Файл қосу

My flat

Пән: Ағылшын тілі

Қуанышова Салтанат Сырымқызы
Қаратөбе ауданы
Мұхит атындағы орта жалпы білім беретін мектебі
Ағылшын тілі пәні мұғалімі
|Күні | |Сынып |5а |Пәні |ағылшын |
|Сабақ тақырыбы |My flat |
|Сабақтың |Ағылшын тіліне тән дыбыстардың айтылуы мен дұрыс жазылуына мән беруге,|
|мақсаты |оқушылар мәтіндердің мазмұны туралы өз ойын, көзқарасын білдіру үшін |
| |көрген білгендерін суреттеу тізбектері мен т.б көрнекіліктерге сүйене|
| |отырып суреттеу, оқушылар қысқа және толық жауап беру түрлерін |
| |қолданып бір нәрсе жайлы керек мәліметті сұрап білу немесе айтуға |
| |үйрету. |
|Сабақтың түрі |Ашық сабақ |
|Сабақтың әдісі |СТО, өзін-өзі реттеу, диалог |
|Пән аралық |Қазақ тілі |
|байланыс | |
|Күтілетін |оқушылардың тақырыпты толық меңгеруі ,дыбыстық және тілдік |
|нәтиже |ерекшеліктерін ажырата білуі , ағылшын тілінде диалог құра білуі, іс |
| |әрекет жайлы баға беріп, және топта дұрыс жұмыс жасай білу. |
|Кезеңдері |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |Бағалау |Ресурстар |
|Ұйымдастыру |- Good day! How are | |Формативті | |
|3 минут |you? |. Good day!We are |бағалау | |
| |- I am fine! Thanks. |fine! And you? | | |
| |- - |Today is the 30th of | | |
| |- What is the date |January. | | |
| |today? | | | |
| |- What date is it |Today is Wednesday. | | |
| |today? |It’s ………. | | |
| |- What is the weather | | | |
| |like today? |Үстел үстіндегі қағаз | | |
| |Топқа бөлу |қиындыларын алып, сол | | |
| | |қағаздағы бөлме | | |
| | |аттарына байланысты | | |
| | |топқа бөлінеді | | |
|Қызығушылықты |Топқа бөліну кезіндегі |Оқушылар қолдарындағы |Формативті | |
|ояту |суреттерге қарап |суреттерге қарап, |бағалау | |
|5 минут |- Бүгінгі сабақ не |бөлмелер, үйлер деп | | |
| |туралы деп ойлайсыздар?|жауап береді. | | |
| |деген сұрақ қойылады | | | |
| | | | | |
| | | | | |
|Жаңа сабақ |1. Жаңа сөздер |Оқушылар жаңа сөздерді|Критериалды | |
|Мағынаны тану | |суреттер арқылы |бағалау |Интерактив|
|25-минут |Грамматикалық құрылым: |табады, сөздік | |ті тақта |
| | |дәптерлеріне көшіреді.| | |
| |“There is”, жекеше | | | |
| |түрдегі есімдермен | | | |
| |қолданылады. | | | |
| |”There are” көпше | | | |
| |түрдегі зат есімдермен | | | |
| |қолданылады. | | | |
| | | |Критериалды |Интерактив|
| | | |бағалау |ті тақта |
| | | | | |
| |2. Today I want to give| | | |
| |you the key of the | | | |
| |flat. | | | |
| | | | | |
| |І-топ |Who is the best | | |
| |The key of the living |decorator? | | |
| |room for the first |Who is the first? Who | | |
| |team. |wants to speak about | | |
| |ІІ топ |room? | | |
| |The key of the bedroom | | | |
| |for the second team. |Оқушылар жаңа сөздер | | |
| |ІІІ топ |арқылы әр бөлмеге | | |
| |The key of the kitchen |жиһаздарын | | |
| |for the third team. |орналастырады. | | |
| | |Постер құрастырады. | | |
| | | | | |
| | |Describe you room | | |
| | |using this rule. | | |
|Бекіту |«Менің пәтерім» |Оқушылар өз пәтерлері |Формативті | |
|тапсырмалары |тақырыбында әңгіме жазу|(үйлері) жайында шағын|бағалау. | |
|Толғаныс |Сенің пәтеріңде неше |әңгіме жазып оқиды. |Қол | |
|7 минут |бөлме бар? | |шапалақтау | |
| |Ол қандай бөлмелер? | |арқылы | |
| |Ол бөлмелерде қандай | | | |
| |жиһаздар бар? | | | |
|Үйге тапсырма 1|Қиялдарыңдағы пәтерлері|Берілген тапсырма | | |
|минут |туралы сурет салып |бойынша дайындалу. | | |
| |келу. | | | |
| |Сол суреттегі бөлмелер | | | |
| |мен жиһаздарды ағылшын | | | |
| |тілінде айтып | | | |
| |таныстыру. | | | |




Ұқсас жұмыстар
Жылдам және тиянақты жауап беруге тәрбиелеу
Сөздер ағылшын тілінде
ОМОЖТ диалогті оқыту
Ағылшын тіліндегі зат есім
Ағылшын тілі сабақтарында ойын технологиясын пайдаланудың тиімділігі
Тілді жаттықтыру
Критериалдық бағалау
Жоғары санатты ағылшын тілі пәнінің мұғалімі 2014 - 2015 оқу жылы
Оқушылар ағылшын тілінде Сенің жасың нешеде
A part time job
Пәндер