Жазықтық пен түзудің перпендикулярлығы

Геометрия 9 сынып

Пән: геометрия
Күні:
Сынып 9
Пән: геометрия: Сабақтың тақырыбы
Күні:: Жазықтық пен түзудің перпендикулярлығы
Пән: геометрия: Сілтеме
Күні:: Геометрия 9 сынып «Мектеп» 2009, оқушы анықтамасы
Пән: геометрия: Жалпы мақсаты
Күні:: Оқушылардың тақырып бойынша алған білімдерін тереңдетіп, жинақтау, жүйелеу, бекіту; логикалық ойлау қабілеті мен дағдыларын жетілдіру, белсенділіктерін, математикаға деген қызығушылықтарын арттыру; оқуға, саналы сезімге, жауапкершілікке, өз бетінше еңбектенуге тәрбиелеу.
Пән: геометрия: Оқу нәтижесі
Күні::

-Құнды пікір айтуға, басқаның ойын сыйлауға үйренеді.

- сыныпта диалогтік әңгіме дамиды .

-Топпен жұмыс жасай отырып балалар еркін ойлауға қалыптасады.

Пән: геометрия: Туындайтын идеялар
Күні:: Параллель жазықтықтар, қиылысқан жазықтықтар туралы мағлұмат алады; перпендикуляр жазықтықтармен танысу, түзулердің, жазықтықтардың, түзулер мен жазықтықтардың перпендикулярлық белгілерін, түзу мен жазықтықтардың өмірге қажеттілігін түсінеді
Пән: геометрия: Сабақ барысы
Күні:: Мұғалім іс әрекеті
Сынып 9: Оқушы іс әрекеті
Пән: геометрия:

1. Амандасу

Сыныпта психологиялық ахуал туғызу 2 мин.

Күні:: Шаттық шеңберіне тұрғызады
Сынып 9: Оқушылар бір-біріне жақсы тілек айтады
Пән: геометрия:

Сыныпты топқа бөлу

2 мин.

Күні:: Геометриялық фигураларды таңдата отырып, төрт топқа бөледі
Сынып 9: Оқушылар фигуралар бойынша 4 топқа бөлінеді
Пән: геометрия:

Үй тапсырмасы

4 мин.

Күні::

Миға шабуыл.

1. Грек тілінен аударғанда стереометрия қандай мағына береді?

2. Стереометрия нені зерттейді?

3. Кеңістікте түзулер қалай орналасады?

4. Айқас түзулер дегеніміз не?

5. Жазықтық пен түзудің параллельдік белгісін ата?

6. Түзу мен жазықтықтың қиылысу белгісін ата

7. Перпендикуляр түзулер дегеніміз не?

8. Кубтың неше жағы, неше қыры бар?

№269 есеп

B C 1) BC мен A 1 D 1 - қырлары

А D өзара параллель орналасқан

B 1 C 1 2) BC мен СC 1 қырлары

А 1 D 1 өзара перпендикуляр орналасқан

Сынып 9:

Топтың бір мүшесі шығып шардың ішіндегі сұраққа жауап береді. Жауап беруге қиналса өз тобынан көмекші шақыруға құқығы бар.

Өзін-өзі тексеру

Пән: геометрия:

Жаңа тақырып

7 мин.

Күні:: «Ыстық орындық» Мұғалім «ыстық орындыққа» отырып, оқушылардың тақырыпқа байланысты сұрақтарына жауап береді
Сынып 9: оқушылар мәтінді оқиды, содан кейін жаңа тақырып бойынша мұғалімге сұрақтар қояды.
Пән: геометрия:

Білімді бекіту

9 мин.

Күні::

Есеп шығару: Қыры а -ға тең ABCDA 1 B 1 C 1 D 1 кубы берілген

1 топ 1) AD қырына параллель жақтарын көрсетіңдер;

2 топ 1) AB қырына перпендикуляр қырларын көрсетіңдер;

3 топ 1) АА 1 қырына перпендикуляр жақтарын көрсетіңдер;

4 топ 1) AB 1 C жазықтықтағы мен АА 1 В 1 жағының қандай кесінді боцвмен қиылысатынын көрсетіңдер

Дарынды оқушылар тапсырмасы:

  1. А1В мен АС-ны табыңдар
  2. АА1С1С қимасынның ауданын табыңдар
Сынып 9: Топ оқушылары есеп шығарады.
Пән: геометрия:

Сергіту сәті

2 мин.

Күні:: Сергіту жаттығулары
Сынып 9: Оқушылар жаттығулар жасайды
Пән: геометрия:

Постер жасау

5 мин.

Күні:: Жаңа тақырып бойынша постермен жұмыс. «Қоршаған ортадағы түзулер мен жазықтықтар»
Сынып 9: Постер жасап, қорғайды
Пән: геометрия:

Тест

5 мин.

Күні::

1. Стереометрияның негізгі түсініктеріне не жатады?

А) нүкте, кесінді, түзу

В) нүкте, түзу, жазықтық

C) нүкте, сәуле, түзу

D) кесінді, түзу, жазықтық

2. Түзу жазықтықты 90 0 -пен қиып өтсе ол:

А) параллель

В) көлбеу

C) перпендикуляр

D) барлығы да дұрыс

3. Кеңістікте түзу мен жазықтықтың орналасуы:

А) параллель немесе қиылысады

В) тек параллель

C) қиылысады

D) айқасады

4. Кеңістікте екі жазықтықтық қалай орналасады?

А) параллель

В) перпендикуляр

C) параллель немесе қиылысады

D) барлығы да дұрыс емес

5. Кубтың бір жағына перпендикуляр нешеқыры бар?

А) 1 В) 2 C) 3 D) 4

Тест кілті:

1) B

2) C

3) A

4) C

5) D

Сынып 9: Білімдерін тексеру . Бір-бірінің дәптерін сағат тілі бойынша жолдастарымен алмастырып, жауабын тақта арқылы тексереді.
Пән: геометрия:

Қорытындылау

3 мин.

Күні::

Әсерлі камера

Сабақ туралы оқушылардың соңғы жаңалықтарын камераға түсіріп, сыныпқа көрсетеді

Сынып 9: Оқушылар жаңа сабақ туралы соңғы жаңалықтарын 30 секунд ішінде баяндайды
Пән: геометрия:

Рефлексия

2 мин.

Күні::

Сабақ қалай өтті?

Сынып 9: Сабақтан алған әсерлерін жазады
Пән: геометрия:

Үй тапсырмасын түсіндіру

1мин.

Күні:: § 16 оқу, №270
Сынып 9: Күнделікке тапсырманы жазып алады
Пән: геометрия:

Бағалау

3 мин.

Күні:: Түсіндіре сараптай отырып бағалау
Сынып 9:

Өзін-өзі бағалау, топ басының бағалауы

Критерийлері:

1. Теориялық білімді және ережелерді қолдану

2. Есеп шартын талдай алуы, өрнекті (формуланы) дұрыс құра білуі.

3. Есепті шығару деңгейі, жауабын дәлелдей алуы

4. Жеке тапсырмаларды орындауы

0-4 балл - «2»

5-6 балл - «3»

7-8 балл - «4»

9-10 балл - «5»


Ұқсас жұмыстар
Жазықтық теңдеулері
Сызықтық алгебра және аналитикалық геометрия
Стериометрия аксиомалары және салдары. Кеңістіктегі түзудің орналасуы
Теңдеуге есептер шешу
Цилиндр призмаға сырттай сызылғандықтан, призманың биіктігі цилиндрдің биіктігіне тең
Бүтін рационал теңдеу
Трапецияның табандары мен трапеция жазықтығының осы жазықтыққа параллель екендігін дәлелде
Сағат саны
Қиылысқан түзулер
Түзу мен жазықтықтың паралельдігі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz