Сабақ жоспары :: Информатика
Файл қосу
Word pad мәтіндік редакторында практикалық жұмыс. 7-сынып
Тақырып: Word Pad мәтіндік редакторында практикалық жұмыс
Мақсат: Word Pad мәтіндік редакторы мен графиктік редакторында оқушылардың өз бетімен жұмыс жасай білу дағдыларын дамытуға, шығармашылық қабілетін, қызығушылығын арттыруға ықпал ету мақсатында сабақты практикалық сабақ түрінде өткіздім.
Дамытушылық оқушыларды шапшандыққа, ойлау қабілетінің дамуына, ізденімпаздылыққа, өзіндік ойын жеткізе білуге жағдай жасау
Сыныпты екі топқа бөліп, сабақтың өту барысымен оқушыларды таныстырып өттім. Қай топ берілген тапсырмалар бойынша фигураларды көп жинаса, сол топ жеңіске жетеді.Ал, енді оқушылар жарысымызды бастайық, қай топ мүшелері білімді екенін тексерелік.
Сабақ барысы
* Ұйымдастыру кезеңі (2 мин):
а) оқушылар тізімі; ә) кабинет жағдайы; б) сабақ барысымен таныстыру.
2. І- бөлім. Кім шапшаң? Мұнда Word Pad мәтіндік редакторын іске қосу үшін қандай әрекеттер орындалады. (2 оқушы орындайды)
ІІ- бөлім. Кім жүйрік? Торпастыру стратегиясы бойынша топтардағы оқушылар орындарында орындап, бір-бірінің тапсырмасын толықтырып, қорытындылайды.
Мәтіндік редакторының батырмалары
Мәтіндік редакторының негізгі элементтері
І топ. Paint ІІ-топ. Word Pad
ІІІ-бөлім. Кім ізденімпаз? (Схемеларды толтыру)
Құжаттарды қандай жолмен
І-топ.
Сақтауға
Ашуға
Құруға
ІІ-топ.
Құжатты баспаға шығару
Мәтінмен жұмыс істегенде мыналарды қолдануға болады
IV- бөлім. Кім епті? 1-топқа Paint графиктік редакторына, 2-топқаWord Pad мәтіндік редакторына байланысты тапсырмалар беріледі, компьютерде отырып жұмыс жасайды. (5 минут)
V-бөлім. Кім шығармашыл? Әр топ мүшелері шығармашылық жұмыстарын қрғайды.
VI-бөлімі. Венн диаграммасы. Қорытындылау. Сабақты қорытындылау мақсатында топ мүшелері өз білгендерін ерекшеліктерімен ұқсастығын орындарында отырып жазады. Болған топ тақтаға іледі. Екі топ бір-бірінің жазғандарын тексеріп, толықтырады.
VII-бөлімі. Үйге тапсырма: <<Ауыл болашағы оқушы көзімен>> деген тақырыпта І- топ сурет салуға, ІІ- топ шығарма жазып келуге беріледі.
VIII- бөлім. Бағалау. Сабаққа жақсы қатысқан оқушылар бағаланады.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz