Файл қосу

Қыста. тіл дамыту

Пән: Қазақ тілі

Орыс мектебінің 3- сыныптарына арналған ашық сабақ жоспары
Мұғалімі: Тастеева Орынша Такесовна
Батыс Қазақстан облысы, Орал қаласының № 17 ЖОББМ
Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі

|Апта |Күні: 14 ақпан, 2013 жыл |Сабақ № |
|Сабақтың тақырыбы |Тарау: |
| |Тақырып: Қыста. Тіл дамыту. |
|Жалпы мақсаты |«Қыста» тақырыбында еркін әңгімелей алуы, сұраулық шалауларды қолданып, өзара әңгіме сұхбат жүргізу , |
| |жұмбақ шешу арқылы ойлары дамиды және шапшаңдыққа үйренеді. Өз ойларын дәлелдеп үйренеді. |
|Күтілетін нәтижелер |Меңгерілген сөздерді еске түсіріп, тілдік қатынаста қолданады. Тіл байлықтары дамиды. Қыс туралы еркін |
| |әңгімелейді. Сұраулық шылаулардың ережесін қорытып, мысалдармен бекітеді. |
|Тапсырмалар |Әңгіме -дебат |
| |деңгейлік тапсырмалар орындау |
| |мәтін құрастыру |
| |Қыста тақырыбына ой бөлісу, диалог |
|Керекті жабдықтар |Интерактивті тақта, оқулық, дәптер, ақ парақтар, маркерлер, аққала макеті, бағалау парағы, қыс мезгілінің |
| |суреттері, |
|Сабақ кезеңдері |Мұғалім әрекеті |Оқушы әрекеті |
|Кіріспе |І.Тұлғааралық байланысты орнату. | |
| |Сыныппен амандасу. | |
| |«Жақсы тілек» тренингі.Оқушылар бір біріне тілек|Әр оқушы бойында сыйластық қасиеті оянады. |
| |айтады. | |
| |Қыстың үш айына байланысты оқушыларды үш топқа |Кезекпен ай аттарын атап тұрып топқа бөлінеді . Топ |
| |бөлу. Бағалау парағы үйлестіріледі. |ережесін айтады. Өз рөлдерін анықтап алады ( спикер, |
| |Критериилері түсіндіріледі. |репортер, лидер, хатшы) |
| |Жұмбақ шешу арқылы тақырыпты анықтып алу. | |
| |Жапалақтап қар жауады, |Ойланып жұмбақ шешеді. |
| |Жердің бетін басады |Аққаланын суретін құрастырып шығарады. |
| |Бұл не аппақ мақтадай? | |
| |Кәнекей кім табады? (қар) | |
| |Қолы жоқ, сурет салады, | |
| |Тісі жоқ, тістеп алады (аяз) | |
| |Қыста үйге кірмейді | |
| |Жазда жүрмейді ( шана) | |
| |Қыста айна, Көктемде су. (мұз) | |
| |Қысы-жазы бір түсті.Ол не? (Шырша) | |
| |Табанға тақтым, зырлап тептім (коньки) | |
| |Қанаты жоқ ұшады, аузы жоқ ұлиды. (Боран) | |
| |Қыста ғана болады, ұстасаң қолың тоңады. (Қар) | |
| |Біз бүгінгі сабақта не істейтініміз туралы |Тақырыпты және сабақтан күтілетін нәтижені анықтап алады. |
| |айтайық. |Көздерін жұмып музыка тыңдайды. Қағаз қарлардағы сөздермен|
| |Қар шашу музыка ырғағымен. Қағаз қарларға |тездетіп сөз тіркестерін құрайды. |
| |жазылған сөздермен сөз тіркестерін құрап айту. |Оқушылар өткен сабақтарды естеріне түсіреді, ойланып жауап|
| |Деңгейлік сұрақтар қою. |береді |
| | |Оқушылар өз пікірлерін білдіреді |
|Тұсаукесер |Активстудиода видеоролик көрсетіледі.Ой бөлісу: |Видеороликті көріп, ой бөліседі. |
| | |Оқушылар өздерінің пікірін айтады. Жұптық жұмыс жүреді. |
| |шолу | |
| |талдау | |
| |Сұрақ-жауап |Оқушылар білімі негізінде жауап береді |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | |Семантикалық картаны толтырып, өзара бағалайды |
| |Қыс деген не? |Оқушылар сұраулық шылауларды пайдаланып сұраұтар қояды, |
| |Қыс айлары қандай? |өзара жауап беріп сөйлеседі. |
| |Қыстың ерекшелігі неде? |Бағалау парағына критериилер бойынша өздерін бағалайды, |
| | |смайликтарді пайдаланып топтың жұмысын бағалайды. «Екі |
| |Жыл мезгілі |жұлдыз бір тілек» әдісі бойынша ұсыныстар айтады |
| |Желтоқсан, қаңтар, ақпан | |
| |Суық, аязды,Жаңа жыл болады | |
| | | |
| |Семантикалық картамен жұмыс. | |
| |Ма, ме ба,бе, па, пе деген не? | |
| |Олар не үшін қажет? | |
| |Қане шылауларды пайдаланып сұрақтар қояйық. | |
| |Бүгінгі ауа райын сипаттап айтып беріңдерші | |
|Негізгі бөлім |Сергіту сәті: «Жаңа жыл» әні |Оқушылар ойланады, салыстырады |
| |І топ: Желтоқсан айы туралы сипаттау |Оқушылар бірнеше сұрақтар дайындайды. «Екі жұлдыз, бір |
| |ІІ топ: Қаңтар айы туралы сипаттау |тілек» әдісі бойынша ұсыныстар айтады. |
| |ІІІ топ: Ақпан айы туралы сипаттау |«Бағдаршам» арқылы кері байланысқа шығады. Өзара көмекке |
| |Деңгейлік тапсырмалар орындау: |келеді. |
| |С деңгейі: Қысқы киімдерді жазып буынға бөл. | |
| |В деңгейі: Қысқы ойындар туралы сөйлем жаз |Әр топ берілген тапсырма бойынша постермен жұмыстанады. |
| |А деңгейі: 3-жаттығу. Қыс мезгілі туралы сөйлем |Берілген суреттер бойынша әңгіме құрап, топ спикерлері |
| |жаз |әңгімелеп береді |
| |Әр топ оқушылары постермен жұмыстанады: |Бағалау парағына критерилері бойынша өздерін бағалайды, |
| |І топ «Қыс қызығы» |смайликтарді пайдаланып топтың жұмысын бағалайды. «Екі |
| |ІІ топ «Қысқы еңбек» |жұлдыз бір тілек» әдісі бойынша ұсыныстар айтады |
| |ІІІ топ «Қысқы ауа райы» | |
|Қорытынды: | Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету технологиясы |Оқушылар сөйлемдерді өзбеттерінше аяқтайды. Дәлелдейді |
| |«Аргумен және факт» әдісі | |
| |Қыста жақсы, бірақ, ......... | |
| |Коньки тебу көңілді, бірақ, ...... | |
| |Жануарлар жылы тон киеді, өйткені,......... | |
| |Қыста адамдар жылы киім киеді, себебі, ....... |Тапсырманы күнделіктеріне жазып алады. |
|Үйге тапсырма: |С деңгейі: 4 – жаттығу Өлең жаттау | |
| |В деңгейі: диалог әңгімелеу | |
| |А деңгейі: «Қыс мезгілі » тақырыбына шағын | |
| |әңгіме жазу | |
|Сабақтың рефлексиясы| | |




Ұқсас жұмыстар
Қыс қызығы туралы
Қыста талай қызық бар? м.дулатов «қыс»
Қазір қай мезгіл
Қыс. зат есім
Қыс қызықтары жайлы ақпарат
Балалардың жауабы
Қыс қызығы жайлы ақпарат
Күміс қыс . Тіл мәдениетін қалыптастыру
Мұз патшалығына саяхат
Тақырып - Қыс қызығы
Пәндер