Пирамида

Геометрия 9 сынып

Пән: геометрия
Күні:
Сынып 9
Пән: геометрия: Сабақтың тақырыбы
Күні:: Пирамида
Пән: геометрия: Сілтеме
Күні:: Геометрия 9 сынып «Мектеп» 2009, оқушы анықтамасы
Пән: геометрия: Жалпы мақсаты
Күні:: Оқушылардың тақырып бойынша алған білімдерін тереңдетіп, жинақтау, жүйелеу, бекіту; логикалық ойлау қабілеті мен дағдыларын жетілдіру, белсенділіктерін, математикаға деген қызығушылықтарын арттыру; оқуға, саналы сезімге, жауапкершілікке, өз бетінше еңбектенуге тәрбиелеу
Пән: геометрия: Оқу нәтижесі
Күні::

-Құнды пікір айтуға, басқаның ойын сыйлауға үйренеді.

- сыныпта диалогтік әңгіме дамиды.

-Топпен жұмыс жасай отырып балалар еркін ойлауға қалыптасады.

Пән: геометрия: Туындайтын идеялар
Күні:: Пирамида, оның түрлері ажырата білуге, құрылымын үйрену, өмірмен байланыстар іздеу.
Пән: геометрия: Сабақ барысы
Күні:: Мұғалім іс әрекеті
Сынып 9: Оқушы іс әрекеті
Пән: геометрия:

1. Сәлемдесу 2 мин.

Сыныпта психологиялық ахуал туғызу

Күні:: «Шаттық шеңбері» тренинг көрші тұрған оқушының есімінің басты әріпінен басталатын ізгі тілек айтады
Сынып 9: Оқушылар бір-біріне жақсы тілек айтады
Пән: геометрия:

Сыныпты топқа бөлу

2 мин.

Күні:: Геометриялық фигураларды таңдата отырып, төрт топқа бөледі
Сынып 9: Оқушылар фигуралар бойынша 4 топқа бөлінеді
Пән: геометрия:

Үй тапсырмасы

4 мин

Күні::

Блиц -тест

1. Параллелепипед жақтарын қандай фигура құрай ды?

А) үшбұрыш

В) параллелограмм

С) ромб

D) барлығы да

2. Параллелепипедтің неше қыры бар?

А) 6

В) 8

С) 12

D) 4

3. Параллелепипедтің неше төбесі бар?

А) 8

В) 4

С) 6

D) 12

4. Параллелепипедтің неше жағы бар?

А) 12

В) 4

С) 8

D) 6

5. Алтыбұрышты призма неше қырдан, неше төбеден, неше жақтан тұрады?

А) қыры 18, төбесі 12, жағы 8

В) қыры 12, төбесі 18, жағы 8

С) қыры 24, төбесі 18, жағы 12

D) қыры 18, төбесі 8, жағы 6

Тест кілті:

1. B

2. C

3. A

4. D

5. A

Сынып 9: өткен тақырып бойынша топ мүшелері тестке жауап беру арқылы өз білімдерін тексереді. Соңынан тест кілті арқылы жауаптарын салыстырады
Пән: геометрия:

Жаңа тақырып

7 мин.

Күні:: Интерактивті тақтада слайд көрсетіледі

Төртбұрыш + 4 үшбұрыш

Үшбұрыш +3 үшбұрыш

Алтыбұрыш +6 үшбұрыш

Онбұрыш +10 үшбұрыш

Nбұрыш + n үшбұрыш

Сынып 9:

Пирамида анықтамасын өздері шығарады.

Пирамида - көпбұрыштан тұратын бір ғана табаны бар, бұйір жақтары төбелері ортақ үшбұрыштардан тұратын геометриялық фигура

Пән: геометрия: Кластер «Пирамида» сөзіне байлынысты бейнелерді, фактілерді, ойды көрсететін сөздерді немесе сөйлемдерді жазыңыздар
Күні:: Тақтадағы «Пирамида» сөзінің жанына ассоциацияларын жазады
Пән: геометрия: Слайд арқылы әлемдегі пирамидаларды көрсету
Күні::
Пән: геометрия: Пирамиданың табанын, бүйір қырларын, биіктігін, апофемасын көрсету . формуласы: Дұрыс пирамиданың бүйір бетінің ауданы оның табаны периметрінің жартысын пирамиданың апофемасына көбейткенге тең Пирамиданың толық бетінің ауданы деп оның бүйір бетінің ауданы мен табанының ауданының қосындысын айтады.
Күні:: Тақтадағы слайдтан пирамида элементтерін табады, бүйір бетінің ауданын табу, толық бетінің ауданын табу формулаларын талқылай отырып шығарады.
Пән: геометрия:

Постер

2 мин.

Күні:: Жаңа тақырып бойынша постермен жұмыс. Көпбұрышты пирамидалар салып, элементтерін атаңдар
Сынып 9: Пирамида түрін таңдайды. Топтар арасында бір-бірінің пирамидаларын салыстырады.
Пән: геометрия:

Сергіту сәті

2 мин.

Күні:: Сергіту жаттығулары
Сынып 9: Оқушылар жаттығулар жасайды
Пән: геометрия:

Білімді бекіту

10 мин.

Күні::

Есеп шығару:

1. Хеопс пирамидасының қазіргі биіктігі жуық шамамен 139 м, табан қабырғасы 230 м. Пирамиданың бүйір бетінің ауданын табыңдар.

2. Пирамиданың табаны - қабырғасы 4 см-ге тең квадрат, бүйір жақтары биіктігі 5 см болатын теңбүйірлі үшбұрыштар. Пирамиданың толық бетінің ауданын табыңдар.

3. Астанадағы «Бейбітшілік және келісім» сарайының жер бетіндегі биіктігі 62 м, табаны - қабырғасы 52 м болатын квадрат.

Сарайдың толық бетінің ауданын табыңдар.

Жауабы:

  1. Sб. б=460√32546 (м²)
  2. Sт. б. =56 (см²)
  3. Sт. б. ≈\approx9568 (м²)
Сынып 9: Топ оқушылары есеп шығарады.
Пән: геометрия:

Постер

8 мин.

Күні:: Параллелепипед, призма, пирамида фигураларын пайдаланып өз ғимараттарыңды салыңдар.
Сынып 9: Оқушылар постерге ғимараттар, мұңарлар салады
Пән: геометрия: Рефлексия
Күні::

1. Келесі сабақта істейтін

әрекетіңіз немесе сұрағыңыз

2. Сізге әсер еткен екі сөз

3. Бүгінгі сабақтың маңызды

үш сөз

Сынып 9: Берілген парақтарғаоқушылар сабақтан алған әсерін жазады
Пән: геометрия: Үй тапсырмасын түсіндіру 1 мин.
Күні::

§ 17 оқу, №279

Қосымша тапсырма: қағаздан фигуралар қиып жасау

Сынып 9: Күнделікке тапсырманы жазып алады
Пән: геометрия: Бағалау 2 мин.
Күні:: Түсіндіре сараптай отырып бағалау
Сынып 9:

Өзін-өзі бағалау, топ басының бағалауы. Критерийлері:

1. Теориялық білімді және ережелерді қолдану

2. Есеп шартын талдай алуы, өрнекті (формуланы) дұрыс құра білуі.

3. Есепті шығару деңгейі, жауабын дәлелдей алуы

4. Жеке тапсырмаларды орындауы

0-4 балл - «2»

5-6 балл - «3»

7-8 балл - «4»

9-10 балл - «5»


Ұқсас жұмыстар
Пирамида және оның қасиеттері
Пирамиданың бүйір бетінің ауданын табыңдар
Пирамида. Геометрия
Пирамиданың бүйір жағы
Көпжақтардың бүйір және толық бетінің ауданы
Көпжақтылардың бүйір және толық бетінің ауданы
Пирамиданың элементтерін анықтауды үйрену
Пирамида көлемінің формуласы
Қиық пирамида
Кеңістік фигуралары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz