1-2 тоқсанда шығарылған есептер жинағы. 4 сынып

1) 1- сек- 2 қадам.

2) Екі қолда қанша бармақ?

5сек - ? -

10 сек - ?

5 қолда қанша бармақ?

20 сек - ?

3) 2 мүйіз тұмсықта 2 мүйіз

1 мин - ?

100 мүйіз тұмсықта қанша мүйіз? -

242х4=968 242 968:4=242 968 4

4 8 242

968 16

16

08

8

0

173х5=865 167х4=668 945:5=189

173 167 945 5

5 4 5 189

865 668 44

40

45

45

0

Жануарлар неше топқа бөлінеді?

9 топқа (ататып жіберу)

Жер бетінде құстардың неше түрі бар?

8600-ге жуық.

Ал Қазақстанда соның ішінде неше түрі бар?

474 түрі.

Есептің шартын құрып шығару.

Сүт қоректілер - 172

Құстар - ? 3 есе артық

бауырменжорғалаушылар - ? 4 есе кем

Шешуі: (172х3) :4=516:4=129

Жауабы: - 129

15 9 89 (15:3) +87=92

3 (18:3) +86=92

12 88 (9:3) +89=92

18 86

(логика)

Х · 6=912 848+х=908 273:х=7

Х=912:6 х=908-848 х=273:7

Х=152 х=60 х=39

152·6=912 848+60=908 273:39=7

гео. тіктөртбұрыш шаршы үшбұрыш

в мен 208 сандарының көбейтіндісінен 208-ді азайтуды өрнек түрінде жаз. в=1, 2, 3, 4. в*2058-208, в=1, 2, 3, 4.

(1·208) -208=0 (3·208) -208=416-208=208

(2·208) -208=208 (4·208) -208=832-208=624.

а) 3+2=5 см 2

ә) (3+2) =14 см 2

б) (3*2) =6 см 2

2. Ең үлкен үш таңбалы санды тап.

а) 333

ә) 999

б) 100

3. Теңдеу құр және оны шеш.

а) а:4=5

ә) а-4=5

б) а*4=5

4. 602 өрнегіндегі бөліндінің мәні неге тең?

а) 602:2=302

ә) 602:2=203

б) 602:2=301

е) (ауызша) жүздіктерін 3-ке бөлгенде қалдық шығатын 724, 726, 712, 543, 542, 534, 535 ондықтары 3-ке бөлінетін сандар. 534, 535.

ж) Логикалық есеп. Үш таңбалы бір сан ойла. Сол санның бірінші цифрын 2 есе арттыр, шыққан көбейтіндіге 3-ті қос. Қосындының мәнін 5-ке көбейт және оған ойланған санның екінші цифрын тіркеп жаз. Қандай сан шықты? Шыққан санды ата. Одан 150-ді шегер, сонда ойлаған сан шығады.

262 1) 2·2=4 2) 4+3=7 3) 7·5=35 4) 35+6=41 5) 412 6) 412

150

262

124х3=372 461х5=2305 635х2=1270

372:124=3 2305:461=5 1270:635=2

1. Қандай санды 7-ге көбейткенде 63 шығады?

2. 8 шығу үшін 72-ні нешеге бөлеміз?

3. Ойлаған санды 8-есе арттырғанда 80 шықты. Ойлаған санды тап.

4. Ойлаған санды 8-ге арттырғанда 80 шықты. Ойлаған санды тап.

5. Мына сандардың арасынан 4-ке бөлінетін сандарды теріп жаз және теңдіктер құрастыр.

20, 21, 22, 24, 25, 26, 27, 28, 30, 32.

1-мысал.

Өрнекті оқу: 176х4; 704:4

176 қысқаша: 176 704 4 қысқаша:704 4

4 4 4 176 30 176

24 704 30 24

280 28

400 24

704 24

0

Амалдарды орында және тексер

134 402 3 804 6 134

3 3 134 6 134 6

402 10 20 804

9 18

12 24

0 0

2-есеп.

А) 1-ж. -3 сағ. -15бұйым. -1сағ. - ? }

2-ж. -4 сағ. -16 бұйым. 1 - сағ. - ? } - ?

Екі ж. 5 сағ. - ? Бұйым

Жауабы: 15:3=5 16:4=4

5+4=9 9х5=45.

Б)

Бір сағ. жасалған бұйым саны.
Жұмыс уақыты.
Барлық бұйым саны
Бір сағ. жасалған бұйым саны.:
Жұмыс уақыты.: ?
Барлық бұйым саны: 5 сағ.
25
Бір сағ. жасалған бұйым саны.:
Жұмыс уақыты.: ?
Барлық бұйым саны: 6 сағ.
36

3-мысал.

(239-119) х3=120х3=360

(239-119) :3=120:3=40

(101+111) х4=212х4=848

(101+111) :4=212:4=53

5-мысал.

764 4 500 5

(299+465) : (903-899) + (365+135) : (202-197) = 291

Өзіндік жұмыс.

72х4= 43х5= 64х6=

4х72= 5х43= 6х64=

6-мысал.

Жүздіктерді және ондықтарды 6-ға бөлінетін сандарды теріп жаз:

664; 646; 466; 464; 446; 667;

-247 2 Тексеру.

2 123 1 < 2

- 4 * 123

4 2

- 7 + 246

6 1

1 қалдық. 247

Бөлуді орында және тексер:

а) Сүлгі -24

Тең бөлінді - 8 (пакет)

Осындай 9 пакет -? (сүлгі)

24:8*9 = 27 сүлгі.

Жауабы 9 пакеттен 27 сүлгі.

ә) 18: 9*2 өрнегі арқылы шығарылатын есептер құрастыру және оны шығару.

Сүлгі - 18

Тең бөлінді - 9 (пакет)

Осындай 2 пакет -? Сүлгі.

Логикалық тапсырма

j0305493 j0305493 j0305493

j0302953 j0302953 j0302953 j0302953

Мына үш алманы 4 балаға қалай теңдей бөліп беруге болады?

4. Өрнек түрінде жазу және оның мәнің табу.

а) 8 жүздік 8 ондық 8 бірлікте 2 есе кеміт; 888:2

ә) 1 жүздік 3 ондық 2 бірлікті 3 есе арттыр; 132:3

б) 20 ондық 2 бірлік 3-ке көбейт; 202*3

в) 54 ондықты 3 -ке бөл; 540: 3

5. а = 12см 12 : 4= 3 Р= 12см+3см+12см+3см= 30см.

b= ¼ b = 3 Р= 12см*2+3см*2=30 см

Р=?

S= ? Р= 12см+3см*2= 30см

S = 12*3=36 (см2)

6. Ауызша; жүздіктері, ондықтары, бірліктері

3-ке бөлінеді. 3-ке бөлгенде қалдық қалады.

630 578

603 587

306 87

а. 76= 84-8, 76+8= 84, б. 760= 840-60, 760+80= 840

Мына сандарды пайдаланып, көбейту және бөлу амалдарымен байланысты төрт тура теңдік құр:

А. 20*4= 80 80 /4= 20 б. 200*4= 800, 800/4= 200

10

(490/7*5+10) /9*3=120, (70*8+70) /9*3/7=30. 280/7*4/2*3/6=4

№1тақтаға 2 оқушы

Бағасы
Саны
Құны
Бағасы: 100тг
Саны: 5
Құны: ?тг
Бағасы: 100тг
Саны: 7
Құны: ?тг
Бағасы: 100тг
Саны: 8
Құны: ?тг
Бағасы: 100тг
Саны: х
Құны: ?тг
Бір заттың массасы
Заттың саны
Жалпы заттың массасы
Бір заттың массасы: 50кг
Заттың саны: 2
Жалпы заттың массасы: ?кг
Бір заттың массасы: 50кг
Заттың саны: 4
Жалпы заттың массасы: ?кг
Бір заттың массасы: 50кг
Заттың саны: 6
Жалпы заттың массасы: ?кг
Бір заттың массасы: 50кг
Заттың саны: х
Жалпы заттың массасы: ?кг

Заттың бағасы болса оны санына көбейтіп құнын табады.

Бір заттың массасы мен саны бойынша жалпы массаны көбейту арқылы табады.

№2 тақтаға 3 оқушы

х+92=192 234-х=134 63/ х=9 7*4-8<36/4*5 (а+9) -209, а=200, 201, 205…

х=192-92 х=234-134 х=63/9 42/7<72/8 384/4+902=998

х=100 х=100 х=7

№3 тақтаға 4 оқушы

өрнек құр және оның мәнін тап:

А. 200бен 300 сандарының қасындысын 5 есе кеміт

(200+300) /5=100

Ә. 400 бен 200 сандарының айырмасын 5 ке бөл

(400-200) /5=40

Б. 600бен 500сандарының айырмасын 3 есе арттыр

(600-500) *3=300

В. 200 бен 100сандарының қосындысын 2-ге көбейт.

(200+100) *2=600

№4 тақтаға 4 оқушы

789> 787 8*7-20 < 4*9+18

347 <447 63/9+27 > 72/9-5

500 >499 80*7-200 < 90*3+520

586 <866 40/5+36 < 74-36/4

№ 5тақтаға 3 оқушы

6жүзд. 8онд. 5 бірл< 695 6м 8дм 5см< 695

3жүзд. 0онд. 7 бірл 3<08 3м 0дм 7см <30дм 8см

3жүзд. 9онд. 2 бірл >390 3м 0дм 2см< 39дм

№6 ауызша топпен

А. 100-ге дейін ондықтармен сана-10 20 30 40 50 60 70 80 90

Ә. 1000-ға дейін жүздіктермен сана-100 200 300 400 500 600 700 800 900

Б. 100 ден бастап кему ретімен сана- 90 80 70 60 50 40 30 20 10

В. 1000 нан бастап кему ретімен сана-9000 800 70 600 500 400 300 200 100.

№7 тақтаға 4 оқушы

2дм * 3=6дм 6дм / 3=2дм 3т*2= 6т 6т/ 3 =18т

20дм *3 = 60дм 60дм / 20дм= 3 30ц/ 3= 60ц 60ц/3 = 180т

200см *3 = 600см 600см / 3=200см 300кг* 2= 600кг 600кг/ 3= 13

№10 ауызша топпен

№1 тақтаға 1 оқушы

Шарты: Шешуі:

Ер бала-120 120/6+180/6=20+30=50

Қыз бала-180 (120+180) /6=50

Әр бөлмеге -6 бала

Т/к. бөлме? Жауабы:50 бөлме

№2тақтаға 1 оқушы

1-кластың

А. жеті жүз тоғыз а. 709=700+9

Ә. жеті жүз сексен ә. 780=700+80

Б. жеті жүз сексен тоғыз б. 789=700+80+9

В. жеті жүз в. 700=700

№3 тақтаға 2 оқушы

243 599 2м 4дм 3см 5м 9дм 9см

+ 356 - 246 + 3м 5дм 6см -3м 5дм 6см

599 356 5м 9дм 9см 2м 4дм 3см

№4 тақтаға 2 оқушы

620 1000 6ц 20кг 1т

+380 - 380 + 3ц 80кг -3ц 80кг

1000 620 1 т 6ц 20кг

№ 5тақтаға 2оқушы

Сантиметрмен дециметрмен мертрмен

3м 7дм 8см=378 40см=4 600см=6

6дм 5см=65 500см=50 80дм=8

8м 0дм 4см=804 100м=100 1000см=10

№6 тақтаға 2оқушы

центнермен килограммен тоннамен

3т 100кг=31 2ц 50кг=250 1000кг=1

5т=50 1т=1000 10ц=1

1000кг=10 3ц 2кг=302 300ц=30

№7 тақтаға 4 оқушы

(845-504) *2=688 (583+225) /4=202 (716-312) /4=101

(235+704) /3=313 (747-593) *3=465 (618-312) /3=102

(750-250) /5=100 (286+443) /3=233 (365+230) /5=119

№8 топпен ауызшы

А. әр санның жазылуындағы 3 саны нені білдіреді:3; 30; 300;

Бірл. Онд. Жүзд.

Ә. 5, 55, 555 әрқайсысын жазу үшін неше цифр қолданылған?

Б. 3, 4, 5 цифрларын пайдаланып қанша үштаңбалы сан жазуға болады?

345, 543, 453, 435, 534, 354.

Ұзындық бірліктері: мм, см, м, км.

Аудан бірліктері: мм кв, см кв, м кв, км кв.

Көлем бірліктері: мм куб, см куб, м куб, км куб

2. 3 қатарға бөлініп жарыс ұйымдастыру. «Кім тез» ойыны.

№ 2 1-Фигураның ауданын тап, 2-периметрін тап, 3-периметрінің жартысын тап.

3. Кестеге назар аудару.

Тік төртбұрыштың ұзындығы
ені
ауданы
Тік төртбұрыштың ұзындығы: 4 см
ені: 2 см
ауданы: ? см кв
Тік төртбұрыштың ұзындығы: 6 см
ені: 2 см
ауданы: ? см кв
Тік төртбұрыштың ұзындығы: 8 см
ені: 2 см
ауданы: ? см кв
Тік төртбұрыштың ұзындығы: Х см
ені: 2 см
ауданы: ? см кв

1 оқушыдан тақтаға шығып, ал қалғандары орындарында орындап, талдайды.

4. І-топ №4, ал ІІ-топ №5 орындайды.

5. № 7 Бірінші кесіндінің ұзындығы 3 см, екіншісі одан 2 есе ұзын, ал үшіншісі екіншіден 2 см ұзын. Үшінші кесіндінің ұзындығын тап. Кесіндіні сыз. Жаубы: 7 см

6. 3 қатарға бөлініп жарыс ұйымдастыру. «Кім тез» ойыны.

№ 8

300-40:2+50 557-(467-389) 251 * 3 + 247

400-60:3+80 708-(342+168) 308 * 5

№1тақтаға 2 оқушы

В В С

А С А Д

Үшбұрыш- бір түзудің бойында жатпайтын үш нүктені қосқанда пайда болатын фигура.

Төртбұрыш-төрт төбесі, төрт қабырғасы, бұрышы бар, қарама-қарсы қабырғалары тең фигура

№ 2 топпен ауызша А В

А В а А

С Д В С Д С

№3

В С

А Д

Е

АВСДЕ-көпбұрыш. А, В, С, Д, Е-төбелері. АВ, ВС, СД, ДЕ, АЕ-қабырғалары.

ВСА, АЕД, ЕДС, ДСВ, СВА-бұрыштар.

№4

Ш: Ш: А 4см В

САВД-тіктөртбұрыш S=a* b 2см

АВ-4см S=4*2=8

СА-2см P=2*(4+2) =16 С Д

Т/к S. P-?

Жауабы:8см¹, 16см.

№5 ауызша есеп құрастыр және шығар. Топпен жұмыс. кесте бойынша тік төртбұрыштың S, P табу.

Ені
Ұзындығы
Ауданы
Ені: 2см
Ұзындығы: 3см
Ауданы: ?
Ені:

2см

Ұзындығы:

6см

Ауданы:

?

Ені:

2см

Ұзындығы:

12см

Ауданы:

?

Ені:

2см

Ұзындығы:

15см

Ауданы:

?

Ені:

2см

Ұзындығы:

Х см

Ауданы:

?

Ені
Ұзындығы
Периметр
Ені: 2см
Ұзындығы: 3см
Периметр: ?
Ені:

2см

Ұзындығы:

6см

Периметр:

?

Ені:

2см

Ұзындығы:

12см

Периметр:

?

Ені:

2см

Ұзындығы:

15см

Периметр:

?

Ені:

2см

Ұзындығы:

Х см

Периметр:

?

№ 6 А 3см В

Ш: Ш:

АВСД-шаршы S=a* b P=2*(а+в)

АВ=3см 3*3=9см 2*(3+3) =6см

Т/к S, P-? С Д

Жауабы: 9см, 6см.

№7 ауызша есеп құрастыр және шығар. Топпен жұмыс. кесте бойынша шаршының S, P табу.

Қабырғаның ұзындығы
Ауданы
Қабырғаның ұзындығы: 2см
Ауданы: ?
Қабырғаның ұзындығы:

3см

Ауданы:

?

Қабырғаның ұзындығы:

4см

Ауданы:

?

Қабырғаның ұзындығы:

5см

Ауданы:

?

Қабырғаның ұзындығы:

Х см

Ауданы:

?

№1 Есеп.

Арыс - түркістан каналы - 200 км

Ертіс - Қарағанды каналы - ? 3 есе ұзын

Шешуі: 200*3=600

Жауабы: 600 км.

Батыс Қазақстан - 420 км

Маңғыстау - ? 217 км ұзын

Шешуі: 420+217=637

Жауабы: 637 км.

1. Үйдің 6-қабатына дейінгі баспалдақ 2-қабатқа дейінгі баспалдақтан неше есе ұзын? (3 есе)

2. Үстел үстінде 5 май шам жанып тұр еді. Еркін оның 4-еуін өшіріп тастады. Үстел үстінденеше май шам қалды? (5)

3. Теңдік тура болатындай етіп, таңбаларды қой:

4 4 4 4 = 1 (4 4 4) 4 = 3

4*4 : 4 : 4 = 1 (4+4+4) : 4 = 3

1-тапсырма.

-Есеп не жайында?

-Есепте не белгілі?

-Есепте нені табу керек?

Х-бұл ағасының жасы.

Х-3- бұл қарындасының жасы.

Х-3=8 -құрылуға тиісті теңдеу. /Интерактивті тақтаға жазу. / / слайд №6/

Қ- 8 жас 3 жас кіші Ш: 1) 8+3=11

А-? 2) Х-3=8

Х=8+3

Х= 11

11-3=8

Ж: Ағасы 11 жаста.

-Ал өзіміз неше жастамыз? Қай жылы дүниеге келдік, сол жылды разрядтық қосылғыштарға жіктейміз.

1999=1000+900+90+9

№ 2

Малдың жас ерекшеліктеріне қарай аталуы.

Құлын- биенің жас төлі.

Жабағы -жас құлынды алты айға толған соң, күзде жабағы деп атайды.

Бұзау - сиырдың төлі.

Торпақ - сиыр төлінің бір жасқа келгенге дейінгі ортақ атауы.

-Есеп не жайында?

- Есепте не белгілі?

-Есепте тағы не белгілі?

- Есеп не сұрайды?

-Шешуін бірден таба аламыз ба?

-Неліктен?

Торпақ-16-3 ? бірдей.

Жабағы-?, 2а

Ш: х +2 =16-3

Х+2= 13

Х= 13-2

Х = 11

11+2=16-3

13=13

Ж: 13 жабағы өсірді.

3. Білгенге маржан, Білмеске арзан.

-Қазақстан Республикасында неше облыс бар?/14/

-Біздің облысымыз қалай аталады? /Батыс Қазақстан облысы. /

-Қай қалада тұрамыз? / Орал қаласы/

-Қай жылы құрылды? Жер көлемі қанша? / 1613ж . Батыстан шығысқа дейін-585 км. Солтүстіктен оңтүстікке дейін-425 км. Жер көлемі облыс бойынша 8-орын. /

- Неше аудан бар? / 12 аудан/

№ 3

Оқулықпен жұмыс. Оқыту, талдау. Сызба сызу.

S= 300 км Ш: 2*х+2*60=300

t = 2 сағ 2*х+120=300

v=60 км/сағ 2*х = 300-120

v= ? км/сағ 2*х =180

х = 180:2

х = 90

2*90+2*60=300

Ж: 90 км/сағ.

4. Бойы сергектің, ойы да сергек.

«Баспалдақ» ойыны. / тез есептеу. /

5. Еңбек түбі-береке.

№ 5

Жол -80 км Ш: 1) 80:5= 16 км / 1 күні/

I -күні - 5/1 2) 80: 4һ=20км /2күні/

II- күні -4/1 ?км 3) 16+20= 36 км /2күнде/

Қалғаны-? 4) 80-36= 44км / жөнделмеген жол. /

80-(80:5) +(80:4) =44км

Ж: 44 км жол жөнделмеген.

№ 6 / Интерактивті тақтаға түрлі түсті бояумен сызып, жазу.

Кесінді: ОК, ОЕ.

Сәулелер:ОА, ОС, ОД, ОВ, ЕВ, КД, ЕС, КА.

Түзулер: АД, СВ.

№7

S = 300 км Ш: 80+70= 150 км/сағ

V = 70км/сағ 300км: 150км/сағ= 2сағ.

V= 80км/сағ

t = ?

Ж: 2сағ.

6. Қызықты есептер.

1. Атасы мен әжесінің екеуінің туған күндері бір күнде. Бірақ олар құрдас емес. Неге?

2. . Су жағасында тауықтың, үйректің 7 балапаны келді. Суда бірақ 5 балапан жүзіп жүр. Сонда екі балапан қайда? /2балапан тауықтікі/

3. Жаңа жыл дастарқанына біздің мектепте263 дана алма даярланды. Егер мерекеге86 ұл және одан 2есеартық қыз бала келсе, барлық балаға алма жете ме?

Ш: 86*2=172 /қыз/

172+86=258

263-258=5

Ж: Алма жетеді, 5алма қалады

4+6 10+4 3*2

40+60 100-60 30*2

400+600 1000-600 300*2

4 мың +6 мың 10 мың -60 мың 3 мың * 2

40 мың + 60 мың 1 млн-600 мың 30 мың *2

400 мың + 600 мың 100 мың - 60 мың 300 мың *2

Салыстыр:

72000*700●100

380● 100*38000

40● 10*40● 100

9 м7 дм 0 см * 97 дм

20● 100 см * 20 м

3 м 0 дм 7 см * 370 см

№1 топпен ауызша

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9-10

10, 20, 30, 40, 50, 60, 70, 80, 90-100

100, 200, 300, 400, 500, 600, 700, 800, 900-1000.

1*10=14, 10*100=1 000, 1 000*10=10 000, 10 000*10=100 000. 100 000*10=1 000 000.

№2 өз бетімен дәптермен жұмыс. Жазуды жалғастыр.

Бірліктер, ондықтар және жүздіктер бірліктер(І кл. ) құрайды.

Бірліктер класында бірліктер, ондықтар, жүздіктер болады.

Бірл. мыңдар, онд. мыңдар және жүзд. мыңдар мыңдар кл құрайды.

Мыңдар класында бірл. мыңдар, онд. мыңдар және жүзд. мыңдар болады.

№3 топпен ауызша

Мыңдар класы
Бірліктер класы
Мыңдар класы:

Жүздік

мыңдар

Бірліктер класы:

Ондық

мыңдар

Бірлік

мыңдар

Жүздіктер
Ондықтар
Бірліктер

Кестеде неше класс көрсетілген? Сол кластарды ата. Әр класта неше разряд бар? Сол разрядтарды ата. Қай разрядтар бірінші класта құрайды? Қай разрядтар екінші класта құрайды?Оңнан солға қарай біртіндеп жылжығанда разряд бірліктері неше есе артады? Солдан оңға қарай жылжығанда разряд бірліктері неше есе кемиді?

№ 4 ауызша топпен жұмыс.

А. 1*10=10 10/1=10

Ә. 10*10= 100 10* 100=1000

Б. 100*10=1000 1000/10=100

№5 тақтаға 2 оқушы

1 бірл. * 10=1 онд 1онд/ 10=1бірл

1 онд. *10 =1жүзд. 1 жүзд. / 10=1 онд

1 жүзд. *10=1бірл. Мыңд 1 бірл. мыңд/ 10= 1 жүзд.

№ 6 тақтаға 2 оқушы

1 бірл. мыңд* 10=1 онд мыңд 1жүзд. мыңд/ 10=1онд. мыңд

1 онд. мыңд/10 =1бірл. мыңд. 1 жүзд. мыңд* 10=1 млн

1 онд. мыңд*10=1жүзд. мыңд 1 млн / 10= 1 жүзд. мыңд

№7 тақтаға 2 оқушы

А. Шарты: Шешуі:

Тайлақтар-125 кг 125+78=203

Қоспақ түйелер- 78кгартық

Т/к. Қоспақ түйе? Жауабы: 203г

. Шарты: Шешуі:

Тайлақтар-125 кг 125+78=203

Қоспақ түйелер- 78кг кем

Т/к. Қоспақ түйе? Жауабы: 203г

№8 тақтаға 2 оқушы

А. Шарты: Шешуі:

Тайлақтар-376 кг 376/*3=1128

Нар түйелер- 3есе артық

Т/к. нар түйе? Жауабы: 1128г

. Шарты: Шешуі:

Тайлақтар-376 кг 376/*3=1128

Нар түйелер- 3 есе кем

Т/к. Нар түйе? Жауабы: 1128г

(№9 105 бет)

а) 4910645:5-81208:8=88178 б) 94068:9*5-1990=50270

ә) 7№1 106 бет Тік бұрышты параллелепипед тәріздес жәшіктің өлшемдері 5дм, 2дм

және 1дм V - ?

V= 5*2*1=10(дм 3 ) 5дм = 50см

2дм = 20см

1дм = 10см

V= 50 * 20 * 10 = 1(см 3 )

1-топ: №2 106 бет 2-топ: №3 106 бет

V= 5*3*2 = 30(дм 3 ) V= 9*4*6 = 216(м 3 )

2102:6+61074:9= 18803 в) 93102:6*7+87061= 195680

Жәшіктің ұзындығы
6дм
6дм
5дм
4дм
6дм
Жәшіктің ұзындығы: Жәшіктің ені
6дм: 2дм
6дм: 3дм
5дм: 4дм
4дм: 3дм
6дм: 4дм
Жәшіктің ұзындығы: Жәшіктің биіктігі
6дм: 1дм
6дм: 1дм
5дм: 2дм
4дм: 2дм
6дм: 3дм
Жәшіктің ұзындығы: Жәшіктің көлемі
6дм:
6дм:
5дм:
4дм:
6дм:

7. Сурет бойынша есеп құрастыру (әр топтан бірінші кім шығарады?)

Тігінші - 1 сағатта - 5 қалпақ

Шәкірті - 1 сағатта - 3 қалпақ 7 сағатта ? қалпақ

1-тәсіл: 5*7 = 35 (қ)

3*7 = 21 (қ)

35 + 21 = 56(қ)

2-тәсілін кім бірінші шығарып болды?

(5+3) * 7=56 (қ)

Жауабы: олар 7 сағаттық жұмыс күнінде барлығы 56 қалпақ тігеді.

8. Сызба бойынша есеп шығар. (кім бірінші өз бетімен шығарады?)

В. 19км/сағ 5 сағат М. ?км/сағ

380км

19*5 = 95(км)

380 - 95 = 285 (км)

285 : 5 = 57 (км/сағ)

57 : 19 = 3 (есе жылдам)

Жауабы: мотоциклші велосипедшіден 3 есе жылдам жүрген.

ІІІ. Рефлексиялық - бағалау кезең (10 минут)

9. «Шапшаң есепте»

1-топ: 2*1380 = 2760 2-топ: 1380 - 5 = 1375

5+1380 = 1385 1340 : 4 = 335

12008 : 8 = 1501 14096 : 8 = 1762

10. «Ойлан, тап» шығармашылық тапсырма

Үшбұрыштарды белгіленуі бойынша ата

Бір кесінді жүргізгенде қандай фигура шығады?

І топ: 178 000 = 1+7+8000

ІІ топ: 1 196 164 = 1 000 000+100 000+90 000+6 000+100+60+4

ІІІ топ: 700 000 = 700 000

ІI тапсырма: Есепте. «Кім жылдам?»

А) Асқан ерлiгi және соғыс өнерiндегi ғаламат жанқиярлығы үшiн Отанның ең жоғары мәртебесi - Кеңестер Одағының Батыры атағына 11 649 жауынгер, офицерлер мен генералдар ие болды. Олардың 11 149-ы - Қазақстандықтар емес. Мұның 402-сі Қазақстандық басқа ұлт өкілдері болса, неше қазақ Кеңестер Одағының Батыры атағына ие болды?

Шешуі: 11 649 - 11 149 - 402 = 98

Жауабы: 98 қазақ Кеңестер Одағының Батыры атағына ие болды

ә) 1941-1945 жылдардың аралығында колхозшылар мен совхоздардағы машина-трактор станциялары еңбеккерлерiнiң ерен еңбегiнiң нәтижесiнде майданға бiздiң елiмiзден 5 829 мың тонна нан, 734 мың тонна ет жiберiлдi. Барлығы неше центнер азық жіберілді?

Шешуі: 5 829 000 + 734 000 = 6 563 000 * 10 = 65 630 000 ц

Жауабы: 65 630 000 ц

Б) Ұлы Отан соғысы жылдары Кеңес Одағы 27 миллион адамынан айрылды, оның 26 937 000-ы басқа елдерден болса қанша Қазақстандық майдан даласынан оралмады?

Шешуі: 27 000 000 - 26 937 000= 63 000

Жауабы: 63 000 Қазақстандық майдан даласынан оралмады

ІІI тапсырма: Оқулықпен жұмыс 3 топ 2 баладан шығарып, көп таңбалы сандарды салыстыруды орындайды.

515318976 * 100131859

629815417 * 599931859

718419630 * 709987487

715318480 * 715418486

217648504 * 217648503

75 * 74

ІV тапсырма: Логикалық тапсырма. Дұрыс жауап табылса, топ атына сәйкес батырлардың ерлігі туралы мәліметпен танысады.

І топ: Наубайханада калашты минут сайын пісіріп, бір бет қағазға орайды. Тәулігіне қанша қағаз пайдаланылады?

А. 1440 В. 1220 С. 1460 Д. 1444

ІІ топ: Асан екі жүз жүздіктермен бірді қосады. Дұрыс жауабын көрсет ?

А. 201 В. 2001 С. 2001 Д. 1201

ІІІ топ: 3- таңбалы сандардың ең үлкені мен ең кішісінің қосындысы қаншаға тең?

А. 899 В. 1100 С. 1099 Д. 1110

Өрнек түрінде жаз.

а) 1486 және 8 сандарының көбейтіндісін 2 есе кеміт 1486•8:2

ә) 2574 және 9 сандарының бөліндісін 3 есе арттыр 2574 : 9 • 3

б) 250124 және 25036 сандарының қосындысын 4597-ге кеміт

250124 + 25036 - 4597

В) 5489 және 987 сандарының айырмасын 2 есе арттыр

5489-987 • 2

Жердің адам үшін маңызы қандай? Жер болмаса тіршілік те болмайтын еді. Жерде біз өмір сүреміз. Яғни киім, тамақ, су барлығы жерде ғана болады. Жер туралы мақал-мәтелдер білесіңдер ме балалар?

ІІ- планета Плутон планетасы туралы әркім біле бермейді.

Плутон-планеталар арасындағы ең кішісі, ең суық планета болып саналады. Шамамен - 235 градус суық болады.

Ауызша есеп

Изображение 004 Жауаптары:

65000 1240

6500 2300

650 24000

65 12

Осыдан қандай ереже шығаруға болады? Дұрыс, 10-ға бөлу кезінде бөлінгіштің сонындағы бір нөлді алып тастау керек, ал 100 -ге бөлген кезде 2 нөлді алып тастаймыз т. с. с

10-ға көбейту кезінде санның оң жағына бір нөл қосылып жазылады.

ІІІ-планета Меркурий планетасы Меркурий-күнге ең жақын орналасқан планета. Ең жылдам планета 172000 км/сағ қозғалады.
Үш таңбалы сандарды көбейту және бөлу
(Өз беттерімен дәптерлерінде орындайды және тақтадан дұрыс жауабын көрсете отырып, балалар дәптерлерін ауыстырып

бір-бірінің дәптерлерін тексереді)

508 • 72 = 36576 483 • 21 =10143

36576 :127=288 484 • 311=150524

29748 : 148 =201 23562 : 102=231

4-планета Марс планетасы. Марс -зерттеуге ең жеңіл планета, өйткені оның беткі қабатына қонған ғарыш аппаратын жаншып және балқытпайды. Марстағы температура -125 градусқа дейін төмен болады.

Теңдеу шешу

105 • 3 + х = 809

315+х =809

Х=809-315

Х=494

105 • 3+494=809

809=809

1 - а = 4008 • 2

1-а=8016

а=1-8016

а=1984

1-1984=4008 •2

8016=8016

у - 30009 = 3 • 1000

у-30009=3000

у= 30009+3000

у=33009

33009-30009=3 • 1000

3000=3000

5- планета Уран планетасы Жерден біршама үлкен планета. Уранда кем дегенде 21 ай бар.
(Интерактивтік тақтаға барып, кестені толтыру)

Изображение 003

S= 40• 30 = 1200 см кв

Р=40+30+40+30=140 см

40:5 =8 дм

Р=5+8+5+8=26 дм

6-планета Нептун планетасы. Нептун-газ тәрізді планета. Жерден үлкенірек болғанмен онша тығыз емес. Нептун планетасын көру үшін телескоп қажет.
(Интерактивтік тақтаға барып екі оқушы 2- топтан шығып, орындайды)

Куб және параллелепипедтің
көлемін табу

а) Ұзындығы 50 м, ені 30 м, ал тереңдігі 2 м болатын жүзу бассейнінің көлемін есепте. V=50 • 30 • 2=300 м куб

ә) Кубтың бір қабырғасының ұзындығы 5 см. Көлемін тап.

V= 5 • 5 • 5=125 cм куб

Изображение 005

7 -планета Юпитер планетасы-ең үлкен планета, бірақ оған бірде-бір ғарыш аппараты қона алмайды, өйткені онда топырақ жоқ, бар болғаны негізінен газ массасы ғана. Юпитер-жел ең көп болатын планета.
Сүзбенің көрсетілген массасына қанша төлеу керектігін анықта

Изображение 006

Жауаптары:

200 г =80 тг

400 г = 160 тг

800г = 320 тг

Сергіту сәті. (Көз жаттығу)

8 -планета Сатурн планетасы Сатурн планетасында 18-ден астам ай бар. Ғалымдар таңғажайып болғаны сатурн сақиналары.

Бұл сақиналарды телескоп арқылы көруге болады.

(Компьютермен жұмыс)

Тест.

  1. 860050 санының дұрыс оқылуының астын сыз.

а) сексен алты мың елу

ә) сегіз жүз алпыс мың бес жүз

б) сегіз жүз алпыс мың елу

г) сексен алты мың бес жүз.


Ұқсас жұмыстар
Химия есептер жинағы
Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін арттыру
Циклдік алгоритмдерді программалау
Орта мерзімді жоспар математика. 3 сынып
Класс жетекші қызметінің циклограммасы
Рационал сандарға амалдар қолдану және алгоритм құру
11 сынып геометриядан ұмж, қмж
Диофант сызықтық теңдеулері
Сабақ тақырыбы
Көпмүшелерді көбейту. 7 сынып
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz