Файл қосу

Тіктөртбұрышты параллелепипед және текше. санның кубы

Пән: Математика


№3 орта жалпы білім беретін қазақ мектебі

Ашық сабақ:

«Тіктөртбұрышты параллелепипед және текше. Санның кубы.»

Өткізген: Мукашева Эльмира Жеңісқызы

Жаңақала-2013ж

Сабақтың тақырыбы:”Тіктөртбұрышты параллелепипед және текше. Санның кубы.”

Сабақтың мақсаты:
а)білімділігі:Оқушыларға тіктөртбұрышты параллелепипед және
текше туралы түсініктерін қалыптастыру;санның кубын есептеп үйрету.
ә)дамытушылығы:оқушылардың өзін-өзі бағалауын, есептеп шығару
арқылы логикалық ойлауын, шығармашылық қабілеттерін дамыту.
Коммуникативтілік құзыреттілігін қалыптастыру.
б)тәрбиелігі:оқушылардың бойында еңбексүйгіштік, елжандылық,
адамгершілік пен адалдық, шапшаңдық пен тазалық қасиеттерін қалыптастыру.
Бірінің пікірін бірі тыңдауға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі:экспедиция
Сабақтың әдісі:топтастыру, ой шақыру, талдау-жинақтау, сұрақ-жауап.
Сабақтың құрылысы:
I.Психологиялық дайындық

II.Қызығушылықты ояту.
Ой қозғау стратегиясы «”Ия”
немесе “Жоқ”» ойыны.

III.Мағынаны тану

Сергіту сәті “Жаңбырдың үні” тренингі

IV.Рефлексия

“ Бес қадам “тренингі.

V.Бағалау
VI.Үйге тапсырама.

|Кезең | Жұмыс мазмұны |Уақыт |Күтілетін нәтиже |
|Кіріспе |1.Ұйымдастыру: |1 |Оқушыларды сабаққа |
|қызықтырушылық- |-Сәлемдесу | |дайындау |
|кезең |-Оқушыларды түгендеу | | |
| |-Назарын сабаққа аудару | | |
| |-Құрал-жабдықтарын түгендеу | | |
| |2.Психологиялық дайындық: | | |
| |Күлім қағып қолымды, | | |
| |1,2,3 деп соғайын. | | |
| |Қарап тұрған көршіме, | | |
| |Қолымды мен бұлғайын. | | |
| |Ыстық алақаныммен, | | |
| |Маңдайыңнан сипайын. | | |
| |Құшақтасып өзіңмен, | | |
| |Амандасып алайын. | | |
| |3.Сабақтың мақсат-міндетін қою: |3 | |
| |Біз бүгінгі сабақта геометриялық | |Сабаққа деген |
| |экспедицияяға аттанамыз.Осы экспедицияға | |қызығушылығын ояту |
| |қатысу үшін бірнеше сынақтан өту | | |
| |керек.Сынақтан өтпес бұрын,кім айтады | | |
| |геометрия сөзі нені білдіреді? | | |
| |(Оқушылар жауабы) | |Геометрия туралы |
| |Дұрыс айтасыңдар! | |мағлұмат алу. |
| |Геометрия алғашқы рет Мысырда пайда | | |
| |болған,содан ол жақтан басқа елдерге | | |
| |тараған.Мысырлықтар ұзындықты өлшеудің | | |
| |басты бірлігі ретінде шынтақты | | |
| |пайдаланды.Шынтақ 7 алақанға ,алақан 4 | | |
| |саусаққа бөлінді.Осылайша | | |
| |геометрия,геометриялық фигуралардың | | |
| |қасиеттері туралы ғылымға | | |
| |айналды.Ал,сіздер геометрия пәнімен | |Өткен тақырыптарды |
| |7-сынпта жақынырақ танысасыңдар. | |қаншалықты игергенін|
| |Өткен тақырыпты пысықтау: |1 |білу. |
| |Ой қозғау стратегиясы: | | |
| |Бірінші сынақтан өту үшін “ия немесе | | |
| |жоқ”ойынын ойнаймыз. | | |
| |1.Тіктөртбұрыштың ауданы-ұзындығы мен | | |
| |енінің көбейтіндісі. | | |
| |2.Шар-жазық фигура. | | |
| |3.Тіктөртбұрыштың периметрі-барлық | | |
| |қабырғаларының қосындысы. | | |
| |4.1 дм-де 15 см | | |
| |5.Санды екі бірдей көбейткіш ретінде |1 | |
| |алу-санның квадраты. | | |
| |Екінші сынақтан өту үшін бері қараймыз. | | |
| | | | |
| | | | |
| |[pic] | |Фигураларды анықтату|
| | | | |
| | | | |
| |Мына фигураларды қандай екі топқа бөлуге | | |
| |болады. | | |
| |(Оқушылар жауабы) | | |
| |Жазық фигураларды кім атайды? | | |
| |Көлемді фигураларды кім айтады? | | |
| |Жарайсыңдар балалар! | | |
| |III.Мағынаны тану: | | |
| |Сонымен, сендер сынақтан өттіңдер,енді | | |
| |экспедицияға шығуға дайынсыңдар.Әр ғылыми | | |
| |экспедицияның мақсаты бар,ол-ғылыми | | |
| |құбылыстың қандай да бір ерекшелігін | | |
| |зерттеу.Сендер қалай ойлайсыңдар,біздің | | |
| |экспедицияның мақсаты қандай болу керек? | | |
| |( Оқушылар жауабы геометриялық фигуралар) | | |
| |Дұрыс,айтасыңдар,балалар!Бүгінгі | | |
|Бағдарлау – |сабағымызда параллелепипед пен текшені | | |
|мотивациялық |зерттейтін боламыз .Біздің сабағымыздың | | |
|кезең |тақырыбы: «Тіктөртбұрышты параллелепипед |2 |Сабақтың мақсатын |
| |және текше. Санның кубы.». | |оқушыларға айтқызу |
| |Дәптерімізді ашып, бүгінгі күннің жадысы | | |
| |мен тақырыпты жазамыз. | | |
| |Мысал 1. | | |
| |Бері қарайық.Мынау қандай фигуралар? | | |
| |Фигураларды атайық.Әр түрінен неше фигура | | |
| |бар? | | |
| |[pic] | | |
| | | | |
| | | | |
| | | |Фигураларды |
| | | |топтастыру[pic] |
| | | | |
| | |10 | |
| |[pic] | | |
| | | | |
| |Тіктөртбұрышты параллелепипед және | | |
| |текше-сендерге өте жақсы таныс фигуралар, | | |
| |өйткені көптеген заттар осындай пішінге | | |
| |ие.Қандай заттар? | | |
| |(оқушылар жауабы) | | |
| |Жарайсыңдар балалар! | | |
| |Мынау қандай фигура? | | |
| |(Оқушылар жауабы) | | |
| |Параллелепипед туралы не білеміз? | | |
| |(Оқушылар жауабы) | | |
| |Тіктөртюұрышты параллелепипед жақтары | |Осы фигуралардың |
| |тіктөртбұрыш болып келетін көлемді фигура | |пішініндегі заттарды|
| |яғни,дене. | |айтқызу. Білу, |
| |Бұл фигураның 8 төбесі, 6 жағы,12 қыры | |түсіну, қолдану(Блум|
| |бар. Кез келген төбеден 3 қабырға шығады.| |таксономиясы). |
| |Параллелепипедтің 3 өлшем бірлігі | | |
| |бар-ұзындығы, ені, биіктігі. а-ұзындығы, | | |
| |в-ені, һ-биіктігі болып белгіленеді. | | |
| |[pic] | | |
| | | | |
| | | |Параллелепипед |
| | | |туралы білетіндерін |
| | | |айту.. |
| |Мынау қандай фигура?Текше туралы не | |Текше туралы |
| |білеміз? | |білетіндерін айту. |
| |[pic] | | |
| |Текше-барлық жақтары шаршы болып келетін | | |
| |тіктөртбұрышты параллелепипед.Текшенің 6 | | |
| |жағы бар.Текшенің жақтары туралы не айтуға| | |
| |болады? | | |
| |Оқушылар жауабы | | |
| |Текше мен тіктөртбұрышты параллелепипедтің| | |
| |жазбасында тіктөртбұрыштардың өлшемдері | | |
| |қандай? | | |
| |(Оқушылар жауабы) | | |
|Операционалдық-о|Неліктен? | | |
|рындаушылық |(Оқушылар жауабы) | | |
|кезең |Жақсы . Жарайсыңдар! | | |
| |Мысал 3-ке назар аударайық. | | |
| | | | |
| |[pic] | | |
| | | | |
| | | | |
| |Қай сандарды бірдей екі көбейткіш түрінде | | |
| |жазуға болады? | | |
| |(Оқушылар жауабы) | | |
| |Бірдей екі көбейткіштің көбейтіндісін | | |
| |санның квадратына ауыстырып қалай жазуға |5 | |
| |болады? | | |
| |(Оқушылар жауабы) | | |
| | | |Ойлау қабілеттерін |
| |4=2*2=2² | |дамыту. |
| |36=6*6=6² | | |
| |16=4*4= 4² 64=8 *8 | | |
| |=8² | | |
| |49=7*7 =7 ² 81= | | |
| |9*9=9² | | |
| |25=5*5=5² 9=3* | | |
| |3=3² | | |
| |ә)[pic] | | |
| |Үш бірдей көбейткіштің көбейтіндісі бола | | |
| |алатын сандарды таба аласыңдар ма? | | |
| |2*2=8 4*4*4=64 | | |
| |Ережемен жұмыс | | |
| |Бірдей үш санның көбейтінідісін | | |
| |көбейткіштердің кубына ауыстыруға болады. | | |
| |4*4*4=4² | | |
| |4*4*4=16*4=(10+6) *4=40+24=64 | | |
| |топ:1-б, 2-топ- 2 баған, 3 топ-3 баған, 4| | |
| |баған бәріне | | |
| |б)3²,7²,2²,6²,5²,5²,8²,2²,9²,4²,3². | | |
| |Есеп 4 | |Сыни тұрғыдан ойлау |
| |Әр көйлекте-2 м қызыл және 3 м сары мата | |қабілеттерін дамыту.|
| |20 қызға-? м мата | | |
| |Шешуі: (2+3)*20=100(м) | | |
| |Жауабы:100 м мата. | | |
| |ә)Әкелінді-20 қорап |3 | |
| |Әр қорапта- 30 балалар әдебиеті және 20 | | |
| |оқулық | | |
| |Барлығы-? оқулық | | |
| |Шешуі:(30+20)*20=1000(к) | | |
| |Жауабы:1000 кітап | | |
| |Сергіту сәті “Жаңбыр үні” тренингі | | |
| |Мысал 5 | | |
| |1 топқа 2 топқа | | |
| |7*30+30*6 1000-(70*3) | | |
| |50+60*5 6*30-160-40 | | |
| |2*20+360/60 800-80/2 | | |
| |19+6+250/50 450+450-400*2 | | |
| |920-720-150/3 |4 | |
| |3-топ: қалаулары | | |
| |Мысал 6 өзіндік жұиыс | | |
| |1 топ-1 баған 2 топ-2 баған 3 | | |
| |топ-3баған |2 | |
| |430/10 43 1000/5 200 | | |
| |1000/50 20 | | |
| |500*2 1000 70*3 210 | | |
| |560/8 70 | | |
| |810/90 9 90*9 810 |1 | |
| |800/4 200 | | |
| |600/2 300 630/7 90 70*6 420 | | |
| |600/300 2 900/100 9 | | |
| |Бәріне 4 баған | | |
| |1000/50=20 800/10=80 | |Өзіндік жұмыс жасау.|
| |90*5=450 1000/10=100 | | |
| |800/400=2 | | |
| |Мысал 8 ауызша | | |
| |6 кг+5кг 8кг+3 кг | | |
| |III Рефлексия |4 | |
| |1-топқа: параллелепипедті сипаттау | | |
| |2-топқа:текшені сипаттау | | |
| |3-топқа:параллелепипед пен текшенің | | |
| |ұқсастығы мен айырмашылығын айту. | | |
|Рефлексиялық-бағ|“Бес қадам”тренингі | | |
|алау кезеңі |Нені білдім? |3 | |
| |Не ұнады? | | |
| |Нені әлі де білуім керек? | |Сабақты қаншалықты |
| |V.Бағалау. | |меңгергендерін |
| |Бағалау парағы арқылы. | |байқау. |
| |Үйге тапсырма. | |Өз пікірлерін |
| | |2 |дәлелдейді. |
| | | | |
| | | | |
| | | |Өз ойларын айту. |
| | |1 | |
| | | | |
| | | |Өздерін қаншалықты |
| | | |бағалайды. |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |

-----------------------
444

44444




Ұқсас жұмыстар
Көлемнің өлшем бірліктері
Тікбұрышты параллепипедтің бізге бағытталған жағы тікбұрыштың формасында
Мәндері бойынша санды өрнектерді салыстыру
Екі таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту мен бөлудің жағдайлары
Көлемді өлшеу. тік бұрышты параллелепипедтің көлемі. куб сантиметр
Пирамида көлемінің формуласы
Барлық қабырғасы тең үшбұрыш
Пирамида немесе конус
Дәреженің көрсеткіші
Тік бұрышты параллелепипедтің және текшенің көлемі
Пәндер