Сабақ жоспары :: Ағылшын тілі
Файл қосу
Primary, secondary school. 9 сынып
Қуанышова Салтанат Сырымқызы
Батыс Қазақстан облысы Қаратөбе ауданы Мұхит атындағы орта жалпы білім
беретін мектебі
|пәні |Ағылшын тілі |9 «б» сыныбы |14 қаңтар | |
|Тақырыбы |Primary, secondary school |
|Мақсаты |Англия және Қазақстан білім беру жүйесін салыстыра отырып, сөйлеуге үйрету. |
| |Білімге, ғылымға құштарлығын арттыру. Ойлау қабілетін дамыту. |
|Күтілетін|Англия мен Қазақстанның білім жұйесін салыстыра отырып, сөйлейді, білімдерін жинақтай алады. |
|нәтиже | |
|сабақтың |топтық жұмыс, жеке жеке жұмыс |
|формасы | |
|сабақтың |Блум өлшемдеріне сәйкес |
|әдісі | |
|Ұйымдасты|Оқушылармен амандасу, Оқушыларды психологиялық дайындау; Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.Оқушылардың |
|ру 3 |назарын сабаққа аудару. Сабақтың жалпы мақсатын ашу. Топқа бөлу: Англия және Қазақстан сөздерін таңдау |
|минут |арқылы топқа бөлу |
|Ойлау |мақсаты |Түрткі( тапсырма, |нәтиже |бағалау |мұғалімнің |оқушының |
|деңгейі | |сұрақ, ресурс) | | |іс-әрекеті |іс-әрекеті |
|(Блум | | | | | | |
|б-ша) | | | | | | |
|Білу |Өткен |Жаңа сөздер |State school – |формативтік |Сөздердің қазақша |Сөздердің ағылшын |
| |сабақтағы |Сұрақтар |мемлекеттік мектеп |бағалау. |нұсқасын айтады, |тілінде аудармасын|
| |Англиядағы| |Private school – | |сұрақтар қояды |табады, сұрақтарға|
| |білім | |жеке меншік мектеп | | |жауап береді. . |
| |жүйесі | |Boarding school – | | | |
| |бойынша | |интернат | | | |
| |білімдерін| |Kindergarten – | | | |
| |тексеру | |балабақша | | | |
| | | |Infant school – | | | |
| | | |мектепке дейінгі | | | |
| | | |даярлық топ | | | |
| | | |Primary school – | | | |
| | | |бастауыш мектеп | | | |
| | | |Secondary school –| | | |
| | | |орта мектеп | | | |
| | | |Grammar school – | | | |
| | | |орта мектеп | | | |
| | | |Junior school – | | | |
| | | |бастауыш мектеп | | | |
| | | |аудармасын біледі, | | | |
| | | |сұрақтарға жауап | | | |
| | | |береді | | | |
|Түсіну |Жаңа |1 Мәтінді оқып |Мәтінді оқып, |Критериалды бағалау |бағалау парағын |Топпен мәтінді |
| |мәтінмен |тыңдату. |түсініп, аударады. |Мәтіннің оқылуы |беру, критерилерін |аударып, оқиды. |
| |жұмыс |2 Таныс емес | |- Қатесіз оқу |түсіндіру. | |
| | |сөздермен жұмыс | |- Дауыс интонациясы | | |
| | | | |2. Мазмұнын ашу | | |
| | | | |- Толық ашты | | |
| | | | |- Мазмұнын ашты | | |
| | | | |- Мазмұнын аша | | |
| | | | |алмады | | |
|Қолдану |Англия мен|Білім жүйесінің |Екі елдегі білім |Формативті бағалау. |Тапсырманы |Топта талқылап |
| |Қазақстанд|ссызбасы |жүйесінің |Саусақ қимылы арқылы|түсіндіреді |сызба құрады. |
| |ағы білім | |айырмашылығын | | |«Қазақстан» тобы |
| |жүйесін | |біледі | | |Қазақстандағы |
| |схема | | | | |білім жұйесі, |
| |арқылы | | | | |«Англия» тобы |
| |көрсету | | | | |Англиядағы білім |
| | | | | | |жүйесі |
| | | | | | | |
|Талдау |тақырыпты |«Венн» диаграммасы|Мәтінді салыстара |Формативті бағалау |Тапсырманы |Оқушылар топпен |
|Жинақтау |бекіту, | |отырып ұқсастықтар | |түсіндіреді |жұмыстанады. |
| |білімдерін| |мен | | | |
| |жинақтау. | |айырмашылықтарды | | | |
| | | |табады | | | |
|Бағалау |сыни |Біздің еліміздегі |Оқушылар сыни |формативтік бағалау | | |
| |өзіндік |білім жүйесіне |тұрғыда ойлап |ең үздік сыни | | |
| |пікір |қандай өзгеріс |өздері енгізгісі |пікірді қол | | |
| |айту. |енгізер едіңіз? |келетін бір |шапалақтау арқылы | | |
| | | |өзгерістен айтып |білу. | | |
| | | |шығады. | | | |
|Рефлексия. |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
Бағалау парағы (тиісті ұпайдың тұсына құстұмсық қой)
|оқушының аты-жөні |Б.Блум |критерий |дискриптор |ұпайы |
| |бой-ша | | | |
| |деңгейі | | | |
| |Білу | | | |
| |Түсіну | | | |
| |Қолдану | | | |
| |Талдау | | | |
| |Жинақтау | | | |
| |Бағалау | | | |
| | |жалпы ұпай |
| | |саны: |
Бағалау парағы (тиісті ұпайдың тұсына құстұмсық қой)
|оқушының аты-жөні |Б.Блум |критерий |дискриптор |ұпайы |
| |бой-ша | | | |
| |деңгейі | | | |
| |Білу | | | |
| |Түсіну | | | |
| |Қолдану | | | |
| |Талдау | | | |
| |Жинақтау | | | |
| |Бағалау | | | |
| | |жалпы ұпай |
| | |саны: |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz