Арыстан мен тышқан 4 сынып

Сабақтың тақырыбы: 4-сынып
С. Торайғыров «Арыстан мен тышқан» мысал өлеңі
Сабақтың мақсаты:
А) білімділік: - Артына өшпес мұра қалдырған, сан кеудеге шамшырақтай болған ұлы тұлғаларымыздың бірі - С. Торайғыровтың азаматтық тұлғасын таныту; жыр - дариясын құрайтын шығармаларымен таныстыру; мысал өлеңінің тақырыбы мен идеясын ашу; мазмұнын ұғындыру.
Ә) тәрбиелік: - Мысал өлең кейіпкерлері арқылы оқушылардың бойына ізгілік нұрын себелеу; адамгершілікке, қайырымдылыққа баулу, достықтың қадір - қасиетін түсіндіру.
Б) дамытушылық: - Оқушылардың тілін ұштау, қиялына қанат бітіру, шығармашылық ізденісін арттыру, бір - бірінің пікірін тыңдай білуге және өзіндік көзқарасын шебер жеткізе білуге дағдыландыру.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Сабақтың әдісі: Топтық жұмыс, деңгейлік тапсырма, мониторингтік бағалау
Пәнаралық байланыс: дүниетану, театр өнері, бейнелеу, музыка
Сабақтың көрнекілігі: Ақын портреті, тірек - сызба, кеспе бетшелер, т. б.
Сабақтың барысы:
- Ұйымдастыру. Сыныпта психологиялық жағдай туғызу, оқушы назарын өзіме аудару
- Мұғалімнің кіріспе сөзі
Жарық дүниеге не бәрі 27 жыл ғана қонақ болып, артына өшпес мұра қалдырған, өз дәуір дидарын, азаматтық тұлғасын айқындап кеткен көрнекті ақынымыз - Сұлтанмахмұт Торайғыров. Сұлтанмахмұттың іздеген шындығы - халықтың дертіне ем табу, қараңғы қазақ көгіне өрмелеп күн болу, халықтың мұздаған жүрегін жібіту, ерікті, мәдениетті, бақытты ету еді . . .
- Жаңа сабақ
I бөлім. «Білімнің кілті - кітап, мәйегі - мақал»
а) оқулықпен жұмыс: Өлеңді мәнерлеп, түсіне оқу;
ә) сөздік жұмысы;
б) сұрақтар арқылы әңгімелету;
I деңгей тапсырмасы:
- Мысал өлеңнің мазмұнымен танысу.
- Өлең мазмұнын шағын көрініспен бейнелеу.
- Өлеңнің идеясын мақал - мәтелмен түйіндеу.
II бөлім. «Өнер - өмір, кейіпкер -әлемнің бейнесі»
II деңгей тапсырмасы:
- «Өмірдегі қандай адамның кейпін танимыз?»
- Семантикалық карта
- «Ізденген жетер мұратқа» (Дүниетану пәнімен байланысты сипаттау)
III бөлім. «Тағылым түймесі - ойымның түйіндісі»
III деңгей тапсырмалары:
- Мысалдан өзіңе қандай сабақ алғаныңды суреттеп жаз, өлең шумағын арнау.
«Менің ойымша», «Досы көпті жау алмайды», «Менің көзқарасым»
- Суретпен үндескен көзқарас. (Мысал желісінде сурет салу)
- Үйге тапсырма.
Өлең үзіндісін жаттау.
- Мониторингтік бағалау.
Бастауыш сынып мұғалімі: Капизова Шарипа Абдрахмановна
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz