Файл қосу

4 «а» сыныбына арналған ана тілі пәнінен қысқа мерзімді жоспары

Пән: Әртүрлі

4 «А» сыныбына арналған ана тілі пәнінен қысқа мерзімді жоспары

|4-апта |1-күн |1-сабақ |
|Сабақтың атауы |Ана тілі 4-сынып |
| |Үш жігіт туралы хикая. /Н.Хикмет/ |
|Сілтеме |Оқулық; Слайд (сахналау сәті); |
| |«Мен адаммын» кітабынан Игенбаева Б.Қ. 2000 |
|Жалпы мақсаттар |Диалогтік оқытуды қолдану арқылы негізгі идеяны |
| |түсіну, сыни ойлау арқылы ой қорытуға үйрету, |
| |видеоролик арқылы сабақтың сапасын көтеру, сахналау |
| |барысында әртістік қабілеттерін бақылау, проблеманы |
| |шешу қабілеттерінің дамуын сипаттау; жас |
| |ерекшеліктеріне қарай сөйлеу дағдыларын зерделеу; |
| |тапсырмалар арқылы формативті және жиынтық бағалау. |
|Оқыту нәтижесі |Ой толығады: мұрат,хикая; |
| |әртістік шығармашылығын жетілдіреді; |
| |әрекетті сыни бағалауды үйренеді; |
| |өзіндік ойын ортақ пікірге тоғыстырып біледі; |
| |сұхбат арқылы кері байланысқа үйренеді; |
| |эмоциялық әрекет арқылы өзін өзі реттеді. |
|Негізгі идеялар |Іздеген жетер мұратқа |
| |Жан қиналмай жұмыс бітпес, |
| |Талап қылмай мұратқа жетпес. |
|Тапсырмалар |1-тапсырма. Мағынасын |4- тапсырма.«Сұхбат» жүргізу|
| |қалай түсіндірер едің? 2 |/АВС/ |
| |минут |5-тапсырма. Мақалдың |
| |2- тапсырма.Мақсат қойып, |жалғасын тап, мағынасын ашу.|
| |мәтінді оқу.10 минут | |
| |3-тапсырма.Негізгі ой. | |
|Кейінгі тапсырмалар |Ертегіні жүйелі мазмұндауға дайындалып келу. |

|Мұғалімнің жазбалары |Ескерту |
|1,2,3,4 санау арқылы 4 топқа бөлініп отырады. | |
|/2минут/ | |
|І. Ой қозғау. 5 минут | |
|1-тапсырма. Мағынасын қалай түсіндірер едің? | |
|Мұрат, хикая сөздері беріледі. | |
|Модуль:сыни тұрғыдан ойлау –ассоциация әдісі. | |
|Мағынаны ашу. | |
|2- тапсырма. Мақсат қойып, мәтінді оқу.10 минут | |
|1-топ. Өлместің тасын іздеп шаршаған 1-ші жігіттің | |
|көрген қиындығын сахналау. | |
|2-топ. Өлместің тасын іздеп шаршаған 2-ші жігіттің | |
|көрген қиындығын сахналау. | |
|3-топ. Өлместің тасын іздеп шаршаған 3-ші жігіттің | |
|көрген әрекетін сахналау. | |
|4-топ. 3-ші жігіттің әрекетін қалай бағалар | |
|едіңдер? | |
|Модульдер: Білім беру мен білім алудағы жаңа | |
|тәсілдер-сақналау, диалог. Сыни тұрғыдан ойлау – | |
|бағалау. АКТ- көрініс кезінде видеоролик, үнтаспадан| |
|аққан судың дыбысы. | |
|3-тапсырма.Негізгі ой. | |
|-Ертегіден қандай қорытынды шығаруға болады? | |
|-Ертегіден өзің не үйрендің? | |
|Модуль:сыни тұрғыдан ойлау- диалог. | |
|4-тапсырма.«Сұхбат» жүргізу /АВС/ | |
|1-топ. Бірінші жігіт не себептен жарты жолда қалып | |
|қойды? | |
|2-топ. Екінші жігіт мақсатына не себептен жете | |
|алмады? | |
|3-топ. Үшінші жігіт өз мақсатына қалай жетті? | |
|4-топ. Мәтіннен, яғни ертегіден не үйрендің? | |
|Модульдер: Білім беру мен білім алудағы жаңа | |
|тәсілдер- «Сұхбат» жүргізу АВС. | |
|ІІІ. Ой толғаныс. | |
|5-тапсырма. Мақалдың жалғасын тап, мағынасын ашу. | |
|1) Іздеген жетер ... | |
|2)Жан қиналмай жұмыс бітпес, | |
|Талап қылмай ... ... | |
|-Бүгінгі ертегі мазмұнына сәйкес келетін мақалды | |
|тап, жауабыңды дәлелде. | |
|Модуль: сыни тұрғыдан ойлау- пікірді толықтыру, | |
|дәлелдеу. Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту-сөйлеу | |
|дағдылары. | |
|Бағалау . | |
|Модульдер: сыни тұрғыдан ойлау- сыни пікір. Білім | |
|беру үшін бағалау және оқуды бағалау -формативті | |
|және жиынтық бағалау. | |




Ұқсас жұмыстар
Ана тілі пәнінен қысқа мерзімді жоспар, 4 сынып
Электрондық кестелерді оқыту әдістемесі
Ашық сабақ
Сатқын жапалақ(ертегі)
Мәтіннің түрлері
Әлия өсірген гүлдер атымен топқа бөлу
Топ жұмысын бағалау парақшасы арқылы бағалау
Аққу,шортан һәм шаян
Қазақ әдеби тілінің стильдері. Сөйлеу тілі
Санды бірнеше есе арттыру және кеміту
Пәндер