Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Тіктөртбұрышты параллелепипед және текше. санның кубы
№3 орта жалпы білім беретін қазақ мектебі
Ашық сабақ:
«Тіктөртбұрышты параллелепипед және текше. Санның кубы.»
Өткізген: Мукашева Эльмира Жеңісқызы
Жаңақала-2013ж
Сабақтың тақырыбы:”Тіктөртбұрышты параллелепипед және текше. Санның кубы.”
Сабақтың мақсаты:
а)білімділігі:Оқушыларға тіктөртбұрышты параллелепипед және
текше туралы түсініктерін қалыптастыру;санның кубын есептеп үйрету.
ә)дамытушылығы:оқушылардың өзін-өзі бағалауын, есептеп шығару
арқылы логикалық ойлауын, шығармашылық қабілеттерін дамыту.
Коммуникативтілік құзыреттілігін қалыптастыру.
б)тәрбиелігі:оқушылардың бойында еңбексүйгіштік, елжандылық,
адамгершілік пен адалдық, шапшаңдық пен тазалық қасиеттерін қалыптастыру.
Бірінің пікірін бірі тыңдауға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі:экспедиция
Сабақтың әдісі:топтастыру, ой шақыру, талдау-жинақтау, сұрақ-жауап.
Сабақтың құрылысы:
I.Психологиялық дайындық
II.Қызығушылықты ояту.
Ой қозғау стратегиясы «”Ия”
немесе “Жоқ”» ойыны.
III.Мағынаны тану
Сергіту сәті “Жаңбырдың үні” тренингі
IV.Рефлексия
“ Бес қадам “тренингі.
V.Бағалау
VI.Үйге тапсырама.
|Кезең | Жұмыс мазмұны |Уақыт |Күтілетін нәтиже |
|Кіріспе |1.Ұйымдастыру: |1 |Оқушыларды сабаққа |
|қызықтырушылық- |-Сәлемдесу | |дайындау |
|кезең |-Оқушыларды түгендеу | | |
| |-Назарын сабаққа аудару | | |
| |-Құрал-жабдықтарын түгендеу | | |
| |2.Психологиялық дайындық: | | |
| |Күлім қағып қолымды, | | |
| |1,2,3 деп соғайын. | | |
| |Қарап тұрған көршіме, | | |
| |Қолымды мен бұлғайын. | | |
| |Ыстық алақаныммен, | | |
| |Маңдайыңнан сипайын. | | |
| |Құшақтасып өзіңмен, | | |
| |Амандасып алайын. | | |
| |3.Сабақтың мақсат-міндетін қою: |3 | |
| |Біз бүгінгі сабақта геометриялық | |Сабаққа деген |
| |экспедицияяға аттанамыз.Осы экспедицияға | |қызығушылығын ояту |
| |қатысу үшін бірнеше сынақтан өту | | |
| |керек.Сынақтан өтпес бұрын,кім айтады | | |
| |геометрия сөзі нені білдіреді? | | |
| |(Оқушылар жауабы) | |Геометрия туралы |
| |Дұрыс айтасыңдар! | |мағлұмат алу. |
| |Геометрия алғашқы рет Мысырда пайда | | |
| |болған,содан ол жақтан басқа елдерге | | |
| |тараған.Мысырлықтар ұзындықты өлшеудің | | |
| |басты бірлігі ретінде шынтақты | | |
| |пайдаланды.Шынтақ 7 алақанға ,алақан 4 | | |
| |саусаққа бөлінді.Осылайша | | |
| |геометрия,геометриялық фигуралардың | | |
| |қасиеттері туралы ғылымға | | |
| |айналды.Ал,сіздер геометрия пәнімен | |Өткен тақырыптарды |
| |7-сынпта жақынырақ танысасыңдар. | |қаншалықты игергенін|
| |Өткен тақырыпты пысықтау: |1 |білу. |
| |Ой қозғау стратегиясы: | | |
| |Бірінші сынақтан өту үшін “ия немесе | | |
| |жоқ”ойынын ойнаймыз. | | |
| |1.Тіктөртбұрыштың ауданы-ұзындығы мен | | |
| |енінің көбейтіндісі. | | |
| |2.Шар-жазық фигура. | | |
| |3.Тіктөртбұрыштың периметрі-барлық | | |
| |қабырғаларының қосындысы. | | |
| |4.1 дм-де 15 см | | |
| |5.Санды екі бірдей көбейткіш ретінде |1 | |
| |алу-санның квадраты. | | |
| |Екінші сынақтан өту үшін бері қараймыз. | | |
| | | | |
| | | | |
| |[pic] | |Фигураларды анықтату|
| | | | |
| | | | |
| |Мына фигураларды қандай екі топқа бөлуге | | |
| |болады. | | |
| |(Оқушылар жауабы) | | |
| |Жазық фигураларды кім атайды? | | |
| |Көлемді фигураларды кім айтады? | | |
| |Жарайсыңдар балалар! | | |
| |III.Мағынаны тану: | | |
| |Сонымен, сендер сынақтан өттіңдер,енді | | |
| |экспедицияға шығуға дайынсыңдар.Әр ғылыми | | |
| |экспедицияның мақсаты бар,ол-ғылыми | | |
| |құбылыстың қандай да бір ерекшелігін | | |
| |зерттеу.Сендер қалай ойлайсыңдар,біздің | | |
| |экспедицияның мақсаты қандай болу керек? | | |
| |( Оқушылар жауабы геометриялық фигуралар) | | |
| |Дұрыс,айтасыңдар,балалар!Бүгінгі | | |
|Бағдарлау – |сабағымызда параллелепипед пен текшені | | |
|мотивациялық |зерттейтін боламыз .Біздің сабағымыздың | | |
|кезең |тақырыбы: «Тіктөртбұрышты параллелепипед |2 |Сабақтың мақсатын |
| |және текше. Санның кубы.». | |оқушыларға айтқызу |
| |Дәптерімізді ашып, бүгінгі күннің жадысы | | |
| |мен тақырыпты жазамыз. | | |
| |Мысал 1. | | |
| |Бері қарайық.Мынау қандай фигуралар? | | |
| |Фигураларды атайық.Әр түрінен неше фигура | | |
| |бар? | | |
| |[pic] | | |
| | | | |
| | | | |
| | | |Фигураларды |
| | | |топтастыру[pic] |
| | | | |
| | |10 | |
| |[pic] | | |
| | | | |
| |Тіктөртбұрышты параллелепипед және | | |
| |текше-сендерге өте жақсы таныс фигуралар, | | |
| |өйткені көптеген заттар осындай пішінге | | |
| |ие.Қандай заттар? | | |
| |(оқушылар жауабы) | | |
| |Жарайсыңдар балалар! | | |
| |Мынау қандай фигура? | | |
| |(Оқушылар жауабы) | | |
| |Параллелепипед туралы не білеміз? | | |
| |(Оқушылар жауабы) | | |
| |Тіктөртюұрышты параллелепипед жақтары | |Осы фигуралардың |
| |тіктөртбұрыш болып келетін көлемді фигура | |пішініндегі заттарды|
| |яғни,дене. | |айтқызу. Білу, |
| |Бұл фигураның 8 төбесі, 6 жағы,12 қыры | |түсіну, қолдану(Блум|
| |бар. Кез келген төбеден 3 қабырға шығады.| |таксономиясы). |
| |Параллелепипедтің 3 өлшем бірлігі | | |
| |бар-ұзындығы, ені, биіктігі. а-ұзындығы, | | |
| |в-ені, һ-биіктігі болып белгіленеді. | | |
| |[pic] | | |
| | | | |
| | | |Параллелепипед |
| | | |туралы білетіндерін |
| | | |айту.. |
| |Мынау қандай фигура?Текше туралы не | |Текше туралы |
| |білеміз? | |білетіндерін айту. |
| |[pic] | | |
| |Текше-барлық жақтары шаршы болып келетін | | |
| |тіктөртбұрышты параллелепипед.Текшенің 6 | | |
| |жағы бар.Текшенің жақтары туралы не айтуға| | |
| |болады? | | |
| |Оқушылар жауабы | | |
| |Текше мен тіктөртбұрышты параллелепипедтің| | |
| |жазбасында тіктөртбұрыштардың өлшемдері | | |
| |қандай? | | |
| |(Оқушылар жауабы) | | |
|Операционалдық-о|Неліктен? | | |
|рындаушылық |(Оқушылар жауабы) | | |
|кезең |Жақсы . Жарайсыңдар! | | |
| |Мысал 3-ке назар аударайық. | | |
| | | | |
| |[pic] | | |
| | | | |
| | | | |
| |Қай сандарды бірдей екі көбейткіш түрінде | | |
| |жазуға болады? | | |
| |(Оқушылар жауабы) | | |
| |Бірдей екі көбейткіштің көбейтіндісін | | |
| |санның квадратына ауыстырып қалай жазуға |5 | |
| |болады? | | |
| |(Оқушылар жауабы) | | |
| | | |Ойлау қабілеттерін |
| |4=2*2=2² | |дамыту. |
| |36=6*6=6² | | |
| |16=4*4= 4² 64=8 *8 | | |
| |=8² | | |
| |49=7*7 =7 ² 81= | | |
| |9*9=9² | | |
| |25=5*5=5² 9=3* | | |
| |3=3² | | |
| |ә)[pic] | | |
| |Үш бірдей көбейткіштің көбейтіндісі бола | | |
| |алатын сандарды таба аласыңдар ма? | | |
| |2*2=8 4*4*4=64 | | |
| |Ережемен жұмыс | | |
| |Бірдей үш санның көбейтінідісін | | |
| |көбейткіштердің кубына ауыстыруға болады. | | |
| |4*4*4=4² | | |
| |4*4*4=16*4=(10+6) *4=40+24=64 | | |
| |топ:1-б, 2-топ- 2 баған, 3 топ-3 баған, 4| | |
| |баған бәріне | | |
| |б)3²,7²,2²,6²,5²,5²,8²,2²,9²,4²,3². | | |
| |Есеп 4 | |Сыни тұрғыдан ойлау |
| |Әр көйлекте-2 м қызыл және 3 м сары мата | |қабілеттерін дамыту.|
| |20 қызға-? м мата | | |
| |Шешуі: (2+3)*20=100(м) | | |
| |Жауабы:100 м мата. | | |
| |ә)Әкелінді-20 қорап |3 | |
| |Әр қорапта- 30 балалар әдебиеті және 20 | | |
| |оқулық | | |
| |Барлығы-? оқулық | | |
| |Шешуі:(30+20)*20=1000(к) | | |
| |Жауабы:1000 кітап | | |
| |Сергіту сәті “Жаңбыр үні” тренингі | | |
| |Мысал 5 | | |
| |1 топқа 2 топқа | | |
| |7*30+30*6 1000-(70*3) | | |
| |50+60*5 6*30-160-40 | | |
| |2*20+360/60 800-80/2 | | |
| |19+6+250/50 450+450-400*2 | | |
| |920-720-150/3 |4 | |
| |3-топ: қалаулары | | |
| |Мысал 6 өзіндік жұиыс | | |
| |1 топ-1 баған 2 топ-2 баған 3 | | |
| |топ-3баған |2 | |
| |430/10 43 1000/5 200 | | |
| |1000/50 20 | | |
| |500*2 1000 70*3 210 | | |
| |560/8 70 | | |
| |810/90 9 90*9 810 |1 | |
| |800/4 200 | | |
| |600/2 300 630/7 90 70*6 420 | | |
| |600/300 2 900/100 9 | | |
| |Бәріне 4 баған | | |
| |1000/50=20 800/10=80 | |Өзіндік жұмыс жасау.|
| |90*5=450 1000/10=100 | | |
| |800/400=2 | | |
| |Мысал 8 ауызша | | |
| |6 кг+5кг 8кг+3 кг | | |
| |III Рефлексия |4 | |
| |1-топқа: параллелепипедті сипаттау | | |
| |2-топқа:текшені сипаттау | | |
| |3-топқа:параллелепипед пен текшенің | | |
| |ұқсастығы мен айырмашылығын айту. | | |
|Рефлексиялық-бағ|“Бес қадам”тренингі | | |
|алау кезеңі |Нені білдім? |3 | |
| |Не ұнады? | | |
| |Нені әлі де білуім керек? | |Сабақты қаншалықты |
| |V.Бағалау. | |меңгергендерін |
| |Бағалау парағы арқылы. | |байқау. |
| |Үйге тапсырма. | |Өз пікірлерін |
| | |2 |дәлелдейді. |
| | | | |
| | | | |
| | | |Өз ойларын айту. |
| | |1 | |
| | | | |
| | | |Өздерін қаншалықты |
| | | |бағалайды. |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
-----------------------
444
44444
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz