Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Үлестер мен бөлшектер. бастауыш сыныптарына
Тақырыбы: Үлестер мен бөлшектер
Сабақтың мақсаты:
білімділік: оқушылардың бөлшекті жаза алу, оқу қабілетін, санның үлесін табу және үлесі бойынша санды табу қабілетін жетілдіру; есептеу дағдысын арттыру;
дамытушылық: оқушыларды логикалық ойлау, алған білімдерін пайдалана білуге баулу;
тәрбиелік: пәнге қызығушылығын арттыру, тапқырлыққа, жылдамдыққа, ойын қорыта білуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: аралас сабақ.
Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап, талдау, іздену, өзіндік, сатылай комплексті талдау, мақал-мәтелдер.
Көрнекілігі: геометриялық фигуралар, жас талдар, <<Бәйге>>аттары т.б.
САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Тіл - халықтың ең ұлы байлығы.
ІІ. Психологиялық икемдеу.
Оқу-білім болашағың, жас ұлан!
Қазақ тілі-қасиетті қазынаң.
Математика-бар ғылымның патшасы,
Ана тілің-асқақтатар асыл ән.
ІІІ. Үй тапсырмасын сұрау.
№7 а) Әр заттың көлемін тап:
Y-12*18*3=648 см3
Y-5*2*4=40 см3
Y-9*13*1=117 см3
IV. <<Үндемес>> ойыны.
:70
144399013779500
72961516192500159639016192500 ·5 -100
8058152914650047244011049001596390291465001691640139065 +459 7000 :1000
·30 -900
V. Тірек білім, білік дағдыларын жетілдіру.
Тақтадағы суретті мұқият қарап шығып, жаңа сабақтың тақырыбын анықтаңдар. Фигуралардың боялған бөлігін білдіретін бөлшектерді жазады.
4/7; 7/12; 9/12; 3/10; 4/8.
Осы бөлшектерге сатылай комплексті талдау жасалады.
VІ. Оқулықпен жұмыс
Көктем мезгілі. Жерге табиғатты көркейту үшін ағаш егейік. <<Бір тал кессең, он тал ек>>, <<Ағаш егу>> ойыны.
№2 Есепте
І қатар
29013154889514859020320 1/7-і=60 160-тың 1/8-і= 1/3-і =20 мин
ІІ қатар
183451540005 500 1/?-і=10 1/8-і= см Аптаның 1/?= 1күн
ІІІ қатар
3777615406400018345154064075819040640 1/6 сағ= 1/25-і =40 тг 1/2-і=500кг
VII. Өткен материалмен жұмыс.
№3 есепті шығару.
а) ғалымдардың есептеуі бойынша бір адамға қажетті калорияның тәуліктік мөлшері 2400 калория. Таңғы ас тәуліктік мөлшердің 1/4 бөлігін, ал кешкі ас 1/5 бөлігін құрайтыны белгілі болса, таңғы, түскі және кешкі астан қанша калория алуы керек?
Ш: 1) 2400:4=600 калория - таңғы асқа.
2) 2400: 5=480 калория - кешкі асқа.
3) 2400- (600+480)=1320 калория - түсте.
VIII. Өзіндік жұмыс. <<Тілім менің - тірлігімнің айғағы>>
№4 есепті шығар.
Мектептегі берілетін түскі асқа 25 оқушысы бар сынып үшін 6 күнде 5250 теңге жұмсалды. 30 оқушысы бар сынып үшін 2 аптаға неге теңге жұмсалды? 1 айға ше?
5250: 6=875 (тг) - күніне сынып үшін жұмсалатын ақша
875:25=35 (тг) - 1 бала үшін
35*30=1050 (тг) - күніне 30 бала үшін
1050*12=12600 (тг) - 2 аптаға
12600*30=3780000 (тг)- бір айға.
IX.Практикалық жұмыс.
Жеті рет өлшеп, бір рет кес.
№6. Ұзындығы 10 см, ені 3 см тік төртбұрыш сыз, және оның 1/5 бөлігін боя. Тік төртбұрыштың боялған бөлігінің ауданы мен периметрін тап.
10*3=30(см2) - тік төртбұрыштың ауданы.йнайық
30:5=6см2 - боялған бөлігінің ауданы.
(10+3)*2=26 (см) - тік төртбұрыштың периметрі
(3+2)*2=10 (см) - боялған фигураның периметрі.
X. <<Ойнайық та, ойлайық!>> Логикалық тапсырма.
№8 есепті шығар.
Әлихан бір сан ойлады. Ол санның (1/4) бөлігін тауып, оған 45-ті қосқанда, нәтижесі 50-ге ең болады. Әлихан ойлаған санды тап.
Шешуі: (50-45)*4=20
XІ. Бекіту
<<Білім мен тәрбие егіз>>. Білім шыңына қош келіпсіздер!
Жаппай жұмыс.
Сыныпта 25 бала бар. Оның 1/5 бөлігі кетіп қалды. Сыныпта неше бала қалды? Жауабы: 25:5/5 бала
Үйде 16 мысық пен ит бар. Оның 1/4 иттер. Үйде неше мысық бар? 16:4=4 мысық
24 торттың жартысы сатылды. Неше торт қалды? 12 торт қалды.
Даниярдың 300 теңгесі бар еді. Ол ақшасының жартысын жұмсады? Неше теңгесі қалды? 150 тг.
Автотұрақтағы 20 көліктің 1/4 қызыл түсті. Түсі қызыл емес көліктің саны қанша? 20:4=5 қызыл түсті емес.
XІІ. Бағалау
XIII. Үйге тапсырма.
№7. Өрнектердің мәнін тап
Сабақтың мақсаты:
білімділік: оқушылардың бөлшекті жаза алу, оқу қабілетін, санның үлесін табу және үлесі бойынша санды табу қабілетін жетілдіру; есептеу дағдысын арттыру;
дамытушылық: оқушыларды логикалық ойлау, алған білімдерін пайдалана білуге баулу;
тәрбиелік: пәнге қызығушылығын арттыру, тапқырлыққа, жылдамдыққа, ойын қорыта білуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: аралас сабақ.
Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап, талдау, іздену, өзіндік, сатылай комплексті талдау, мақал-мәтелдер.
Көрнекілігі: геометриялық фигуралар, жас талдар, <<Бәйге>>аттары т.б.
САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Тіл - халықтың ең ұлы байлығы.
ІІ. Психологиялық икемдеу.
Оқу-білім болашағың, жас ұлан!
Қазақ тілі-қасиетті қазынаң.
Математика-бар ғылымның патшасы,
Ана тілің-асқақтатар асыл ән.
ІІІ. Үй тапсырмасын сұрау.
№7 а) Әр заттың көлемін тап:
Y-12*18*3=648 см3
Y-5*2*4=40 см3
Y-9*13*1=117 см3
IV. <<Үндемес>> ойыны.
:70
144399013779500
72961516192500159639016192500 ·5 -100
8058152914650047244011049001596390291465001691640139065 +459 7000 :1000
·30 -900
V. Тірек білім, білік дағдыларын жетілдіру.
Тақтадағы суретті мұқият қарап шығып, жаңа сабақтың тақырыбын анықтаңдар. Фигуралардың боялған бөлігін білдіретін бөлшектерді жазады.
4/7; 7/12; 9/12; 3/10; 4/8.
Осы бөлшектерге сатылай комплексті талдау жасалады.
VІ. Оқулықпен жұмыс
Көктем мезгілі. Жерге табиғатты көркейту үшін ағаш егейік. <<Бір тал кессең, он тал ек>>, <<Ағаш егу>> ойыны.
№2 Есепте
І қатар
29013154889514859020320 1/7-і=60 160-тың 1/8-і= 1/3-і =20 мин
ІІ қатар
183451540005 500 1/?-і=10 1/8-і= см Аптаның 1/?= 1күн
ІІІ қатар
3777615406400018345154064075819040640 1/6 сағ= 1/25-і =40 тг 1/2-і=500кг
VII. Өткен материалмен жұмыс.
№3 есепті шығару.
а) ғалымдардың есептеуі бойынша бір адамға қажетті калорияның тәуліктік мөлшері 2400 калория. Таңғы ас тәуліктік мөлшердің 1/4 бөлігін, ал кешкі ас 1/5 бөлігін құрайтыны белгілі болса, таңғы, түскі және кешкі астан қанша калория алуы керек?
Ш: 1) 2400:4=600 калория - таңғы асқа.
2) 2400: 5=480 калория - кешкі асқа.
3) 2400- (600+480)=1320 калория - түсте.
VIII. Өзіндік жұмыс. <<Тілім менің - тірлігімнің айғағы>>
№4 есепті шығар.
Мектептегі берілетін түскі асқа 25 оқушысы бар сынып үшін 6 күнде 5250 теңге жұмсалды. 30 оқушысы бар сынып үшін 2 аптаға неге теңге жұмсалды? 1 айға ше?
5250: 6=875 (тг) - күніне сынып үшін жұмсалатын ақша
875:25=35 (тг) - 1 бала үшін
35*30=1050 (тг) - күніне 30 бала үшін
1050*12=12600 (тг) - 2 аптаға
12600*30=3780000 (тг)- бір айға.
IX.Практикалық жұмыс.
Жеті рет өлшеп, бір рет кес.
№6. Ұзындығы 10 см, ені 3 см тік төртбұрыш сыз, және оның 1/5 бөлігін боя. Тік төртбұрыштың боялған бөлігінің ауданы мен периметрін тап.
10*3=30(см2) - тік төртбұрыштың ауданы.йнайық
30:5=6см2 - боялған бөлігінің ауданы.
(10+3)*2=26 (см) - тік төртбұрыштың периметрі
(3+2)*2=10 (см) - боялған фигураның периметрі.
X. <<Ойнайық та, ойлайық!>> Логикалық тапсырма.
№8 есепті шығар.
Әлихан бір сан ойлады. Ол санның (1/4) бөлігін тауып, оған 45-ті қосқанда, нәтижесі 50-ге ең болады. Әлихан ойлаған санды тап.
Шешуі: (50-45)*4=20
XІ. Бекіту
<<Білім мен тәрбие егіз>>. Білім шыңына қош келіпсіздер!
Жаппай жұмыс.
Сыныпта 25 бала бар. Оның 1/5 бөлігі кетіп қалды. Сыныпта неше бала қалды? Жауабы: 25:5/5 бала
Үйде 16 мысық пен ит бар. Оның 1/4 иттер. Үйде неше мысық бар? 16:4=4 мысық
24 торттың жартысы сатылды. Неше торт қалды? 12 торт қалды.
Даниярдың 300 теңгесі бар еді. Ол ақшасының жартысын жұмсады? Неше теңгесі қалды? 150 тг.
Автотұрақтағы 20 көліктің 1/4 қызыл түсті. Түсі қызыл емес көліктің саны қанша? 20:4=5 қызыл түсті емес.
XІІ. Бағалау
XIII. Үйге тапсырма.
№7. Өрнектердің мәнін тап
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz