Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Пирамида
Геометрия 9 сынып
Пән: геометрия
Күні:
Сынып 9
Сабақтың тақырыбы
Пирамида
Сілтеме
Геометрия 9 сынып <<Мектеп>> 2009, оқушы анықтамасы
Жалпы мақсаты
Оқушылардың тақырып бойынша алған білімдерін тереңдетіп, жинақтау, жүйелеу, бекіту;логикалық ойлау қабілеті мен дағдыларын жетілдіру, белсенділіктерін, математикаға деген қызығушылықтарын арттыру; оқуға, саналы сезімге, жауапкершілікке, өз бетінше еңбектенуге тәрбиелеу
Оқу нәтижесі
-Құнды пікір айтуға, басқаның ойын сыйлауға үйренеді.
- сыныпта диалогтік әңгіме дамиды.
-Топпен жұмыс жасай отырып балалар еркін ойлауға қалыптасады.
Туындайтын идеялар
Пирамида, оның түрлері ажырата білуге, құрылымын үйрену, өмірмен байланыстар іздеу.
Сабақ барысы
Мұғалім іс әрекеті
Оқушы іс әрекеті
1. Сәлемдесу 2 мин.
Сыныпта психологиялық ахуал туғызу
<<Шаттық шеңбері>> тренинг көрші тұрған оқушының есімінің басты әріпінен басталатын ізгі тілек айтады
Оқушылар бір-біріне жақсы тілек айтады
Сыныпты топқа бөлу
2 мин.
Геометриялық фигураларды таңдата отырып, төрт топқа бөледі
Оқушылар фигуралар бойынша 4 топқа бөлінеді
Үй тапсырмасы
4 мин
Блиц - тест
1.Параллелепипед жақтарын қандай фигура құрай ды?
А) үшбұрыш
В) параллелограмм
С)ромб
D)барлығы да
2.Параллелепипедтің неше қыры бар?
А) 6
В) 8
С)12
D)4
3. Параллелепипедтің неше төбесі бар?
А) 8
В) 4
С) 6
D) 12
4. Параллелепипедтің неше жағы бар?
А) 12
В) 4
С) 8
D) 6
5. Алтыбұрышты призма неше қырдан, неше төбеден, неше жақтан тұрады?
А) қыры 18, төбесі 12, жағы 8
В) қыры 12, төбесі 18, жағы 8
С) қыры 24, төбесі 18, жағы 12
D) қыры 18, төбесі 8, жағы 6
Тест кілті:
1. B
2. C
3. A
4. D
5. A
өткен тақырып бойынша топ мүшелері тестке жауап беру арқылы өз білімдерін тексереді. Соңынан тест кілті арқылы жауаптарын салыстырады
Жаңа тақырып
7 мин.
Интерактивті тақтада слайд көрсетіледі
Төртбұрыш + 4 үшбұрыш
Үшбұрыш +3 үшбұрыш
Алтыбұрыш +6 үшбұрыш
Онбұрыш +10 үшбұрыш
Nбұрыш + n үшбұрыш
Пирамида анықтамасын өздері шығарады.
Пирамида - көпбұрыштан тұратын бір ғана табаны бар, бұйір жақтары төбелері ортақ үшбұрыштардан тұратын геометриялық фигура
Кластер
<<Пирамида>> сөзіне байлынысты бейнелерді, фактілерді, ойды көрсететін сөздерді немесе сөйлемдерді жазыңыздар
Тақтадағы <<Пирамида>> сөзінің жанына ассоциацияларын жазады
Слайд арқылы әлемдегі пирамидаларды көрсету
Пирамиданың табанын, бүйір қырларын, биіктігін, апофемасын көрсету . формуласы:
Дұрыс пирамиданың бүйір бетінің ауданы
оның табаны периметрінің жартысын
пирамиданың апофемасына көбейткенге тең
S=(Pl/2)
Пирамиданың толық бетінің ауданы деп оның бүйір бетінің ауданы мен табанының ауданының қосындысын айтады.
Sт.б.=Sб.б.+Sтаб.
Тақтадағы слайдтан пирамида элементтерін табады, бүйір бетінің ауданын табу, толық бетінің ауданын табу формулаларын талқылай отырып шығарады.
Постер
2 мин.
Жаңа тақырып бойынша постермен жұмыс. Көпбұрышты пирамидалар салып, элементтерін атаңдар
Пирамида түрін таңдайды. Топтар арасында бір-бірінің пирамидаларын салыстырады.
Сергіту сәті
2 мин.
Сергіту жаттығулары
Оқушылар жаттығулар жасайды
Білімді бекіту
10 мин.
Есеп шығару:
1. Хеопс пирамидасының қазіргі биіктігі жуық шамамен 139 м, табан қабырғасы 230 м. Пирамиданың бүйір бетінің ауданын табыңдар.
2. Пирамиданың табаны - қабырғасы 4 см-ге тең квадрат, бүйір жақтары биіктігі 5 см болатын теңбүйірлі үшбұрыштар. Пирамиданың толық бетінің ауданын табыңдар.
3. Астанадағы <<Бейбітшілік және келісім>> сарайының жер бетіндегі биіктігі 62 м, табаны - қабырғасы 52 м болатын квадрат.
Сарайдың толық бетінің ауданын табыңдар.
Жауабы:
* Sб.б=460√32546 (м²)
* Sт.б.=56 (см²)
* Sт.б. ≈ 9568 (м²)
Топ оқушылары есеп шығарады.
Постер
8 мин.
Параллелепипед, призма, пирамида фигураларын пайдаланып өз ғимараттарыңды салыңдар.
Оқушылар постерге ғимараттар , мұңарлар салады
Рефлексия
1.Келесі сабақта істейтін
әрекетіңіз немесе сұрағыңыз
2.Сізге әсер еткен екі сөз
3.Бүгінгі сабақтың маңызды
үш сөз
Берілген парақтарғаоқушылар сабақтан алған әсерін жазады
Үй тапсырмасын түсіндіру 1 мин.
§ 17 оқу, №279
Қосымша тапсырма: қағаздан фигуралар қиып жасау
Күнделікке тапсырманы жазып алады
Бағалау 2 мин.
Түсіндіре сараптай отырып бағалау
Өзін-өзі бағалау, топ басының бағалауы. Критерийлері:
1.Теориялық білімді және ережелерді қолдану
2. Есеп шартын талдай алуы, өрнекті (формуланы) дұрыс құра білуі.
3. Есепті шығару деңгейі, жауабын дәлелдей алуы
4. Жеке тапсырмаларды орындауы
0-4 балл - <<2>>
5-6 балл - <<3>>
7-8 балл - <<4>>
9-10 балл - <<5>>
Пән: геометрия
Күні:
Сынып 9
Сабақтың тақырыбы
Пирамида
Сілтеме
Геометрия 9 сынып <<Мектеп>> 2009, оқушы анықтамасы
Жалпы мақсаты
Оқушылардың тақырып бойынша алған білімдерін тереңдетіп, жинақтау, жүйелеу, бекіту;логикалық ойлау қабілеті мен дағдыларын жетілдіру, белсенділіктерін, математикаға деген қызығушылықтарын арттыру; оқуға, саналы сезімге, жауапкершілікке, өз бетінше еңбектенуге тәрбиелеу
Оқу нәтижесі
-Құнды пікір айтуға, басқаның ойын сыйлауға үйренеді.
- сыныпта диалогтік әңгіме дамиды.
-Топпен жұмыс жасай отырып балалар еркін ойлауға қалыптасады.
Туындайтын идеялар
Пирамида, оның түрлері ажырата білуге, құрылымын үйрену, өмірмен байланыстар іздеу.
Сабақ барысы
Мұғалім іс әрекеті
Оқушы іс әрекеті
1. Сәлемдесу 2 мин.
Сыныпта психологиялық ахуал туғызу
<<Шаттық шеңбері>> тренинг көрші тұрған оқушының есімінің басты әріпінен басталатын ізгі тілек айтады
Оқушылар бір-біріне жақсы тілек айтады
Сыныпты топқа бөлу
2 мин.
Геометриялық фигураларды таңдата отырып, төрт топқа бөледі
Оқушылар фигуралар бойынша 4 топқа бөлінеді
Үй тапсырмасы
4 мин
Блиц - тест
1.Параллелепипед жақтарын қандай фигура құрай ды?
А) үшбұрыш
В) параллелограмм
С)ромб
D)барлығы да
2.Параллелепипедтің неше қыры бар?
А) 6
В) 8
С)12
D)4
3. Параллелепипедтің неше төбесі бар?
А) 8
В) 4
С) 6
D) 12
4. Параллелепипедтің неше жағы бар?
А) 12
В) 4
С) 8
D) 6
5. Алтыбұрышты призма неше қырдан, неше төбеден, неше жақтан тұрады?
А) қыры 18, төбесі 12, жағы 8
В) қыры 12, төбесі 18, жағы 8
С) қыры 24, төбесі 18, жағы 12
D) қыры 18, төбесі 8, жағы 6
Тест кілті:
1. B
2. C
3. A
4. D
5. A
өткен тақырып бойынша топ мүшелері тестке жауап беру арқылы өз білімдерін тексереді. Соңынан тест кілті арқылы жауаптарын салыстырады
Жаңа тақырып
7 мин.
Интерактивті тақтада слайд көрсетіледі
Төртбұрыш + 4 үшбұрыш
Үшбұрыш +3 үшбұрыш
Алтыбұрыш +6 үшбұрыш
Онбұрыш +10 үшбұрыш
Nбұрыш + n үшбұрыш
Пирамида анықтамасын өздері шығарады.
Пирамида - көпбұрыштан тұратын бір ғана табаны бар, бұйір жақтары төбелері ортақ үшбұрыштардан тұратын геометриялық фигура
Кластер
<<Пирамида>> сөзіне байлынысты бейнелерді, фактілерді, ойды көрсететін сөздерді немесе сөйлемдерді жазыңыздар
Тақтадағы <<Пирамида>> сөзінің жанына ассоциацияларын жазады
Слайд арқылы әлемдегі пирамидаларды көрсету
Пирамиданың табанын, бүйір қырларын, биіктігін, апофемасын көрсету . формуласы:
Дұрыс пирамиданың бүйір бетінің ауданы
оның табаны периметрінің жартысын
пирамиданың апофемасына көбейткенге тең
S=(Pl/2)
Пирамиданың толық бетінің ауданы деп оның бүйір бетінің ауданы мен табанының ауданының қосындысын айтады.
Sт.б.=Sб.б.+Sтаб.
Тақтадағы слайдтан пирамида элементтерін табады, бүйір бетінің ауданын табу, толық бетінің ауданын табу формулаларын талқылай отырып шығарады.
Постер
2 мин.
Жаңа тақырып бойынша постермен жұмыс. Көпбұрышты пирамидалар салып, элементтерін атаңдар
Пирамида түрін таңдайды. Топтар арасында бір-бірінің пирамидаларын салыстырады.
Сергіту сәті
2 мин.
Сергіту жаттығулары
Оқушылар жаттығулар жасайды
Білімді бекіту
10 мин.
Есеп шығару:
1. Хеопс пирамидасының қазіргі биіктігі жуық шамамен 139 м, табан қабырғасы 230 м. Пирамиданың бүйір бетінің ауданын табыңдар.
2. Пирамиданың табаны - қабырғасы 4 см-ге тең квадрат, бүйір жақтары биіктігі 5 см болатын теңбүйірлі үшбұрыштар. Пирамиданың толық бетінің ауданын табыңдар.
3. Астанадағы <<Бейбітшілік және келісім>> сарайының жер бетіндегі биіктігі 62 м, табаны - қабырғасы 52 м болатын квадрат.
Сарайдың толық бетінің ауданын табыңдар.
Жауабы:
* Sб.б=460√32546 (м²)
* Sт.б.=56 (см²)
* Sт.б. ≈ 9568 (м²)
Топ оқушылары есеп шығарады.
Постер
8 мин.
Параллелепипед, призма, пирамида фигураларын пайдаланып өз ғимараттарыңды салыңдар.
Оқушылар постерге ғимараттар , мұңарлар салады
Рефлексия
1.Келесі сабақта істейтін
әрекетіңіз немесе сұрағыңыз
2.Сізге әсер еткен екі сөз
3.Бүгінгі сабақтың маңызды
үш сөз
Берілген парақтарғаоқушылар сабақтан алған әсерін жазады
Үй тапсырмасын түсіндіру 1 мин.
§ 17 оқу, №279
Қосымша тапсырма: қағаздан фигуралар қиып жасау
Күнделікке тапсырманы жазып алады
Бағалау 2 мин.
Түсіндіре сараптай отырып бағалау
Өзін-өзі бағалау, топ басының бағалауы. Критерийлері:
1.Теориялық білімді және ережелерді қолдану
2. Есеп шартын талдай алуы, өрнекті (формуланы) дұрыс құра білуі.
3. Есепті шығару деңгейі, жауабын дәлелдей алуы
4. Жеке тапсырмаларды орындауы
0-4 балл - <<2>>
5-6 балл - <<3>>
7-8 балл - <<4>>
9-10 балл - <<5>>
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz