Файл қосу

Пікірталас .11-сынып

Пән: Қазақ тілі

| |11-сынып |
| |Қазақ тілі |
|Сабақ атауы | Пікірталасқа тән тәсілдер.Тойтарыс беру. |
|Жалпы мақсаттар | Оқушының сөйлеу мәдениетін, өзіндік ой - пікірін ашық|
| |айта білу, баяндау шеберлігін, шығармашылығын арттыра |
| |отырып, пікірталас мәдениеті сырларын меңгеруге ықпал |
| |жасау. Білімді, бәсекеге қабілетті, шығармашыл, сөйлеу |
| |мәдениеті жоғары жеке тұлға қалыптастыру |
| |Алған білімдерін өз бетінше жұмыста қолдана алуға |
| |жағдай жасау. Өмірдегі әр сәтке байыппен қарауға |
| |үйрету. |
|Күтілетін нәтижелері |Қазақ тілінің әр саласына байланысты грамматикалық |
| |талдауларды жасай алады.Сындарлы ойлай |
| |алады.Бір-бірімен ой талқы жасай алады.Бір-бірін |
| |құрметпен тыңдай алады.Пікірталас мәдениетінің |
| |тақырыбын, негізгі талаптарын біледі. |
|Негізгі идеялар |Қарсыласына тойтарыс берудің ең басты шарты-көз |
| |жеткізілген дәлелдерге негізделген ой |
| |қорытындысы.Логикалық қатеге ұрыну – бір ойдан екінші |
| |ойға көшіп кету. Пікірсайыста қолданылатын |
| |тәсіл-сұрақпен төпелеу. |
|Дереккөздер |«Қазақ тілі» оқулығы. 11-сынып. |
|Қызығушылығын ояту |Жылы атмосфера тудыру. |
| |Түрткі сұрақ: |
| |Бос уақытты қалай тиімді пайдалануға болады ? |
| |Теориялық білімдерін жинақтауға сұрақтар беру. |
|Мағынаны тану | Сынақтан өткізу сұрақтары: |
| |Топтарға тапсырма: |
| |1.Мәтінмен жұмыс |
| |Бағалау критерийлері алдын ала айтылады. |
| |«Дұрыс ой қорытындысы – өзіңе-өзің қарсы шықпағанда |
| |туындайды» дейді Аристотель.Сайысшы өз көзқарасын |
| |жүйелі қорғай алуы керек.Дәлелдеме құрылымын жақсы |
| |білуі керек. Ол үш элементтен тұрады: |
| |Дәлелдеуді қажет ететін ой |
| |Ойды дәлелдеуге қажетті дәлелдеу |
| |Дәлелдеу тәсілі (формасы) |
| |Ой анық болып, өзгеріске түспеу керек;сөйлеуші |
| |логикалық қатеге ұрынбайды. |
| |Статистикалық мәліметтерді дәл, көп емес, шамамен |
| |қолдану. |
| |Сайысшы міндеті - дәлелдеу мен сендіру.Сөйлеуші |
| |шешендігі, сенімді дауыс,айбынды түр үлкен рөл |
| |атқарады. |
| |Пікірді бекерге шығару үш түрлі тәсіл арқылы жүзеге |
| |асады: |
| |Ой бекерге шығарылады |
| | |
| | |
| |Айғақтар сыналады |
| | |
| |Дәлелдеу тәсілдері |
| |қанағатсыз етіледі |
| |(юмор,ирония, сарказм) |
| |Қайта бағыттау сұрақтарын қою |
| |(ойлауға түрткі болатын түсініктемелер жасайды, өз |
| |идеялары мен жолдастарының идеяларына талдау жасай |
| |отырып, жетекші сұрақтар қояды.Проблемалардың шешу |
| |жолдарын баяндайды.) |
| |2.Постер қорғау (топтарға уақыт беру) |
| |тәсілдері |
| |шарттары |
| | |
| |дәлелдеу |
| |- ой қорытындысы |
| |- аргументтер |
| |- дәлелдеу тәсілі |
| | |
| |сендіру |
| |- шешендік тәсілдер |
| |- көтеріңкі көңіл-күй |
| |- сенімді дауыс |
| |- айбынды түр |
| | |
| |Бекерге шығару |
| |- ойды бекерге шығару |
| |- айғақтарды сынау |
| |- дәлелдеу тәсілдерін бекерлеу |
| |- юмор, ирония, сарказм |
| | |
| |Сұрақпен төпелеу |
| |-сұрақты үсті-үстіне қою |
| | |
| | |
| |3.Топтарға пікірталас ұйымдастыру үшін тақырыптар беру.|
| | |
| |(Бағалау критерийлерін алдын ала айту) 4.Грамматикалық|
| |тапсырмалар орындату. |
| |(оқулықтағы және ҰБТ тапсырмаларын беру) |
| |5.Теориялық білімдерінің деңгейін анықтау үшін қысқа |
| |тест жұмысы |
|Рефлексия | Сабақ мазмұны бойынша мен мынаны түйдім... |
| |(ауызша) |
|Тапсырма | 1.Етістіктерді тауып, құрамына талда. |
| |2.Өзіңе ұнаған 2сөйлемді сөйлем мүшесіне талда. |

| |11-сынып |
| |Қазақ тілі |
|Сабақ атауы | Пікірталас шеберлігіне үйренудің жолдары |
|Жалпы мақсаттар | Оқушының сөйлеу мәдениетін, өзіндік ой - пікірін ашық|
| |айта білу, баяндау шеберлігін, шығармашылығын арттыра |
| |отырып, пікірталас мәдениеті сырларын меңгеруге ықпал |
| |жасау. Білімді, бәсекеге қабілетті, шығармашыл, сөйлеу |
| |мәдениеті жоғары жеке тұлға қалыптастыру |
| |Алған білімдерін өз бетінше жұмыста қолдана алуға |
| |жағдай жасау. Өмірдегі әр сәтке байыппен қарауға |
| |үйрету. |
|Күтілетін нәтижелері |Қазақ тілінің әр саласына байланысты грамматикалық |
| |талдауларды жасай алады.Сындарлы ойлай |
| |алады.Бір-бірімен ой талқы жасай алады.Бір-бірін |
| |құрметпен тыңдай алады.Пікірталас мәдениетінің |
| |тақырыбын, негізгі талаптарын біледі. |
|Түйінді идеялар |Пікірталастағы сөздің күші әсер ету мүмкіндігінде.Ой |
| |айқындылығының басты шарттары- сөз дұрыстығы,дәлдігі, |
| |жатықтығы, тазалығы. |
| |Сөздерді дұрыс таңдау:сөздің ауыспалы және тура |
| |мағыналы, келтірінді мағыналарын жетік білу. |
|Дереккөздер |«Қазақ тілі» оқулығы. 11-сынып. |
|Қызығушылығын ояту |Жылы атмосфера тудыру. |
| |Түрткі сұрақ: |
| |Бос уақытты қалай тиімді пайдалануға болады ? |
| |Теориялық білімдерін жинақтауға сұрақтар беру. |
|Мағынаны тану | Сынақтан өткізу сұрақтары: |
| |Топтарға тапсырма: |
| |Сөздерді дұрыс таңдау:сөздің ауыспалы және тура |
| |мағыналы, келтірінді мағыналарын жетік білу. |
| |Көп мағыналы |
| |Синонимдес сөздер |
| |Тұрақты тіркестер |
| |Мақал-мәтел |
| |Омонимдес,антонимдес сөздердің аражігін ажырата |
| |қолдану. |
| |Пікірталас тақырыбына қажет ақпаратты өңдеу, |
| |троп,фигура түрлері. |
| |Ойды анық жеткізудің басты тәсілі: сөздің грамматикалық|
| |құрылысын меңгеру. |
| |Мәтін құрап жазу,мазмұнын өз сөзімен баяндау, мәтіндегі|
| |сөздерді ауыстырып қолдану,лексика-грамматика жағынан, |
| |стиль жағынан талдау пікірталас шеберлігіне үйрену |
| |жолдары болып саналады. |
| |Грамматикалық талдау: |
| |Толғаудан метафораларды тап. |
| |Синтаксистік параллелизм деген не? |
| |Қандай жолдар синт. параллелизмге түсіп тұр? |
| |Терминдерді оқып, қайсысы ережесіне сай екендігін |
| |анықта. |
| |ҰБТ тапсырмалары. |
| |Қилы сұрақтар. |
|Рефлексия | Оқулық бойынша тапсырмаларды орындау |
| |113,114-жаттығу |
| |Сабақ мазмұны бойынша мен мынаны түйдім... |
| |(ауызша) |
|Тапсырма | 1.ҰБТ тапсырмалары |
| |2.Тақырыптық тест жұмысы |
| |119-жаттығу Мәтінді монологке айналдырып жазу. |
| |Пікірталас мәдениеті бойынша тест құрау. |




Ұқсас жұмыстар
Цитология
Ұлттық тәрбие
Пікір алмасу
Шешендік сөз өнері. авторлық бағдарлама
Сынып сағаты
Психологтың жылдық жоспары. 2014-2015ж
Мейірімділік-адамдар арасындағы қарым-қатынасты жақсартатын асыл қасиет
Жаңа сабақ жер бедері мен пайдалы қазбалары
Даттаушы тобының спикері
Шәкәрімнің «еңлік –кебек » поэмасы
Пәндер