест тапсырмалары: 2
Тест жауаптары: В
С
В
Тест тапсырмалары: 3
Тест жауаптары: В
В
С

Тапсырманың нешеу дұрыс сонша ұпай қойылады.

10. Сонымен бүгінгі сабақта қандай теңдеу таныстық?

11. Енді бағалау парағындағы ұпайларынды санап, егер кімде-кім 10-12 ұпай алса «5», 8-9 ұпай алса «4» және 1-7 ұпай алса «3» қойылады.

12. үйге тапсырма

№514; №516; №518


Ұқсас жұмыстар
Логарифмдік теңдеулерді шешу әдістері: практикалық сабақ
Ашық сабақ: Көрсеткіштік және логарифмдік теңдеулерді шешу (Алгебра, 11-сынып)
11-сынып алгебра: логарифмдік теңдеулерді шешуге арналған сабақ жоспары
Логарифмдік теңдеулерді шешуді жүйелеп қорытындылау (саяхат-сабақ)
8-сынып: Квадрат теңдеулерді шешу - сабақ жоспары, тапсырмалар және бағалау
11-сыныпқа арналған сабақ жоспары: Логарифмдік теңсіздіктерді шешу
Сабақ жоспары: Қарапайым тригонометриялық теңдеулерді шешу
11-сынып: логарифмдік теңдеулер және шешу тәсілдері
Логарифмдік теңдеулер: анықталу облысы және шешу әдістері
3-сынып математикасы: Теңдеулерді шешу сабақ жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz