Құстар-біздің досымыз туралы


№2 Ұлан балабақшасы

[pic]
[pic]

Тәрбиеші: Қамбарбекова Гүлжан.

2013 жыл

Тақырыбы: «Құстар - біздің досымыз»
Мақсаты: Табиғатты сүюге баулу, балалардың құстар туралы
түсініктерін кеңейту, құстардың пайдасына тоқталу. Өлеңдердің
мағынасын түсіну, сөздік қорын байыту. Байланыстырып сөйлеуге үйрету.
Табиғатқа деген мейірімін ояту, адамгершілікке баулу.
Дамытушылық:Балалардың ойлау қабілетін дамыту, өз бетімен жұмыс
істеуге машықтандыру.Жауапкершілік сезімін ояту.
Тәрбиелік:Балаларды құстарды қоректендіріп тұруға үйрету. Табиғатқа
деген сүйіспеншілігін арттыру.
Түрі: Ашық сабақ.
Қолданған әдіс-тәсіл: Сұрақ-жауап,топпен жұмыс, көрнекіліктер,ойын, триз
(жақсы-жаман) мүсіндеу.
Көрнекіліктер:Табиғатқа байланысты суреттер, құс ұялары суреттері,
құстардың суреттері, ермексаз, құс ұясы.
|Тәрбиешінің іс-әрекеті |Балалардың іс-әрекеті. |
|Балалар бізге қонақтар келіпті |Балалар жылулық шеңберіне тұрады: |
|алдымен амандасып алайық. |Сәлем бердім күнге мен, |
| |Сәлем бердім аспанға, |
| |Сәлем бердім жерге мен, |
| |Сәлем бердім саған да |
| |Сәлем бердік қонақтар |
| |Табиғатқа , құстарға. |
|Ал енді балалар орнымызға жайғасып | |
|алайық | |
|«Адамзаттың табиғатсыз күні жоқ, оны| |
|айтуға табиғаттың тілі жоқ». | |
|Табиғат дегеніміз не балалар ? |-Жер, су, ауа, тау-тас,өсімдіктер , |
| |жануарлар, құстар. |
|Балалар мен сендерге 1-шумақ өлең | |
|оқып берейін сендер бұл өлеңде не | |
|туралы екенін айтып бересіңдер ме? |-Ия |
| | |
|Құстар , құстар келеді, | |
|Даланы жырға бөледі, | |
|Көктем келді деп бізге | |
|Жылы хабар әкелді. |Көктем туралы, құстар туралы. |
| | |
|Бүгінгі біздің ұйымдастырылған оқу | |
|іс-әрекетіміз бойынша өтетін | |
|тақыры-бымыз «Құстар- біздің | |
|досымыз»деп аталады Құстың келуінен | |
|біз көктем келгенін білеміз, ал | |
|көктемде не өзгерістер болатынын кім|-Көктемде құстар ұшып келеді .Күн |
|біледі,ай- |жылып, жерге көк шөптер өсіп, |
|тыңдаршы . |бәйшешектер гүлдейді. |
|-Ия балалар, көктемде жауын –шашын | |
|көп болып, жер көгеріп,гүлдер өсіп, | |
|құстар жылы жақтан ұшып келіп | |
|бау-бақшамызда ән салып, сәнін | |
|кіргізеді. | |
|(Құстар әуені естіледі) | |
|Ғажайып сәт: Осы кезде топқа | |
|Дымбілмес кіреді.Қолында айыратқыш | |
|пен сіріңкесі бар. | |
|Дымбілмес: балалар менің атым | |
|Дымбілмес. Сендер неге жиналып | |
|отырсыңдар, жүріңдер тоғайға барып | |
|от жағып , тамақ істеп, мына | |
|айыратқышпен құстарды атайық , қызық | |
|болады. | |
|-Балалар, от жағуға, құстарды атуға,|-Жоқ,құстарды атуға, ұясын |
|ұясын бұзуға бола ма? |бұзуға, тоғайда от жағуға |
|-Өте дұрыс от жағуға, құстарды |болмайды. |
|атуға, ұясын бұзуға болмайды.Өрт | |
|болған жағдайда ағаштар өртеніп, | |
|құстардың ұясына зиян келеді. | |
|-Дымбілмес сен отыр «Құстар-біздің | |
|досымыз» деген тақырыптағы | |
|ұйымдастырылған оқу іс-әрекетімізге | |
|қатыс.Құстар жайлы біздің балаларымыз| |
|не біледі екен, көр. | |
|Дымбілмес: жарайды. | |
|Балалар, біз құстарға қандай көмек |-Жем шашамыз, ұя жасаймыз. |
|көрсете аламыз? |-Олар ағаштарды, өсімдіктерді зиянды |
|Құстардың бізге қандай пайдасы бар? |жәндіктерден қорғайды. |
| |-Тамақ қалдықтарымен, егіс |
|Олар немен қоректенеді? |даласындағы зиянкестермен, |
| |шыбын-шіркей,құрт-құмырсқамен |
| |қоректенеді. |
| |Қарға, сауысқан, торғай, қарлығаш,то-|
|Құстардың қандай түрлерін білесіңдер?|қылдақ, кептер,қаз-үйрек ,кептерлер. |
| |Альбина:Қарға, қарға қарғалар, |
|Құстар жайлы қандай тақпақ |Қар үстінде жорғалар, |
|білесіңдер? |Боран соқса қар болар, |
| |Бұтаға қонар қарғалар. |
| |Индира:Қос қанатын иіп ап, |
| |Жарға келіп қонады, |
| |Қара киім киіп ап, |
| |Балшықтан үй соғады. |
| |-Қара болады |
|Қарға, қарлығаштың түстері қандай | |
|болады? |-Ала болады. |
|Тоқылдақ, сауысқан, қаз-үйректің түсі| |
|қандай болады. |-Ия |
|Балалар шаршадыңдар ма? | |
|Онда сергіту жаттығуын жасайық |Балалар іс-қимылмен көрсетеді. |
|Қарлығаш боп ұшайық, | |
|Торғай болып қонайық, | |
|Сауысқан боп секіріп, | |
|Бүркіт болып самғайық. | |
|Қане қанат жазайық | |
|Ұшып-ұшып алайық, | |
|Орнымызға қонайық. | |
|Сергіп қалдыңдар ма, онда | |
|іс-әрекетімізді жалғастырайық.Енді мен| |
|сендерге жұмбақ жасырайын. |-Тоқылдақ. |
|Ағаштарды тазалайды, тыным таппай | |
|мазалайды. Бұл не? |-Қарға. |
|Қонып алып талға, қарқылдайды не? |-Көкек. |
|Өз-өзін атап, шақырады күнұзақ.Бұл | |
|не? |-Шымшықторғай. |
|Отыра алмай тыншып, шиқылдайды | |
|шиқ-шиқ.Бұл не? | |
|Шарлап келіп даланы, |-Қарлығаш. |
|Үйіме үйін салады. Бұл қай құс? |-Аққу. |
|Су бетін сүзіп , ақ құман жүр |-Аққу қасиетті құс. |
|жүзіп. | |
|Жарайсыңдар балалар аққу- қандай құс?|-Ақ болады. |
|Аққудың түсі қандай болады? |-Аққу сулы жерлерді мекендейді. |
|Аққу қандай жерлерде мекендейді? | |
|Ал балалар сендер маған аққудың |-Ия. |
|мүсінін жасап бересіңдер ме? | |
|Бірінші мен сендерге мүсіндеудің | |
|әдіс тәсілдерін көрсетейін. | |
|1.Ермексазды алақанға салып жұмсартып| |
|аламыз. | |
|2Уқалау әдісін пайдаланып, құстың | |
|жұмыртқасын жасаймыз. | |
|3Ширату әдісін пайдаланып жұмыртқаның| |
|шетінен бастап ширатып | |
|құстардың сүйіп жейтін жауынқұртын | |
|жасаймыз. | |
|4Енді ию әдісін пайдаланып | |
|жауынқұрттың бір шетін жоғары иіп | |
|құстың басын, және денесін жасаймыз..|Балалар қайталап жасайды. |
|5Шымшу әдісін пайдаланып аққуымыздың | |
|басын, тұмсығын, денесін келтіреміз. | |
|Міне «аққудың» мүсіні дайын. | |
|Балалар жарайсыңдар Өте керемет. | |
|Ал енді балалар мен сендермен «Не, | |
|қалай, дыбыстайды» деген дидактикалық | |
|ойын ойнағым келіп тұр. Дыбыстарға | |
|назар аударайық. |Балалар дыбысынан құстарды |
|Дымбілмес:Балалар сендер көп нәрсені |ажыратып айтады |
|біледі екенсіңдер, мен көп нәрсені | |
|үйрендім рахмет сендерге. Мен де енді | |
|құстармен дос боламын. Сау болыңдар. | |
|Сау бол Дымбілмес. |Сау бол Дымбілмес. |
|Ал,балалар сендер шынында да құстар | |
|туралы көп нәрсе біледі екенсіңдер | |
|Өте тамаша.ЕНді біз іс-әрекетіміздің | |
|соңында қонақтарымызға «Ақ | |
|көгершін»әнін орындап берейік. | |
|Балаларды мақтап- мадақтау. | |
| |Сау болыңыздар қонақтар. |


Ұқсас жұмыстар
Артық болмас білгенің Қызыл кітапқа енген құстар
Балалар қандай құстардың дауыстарын естіп тұрсыңдар
Құстар бізде қонақта
Негізінен құстарға қамқор болуға, құстарды аялауға бейімдеу
Құстар- біздің досымыз Құстар туралы
Жабайы құстар. Аралас сабақ
Құстар біздің досымыз
Құстардың көктемгі тіршілігі (сабақ жоспары)
Оқушыларға жалпы құстардың пайдасы туралы мағлұматтар беру
Құстардың түрі мен ұшып келу реті
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz