Файл қосу

Primary, secondary school. 9 сынып

Пән: Ағылшын тілі

Қуанышова Салтанат Сырымқызы
Батыс Қазақстан облысы Қаратөбе ауданы Мұхит атындағы орта жалпы білім
беретін мектебі

|пәні |Ағылшын тілі |9 «б» сыныбы |14 қаңтар | |
|Тақырыбы |Primary, secondary school |
|Мақсаты |Англия және Қазақстан білім беру жүйесін салыстыра отырып, сөйлеуге үйрету. |
| |Білімге, ғылымға құштарлығын арттыру. Ойлау қабілетін дамыту. |
|Күтілетін|Англия мен Қазақстанның білім жұйесін салыстыра отырып, сөйлейді, білімдерін жинақтай алады. |
|нәтиже | |
|сабақтың |топтық жұмыс, жеке жеке жұмыс |
|формасы | |
|сабақтың |Блум өлшемдеріне сәйкес |
|әдісі | |
|Ұйымдасты|Оқушылармен амандасу, Оқушыларды психологиялық дайындау; Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.Оқушылардың |
|ру 3 |назарын сабаққа аудару. Сабақтың жалпы мақсатын ашу. Топқа бөлу: Англия және Қазақстан сөздерін таңдау |
|минут |арқылы топқа бөлу |
|Ойлау |мақсаты |Түрткі( тапсырма, |нәтиже |бағалау |мұғалімнің |оқушының |
|деңгейі | |сұрақ, ресурс) | | |іс-әрекеті |іс-әрекеті |
|(Блум | | | | | | |
|б-ша) | | | | | | |
|Білу |Өткен |Жаңа сөздер |State school  – |формативтік |Сөздердің қазақша |Сөздердің ағылшын |
| |сабақтағы |Сұрақтар |мемлекеттік мектеп |бағалау. |нұсқасын айтады, |тілінде аудармасын|
| |Англиядағы| |Private school  – | |сұрақтар қояды |табады, сұрақтарға|
| |білім | |жеке меншік мектеп | | |жауап береді. . |
| |жүйесі | |Boarding school – | | | |
| |бойынша | |интернат | | | |
| |білімдерін| |Kindergarten – | | | |
| |тексеру | |балабақша | | | |
| | | |Infant school – | | | |
| | | |мектепке дейінгі | | | |
| | | |даярлық топ | | | |
| | | |Primary school – | | | |
| | | |бастауыш мектеп | | | |
| | | |Secondary school  –| | | |
| | | |орта мектеп | | | |
| | | |Grammar school – | | | |
| | | |орта мектеп | | | |
| | | |Junior school – | | | |
| | | |бастауыш мектеп | | | |
| | | |аудармасын біледі, | | | |
| | | |сұрақтарға жауап | | | |
| | | |береді | | | |
|Түсіну |Жаңа |1 Мәтінді оқып |Мәтінді оқып, |Критериалды бағалау |бағалау парағын |Топпен мәтінді |
| |мәтінмен |тыңдату. |түсініп, аударады. |Мәтіннің оқылуы |беру, критерилерін |аударып, оқиды. |
| |жұмыс |2 Таныс емес | |- Қатесіз оқу |түсіндіру. | |
| | |сөздермен жұмыс | |- Дауыс интонациясы | | |
| | | | |2. Мазмұнын ашу | | |
| | | | |- Толық ашты | | |
| | | | |- Мазмұнын ашты | | |
| | | | |- Мазмұнын аша | | |
| | | | |алмады | | |
|Қолдану |Англия мен|Білім жүйесінің |Екі елдегі білім |Формативті бағалау. |Тапсырманы |Топта талқылап |
| |Қазақстанд|ссызбасы |жүйесінің |Саусақ қимылы арқылы|түсіндіреді |сызба құрады. |
| |ағы білім | |айырмашылығын | | |«Қазақстан» тобы |
| |жүйесін | |біледі | | |Қазақстандағы |
| |схема | | | | |білім жұйесі, |
| |арқылы | | | | |«Англия» тобы |
| |көрсету | | | | |Англиядағы білім |
| | | | | | |жүйесі |
| | | | | | | |
|Талдау |тақырыпты |«Венн» диаграммасы|Мәтінді салыстара |Формативті бағалау |Тапсырманы |Оқушылар топпен |
|Жинақтау |бекіту, | |отырып ұқсастықтар | |түсіндіреді |жұмыстанады. |
| |білімдерін| |мен | | | |
| |жинақтау. | |айырмашылықтарды | | | |
| | | |табады | | | |
|Бағалау |сыни |Біздің еліміздегі |Оқушылар сыни |формативтік бағалау | | |
| |өзіндік |білім жүйесіне |тұрғыда ойлап |ең үздік сыни | | |
| |пікір |қандай өзгеріс |өздері енгізгісі |пікірді қол | | |
| |айту. |енгізер едіңіз? |келетін бір |шапалақтау арқылы | | |
| | | |өзгерістен айтып |білу. | | |
| | | |шығады. | | | |
|Рефлексия. |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |

Бағалау парағы (тиісті ұпайдың тұсына құстұмсық қой)

|оқушының аты-жөні |Б.Блум |критерий |дискриптор |ұпайы |
| |бой-ша | | | |
| |деңгейі | | | |
| |Білу | | | |
| |Түсіну | | | |
| |Қолдану | | | |
| |Талдау | | | |
| |Жинақтау | | | |
| |Бағалау | | | |
| | |жалпы ұпай |
| | |саны: |

Бағалау парағы (тиісті ұпайдың тұсына құстұмсық қой)

|оқушының аты-жөні |Б.Блум |критерий |дискриптор |ұпайы |
| |бой-ша | | | |
| |деңгейі | | | |
| |Білу | | | |
| |Түсіну | | | |
| |Қолдану | | | |
| |Талдау | | | |
| |Жинақтау | | | |
| |Бағалау | | | |
| | |жалпы ұпай |
| | |саны: |




Ұқсас жұмыстар
Сынып оқушылары
Types of school
Unit 4. Step1. Primary, secondary, education. Бастауыш және ЖББ мектептер
Schools in britain
Ағылшын тілі пәнінен орта мерзімді жоспар
Бағдарламаның диалогтық оқыту модуліне рефлективтік есеп
Айналдым ұстаздарымнан
Қмж. 7-сынып. "primary education in gb"
Сөз құрастыру арқылы топтарға бөлу
Shokan Ualikhanov is a Kazakh traveller
Пәндер