Сабақ жоспары :: Өзін-өзі тану
Файл қосу
Үү дыбысы мен әрпі жайлы ақпарат
Апта |
Сабақ : сауат ашу | |
|Сабақтың тақырыбы : |Ү ү дыбысы мен әрпі |
|Жалпы мақсаты |Ү дыбысы мен әрпімен таныстыру, сөздерге дыбыстық талдау|
| |жасауға жаттықтыру, үйрету.Балалардың сөйлеу мәнерін , |
| |сөздік қорларын байыту. Білімге деген қызығушылығын |
| |қалыптастыру, сауатты жазуға тәрбиелеу. |
|Күтілетін нәтижелер |Ү дыбысы мен әріп таңбасымен толық танысады; |
| |Ү дыбысы бар сөздерге дыбыстық талдау жасайды; |
| |Сурет бойынша әңгіме құрай алады; |
|Керекті жабдықтар |әліппе-дәптер, кеспе әріптер, суреттер, текшелер. |
Сабақ барысы:
|Сабақ кезеңдері |Мұғалім әрекеті |Оқушы әрекеті |
|Кіріспе |Ұйымдастыру: |Балалар амандасты. |
| |Амандасу. |Тақпақты мәнерлеп айтты.|
| | |Күлім қағып қолымды |
| | |Бір, екі, үш деп |
| | |соғайын. |
| | |Қарап тұрып көршіме |
| | |Қолымды мен бұлғайын. |
| | |Ыстық алақаныммен |
| | |Қолыңды бер қысайын. |
| |Түске байланысты топқа бөлу.Топ | |
| |басшыларын сайлау. |Түске байланысты 4 топқа|
| | |бөлінді. Топ басшыларын |
| | |сайлады. |
|Тұсаукесер |«Буынға буын қос» ойыны. |Ойынға қатысып, |
| |Ойынның шарты : балаларға топқа |буындардан сөздер құрап |
| |сөздің басқы буынын айтады, |айтады . |
| |сөзді тез аяқтау керек. | |
| |Ау – (ла), ал – (ма), Са – (ра),| |
| |Сә - (біз), қа – (уын). | |
| |Жұмбақ жасыру. |Жұмбақ шешу арқылы жаңа|
| |Баласын ертіп соңынан, |сабақтың тақырыбын |
| |Сүңгіп жүзіп үйретті. |тапты. |
| |Су жұқпайтын тонына | |
| |Кім білмейді ....? үйректі | |
|Негізгі бөлім Н |-Балалар, үйрек дегенде бірінші |Балалар Ү дыбысының |
|ННННННННЕегізгі |қандай дыбыс естіп тұрсыңдар? |дауысты дыбыс екенін |
| |- Үү дыбысы қандай дыбыс? |айтады. |
| |- Қандай текшемен белгілейміз? | |
| |Ү әрпі туралы тақпақты 4 топқа | |
| |айтқызу. | |
| |Кім үлкенді тыңдаса, |Тақпақты хормен айтады. |
| |Кім үлкенді сыйласа, | |
| |Үлкен болған кезінде |Берілген сөздерден |
| |Сыйлы болмақ өзі де. |сөйлем құрастырады.Тыныс|
| |Ү әрпінің баспа, жазба түрін |белгілеріне назар |
| |көрсету. |аударады. |
| |Ауада , тақтада бас әрпімен, | |
| |кіші әрпін жазып көрсетемін. |Ү дыбысының баспа , |
| |Ү дыбысын хормен айтқызамын. |жазба түрін көреді. |
| |- Ү дыбысы сөздің басында, | |
| |ортасында,аяғында | |
| |кездеседі.Сөздерді буынға |Ү дыбысы кездесетін |
| |бөлгізу. |сөздерді айтады. |
| |Үй-рек, ү-кі, кү-шік, үй-шік, | |
| |күй-ші , үл-кен. | |
| |Әліппе – дәптермен жұмыс. | |
| |Әр топқа тапсырма беремін.1- | |
| |топқа суреттерден сөйлем құрау | |
| |керек. 2- топ сөздерді буынға |Әліппе- дәптермен жұмыс |
| |бөледі. 3- топ дыбыстық талдау |жасайды. |
| |жасайды. 4-топ сөздерді, |Тапсырманы орындайды. |
| |буындарды оқыту. | |
| |Дәптерлерді ашайық, | |
| |Қолға қалам алайық | |
| |Салақтықтан қашайық | |
| |Әдемілеп жазайық. | |
| | | |
| |Дәптерімізге Ү әрпін жазу. | |
| |(элементтерін салу ) | |
| |«Сөз ойла, тез ойла» ойыны. | |
|бөлім |Ү дыбысы бар суретті тауып атын |Қарындаштарын алып, |
| |атау , буынға бөлу , бір сөзіне |әріпті дәптерге жазады. |
| |дыбыстық талдау жасау. | |
| |Үйрек , үкі, күшік , үйшік. |Сөздерді буынға бөліп, |
| |Сергіту сәті |дыбыстық талдау жасайды.|
| |Таң атты, күн шықты, | |
| |Аспанды бұлт жапты. | |
| |Жел тұрды, жаңбыр жауды. | |
| |Найзағай сарт етті | |
| |Біз бұға қалдық. | |
| | | |
| |«Кім шапшаң сөйлем құрайды?» | |
| |ойыны (суреттерден тез арада | |
| |сөйлем құраулары керек.) |Суреттерден сөйлем құрап|
| |-Сонымен балалар,біз бүгін |айтады. |
| |қандай әріппен таныстық? | |
| |- Ү әрпі қандай дыбыс? | |
| |- Ү әрпін қандай текшемен |Сұрақтарға жауап береді.|
| |белгілейміз? (көк текшелерін | |
| |көрсетеді ) | |
| |- Балалар, бүгінгі өткен | |
| |сабағымызды «Сиқырлы таяқша» | |
| |ойыны арқылы қорытамын. | |
| |Сиқырлы таяқшаны ұстап тұрып Ү | |
| |әрпіне байланысты сөз айтып | |
| |шығамыз. Сабаққа жақсы қатысқан | |
| |балаларды мадақтау. | |
| | |Смайликтер арқылы көңіл |
| | |– күйлерін білдіру. |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz