Таймер басқару элементін қолдану

Абай атындағы жалпы орта мектеп-лицей информатика пәнінің мұғалімі
Бейсенова Нұргүл Сиязқызы
VISUAL BASIC визуальды бағдарламасында
Timer Таймер басқару элементі.
Сабақтың тақырыбы: Таймер басқару элементін қолдану.
Сабақтың мақсаты: Windows қосымшаларын құрастырғанда пішін сияқты басқару
элементтері де объекті екендігін қалыптастыру, сондықтан кез-келген обьектіге
тән олардың оқиғалары әдістері мен негізгі қасиеттерін таныстыру.
Оқушыларға басқару элементтерімен жұмыс жасауды үйрету.
Дамытушылық мақсаты: Оқушылардың компьютерлік сауаттылығын арттыру;
Оқушылардың сабақта алған білімін дамыта отырып, олардың шығармашылық қабілетін, , ынтасын, қабылдауы танымдық қабілеттерін дамыту;
Тәрбиелік мақсаты: Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру;
Оқушыларды сабақта алған білімін өзіндік жұмыстарына қолдана білуге үйрету;
Компьютермен жұмыс істеу кезінде қауіпсіздік ережесін дұрыс сақтай білуге және ұқыптылыққа үйрету.
Сабақтың типі: Жаңа материалды үйрену.
Сабақтың түрі: Практикалық сабақ.
Көрнекілігі: ДК. Visual Basic визуальды бағдарламалау
жүйесі. Оқулық.
Оқушылардың білімі мен дағдысына қойылатын талаптар:
- Оқушылар пішіннің мәнін, қасиетін, оқиғалар мен әдістерін білуі;
- Пішінге қатысты: пішіннің қасиетін терезеде және бағдарламалық жолмен өзгерте білуді;
- әдістер мен оқиғаларды қойылған есептерді шешуге пайдалануды;
- екі және бірнеше пішіндермен жұмыс жасай білуді.
Сабақ барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі:
1. Оқушылармен сәлемдесу
2. Оқушыларды түгендеу.
3. Оқушылардың назарын сабаққа аудару.
II. Үй тапсырмасын тексеру:
Қойылатын қосымша сұрақтар:
- Объект, қасиет, оқиға, пішін түсініктеріне анықтама беріңдер.
- Пішін дегеніміз не?
- Пішіннің негізгі қасиеттері қандай?
- Пішін әдістері дегеніміз не?
- Пішіннің графикалық әдістер тобына қандай әдістер кіреді?
- Пішін оқиғаларын өңдеу прцедурасы дегеніміз не?
III. Жаңа сабақты түсінліру.
Таймер басқару элементінің көмегімен жасалады. Таймер қайсыбір әрекеттерді бағдарламада белгілі уақыт аралығынан кейін іске қосылып отырады.
Оны пішіннің кез-келген жерінде, тіпті басқару элементінде орналастыруға болады.
Жоба төмендегідей болып көрінеді:
Таймердің бір ғана оқиғасы бар- Timer . Ол берілген уақыт өткен кейін Interval қасиетіне ие болады.
5. Оқушыларды орындаған тапсырмаларына қарай бағалау.
6. Үйге тапсырма: 2. 3 тақырып оқуға. 109-бет Қайталау.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz