Сабақ жоспары :: Математика

Файл қосу

Ондық бөлшектерді қосу жайлы ақпарат


[pic]Атырау облысы,Жылыой ауданы,Жаңа Қаратон поселкесі №23 мектептің
математика пәні мұғалімі Баймухашева Лиза Қожантайқызы.

Сабақтың тақырыбы:Ондық бөлшектерді қосу.

Сабақтың үш мақсаты:
1.Оқушылардың ондық бөлшектерді қосу тақырыбы бойынша алған білімдерін
тереңдету. Есеп шығаруға дағдыландыру,теңдеулерді шешуге,оны дұрыс жазуға
үйрету.

2.Есте сақтау,ойлау,сөйлеу,ауызша,жазбаша есептеу қабілеттерін дамыту.
3.Еңбекке баулу,жауапкершілікке,мақсатына жете білуге тәрбиелеу.

I.Ұйымдастыру кезеңі.

II.Ауызша жаттығулар.
1.Мына ондық бөлшектердің
арасында орналасқан натурал санды тап.
а)8,5<х<9,5

б) 0,23<х<1,7

в)99,9<х<10,1

| |1 |2 |3 |
|а) |8 |10 |9 |
|б) |2 |0 |1 |
|в) |100 |99 |101 |

Жауаптары:

Оқушылар дұрыс жауапқа сәйкес белгі карточкаларын көтереді.

2.Мына ондық бөлшектерді оқыңдар.
15,3764; 153,764;
1,53764.

4.Сандарды салыстыр:
8,14
* 7,82
9,14 * 9,1456
0,075 * 0,065
9,001 * 9,01
2,91 * 2,91000
0,627 * 0,672

III.Үй тапсырмасын тексеру.

IV.Білім бекітуге берілетін жаттығулар.
1)Амалдарды
орындап,нәтижесін өсу ретімен орналастыр.Шыққан нәтиже бойынша
философ,математик,физик ғалымының аты-жөнін оқы.
а)0,25 + 0,46=A

б)13,123 + 5,024=И

в)38,4 + 2,06778=Е

г)0,83 + 1,6079=Р

д)5,607+0,193=Х

е)9,004+0,193=М

ж)0,251+47,749=Д

Жауабы:(АРХИМЕД).

V.Тақырыпты оқуды жалғастыру.

а)х-(9,5+0,49)=5,04

х-9,99=5,04

х=5,04+9,99

х=15,03 Жауабы: х=15,03

б)х-(1,2+2,71)=4,99

х-3,91=4,99

х=4,99+3,91

х=8,9 Жауабы: х=8,9

VI.Үйге тапсырма: №962;961.

VII.Сабақтың қорытындысы,бағалау.


Ұқсас жұмыстар
Интерактивтік тақтада орындау
Рационал сандар. қайталау. 6-сынып
Ондық бөлшектерді көбейту тақырыбына есептер шығару
Ондық бөлшектерді қосуға және азайтуға есептер шығару
5 класс емтихан сұрақтары
Ондық бөлшектерді қосу және азайту, 5 сынып
Ондық бөлшек. ондық бөлшекті оқу және жазу
Ондық бөлшектерді қосу. Сабақтың тақырыбы
Жай бөлшекті ондық бөлшекке айналдырып есепте
Бөлшектер ережесін есептер шығаруда тиімді қолдана білу дағдыларын қалыптастыру
Пәндер