Файл қосу

О дыбысы

Пән: Әртүрлі
Шаяхмет А.К.
А. Байтұрсынов атындағы бастауыш гимназиясының мектепалды даярлық сыныбының мұғалімі

Сабақтың тақырыбы: О дыбысы және әрпі
Сабақтың мақсаты:
* О әрпімен оқушыларды таныстыру. Құрамында О дыбысы бар сөздерді талдау; О дыбысын дұрыс дыбыстатып, оның таңбасын - әрпін таныту; О дыбысы бар сөз, сөйлем ойлату.
* Оқушылардың ойлау қабілетін дамыту.
* Еңбекке, адамгершілікке тәрбиелеу;
Әдісі: Сұрақ-жауап, жұмбақ, қайталау.
Көрнекілік: мазмұнды сурет, қима әріптер, сызба - кесте.
Сабақтың түрі: Саяхат сабақ.
Сабақтың барысы:
I Жаңа сабақ.
- Балалар, бүгін біз << Әріптер бағына >> саяхатқа шығамыз.
- << Әріптер бағына >> қандай көлікпен барсақ екен?
- Ал, балалар, ол баққа мен << Білім >> көлігімен барғым кеп отыр. Ал сендер осы көлікке отыруға дайынсындар ма?
- Онда қарап отырмайық.

* Ал, балалар, ойнайық,
Ойнайық та ойлайық.
Қандай жұмбақ болса да
Шешпей оны қоймайық .
* << Оюда>> бармын,
<<Допта бармын>>.
<<Түнде жоқпын.
Мен сонда қандай дыбыспын? ( О )
<<О>> дыбысын үш рет хормен қайталап айтқызу.
Осы дыбыспен сөздер ойлау ( Ою, орындық, доп)
- <<О>> қандай дыбыс? (дауысты)
- Ол сөздің қай буындарында кездеседі ?
- Кім осы дыбыспен мысал келтіреді ? ( Балалардың мысалдарын тыңдау).
Сергіту сәті.
Оң қолымда - бес саусақ,
Сол қолымда - бес саусақ.
Алақанды ашамыз,
Беске бесті қосамыз.
Кел, санайық ал мұны,
Нешеу болды барлығы?
Оң қолымда - бес саусақ,
Сол қолымда - бес саусақ.
Жасырып ем бесеуін,
Қалды мұнда нешеуі?
Бесеу екен қалдығы,
Нешеу еді барлығы. (он)
- О дыбысы кездесетін сөздер бар ма? (дыбыстық талдау жасау).
- Балалар, алдымыздан қасқыр шықты. Ол біздің қайда баратынымызды сұрады. Жауапты орындауға оқулықтағы үзік сызықтарды қосуымыз керек ( Балалар орындайды).
- Одан әрі жүріп келе жатқанда алдымен түлкі кездесті.
- Егер оқулықтың осы бетіндегі <<Ою>> сөзімен үлгі бойынша сөйлем құрасаңдар, бақты өзім көрсетіп беремін, - деді ол қулана
(Тапсырма орындалады).
- Баққа жақындағанда қарауылдың арпылдап иті шықты. Ол буындарды толықтырып оқып беруді бұйырды. ( Балалар жарыса оқиды).
Ойын. <<Күн мен түн>>, << Білім>> көлігімен баққа келеді. Олар:
- Балалар қалай оқи алады екен, көрейік, - деп мына сөздерді берді. ( ойна, ою, орындық т.б.).
- Балалар сөздерді оқып, олармен сойлем құрайды. Енді оларға балалар басқа да өнерлерін көрсетпек болды.
1) <<Қошақан>> әні.
2) <<Қамажай>> биі.
3) Тақпақ, жұмбақтар айтылып ішінен <<О>> дыбысы табылып, сөздер буынға бөлінді. <<О>> әрпін келтіре отырып <<Отан>> тақырыбы төңірегінде әңгімелесу. Балалар Отанын сүйетіндігін айтты. Оны мына өлең шумағымен пысықтай түсті.
Отанды әркім анасындай,
Қастерлейді, қолдайды,
Өйткені Отан баласындай,
Бізді асырап, қорғайды.
Отан деген - атамекен,
Отан деген - туған жер.
Отан - ана, Отан - пана,
Қазақстан - туған ел,
- Сонымен, әріптер бағымен қош айтысып, саяхаттан аман-есен өз мекенімізге оралдық..
II. Қорыту.
Алдар көсе сыныпқа келді. Оның қоржынында бір тапсырмасы бар. Ол балаларды сабақты қаншалықты меңгергендерін білу үшін <<О>> әрпімен сөздер құрастырғызды. (Балалар сөздер, сөйлем құрастырды).
- Енді, балалар, Алдар көсе өз ауылына аттанады. Ол сендерге сабаққа жақсы қатысқандарын үшін мына сыйлықтарды тапсырады. (Оқушыларға ою беру).
III. Үйге тапсырма. <<Отан>> тақырыбына қатысты сурет салып келу.

Қостанай облысы
Арқалық қаласы



Ұқсас жұмыстар
О дыбысы және әрпі
Өө дыбысы мен әрпі
Торғай сөздерінде дыбыстық талдау жасау
Ө дыбысы мен әріпі. 1 сынып
Тақырып О дыбысы және әрпі
О дыбысы мен әрпі
Балаларға ұнайтын
Қ дыбысы
"әә дыбысы мен әрпі". 1-сынып. сауат ашу
Әліппе пәні. о дыбысы мен әрпі. қмж, 1 сынып
Пәндер