Сабақ жоспары :: Мектеп алды білім беру, бастауыш сыныптар
Файл қосу
Факультатив сабақтар 2 сынып
173 лицей
2-сыныптарға арналған факультативтік сабақтың тақырыптық жоспарлары
Алматы 2012 жыл
2 сынып
тіл дамыту таңдау пәні бағдарламасы
Тіл дамыту
Түсініктеме хат мазмұны
Оқыту мен тәрбие беру үрдісінде шәкірт тілін дамыту мен шығармашылық
қабілеттерін жетілдіру мақсатында бастауыш сыныптарда «Тіл дамытуды »
таңдау пәні ретінде алып отырмыз.
«Тіл дамыту» бағдарламасы арқылы оқушылардың шығармашылық қиялы, әсемдік
пен сұлулықты сезіне білу қасиеті,тіл шеберлігі дамиды.Берілген тақырыптар
оқушыларды ойланып жауап беруге, байланыстыра сөйлей білуге жетелейді.
Бағдарламаның мақсаты:
- Оқушылардың өз тілінде сауатты сөйлеп, елінің мәртебесін асқақтататын
азамат болып өсуіне мүмкіндік беру;
- Халқымыздың әдеби қазыналарының сырын ашып, оларды қажетінше оқып
білу.Сондай ақ, мақал мәтелдерді, шешендік өнерді, нақыл сөздерді,
ертегілерді, аңыз әңгімелерді оқыту арқылы тілін дамыту.
Бағдарламаның міндеті:
1.Оқушылардың қазақ тіліне деген қызығушылығы артады.
2.Байланыстыра сөйлеу арқылы тіл байлығы дамиды.
3.Шығармашылық жұмыспен айналыса отырып, өз ойын жинақтауға, қорытынды
жасауға үйрету.
Нормативтік бөлім
2 сынып Жылдық сағат саны-34
|№ | Сабақтың тақырыбы |Сағат |Мерзі- мі|
| | |саны | |
| | 1.Елім деп соғар жүрегім |9 | |
|1 |Менің жазғы демалысым |1 | |
|2 |Ата заңым ардағым |2 | |
|3 |Күз кереметтері.Шығарма жазу |1 | |
|4 |«Туған тілім тірлігімнің айғағы».Эссе |2 | |
|5 |Тіл туралы өлең, мақал мәтел жаттау |2 | |
|6 |«Мен қазақ баласымын».Эссе |1 | |
| | 2.Әдептілік қағидалары |7 | |
|7 |«Сәлем сөздің анасы» |1 | |
|8 |Ы.Алтынсарин. «Талаптың пайдасы.» |1 | |
|9 |Қ.Мұқанов. «Өтіріктің өресі тар.» |1 | |
|10 |«Салпаң, салпаң салақ бала» сахналау |1 | |
|11 |Ы.Алтынсарин.«Әке мен бала» |2 | |
|12 |«Жирен жаман әдеттен».Тыйым сөздер |1 | |
| | 3.Батырлар сөзі даналар сөзі |10 | |
|13 |«Төрелік айтқан Төле би».Сахналау |2 | |
|14 |Қаз дауысты Қазбек би. |1 | |
|15 |Әділетті Әйтеке би. |1 | |
|16 |Шешендік өнер |1 | |
|17 |Қаракерей Қабанбай |1 | |
|18 |Қанжығалы Бөгенбай, Шапырашты Наурызбай. |2 | |
|19 |«Батыр туса ел ырысы».Альбом жасау. |1 | |
|20 |«Мен Алдармын, Алдармын...».Сахналау |1 | |
| | 4.Еңбектің наны тәтті |8 | |
|21 |Еңбек етсең ерінбей...Әңгімелеу |1 | |
|22 |Еңбекпен тапқан тиын.Сахналау |1 | |
|23 |Еңбек туралы мақал мәтел жарысы |2 | |
|24 |«Кім болам?» шығарма жазу. |1 | |
|25 |«Жалқаулықты жек көрем».Эссе жазу |2 | |
|26 |«Жалқаубек».Сахналау |1 | |
2 сынып
математика әлемі
таңдау пәні бағдарламасы
Математика әлемі Түсініктеме хат мазмұны
Математика пәнінің негізгі оқу материалдарын басшылыққа ала отырып
жасалған бұл бағдаарлама оқушылардың білім-білік деңгейлері, танымдық
қабілеттерін арттырады.
Оқушының қисынды ойлау қабілеттерін дамытып, пәнге қызығушылықтарын
арттырудың негізгі бір жолы дидактикалық-ойын тапсырмалар беру.
Бастауыш сыныпта өтілетін бірақ шығарылу қиын есептер мен тапқырлықты
талап ететін қисынды есептер астарлап келеді.Есеп зерделілікке, қиялдауға,
қисынды ойлауға, тапқырлыққа үйретеді.Логикалық ойды дамытуға арналған
жаттығуларды орындауға машықтандырады.Математикалық білімдерін, ойлау
қабілеттерін арттырып, зейінін, есте сақтау процестерін дамытады.
Бағдарламаның мақсаты:
- математикалықбілімдерін игеру;
- танымдық іс-әрекетке, өздігінен ізденуге бейімдеу;
- пәнге қызығушылығын арттыру;
- қисынды ойлауын дамытып, тұлға ретінде қалыптастыру;
- игерілген білімдерін өмірде іс-әрекет барысында қолдана білуге
дайындау;
Бағдарламаның міндеті:
- ақыл ой іс әрекетінің мән мағынасын түсіндіре отырып тұлғаның
шығармашылық әлеуетін қалыптастыру;
- кеңістік пен уақытты бағдарлай білу біліктерін жетілдіру;
- практикалық әрекеттерді орындау машықтарын арттыру;
Нормативтік бөлім
2 сынып Жылдық сағат саны-68
|№ | Сабақтың тақырыбы |Сағат |Мерзі- мі|
| | |саны | |
|1 |Геометриялық фигуралар, оларды еркін өлшеммен |2 | |
| |сызу | | |
|2 |Бөліктерге бөлу және құрастыру |1 | |
|3 |1-ден 20-ға дейінгі сан атаулары |1 | |
|4 |Екі таңбалы сандар нумерациясы |1 | |
|5 |Санамақ түрлері |1 | |
|6 |Екі таңбалы сандарды салыстыру |1 | |
|7 |Дөңгелек сандар |1 | |
|8 |Ойлан тап «Сиқырлы үшбұрыш» |1 | |
|9 |«Тізбектер» |2 | |
|10 |Түзулердің қиылысуы |1 | |
|11 |«Көңілді санау» |2 | |
|12 |Математикалық өлең есептер |1 | |
|13 |Бағыт сызықтары.Жол |2 | |
|14 |Нүкте.Түзу |2 | |
|15 |Математикалықжұмбақтар құрастыру |2 | |
|16 |Амалдардың орындалу тәртібі |3 | |
|17 |Екі таңбалы сандарды қосу және азайту |3 | |
|18 |Есеп ойындар«Қасқыр, қой, шөп. |2 | |
| |Торғай мен бұтақ» | | |
|19 |«Есеп ертегі» ауған ертегісі |2 | |
|20 |Ұзындық өлшемдері.Метр |2 | |
|21 |Ауызша есептеу тәсілдері |2 | |
|22 |Жүз.Жүзбен санау |1 | |
|23 |Үш таңбалы сандарды оқу, жазу |3 | |
|24 |Үш таңбалы сандарды салыстыру |2 | |
|25 |Теңдеу және оны шешу |2 | |
|26 |Экономикалық мазмұнды есептер |2 | |
|27 |«Танграм» ойыны |2 | |
|28 |Қызықты квадрат құрастыру |2 | |
|29 |Санды және әріпті өрнектер |2 | |
|30 |Тең бөлу.Шытырман есептер |2 | |
|31 |Есепті әртүрлі тәсілмен шығару |2 | |
|32 |Көпбұрыштардың периметрін есептеу |2 | |
|33 |Құрылымы күрделі теңдеулер |2 | |
|34 |«Байқап қал» |1 | |
|35 |«Шамалар» |1 | |
|36 |Үш таңбалы сандарды ауызша қосу, азайту |3 | |
|37 |Оймен келетін есептер «Үш әділ» |1 | |
|38 |«Ауызша есеп» |1 | |
|39 |«Өзім де құр қалмадым» |1 | |
|40 |Қорытынды сабақ |1 | |
2 сынып
шешендік өнер таңдау
пәні бағдарламасы
Шешендік өнер
Түсініктеме хат мазмұны
Ұсынылып отырған факультатив сабақ бастауыш мектепте шешендік өнеді
(риторика) оқыту бағдарламасына сәйкес құрастырылған.Бұл бағдарлама
оқушылардың ой өрісін, сана сезімінің жан жақты дамуына көмектеседі.
Бағдарламада тек сабақты ғана емес, сыныптан тыс тәрбие, үйірме
жұмыстарына да ұлтымыздың асыл мұраларын дәріптейді.Адам өміріндегі тілдің
құдіреттілігін билер мен хандардың, ақындар мен шешендердің, ел ағасы
болған данышпандардың, жастайынан жалындап өскен өткір ойшылдардың аузынан
шыққан дуалы, өнегелі, қисынды, қасиетті сөздерді түсіне де түйсіне
меңгереді.
«Шешендік өнер» факультатив сабақтарын меңгерген оқушыдан төмендегідей
нәтиже күтуге болады:
. өмірге деген көзқарасы қалыптасады
. ой өрісі кеңейіп, сөздік қоры дамиды
. жақсыдан үйреніп, жаманнан жиренеді
Бағдарламаның мақсаты:
- Оқушыларға ойларын жүйелі жеткізе білуге үйрету;
- Сөздік қорын дамыту;
- Шешен сөйлей білуге бейімдеу;
- Шешендік сөздерді өмірде қолдануға жан жақты дайындықты жүзеге асыру;
Бағдарламаның міндеті:
. Оқушының тұлға ретінде қалыптасуына әсер ету;
. Ақыл ойын интеллектуалдық және ерік пен сезім белсенділігін дамыту;
. Пәнге деген қызығушылығын арттыру;
Нормативтік бөлім
2 сынып Жылдық сағат саны-34
|№ | Сабақтың тақырыбы |Сағат |Мерзі- мі|
| | |саны | |
|1 |Аталар сөзі ақылды, тәрбие көзі. |1 | |
|2 |Шешендік, тапқырлық, нақыл сөздер. |1 | |
|3 |Шешендік сөздердің түрі(арнау, толғау, дау). |1 | |
|4 |Шешендік арнау(Асан қайғы мен Әз Жәнібек). |1 | |
|5 |Ағасы бардың жақсы болса, жағасы бар, жаман | | |
| |болса, інісіне жабар жаласы бар (шешендік |1 | |
| |сөздің мағынасын ашу). | | |
|6 |Шернияз мен ақын едім(ақын өмірімен және |1 | |
| |шығарм.таныстыру). | | |
|7 |Шернияздың Байсақалға айтқаны. |1 | |
|8 |Төле би мен түлкі бала. |1 | |
|9 |Қайғысыз, мұңсыз жан бар ма? |1 | |
|10 |Талассаң бағаң кетеді(сахналық сабақ). |2 | |
|11 |Бұл дүниеде не жетім? (әңгіме) |1 | |
|12 |Бұл дүниеде не жалған? |1 | |
|13 |Байқасаң жақсы қандай, жаман қандай? |1 | |
|14 |Бата сөздер. |1 | |
|15 |Не тәтті?(сахналық сабақ) |2 | |
|16 |Ата ананың ақылы, қазылған қара жолмен тең. |1 | |
|17 | Жақсыменен дос болсаң, отырған орның төр |1 | |
| |болар. | | |
|18 |Нақыл сөздер. |1 | |
|19 |Жеті қазына. |1 | |
|20 |Нақыл сөздер.Әйтеке би. |1 | |
|21 |Әйтеке бидің жауабы(Төле би, Қазыбек би, Әйтеке|1 | |
| |би). | | |
|22 |С.Еруәліұлы.Дос емес, дос сыртынан жамандаса. |1 | |
|23 |А.Керейұлы.Не жаман? |1 | |
|24 |О.Шораяқов.Әділ іс. |1 | |
|25 |Шешендік өнер(Сырым) |1 | |
|26 |Қайталау. |1 | |
1 сынып
қызықты грамматика
таңдау пәні бағдарламасы
Қызықты грамматика
Түсініктеме хат мазмұны
Қазақ тілі мемлекеттік тіл.Мемлекттік тілдің қасиетін жас ұрпақтың
бойына сіңіру бастауыш сыныпта басталады.Қазақ тілі сабағынан алған
білімдерін тереңдету үшін «Қызықты грамматика» сабақтарында әртүрлі
тапсырмалар орындай отырып, одан әрі білім, білік дағдыларын арттырады.
«Қызықты грамматика» сабақтарында дұрыс сөйлеуге, сауатты жазуға,
ойлана білуге, шығармашылықпен жұмыс жасауға үйренеді.
Бағдарламаның мақсаты:
- Өз бетімен жұмыс жасауға үйрету;
- Ойлау, сөйлеу дағдысын дамыту;
- Шығармашылықпен жұмыс жасауға жетелеу;
- Дүниетанымын кеңейту;
Бағдарламаның міндеті:
. Қазақ тілі пәнінен алған білімдерін тереңдете отырып ғылыми білім
негіздерін қалыптастыру.
Нормативтік бөлім
1 сынып Жылдық сағат саны - 33
|№ | Сабақтың тақырыбы |Сағат |Мерзі- мі|
| | |саны | |
|1 |«Қызық» сөзінің қызығы туралы. |1 | |
|2 | Ойымда аяқта |1 | |
|3 |Зат есім, сын есім, сан есімдері бар өлеңдер. |1 | |
|4 |Оқылған әңгіме, өлеңдерді бейнелеп салу. |1 | |
|5 |Ойын: «Қандай зат?» |1 | |
|6 |Қайдан көрдім? Бұл не? |1 | |
|7 |Топтау |1 | |
|8 |Білместің тілінен |1 | |
|9 |«Біз нені үйрендік?» |1 | |
|10 |Әнді тек дауысты дыбыстармен, сазымен оқып, |2 | |
| |айту. | | |
|11 |Ребус шешу. |1 | |
|12 |Жоғалған әріп пен түсіп қалған сөз. |1 | |
|13 |Шашылған әріптерден сөз құрап, үй жасау. |2 | |
|14 |«Біз не үйрендік?» |1 | |
|15 |Жұмбақ әлемі |1 | |
|16 |Тапсырма бойынша жұмыс |1 | |
|17 | «Сыпыртқы мен шаңсорғыш» мысалын оқып, |2 | |
| |көріністеу. | | |
|18 |Біз білетін мақалдар. |2 | |
|19 |Сөйлемдегі сөздерге сұрақ қоя біл. |2 | |
|20 |Бас әріптен басталып жазылатын сөздер жазу. |1 | |
|21 |Қысқаша хат, құттықтау хат жазу. |1 | |
|22 |«Біз не үйрендік?» |1 | |
|23 |Өлеңді жатқа жазу. |1 | |
|24 |«Кім тапқыр?» ойыны. |1 | |
|25 |Жазылған сөздерді талдау. |1 | |
|26 |Жаңылтпаштан жаңылма. |1 | |
|27 |Сөйлем соңына ауызша тыныс белгісін қою. |1 | |
|28 |«Біз не үйрендік?» |1 | |
2 сынып
қызықты грамматика
таңдау пәні бағдарламасы
Қызықты грамматика
Түсініктеме хат мазмұны
Қазақ тілі мемлекеттік тіл.Мемлекттік тілдің қасиетін жас ұрпақтың
бойына сіңіру бастауыш сыныпта басталады.Қазақ тілі сабағынан алған
білімдерін тереңдету үшін «Қызықты грамматика» сабақтарында әртүрлі
тапсырмалар орындай отырып, одан әрі білім, білік дағдыларын арттырады.
«Қызықты грамматика» сабақтарында дұрыс сөйлеуге, сауатты жазуға,
ойлана білуге, шығармашылықпен жұмыс жасауға үйренеді.
Бағдарламаның мақсаты:
- Өз бетімен жұмыс жасауға үйрету;
- Ойлау, сөйлеу дағдысын дамыту;
- Шығармашылықпен жұмыс жасауға жетелеу;
- Дүниетанымын кеңейту;
Бағдарламаның міндеті:
. Қазақ тілі пәнінен алған білімдерін тереңдете отырып ғылыми білім
негіздерін қалыптастыру.
Нормативтік бөлім
2 сынып Жылдық сағат саны-34
|№ | Сабақтың тақырыбы |Сағат |Мерзі- мі|
| | |саны | |
|1 |Қызықты грамматика |1 | |
|2 | -Ма, -ме, -ба, -бе, -па, -пе |2 | |
| |жұрнақтарымен жасалған зат есімдер тереміз. | | |
|3 |«Әдемі, жақсы, таза, көңілді» сөздері қандай? |1 | |
| |қалай? сұрағына жауап беретіндей тіркес жасау. | | |
|4 |Жетіқарақшы, Үркер, Жезқазған сөздеріне ребус |1 | |
| |құрастыру. | | |
|5 |Таңдаған мақал-мәтел бойынша ребус құрастыру. |1 | |
|6 |Қандай зат тығылды? |1 | |
|7 |ІХ, 16, Е, Ш, О, Ы, 5, ІY, Қ, Ө, З таңба, әріп,|2 | |
| |сандарды екі топқа немесе төрт топқа бөлу. | | |
|8 |Сөздің түбірі мен қосымшасын ажырату. |2 | |
|9 |Диалогпен сөйлеу, көріністеу. |2 | |
|10 |«Екі партаның әңгімесі» тақырыбына қысқаша |1 | |
| |мысал жазу. | | |
|11 |Ертегіні, әңгімені мазмұнына қарай аяқтау. |1 | |
|12 |Сөйлемдегі сөздерге сұрақ қою, сөйлемді қажетті|1 | |
| |сөзбен толықтыру. | | |
|13 |Бір шумақ өлеңді жатқа жазу. |1 | |
|14 |Мәтіндегі кісі аттарын қажетті деген жерде «ол»|1 | |
| |сөзімен ауыстыру. | | |
|15 |Төмендегі сөйлемдерге құрылысы ұқсас сөйлемдер |1 | |
| |жазу. | | |
| |«Гүл өсті.Дала гүлі өсті.Дала гүлі жайқалып | | |
| |өсіп тұр.» | | |
|16 |Маса мен қара шыбын туралы не білеміз? |1 | |
|17 | -ю қалай ұшады? -ю қалай ақырады? -ю қалай |1 | |
| |сәнденеді? | | |
|18 |Тек дауысты дыбыстар арқылы өлеңді әнімен айтып|1 | |
| |шығу. | | |
|19 |Сурет бойынша әңгіме жазу. |2 | |
|20 |Ы, і қосымшасын жалғағанда түбір сөз өзгереді |1 | |
| |ме? | | |
|21 |Жуан түбірлі, жіңішке түбірлі сөздерге жаттығу |1 | |
| |жасату. | | |
|22 |Тасымалдауға болмайтын сөздерді табу. |1 | |
|23 |Сөздерді толықтырып жазу. |1 | |
|24 |Л мен Р туралы күлдіргі мысал жазу. |1 | |
|25 |Біз не үйрендік? Тестпен жұмыс. |2 | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz