Арыстан мен тышқан 4 сынып

Сабақтың тақырыбы: 4-сынып
С. Торайғыров «Арыстан мен тышқан» мысал өлеңі
Сабақтың мақсаты:
А) білімділік: - Артына өшпес мұра қалдырған, сан кеудеге шамшырақтай болған ұлы тұлғаларымыздың бірі - С. Торайғыровтың азаматтық тұлғасын таныту; жыр - дариясын құрайтын шығармаларымен таныстыру; мысал өлеңінің тақырыбы мен идеясын ашу; мазмұнын ұғындыру.
Ә) тәрбиелік: - Мысал өлең кейіпкерлері арқылы оқушылардың бойына ізгілік нұрын себелеу; адамгершілікке, қайырымдылыққа баулу, достықтың қадір - қасиетін түсіндіру.
Б) дамытушылық: - Оқушылардың тілін ұштау, қиялына қанат бітіру, шығармашылық ізденісін арттыру, бір - бірінің пікірін тыңдай білуге және өзіндік көзқарасын шебер жеткізе білуге дағдыландыру.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Сабақтың әдісі: Топтық жұмыс, деңгейлік тапсырма, мониторингтік бағалау
Пәнаралық байланыс: дүниетану, театр өнері, бейнелеу, музыка
Сабақтың көрнекілігі: Ақын портреті, тірек - сызба, кеспе бетшелер, т. б.
Сабақтың барысы:
- Ұйымдастыру. Сыныпта психологиялық жағдай туғызу, оқушы назарын өзіме аудару
 - Мұғалімнің кіріспе сөзі
 
Жарық дүниеге не бәрі 27 жыл ғана қонақ болып, артына өшпес мұра қалдырған, өз дәуір дидарын, азаматтық тұлғасын айқындап кеткен көрнекті ақынымыз - Сұлтанмахмұт Торайғыров. Сұлтанмахмұттың іздеген шындығы - халықтың дертіне ем табу, қараңғы қазақ көгіне өрмелеп күн болу, халықтың мұздаған жүрегін жібіту, ерікті, мәдениетті, бақытты ету еді . . .
- Жаңа сабақ
 
I бөлім. «Білімнің кілті - кітап, мәйегі - мақал»
а) оқулықпен жұмыс: Өлеңді мәнерлеп, түсіне оқу;
ә) сөздік жұмысы;
б) сұрақтар арқылы әңгімелету;
I деңгей тапсырмасы:
- Мысал өлеңнің мазмұнымен танысу.
 - Өлең мазмұнын шағын көрініспен бейнелеу.
 - Өлеңнің идеясын мақал - мәтелмен түйіндеу.
 
II бөлім. «Өнер - өмір, кейіпкер -әлемнің бейнесі»
II деңгей тапсырмасы:
- «Өмірдегі қандай адамның кейпін танимыз?»
 - Семантикалық карта
 
- «Ізденген жетер мұратқа» (Дүниетану пәнімен байланысты сипаттау)
 
III бөлім. «Тағылым түймесі - ойымның түйіндісі»
III деңгей тапсырмалары:
- Мысалдан өзіңе қандай сабақ алғаныңды суреттеп жаз, өлең шумағын арнау.
 
«Менің ойымша», «Досы көпті жау алмайды», «Менің көзқарасым»
- Суретпен үндескен көзқарас. (Мысал желісінде сурет салу)
 
- Үйге тапсырма.
 
Өлең үзіндісін жаттау.
- Мониторингтік бағалау.
 
Бастауыш сынып мұғалімі: Капизова Шарипа Абдрахмановна
- Іс жүргізу
 - Автоматтандыру, Техника
 - Алғашқы әскери дайындық
 - Астрономия
 - Ауыл шаруашылығы
 - Банк ісі
 - Бизнесті бағалау
 - Биология
 - Бухгалтерлік іс
 - Валеология
 - Ветеринария
 - География
 - Геология, Геофизика, Геодезия
 - Дін
 - Ет, сүт, шарап өнімдері
 - Жалпы тарих
 - Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
 - Журналистика
 - Информатика
 - Кеден ісі
 - Маркетинг
 - Математика, Геометрия
 - Медицина
 - Мемлекеттік басқару
 - Менеджмент
 - Мұнай, Газ
 - Мұрағат ісі
 - Мәдениеттану
 - ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
 - Педагогика
 - Полиграфия
 - Психология
 - Салық
 - Саясаттану
 - Сақтандыру
 - Сертификаттау, стандарттау
 - Социология, Демография
 - Спорт
 - Статистика
 - Тілтану, Филология
 - Тарихи тұлғалар
 - Тау-кен ісі
 - Транспорт
 - Туризм
 - Физика
 - Философия
 - Халықаралық қатынастар
 - Химия
 - Экология, Қоршаған ортаны қорғау
 - Экономика
 - Экономикалық география
 - Электротехника
 - Қазақстан тарихы
 - Қаржы
 - Құрылыс
 - Құқық, Криминалистика
 - Әдебиет
 - Өнер, музыка
 - Өнеркәсіп, Өндіріс
 
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
            
                Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz