Қыста. тіл дамыту

Орыс мектебінің 3- сыныптарына арналған ашық сабақ жоспары
Мұғалімі: Тастеева Орынша Такесовна
Батыс Қазақстан облысы, Орал қаласының № 17 ЖОББМ
Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
Тарау:
Тақырып: Қыста. Тіл дамыту.
- Әңгіме -дебат
- деңгейлік тапсырмалар орындау
- мәтін құрастыру
- Қыста тақырыбына ой бөлісу, диалог
І. Тұлғааралық байланысты орнату.
- Сыныппен амандасу.
- «Жақсы тілек» тренингі. Оқушылар бір біріне тілек айтады.
Қыстың үш айына байланысты оқушыларды үш топқа бөлу. Бағалау парағы үйлестіріледі. Критериилері түсіндіріледі.
Жұмбақ шешу арқылы тақырыпты анықтып алу.
- Жапалақтап қар жауады,
Жердің бетін басады
Бұл не аппақ мақтадай?
Кәнекей кім табады? (қар)
- Қолы жоқ, сурет салады,
Тісі жоқ, тістеп алады (аяз)
- Қыста үйге кірмейді
Жазда жүрмейді ( шана)
- Қыста айна, Көктемде су. (мұз)
- Қысы-жазы бір түсті. Ол не? (Шырша)
- Табанға тақтым, зырлап тептім (коньки)
- Қанаты жоқ ұшады, аузы жоқ ұлиды. (Боран)
- Қыста ғана болады, ұстасаң қолың тоңады. (Қар)
Біз бүгінгі сабақта не істейтініміз туралы айтайық.
Қар шашу музыка ырғағымен. Қағаз қарларға жазылған сөздермен сөз тіркестерін құрап айту.
Деңгейлік сұрақтар қою.
Әр оқушы бойында сыйластық қасиеті оянады.
Кезекпен ай аттарын атап тұрып топқа бөлінеді . Топ ережесін айтады. Өз рөлдерін анықтап алады ( спикер, репортер, лидер, хатшы)
Ойланып жұмбақ шешеді.
Аққаланын суретін құрастырып шығарады.
Тақырыпты және сабақтан күтілетін нәтижені анықтап алады.
Көздерін жұмып музыка тыңдайды. Қағаз қарлардағы сөздермен тездетіп сөз тіркестерін құрайды.
Оқушылар өткен сабақтарды естеріне түсіреді, ойланып жауап береді
Оқушылар өз пікірлерін білдіреді
Активстудиода видеоролик көрсетіледі. Ой бөлісу:
Семантикалық картамен жұмыс.
- Ма, ме ба, бе, па, педеген не?
- Олар не үшін қажет?
- Қане шылауларды пайдаланып сұрақтар қояйық.
- Бүгінгі ауа райын сипаттап айтып беріңдерші
Видеороликті көріп, ой бөліседі.
Оқушылар өздерінің пікірін айтады. Жұптық жұмыс жүреді.
Оқушылар білімі негізінде жауап береді
Семантикалық картаны толтырып, өзара бағалайды
Оқушылар сұраулық шылауларды пайдаланып сұраұтар қояды, өзара жауап беріп сөйлеседі.
Бағалау парағына критериилер бойынша өздерін бағалайды, смайликтарді пайдаланып топтың жұмысын бағалайды. «Екі жұлдыз бір тілек» әдісі бойынша ұсыныстар айтады
Сергіту сәті: «Жаңа жыл» әні
І топ: Желтоқсан айы туралы сипаттау
ІІ топ: Қаңтар айы туралы сипаттау
ІІІ топ: Ақпан айы туралы сипаттау
Деңгейлік тапсырмалар орындау:
С деңгейі: Қысқы киімдерді жазып буынға бөл.
В деңгейі: Қысқы ойындар туралы сөйлем жаз
А деңгейі: 3-жаттығу. Қыс мезгілі туралы сөйлем жаз
Әр топ оқушылары постермен жұмыстанады:
І топ «Қыс қызығы»
ІІ топ «Қысқы еңбек»
ІІІ
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz