Сабақ жоспары :: Өзін-өзі тану
Файл қосу
Құстар-біздің досымыз туралы
№2 Ұлан балабақшасы
[pic]
[pic]
Тәрбиеші: Қамбарбекова Гүлжан.
2013 жыл
Тақырыбы: «Құстар - біздің досымыз»
Мақсаты: Табиғатты сүюге баулу, балалардың құстар туралы
түсініктерін кеңейту, құстардың пайдасына тоқталу. Өлеңдердің
мағынасын түсіну, сөздік қорын байыту. Байланыстырып сөйлеуге үйрету.
Табиғатқа деген мейірімін ояту, адамгершілікке баулу.
Дамытушылық:Балалардың ойлау қабілетін дамыту, өз бетімен жұмыс
істеуге машықтандыру.Жауапкершілік сезімін ояту.
Тәрбиелік:Балаларды құстарды қоректендіріп тұруға үйрету. Табиғатқа
деген сүйіспеншілігін арттыру.
Түрі: Ашық сабақ.
Қолданған әдіс-тәсіл: Сұрақ-жауап,топпен жұмыс, көрнекіліктер,ойын, триз
(жақсы-жаман) мүсіндеу.
Көрнекіліктер:Табиғатқа байланысты суреттер, құс ұялары суреттері,
құстардың суреттері, ермексаз, құс ұясы.
|Тәрбиешінің іс-әрекеті |Балалардың іс-әрекеті. |
|Балалар бізге қонақтар келіпті |Балалар жылулық шеңберіне тұрады: |
|алдымен амандасып алайық. |Сәлем бердім күнге мен, |
| |Сәлем бердім аспанға, |
| |Сәлем бердім жерге мен, |
| |Сәлем бердім саған да |
| |Сәлем бердік қонақтар |
| |Табиғатқа , құстарға. |
|Ал енді балалар орнымызға жайғасып | |
|алайық | |
|«Адамзаттың табиғатсыз күні жоқ, оны| |
|айтуға табиғаттың тілі жоқ». | |
|Табиғат дегеніміз не балалар ? |-Жер, су, ауа, тау-тас,өсімдіктер , |
| |жануарлар, құстар. |
|Балалар мен сендерге 1-шумақ өлең | |
|оқып берейін сендер бұл өлеңде не | |
|туралы екенін айтып бересіңдер ме? |-Ия |
| | |
|Құстар , құстар келеді, | |
|Даланы жырға бөледі, | |
|Көктем келді деп бізге | |
|Жылы хабар әкелді. |Көктем туралы, құстар туралы. |
| | |
|Бүгінгі біздің ұйымдастырылған оқу | |
|іс-әрекетіміз бойынша өтетін | |
|тақыры-бымыз «Құстар- біздің | |
|досымыз»деп аталады Құстың келуінен | |
|біз көктем келгенін білеміз, ал | |
|көктемде не өзгерістер болатынын кім|-Көктемде құстар ұшып келеді .Күн |
|біледі,ай- |жылып, жерге көк шөптер өсіп, |
|тыңдаршы . |бәйшешектер гүлдейді. |
|-Ия балалар, көктемде жауын –шашын | |
|көп болып, жер көгеріп,гүлдер өсіп, | |
|құстар жылы жақтан ұшып келіп | |
|бау-бақшамызда ән салып, сәнін | |
|кіргізеді. | |
|(Құстар әуені естіледі) | |
|Ғажайып сәт: Осы кезде топқа | |
|Дымбілмес кіреді.Қолында айыратқыш | |
|пен сіріңкесі бар. | |
|Дымбілмес: балалар менің атым | |
|Дымбілмес. Сендер неге жиналып | |
|отырсыңдар, жүріңдер тоғайға барып | |
|от жағып , тамақ істеп, мына | |
|айыратқышпен құстарды атайық , қызық | |
|болады. | |
|-Балалар, от жағуға, құстарды атуға,|-Жоқ,құстарды атуға, ұясын |
|ұясын бұзуға бола ма? |бұзуға, тоғайда от жағуға |
|-Өте дұрыс от жағуға, құстарды |болмайды. |
|атуға, ұясын бұзуға болмайды.Өрт | |
|болған жағдайда ағаштар өртеніп, | |
|құстардың ұясына зиян келеді. | |
|-Дымбілмес сен отыр «Құстар-біздің | |
|досымыз» деген тақырыптағы | |
|ұйымдастырылған оқу іс-әрекетімізге | |
|қатыс.Құстар жайлы біздің балаларымыз| |
|не біледі екен, көр. | |
|Дымбілмес: жарайды. | |
|Балалар, біз құстарға қандай көмек |-Жем шашамыз, ұя жасаймыз. |
|көрсете аламыз? |-Олар ағаштарды, өсімдіктерді зиянды |
|Құстардың бізге қандай пайдасы бар? |жәндіктерден қорғайды. |
| |-Тамақ қалдықтарымен, егіс |
|Олар немен қоректенеді? |даласындағы зиянкестермен, |
| |шыбын-шіркей,құрт-құмырсқамен |
| |қоректенеді. |
| |Қарға, сауысқан, торғай, қарлығаш,то-|
|Құстардың қандай түрлерін білесіңдер?|қылдақ, кептер,қаз-үйрек ,кептерлер. |
| |Альбина:Қарға, қарға қарғалар, |
|Құстар жайлы қандай тақпақ |Қар үстінде жорғалар, |
|білесіңдер? |Боран соқса қар болар, |
| |Бұтаға қонар қарғалар. |
| |Индира:Қос қанатын иіп ап, |
| |Жарға келіп қонады, |
| |Қара киім киіп ап, |
| |Балшықтан үй соғады. |
| |-Қара болады |
|Қарға, қарлығаштың түстері қандай | |
|болады? |-Ала болады. |
|Тоқылдақ, сауысқан, қаз-үйректің түсі| |
|қандай болады. |-Ия |
|Балалар шаршадыңдар ма? | |
|Онда сергіту жаттығуын жасайық |Балалар іс-қимылмен көрсетеді. |
|Қарлығаш боп ұшайық, | |
|Торғай болып қонайық, | |
|Сауысқан боп секіріп, | |
|Бүркіт болып самғайық. | |
|Қане қанат жазайық | |
|Ұшып-ұшып алайық, | |
|Орнымызға қонайық. | |
|Сергіп қалдыңдар ма, онда | |
|іс-әрекетімізді жалғастырайық.Енді мен| |
|сендерге жұмбақ жасырайын. |-Тоқылдақ. |
|Ағаштарды тазалайды, тыным таппай | |
|мазалайды. Бұл не? |-Қарға. |
|Қонып алып талға, қарқылдайды не? |-Көкек. |
|Өз-өзін атап, шақырады күнұзақ.Бұл | |
|не? |-Шымшықторғай. |
|Отыра алмай тыншып, шиқылдайды | |
|шиқ-шиқ.Бұл не? | |
|Шарлап келіп даланы, |-Қарлығаш. |
|Үйіме үйін салады. Бұл қай құс? |-Аққу. |
|Су бетін сүзіп , ақ құман жүр |-Аққу қасиетті құс. |
|жүзіп. | |
|Жарайсыңдар балалар аққу- қандай құс?|-Ақ болады. |
|Аққудың түсі қандай болады? |-Аққу сулы жерлерді мекендейді. |
|Аққу қандай жерлерде мекендейді? | |
|Ал балалар сендер маған аққудың |-Ия. |
|мүсінін жасап бересіңдер ме? | |
|Бірінші мен сендерге мүсіндеудің | |
|әдіс тәсілдерін көрсетейін. | |
|1.Ермексазды алақанға салып жұмсартып| |
|аламыз. | |
|2Уқалау әдісін пайдаланып, құстың | |
|жұмыртқасын жасаймыз. | |
|3Ширату әдісін пайдаланып жұмыртқаның| |
|шетінен бастап ширатып | |
|құстардың сүйіп жейтін жауынқұртын | |
|жасаймыз. | |
|4Енді ию әдісін пайдаланып | |
|жауынқұрттың бір шетін жоғары иіп | |
|құстың басын, және денесін жасаймыз..|Балалар қайталап жасайды. |
|5Шымшу әдісін пайдаланып аққуымыздың | |
|басын, тұмсығын, денесін келтіреміз. | |
|Міне «аққудың» мүсіні дайын. | |
|Балалар жарайсыңдар Өте керемет. | |
|Ал енді балалар мен сендермен «Не, | |
|қалай, дыбыстайды» деген дидактикалық | |
|ойын ойнағым келіп тұр. Дыбыстарға | |
|назар аударайық. |Балалар дыбысынан құстарды |
|Дымбілмес:Балалар сендер көп нәрсені |ажыратып айтады |
|біледі екенсіңдер, мен көп нәрсені | |
|үйрендім рахмет сендерге. Мен де енді | |
|құстармен дос боламын. Сау болыңдар. | |
|Сау бол Дымбілмес. |Сау бол Дымбілмес. |
|Ал,балалар сендер шынында да құстар | |
|туралы көп нәрсе біледі екенсіңдер | |
|Өте тамаша.ЕНді біз іс-әрекетіміздің | |
|соңында қонақтарымызға «Ақ | |
|көгершін»әнін орындап берейік. | |
|Балаларды мақтап- мадақтау. | |
| |Сау болыңыздар қонақтар. |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz