Жазықтық пен түзудің перпендикулярлығы

Геометрия 9 сынып
-Құнды пікір айтуға, басқаның ойын сыйлауға үйренеді.
- сыныпта диалогтік әңгіме дамиды .
-Топпен жұмыс жасай отырып балалар еркін ойлауға қалыптасады.
1. Амандасу
Сыныпта психологиялық ахуал туғызу 2 мин.
Сыныпты топқа бөлу
2 мин.
Үй тапсырмасы
4 мин.
Миға шабуыл.
1. Грек тілінен аударғанда стереометрия қандай мағына береді?
2. Стереометрия нені зерттейді?
3. Кеңістікте түзулер қалай орналасады?
4. Айқас түзулер дегеніміз не?
5. Жазықтық пен түзудің параллельдік белгісін ата?
6. Түзу мен жазықтықтың қиылысу белгісін ата
7. Перпендикуляр түзулер дегеніміз не?
8. Кубтың неше жағы, неше қыры бар?
№269 есеп
B C 1) BC мен A 1 D 1 - қырлары
А D өзара параллель орналасқан
B 1 C 1 2) BC мен СC 1 қырлары
А 1 D 1 өзара перпендикуляр орналасқан
Топтың бір мүшесі шығып шардың ішіндегі сұраққа жауап береді. Жауап беруге қиналса өз тобынан көмекші шақыруға құқығы бар.
Өзін-өзі тексеру
Жаңа тақырып
7 мин.
Білімді бекіту
9 мин.
Есеп шығару: Қыры а -ға тең ABCDA 1 B 1 C 1 D 1 кубы берілген
1 топ 1) AD қырына параллель жақтарын көрсетіңдер;
2 топ 1) AB қырына перпендикуляр қырларын көрсетіңдер;
3 топ 1) АА 1 қырына перпендикуляр жақтарын көрсетіңдер;
4 топ 1) AB 1 C жазықтықтағы мен АА 1 В 1 жағының қандай кесінді боцвмен қиылысатынын көрсетіңдер
Дарынды оқушылар тапсырмасы:
- А1В мен АС-ны табыңдар
- АА1С1С қимасынның ауданын табыңдар
Сергіту сәті
2 мин.
Постер жасау
5 мин.
Тест
5 мин.
1. Стереометрияның негізгі түсініктеріне не жатады?
А) нүкте, кесінді, түзу
В) нүкте, түзу, жазықтық
C) нүкте, сәуле, түзу
D) кесінді, түзу, жазықтық
2. Түзу жазықтықты 90 0 -пен қиып өтсе ол:
А) параллель
В) көлбеу
C) перпендикуляр
D) барлығы да дұрыс
3. Кеңістікте түзу мен жазықтықтың орналасуы:
А) параллель немесе қиылысады
В) тек параллель
C) қиылысады
D) айқасады
4. Кеңістікте екі жазықтықтық қалай орналасады?
А) параллель
В) перпендикуляр
C) параллель немесе қиылысады
D) барлығы да дұрыс емес
5. Кубтың бір жағына перпендикуляр нешеқыры бар?
А) 1 В) 2 C) 3 D) 4
Тест кілті:
1) B
2) C
3) A
4) C
5) D
Қорытындылау
3 мин.
Әсерлі камера
Сабақ туралы оқушылардың соңғы жаңалықтарын камераға түсіріп, сыныпқа көрсетеді
Рефлексия
2 мин.
Сабақ қалай өтті?
Үй тапсырмасын түсіндіру
1мин.
Бағалау
3 мин.
Өзін-өзі бағалау, топ басының бағалауы
Критерийлері:
1. Теориялық білімді және ережелерді қолдану
2. Есеп шартын талдай алуы, өрнекті (формуланы) дұрыс құра білуі.
3. Есепті шығару деңгейі, жауабын дәлелдей алуы
4. Жеке тапсырмаларды орындауы
0-4 балл - «2»
5-6 балл - «3»
7-8 балл - «4»
9-10 балл - «5»
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz