Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Құмырсқаның қанағаты. 3 сынып
<<Бекітемін>> Өту уақыты 16 .04.13.
Оқу ісінің меңгерушісі Абжалиева Г.Е.
----------------- Сыныбы 3 <<А>>23 бөлме
<< - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - _______>>_________ 2013 ж. Мұғалім - Қыдырбаева Р.Ә.
Әдебиеттік оқу
Сабақтың тақырыбы: Құмырсқаның қанағаты (Ертегі)Сабақтың мақсаты мен міндеттері:
Білімділік: ертегіні түсініп оқу арқылы мазмұнын өмірмен байланыстыра отырып, негізгі идеясын ашу, өз бетінше жаңа ақпаратты алуды қалыптастыру,оқылып жатқан мәліметтерге сұрақ қоя білу шеберлігін қалыптастыру.Дамытушылық: кейіпкердің іс-әрекетін дәлелдеуде өз көзқарасын көркем тілмен жеткізе алуға дағдыландыру;шығармашылық қабілетін жетілдіру, сабаққа белсенділігін арттыру;Тәрбиелік: халық ауыз әдебиетінің үлгілерін пайдалана отырып,ауызбірлікке, ұйымшылдыққа, қанағатшыл болуға ,жақсы қасиеттерді үйренуге тәрбиелеу, өзгелердің пікірін тыңдай білуге, әңгімелесу мәдениетіне, өз жұмысына рефлексия жасай білуге тәрбиелеу.Көрнекілігі: интерактивті тақта, сюжетті видео.Әдісі: СТО стратегиялары.
Сабақтың типі: жаңа сабақ.Барысы.
Ұйымдастыру кезеңі.
Оқущыларды топқа бөліп отырғызу.
Психологиялық дайындық.
-Ақ көңілді жүрекпен
Ақ ниетті тілекпен
Амандасып алайық
Қонақтарға ізетпен
(Оқушылар топ болып қол ұстасып, бір-біріне үнсіз, іштей жақсы тілек тілейді.)
Үйге берілген ізденіс жұмыстары.
І топ. <<Қанағат қарын тойғызады>> деген мақалдың мағынасын түсіндір.
ІІ топ. Құмырсқаның қандай қасиетін білесіңдер?
ІІІ топ.Құмырсқаның тіршілігін зерттеу.
І.Қызығушылықты ояту.
<<Блум таксономиясы>> бойынша сұрақтар.
Жіңішке сұрақтар:
І топқа.
1.Құмырсқа қандай отрядқа жатады?(жарғанаттылар отряды)
2.Денесі неше бөліктен тұрады? (бас, көкірек және құрсақ)
3.Құмырсқаның үйі қалай аталады?(илеу)
ІІ топқа.
1.Құмырсқаның неше жұп аяғы болады?
2.Әрбір илеуде қандай <<жұмысшы>> құмырсқалар болады?
3.Құмырсқалар жұмысты қалай істейді?
ІІІ топқа.
1.Құмырсқадан не жасалады?
2.Құмырсқаның ең жақсы қасиеті қандай?
3.Құмырсқаның илеуі ем бола ма?
Жалпақ сұрақтар.(Әр топ басқа топтарға үй жұмысы бойынша сұрақтар қояды.)
І топ. <<Қанағат қарын тойғызады>> деген мақалдың мағынасын түсіндір.
ІІ топ. Құмырсқаның қандай қасиетін білесіңдер?
ІІІ топ.Құмырсқаның тіршілігін зерттеу.
<<Т кестесі стратегиясы>> Әр топ өз білгендері бойынша құмырсқаның тіршілігі туралы сурет салады.
ІІ.Мағынаны ашу.
1.Тақырыппен таныстыру.
2. Ертегі туралы анықтама.
3.Мұғалімнің оқуы.
Іштей оқу.
<<Түртіп алу>> әдісі бойынша сөздік жұмысы жүргізіледі.
Тізбектей оқу.
1.<<ДЖИК СО>> әдісі бойынша.
Оқушылар 3 топқа бөлініп отырады.Мәтін де 3-ке бөлінеді.Әр топ өздеріне берілген мәтінді түсініп оқып, топта талқылайды. Сонан соң топтан 1 оқушы сыныпқа айтады.Мәтін ретімен баяндалады.
Сергіту сәті.
2. <<Геометриялық фигуралар>>стратегиясы.
Оқылып отырған мәтіннің кейіпкерлерінің мінез-құлқына, сипаттама бере отырып қорытынды жасайды. Кейіпкерлерді түрлі фигуралардың сипатына қарай ұқсастығын табады.
3. << Кубизм>>стратегиясы бойынша сұрақтарға жауап береді.
1.Барлық халықтың, жан-жануардың, жәндік, өсімдіктің тілін түгел білу мүмкін бе? Неліктен?
2. Құмырсқалар да бір-бірімен керісіп, төбелеседі.Олар не үшін керіседі деп ойлайсың?
3.Құмырсқа оқымыстының айтқанына сеніп, сауытқа жатты, қалай ойлайсың әлде жатпау керек пе еді?
4.Оқымыстының құмырсқаға істегенін дұрыс деп ойлайсың ба? Дәлелде.
5.Өмірде қанағатсыз адамдар көп, оларға не айтар едің?
6.Ертегіден көңіліңк не түйдің, не үйрендің?
<<Құмырсқа>> видеосын көрсету.
ІІІ. Ой толғаныс.
* <> - Оқушы қандайда бір объектіні алып, сол рольге еніп өз ойын жазады.
* <<Автор орындығы>> стратегиясы бойынша <<Құмырсқаға >> хат жазып, оны автор орындығында отырып оқиды.
3. <<Әңгіме кестесі>> арқылы қорытындылау.
4.Үйге тапсырма.
Мәтіннен түсінік айту.
Мәтінді рөлге бөліп оқу.
Ертегінің анықтамасын жаттау.
5.Бағалау.
ІІІ. Жаңа сабақ
Есеп шығару. <<Ертегі>>
Ертегі - адам өмірінде, хайуанаттар дүниесінде болуға лайық әр алуан қызық, ғажайып оқиғаларды ойдан шығарып, өсіре әңгімелейтін көркем баяндалған шығарма.Ертегілерді оқу арқылы халқымыздың әдет-ғұрпын, тұрмыс-салтын білеміз.Ертегіде халықтың арман-тілегі,даналығы баяндалады. Ертегі кейіпкері арқылы адам бойындағы батырлық, тапқырлық, шешендік, адамгершілік, тағы басқа ізгі қасиеттерді көреміз. Қазақ ертегілері - әдебиетіміздің бай қазынасы. <<Ой қозғау>> Жұмбақ шешуБір балуан өзі күшті,қайраты мол,Өзінен үлкен затты көтерер ол.Мейлі қыр,мейлі жота,мейлі төбе,Қайқаңдап аса берер бәрінен ол.
Екі ұшы жұдырықтайОртасы қылдырықтай. (Құмырсқа)
Дәптермен жұмыс.
Күннің реті.
Тақырып. <<Құмырсқаның қанағаты>> (Ертегі)
Сөздік жұмысы. Оқымысты-ғұлама,білімді,көзі ашықҚанағат-барға риза болу.
Ой шабуылы. <<Құмырсқаның қандай қасиеттерін білесіңдер?>>
ақылдыиісшілұйымшылпайдалыеңбекқор
Видео <<Құмырсқалар>>
Мәтінмен жұмыс.
1.Мұғалімнің оқуы .
2. Іштей оқу.
3. Тізбектей оқу.
4. Топ бойынша оқу.
3. Топ бойынша түсінік айту.
4.Рөлге бөліп оқу.
Мәтінді талдау.
Енді құмырсқаның тағы қандай қасиетін білдік?
Осы мәтіннен не үйрендік?
Мақал
Қанағат қарын тойғызады.
Шығармашылық жұмыс.
Құмырсқаға сұрақ қою.
Оқымыстыға сипаттама жазу.
Ақпараттық хабар.Құмырсқа - жарғаққанаттылар отрядының бір тұқымдасы . Денесі бас, көкірек және құрсақтан тұрады. Басы үлкен, жақтары жақсы жетілген, ауыз аппараты кеміргіш. Көкірек бөлімі жіңішке, онда үш жұп аяқтары жақсы жетілген құрсақ бөлімінде шаншары мен улы бездері жақсы дамыған. Құмырсқалар, көбіне топтанып арнайы илеу жасап, тіршілік етеді. Әрбір илеуде аталық, аналық, "жұмысшы" құмырсқалар болады. Олардың иіс, дәм сезуі өте жақсы жетілген. Құмырсқадан алынатын дәрілер буын ауруларын, қант диабетін емдеуде, қан қысымын реттеуде қолданылады. Оның илеуі де ем болады екен.*Балалардың қолқа безінің ісінуінде немесе басқа да ісіктерді асқындырмау үшін мына емді есте ұстаңыз. Таңертең ерте, күн шықпас бұрын құмырсқаның илеуінен алып, суға шымырлатып қайнатып алып, су әбден суыған соң илеуді шүберекке орап, ісінген орынға таңса ісікті қайтарады.Жәндік шаққанда, ісікті, уытты қайтару үшін қара құмырсқа мен кәріқыз құртын қосып талқандап, суға езіп, ісінген немесе жараланған жерге таңса жара жазылады.Аяққа жара шыққанда кептірілген қара құмырсқаны талқандап жараның аузына таңуға болады.
ІV.Қорытындылау.
<<Әңгіме кестесі>>бойынша қорытындыланады.
V. Үйге тапсырма.
1. Мәтінді түсініп оқу.
2. Ертегі анықтамалығын жаттау.
3.Құмырсқа туралы өз бетінше ертегі құрастыру.
VІ. Бағалау.
1. Топтың қорытындысын шығару.
2.Жеке оқушыны бағалау.
1.Өлеңді мәнерлеп оқыту.Жарыстыру. Сұрақтар қою.
2. Автордың өмірбаянын айтқызу.
3. Сұрақтар арқылы сабақты қорытындылау.
Сергіту сәті. <<Күз>>
ІІІ. Жаңа сабақ
1.Тақырыпты ашу. <<Ақкөл жағасында>>
2.Дәптермен жұмыс.
3. Автормен таныстыру.
4. Сөздік жұмысы.
Ажырық - ойпаң жерде өсетін өсімдік
Тарантас арба - төрт дөңгелекті, жақтаулы арба
Көшір - арба айдаушы
Ныспы - адамның аты-жөні
Әуез - ырғақты үн
Бешпент - астарлы шапан
Боғжама - қолдан тігілген дорба
5. Мұғалімнің оқуы.
6.Түсіндіру.
*** Талдау.
7. Оқулықпен жұмыс.
Іштей оқу.
Тізбектей оқу.
Тауып оқу.
ІV. Қорытындылау.
V. Үйге тапсырма
Мәтінді түсініп оқу.
Мәтіндегі жұмбақ, жаңылтпаштарды жаттап алу.
А. Байтұрсынұлы туралы мәліметтер жина.
VІ. Бағалау.
1.Оқымысты қандай кісі еді?
2.Ол кісі қандай көріністің куәсі болды?
3.Оқымысты құмырсқадан не сұрады?
4.Құмырсқа оған не деп жауап берді?
5.Бір жыл өткен соң оқымысты не көрді?
6.Құмырсқа қандай қасиетке ие еді?
Хабарландыру!
16.04.13. күні сағат 925 №23 кабинетте 3 <<А>> сыныбында әдебиеттік оқу пәнінен ашық сабақ болады.
Автор орындығы
1.Барлық халықтың, жан-жануардың, жәндік, өсімдіктің тілін түгел білу мүмкін бе? Неліктен?
2. Құмырсқалар да бір-бірімен керісіп, төбелеседі.Олар не үшін керіседі деп ойлайсың?
3.Құмырсқа оқымыстының айтқанына сеніп, сауытқа жатты, қалай ойлайсың әлде жатпау керек пе еді?
4.Оқымыстының құмырсқаға істегенін дұрыс деп ойлайсың ба? Дәлелде.
5.Өмірде қанағатсыз адамдар көп, оларға не айтар едің?
6.Ертегіден көңіліңе не түйдің, не үйрендің?
Жіңішке сұрақтар:
І топқа.
1.Құмырсқа қандай отрядқа жатады?(жарғанаттылар отряды)
2.Денесі неше бөліктен тұрады? (бас, көкірек және құрсақ)
3.Құмырсқаның үйі қалай аталады?(илеу)
ІІ топқа.
1.Құмырсқаның неше жұп аяғы болады?
2.Әрбір илеуде қандай <<жұмысшы>> құмырсқалар болады?
3.Құмырсқалар жұмысты қалай істейді?
ІІІ топқа.
1.Құмырсқадан не жасалады?
2.Құмырсқаның ең жақсы қасиеті қандай?
3.Құмырсқаның илеуі ем бола ма?
Жалпақ сұрақтар.(Әр топ басқа топтарға үй жұмысы бойынша сұрақтар қояды.)
І топ. <<Қанағат қарын тойғызады>> деген мақалдың мағынасын түсіндір.
ІІ топ. Құмырсқаның қандай қасиетін білесіңдер?
ІІІ топ.Құмырсқаның тіршілігін зерттеу.
1.Барлық халықтың, жан-жануардың, жәндік, өсімдіктің тілін түгел білу мүмкін бе? Неліктен?
2. Құмырсқалар да бір-бірімен керісіп, төбелеседі.Олар не үшін керіседі деп ойлайсың?
3.Құмырсқа оқымыстының айтқанына сеніп, сауытқа жатты, қалай ойлайсың әлде жатпау керек пе еді?
4.Оқымыстының құмырсқаға істегенін дұрыс деп ойлайсың ба? Дәлелде.
5.Өмірде қанағатсыз адамдар көп, оларға не айтар едің?
6.Ертегіден көңіліңк не түйдің, не үйрендің?
Оқу ісінің меңгерушісі Абжалиева Г.Е.
----------------- Сыныбы 3 <<А>>23 бөлме
<< - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - _______>>_________ 2013 ж. Мұғалім - Қыдырбаева Р.Ә.
Әдебиеттік оқу
Сабақтың тақырыбы: Құмырсқаның қанағаты (Ертегі)Сабақтың мақсаты мен міндеттері:
Білімділік: ертегіні түсініп оқу арқылы мазмұнын өмірмен байланыстыра отырып, негізгі идеясын ашу, өз бетінше жаңа ақпаратты алуды қалыптастыру,оқылып жатқан мәліметтерге сұрақ қоя білу шеберлігін қалыптастыру.Дамытушылық: кейіпкердің іс-әрекетін дәлелдеуде өз көзқарасын көркем тілмен жеткізе алуға дағдыландыру;шығармашылық қабілетін жетілдіру, сабаққа белсенділігін арттыру;Тәрбиелік: халық ауыз әдебиетінің үлгілерін пайдалана отырып,ауызбірлікке, ұйымшылдыққа, қанағатшыл болуға ,жақсы қасиеттерді үйренуге тәрбиелеу, өзгелердің пікірін тыңдай білуге, әңгімелесу мәдениетіне, өз жұмысына рефлексия жасай білуге тәрбиелеу.Көрнекілігі: интерактивті тақта, сюжетті видео.Әдісі: СТО стратегиялары.
Сабақтың типі: жаңа сабақ.Барысы.
Ұйымдастыру кезеңі.
Оқущыларды топқа бөліп отырғызу.
Психологиялық дайындық.
-Ақ көңілді жүрекпен
Ақ ниетті тілекпен
Амандасып алайық
Қонақтарға ізетпен
(Оқушылар топ болып қол ұстасып, бір-біріне үнсіз, іштей жақсы тілек тілейді.)
Үйге берілген ізденіс жұмыстары.
І топ. <<Қанағат қарын тойғызады>> деген мақалдың мағынасын түсіндір.
ІІ топ. Құмырсқаның қандай қасиетін білесіңдер?
ІІІ топ.Құмырсқаның тіршілігін зерттеу.
І.Қызығушылықты ояту.
<<Блум таксономиясы>> бойынша сұрақтар.
Жіңішке сұрақтар:
І топқа.
1.Құмырсқа қандай отрядқа жатады?(жарғанаттылар отряды)
2.Денесі неше бөліктен тұрады? (бас, көкірек және құрсақ)
3.Құмырсқаның үйі қалай аталады?(илеу)
ІІ топқа.
1.Құмырсқаның неше жұп аяғы болады?
2.Әрбір илеуде қандай <<жұмысшы>> құмырсқалар болады?
3.Құмырсқалар жұмысты қалай істейді?
ІІІ топқа.
1.Құмырсқадан не жасалады?
2.Құмырсқаның ең жақсы қасиеті қандай?
3.Құмырсқаның илеуі ем бола ма?
Жалпақ сұрақтар.(Әр топ басқа топтарға үй жұмысы бойынша сұрақтар қояды.)
І топ. <<Қанағат қарын тойғызады>> деген мақалдың мағынасын түсіндір.
ІІ топ. Құмырсқаның қандай қасиетін білесіңдер?
ІІІ топ.Құмырсқаның тіршілігін зерттеу.
<<Т кестесі стратегиясы>> Әр топ өз білгендері бойынша құмырсқаның тіршілігі туралы сурет салады.
ІІ.Мағынаны ашу.
1.Тақырыппен таныстыру.
2. Ертегі туралы анықтама.
3.Мұғалімнің оқуы.
Іштей оқу.
<<Түртіп алу>> әдісі бойынша сөздік жұмысы жүргізіледі.
Тізбектей оқу.
1.<<ДЖИК СО>> әдісі бойынша.
Оқушылар 3 топқа бөлініп отырады.Мәтін де 3-ке бөлінеді.Әр топ өздеріне берілген мәтінді түсініп оқып, топта талқылайды. Сонан соң топтан 1 оқушы сыныпқа айтады.Мәтін ретімен баяндалады.
Сергіту сәті.
2. <<Геометриялық фигуралар>>стратегиясы.
Оқылып отырған мәтіннің кейіпкерлерінің мінез-құлқына, сипаттама бере отырып қорытынды жасайды. Кейіпкерлерді түрлі фигуралардың сипатына қарай ұқсастығын табады.
3. << Кубизм>>стратегиясы бойынша сұрақтарға жауап береді.
1.Барлық халықтың, жан-жануардың, жәндік, өсімдіктің тілін түгел білу мүмкін бе? Неліктен?
2. Құмырсқалар да бір-бірімен керісіп, төбелеседі.Олар не үшін керіседі деп ойлайсың?
3.Құмырсқа оқымыстының айтқанына сеніп, сауытқа жатты, қалай ойлайсың әлде жатпау керек пе еді?
4.Оқымыстының құмырсқаға істегенін дұрыс деп ойлайсың ба? Дәлелде.
5.Өмірде қанағатсыз адамдар көп, оларға не айтар едің?
6.Ертегіден көңіліңк не түйдің, не үйрендің?
<<Құмырсқа>> видеосын көрсету.
ІІІ. Ой толғаныс.
* <
* <<Автор орындығы>> стратегиясы бойынша <<Құмырсқаға >> хат жазып, оны автор орындығында отырып оқиды.
3. <<Әңгіме кестесі>> арқылы қорытындылау.
4.Үйге тапсырма.
Мәтіннен түсінік айту.
Мәтінді рөлге бөліп оқу.
Ертегінің анықтамасын жаттау.
5.Бағалау.
ІІІ. Жаңа сабақ
Есеп шығару. <<Ертегі>>
Ертегі - адам өмірінде, хайуанаттар дүниесінде болуға лайық әр алуан қызық, ғажайып оқиғаларды ойдан шығарып, өсіре әңгімелейтін көркем баяндалған шығарма.Ертегілерді оқу арқылы халқымыздың әдет-ғұрпын, тұрмыс-салтын білеміз.Ертегіде халықтың арман-тілегі,даналығы баяндалады. Ертегі кейіпкері арқылы адам бойындағы батырлық, тапқырлық, шешендік, адамгершілік, тағы басқа ізгі қасиеттерді көреміз. Қазақ ертегілері - әдебиетіміздің бай қазынасы. <<Ой қозғау>> Жұмбақ шешуБір балуан өзі күшті,қайраты мол,Өзінен үлкен затты көтерер ол.Мейлі қыр,мейлі жота,мейлі төбе,Қайқаңдап аса берер бәрінен ол.
Екі ұшы жұдырықтайОртасы қылдырықтай. (Құмырсқа)
Дәптермен жұмыс.
Күннің реті.
Тақырып. <<Құмырсқаның қанағаты>> (Ертегі)
Сөздік жұмысы. Оқымысты-ғұлама,білімді,көзі ашықҚанағат-барға риза болу.
Ой шабуылы. <<Құмырсқаның қандай қасиеттерін білесіңдер?>>
ақылдыиісшілұйымшылпайдалыеңбекқор
Видео <<Құмырсқалар>>
Мәтінмен жұмыс.
1.Мұғалімнің оқуы .
2. Іштей оқу.
3. Тізбектей оқу.
4. Топ бойынша оқу.
3. Топ бойынша түсінік айту.
4.Рөлге бөліп оқу.
Мәтінді талдау.
Енді құмырсқаның тағы қандай қасиетін білдік?
Осы мәтіннен не үйрендік?
Мақал
Қанағат қарын тойғызады.
Шығармашылық жұмыс.
Құмырсқаға сұрақ қою.
Оқымыстыға сипаттама жазу.
Ақпараттық хабар.Құмырсқа - жарғаққанаттылар отрядының бір тұқымдасы . Денесі бас, көкірек және құрсақтан тұрады. Басы үлкен, жақтары жақсы жетілген, ауыз аппараты кеміргіш. Көкірек бөлімі жіңішке, онда үш жұп аяқтары жақсы жетілген құрсақ бөлімінде шаншары мен улы бездері жақсы дамыған. Құмырсқалар, көбіне топтанып арнайы илеу жасап, тіршілік етеді. Әрбір илеуде аталық, аналық, "жұмысшы" құмырсқалар болады. Олардың иіс, дәм сезуі өте жақсы жетілген. Құмырсқадан алынатын дәрілер буын ауруларын, қант диабетін емдеуде, қан қысымын реттеуде қолданылады. Оның илеуі де ем болады екен.*Балалардың қолқа безінің ісінуінде немесе басқа да ісіктерді асқындырмау үшін мына емді есте ұстаңыз. Таңертең ерте, күн шықпас бұрын құмырсқаның илеуінен алып, суға шымырлатып қайнатып алып, су әбден суыған соң илеуді шүберекке орап, ісінген орынға таңса ісікті қайтарады.Жәндік шаққанда, ісікті, уытты қайтару үшін қара құмырсқа мен кәріқыз құртын қосып талқандап, суға езіп, ісінген немесе жараланған жерге таңса жара жазылады.Аяққа жара шыққанда кептірілген қара құмырсқаны талқандап жараның аузына таңуға болады.
ІV.Қорытындылау.
<<Әңгіме кестесі>>бойынша қорытындыланады.
V. Үйге тапсырма.
1. Мәтінді түсініп оқу.
2. Ертегі анықтамалығын жаттау.
3.Құмырсқа туралы өз бетінше ертегі құрастыру.
VІ. Бағалау.
1. Топтың қорытындысын шығару.
2.Жеке оқушыны бағалау.
1.Өлеңді мәнерлеп оқыту.Жарыстыру. Сұрақтар қою.
2. Автордың өмірбаянын айтқызу.
3. Сұрақтар арқылы сабақты қорытындылау.
Сергіту сәті. <<Күз>>
ІІІ. Жаңа сабақ
1.Тақырыпты ашу. <<Ақкөл жағасында>>
2.Дәптермен жұмыс.
3. Автормен таныстыру.
4. Сөздік жұмысы.
Ажырық - ойпаң жерде өсетін өсімдік
Тарантас арба - төрт дөңгелекті, жақтаулы арба
Көшір - арба айдаушы
Ныспы - адамның аты-жөні
Әуез - ырғақты үн
Бешпент - астарлы шапан
Боғжама - қолдан тігілген дорба
5. Мұғалімнің оқуы.
6.Түсіндіру.
*** Талдау.
7. Оқулықпен жұмыс.
Іштей оқу.
Тізбектей оқу.
Тауып оқу.
ІV. Қорытындылау.
V. Үйге тапсырма
Мәтінді түсініп оқу.
Мәтіндегі жұмбақ, жаңылтпаштарды жаттап алу.
А. Байтұрсынұлы туралы мәліметтер жина.
VІ. Бағалау.
1.Оқымысты қандай кісі еді?
2.Ол кісі қандай көріністің куәсі болды?
3.Оқымысты құмырсқадан не сұрады?
4.Құмырсқа оған не деп жауап берді?
5.Бір жыл өткен соң оқымысты не көрді?
6.Құмырсқа қандай қасиетке ие еді?
Хабарландыру!
16.04.13. күні сағат 925 №23 кабинетте 3 <<А>> сыныбында әдебиеттік оқу пәнінен ашық сабақ болады.
Автор орындығы
1.Барлық халықтың, жан-жануардың, жәндік, өсімдіктің тілін түгел білу мүмкін бе? Неліктен?
2. Құмырсқалар да бір-бірімен керісіп, төбелеседі.Олар не үшін керіседі деп ойлайсың?
3.Құмырсқа оқымыстының айтқанына сеніп, сауытқа жатты, қалай ойлайсың әлде жатпау керек пе еді?
4.Оқымыстының құмырсқаға істегенін дұрыс деп ойлайсың ба? Дәлелде.
5.Өмірде қанағатсыз адамдар көп, оларға не айтар едің?
6.Ертегіден көңіліңе не түйдің, не үйрендің?
Жіңішке сұрақтар:
І топқа.
1.Құмырсқа қандай отрядқа жатады?(жарғанаттылар отряды)
2.Денесі неше бөліктен тұрады? (бас, көкірек және құрсақ)
3.Құмырсқаның үйі қалай аталады?(илеу)
ІІ топқа.
1.Құмырсқаның неше жұп аяғы болады?
2.Әрбір илеуде қандай <<жұмысшы>> құмырсқалар болады?
3.Құмырсқалар жұмысты қалай істейді?
ІІІ топқа.
1.Құмырсқадан не жасалады?
2.Құмырсқаның ең жақсы қасиеті қандай?
3.Құмырсқаның илеуі ем бола ма?
Жалпақ сұрақтар.(Әр топ басқа топтарға үй жұмысы бойынша сұрақтар қояды.)
І топ. <<Қанағат қарын тойғызады>> деген мақалдың мағынасын түсіндір.
ІІ топ. Құмырсқаның қандай қасиетін білесіңдер?
ІІІ топ.Құмырсқаның тіршілігін зерттеу.
1.Барлық халықтың, жан-жануардың, жәндік, өсімдіктің тілін түгел білу мүмкін бе? Неліктен?
2. Құмырсқалар да бір-бірімен керісіп, төбелеседі.Олар не үшін керіседі деп ойлайсың?
3.Құмырсқа оқымыстының айтқанына сеніп, сауытқа жатты, қалай ойлайсың әлде жатпау керек пе еді?
4.Оқымыстының құмырсқаға істегенін дұрыс деп ойлайсың ба? Дәлелде.
5.Өмірде қанағатсыз адамдар көп, оларға не айтар едің?
6.Ертегіден көңіліңк не түйдің, не үйрендің?
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz