Сабақ жоспары :: Математика

Файл қосу

Үлестер мен бөлшектер. бастауыш сыныптарына

Тақырыбы: Үлестер мен бөлшектер

Сабақтың мақсаты:
білімділік: оқушылардың бөлшекті жаза алу, оқу қабілетін, санның үлесін табу және үлесі бойынша санды табу қабілетін жетілдіру; есептеу дағдысын арттыру;
дамытушылық: оқушыларды логикалық ойлау, алған білімдерін пайдалана білуге баулу;
тәрбиелік: пәнге қызығушылығын арттыру, тапқырлыққа, жылдамдыққа, ойын қорыта білуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: аралас сабақ.
Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап, талдау, іздену, өзіндік, сатылай комплексті талдау, мақал-мәтелдер.
Көрнекілігі: геометриялық фигуралар, жас талдар, <<Бәйге>>аттары т.б.

САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Тіл - халықтың ең ұлы байлығы.
ІІ. Психологиялық икемдеу.
Оқу-білім болашағың, жас ұлан!
Қазақ тілі-қасиетті қазынаң.
Математика-бар ғылымның патшасы,
Ана тілің-асқақтатар асыл ән.
ІІІ. Үй тапсырмасын сұрау.
№7 а) Әр заттың көлемін тап:
Y-12*18*3=648 см3
Y-5*2*4=40 см3
Y-9*13*1=117 см3
IV. <<Үндемес>> ойыны.

:70
144399013779500
72961516192500159639016192500 ·5 -100

8058152914650047244011049001596390291465001691640139065 +459 7000 :1000

·30 -900

V. Тірек білім, білік дағдыларын жетілдіру.
Тақтадағы суретті мұқият қарап шығып, жаңа сабақтың тақырыбын анықтаңдар. Фигуралардың боялған бөлігін білдіретін бөлшектерді жазады.
4/7; 7/12; 9/12; 3/10; 4/8.

Осы бөлшектерге сатылай комплексті талдау жасалады.

VІ. Оқулықпен жұмыс
Көктем мезгілі. Жерге табиғатты көркейту үшін ағаш егейік. <<Бір тал кессең, он тал ек>>, <<Ағаш егу>> ойыны.
№2 Есепте
І қатар
29013154889514859020320 1/7-і=60 160-тың 1/8-і= 1/3-і =20 мин
ІІ қатар
183451540005 500 1/?-і=10 1/8-і= см Аптаның 1/?= 1күн
ІІІ қатар
3777615406400018345154064075819040640 1/6 сағ= 1/25-і =40 тг 1/2-і=500кг

VII. Өткен материалмен жұмыс.
№3 есепті шығару.
а) ғалымдардың есептеуі бойынша бір адамға қажетті калорияның тәуліктік мөлшері 2400 калория. Таңғы ас тәуліктік мөлшердің 1/4 бөлігін, ал кешкі ас 1/5 бөлігін құрайтыны белгілі болса, таңғы, түскі және кешкі астан қанша калория алуы керек?
Ш: 1) 2400:4=600 калория - таңғы асқа.
2) 2400: 5=480 калория - кешкі асқа.
3) 2400- (600+480)=1320 калория - түсте.
VIII. Өзіндік жұмыс. <<Тілім менің - тірлігімнің айғағы>>
№4 есепті шығар.
Мектептегі берілетін түскі асқа 25 оқушысы бар сынып үшін 6 күнде 5250 теңге жұмсалды. 30 оқушысы бар сынып үшін 2 аптаға неге теңге жұмсалды? 1 айға ше?
5250: 6=875 (тг) - күніне сынып үшін жұмсалатын ақша
875:25=35 (тг) - 1 бала үшін
35*30=1050 (тг) - күніне 30 бала үшін
1050*12=12600 (тг) - 2 аптаға
12600*30=3780000 (тг)- бір айға.
IX.Практикалық жұмыс.
Жеті рет өлшеп, бір рет кес.
№6. Ұзындығы 10 см, ені 3 см тік төртбұрыш сыз, және оның 1/5 бөлігін боя. Тік төртбұрыштың боялған бөлігінің ауданы мен периметрін тап.
10*3=30(см2) - тік төртбұрыштың ауданы.йнайық
30:5=6см2 - боялған бөлігінің ауданы.
(10+3)*2=26 (см) - тік төртбұрыштың периметрі
(3+2)*2=10 (см) - боялған фигураның периметрі.
X. <<Ойнайық та, ойлайық!>> Логикалық тапсырма.
№8 есепті шығар.
Әлихан бір сан ойлады. Ол санның (1/4) бөлігін тауып, оған 45-ті қосқанда, нәтижесі 50-ге ең болады. Әлихан ойлаған санды тап.
Шешуі: (50-45)*4=20
XІ. Бекіту
<<Білім мен тәрбие егіз>>. Білім шыңына қош келіпсіздер!

Жаппай жұмыс.
Сыныпта 25 бала бар. Оның 1/5 бөлігі кетіп қалды. Сыныпта неше бала қалды? Жауабы: 25:5/5 бала

Үйде 16 мысық пен ит бар. Оның 1/4 иттер. Үйде неше мысық бар? 16:4=4 мысық

24 торттың жартысы сатылды. Неше торт қалды? 12 торт қалды.

Даниярдың 300 теңгесі бар еді. Ол ақшасының жартысын жұмсады? Неше теңгесі қалды? 150 тг.

Автотұрақтағы 20 көліктің 1/4 қызыл түсті. Түсі қызыл емес көліктің саны қанша? 20:4=5 қызыл түсті емес.

XІІ. Бағалау
XIII. Үйге тапсырма.
№7. Өрнектердің мәнін тап


Ұқсас жұмыстар
Математикалық ойлау есептері
Бөлшек сандардың ондық жазылуы
Үлестер. жай бөлшектер
Үлес. математика 5 сынып сабақ жоспары
Жаңа сабақты пысықтау
Дұрыс және бұрыс бөлшектер
Бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу
Бөлшек сандар шығу тарихын таныстыру
Үлестер және жай бөлшектерге есептер шығару
Жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру, жәй бөлшектерді, аралас сандарды салыстыру
Пәндер