4 «а» сыныбына арналған ана тілі пәнінен қысқа мерзімді жоспары

4 «А» сыныбына арналған ана тілі пәнінен қысқа мерзімді жоспары
Ана тілі 4-сынып
Үш жігіт туралы хикая. /Н. Хикмет/
Оқулық; Слайд (сахналау сәті) ;
«Мен адаммын» кітабынан Игенбаева Б. Қ. 2000
Ой толығады: мұрат, хикая;
әртістік шығармашылығын жетілдіреді;
әрекетті сыни бағалауды үйренеді;
өзіндік ойын ортақ пікірге тоғыстырып біледі;
сұхбат арқылы кері байланысқа үйренеді;
эмоциялық әрекет арқылы өзін өзі реттеді.
Іздеген жетер мұратқа
Жан қиналмай жұмыс бітпес,
Талап қылмай мұратқа жетпес.
1-тапсырма. Мағынасын қалай түсіндірер едің? 2 минут
2- тапсырма. Мақсат қойып, мәтінді оқу. 10 минут
3-тапсырма. Негізгі ой.
4- тапсырма. «Сұхбат» жүргізу /АВС/
5-тапсырма. Мақалдың жалғасын тап, мағынасын ашу.
1, 2, 3, 4 санау арқылы 4 топқа бөлініп отырады. /2минут/
І. Ой қозғау. 5 минут
1-тапсырма. Мағынасын қалай түсіндірер едің?
Мұрат, хикая сөздері беріледі.
Модуль:сыни тұрғыдан ойлау -ассоциация әдісі.
Мағынаны ашу.
2- тапсырма. Мақсат қойып, мәтінді оқу. 10 минут
1-топ. Өлместің тасын іздеп шаршаған 1-ші жігіттің көрген қиындығын сахналау.
2-топ. Өлместің тасын іздеп шаршаған 2-ші жігіттің көрген қиындығын сахналау.
3-топ. Өлместің тасын іздеп шаршаған 3-ші жігіттің көрген әрекетін сахналау.
4-топ. 3-ші жігіттің әрекетін қалай бағалар едіңдер?
Модульдер: Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер- сақналау, диалог. Сыни тұрғыдан ойлау - бағалау. АКТ- көрініс кезінде видеоролик, үнтаспадан аққан судың дыбысы.
3-тапсырма. Негізгі ой.
-Ертегіден қандай қорытынды шығаруға болады?
-Ертегіден өзің не үйрендің?
Модуль:сыни тұрғыдан ойлау- диалог.
4-тапсырма. «Сұхбат» жүргізу /АВС/
1-топ. Бірінші жігіт не себептен жарты жолда қалып қойды?
2-топ. Екінші жігіт мақсатына не себептен жете алмады?
3-топ. Үшінші жігіт өз мақсатына қалай жетті?
4-топ. Мәтіннен, яғни ертегіден не үйрендің?
Модульдер: Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер- «Сұхбат» жүргізу АВС.
ІІІ. Ой толғаныс.
5-тапсырма. Мақалдың жалғасын тап, мағынасын ашу.
1) Іздеген жетер . . .
2) Жан қиналмай жұмыс бітпес,
Талап қылмай . . .
-Бүгінгі ертегі мазмұнына сәйкес келетін мақалды тап, жауабыңды дәлелде.
Модуль: сыни тұрғыдан ойлау- пікірді толықтыру, дәлелдеу. Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту-сөйлеу дағдылары.
Бағалау .
Модульдер: сыни тұрғыдан ойлау- сыни пікір. Білім беру үшін бағалау және оқуды бағалау -формативті және жиынтық бағалау.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz