"Бүтін көрсеткішті дәреже"

Алматы облысы Көксу ауданы

Амангелді атындағы мектепке дейінгі

шағын орталығы бар орта мектеп

7 сыныпқа арналған «Алгебра» пәнінен сабақ

Сабақтың тақырыбы: Бүтін көрсеткішті дәреже.

Сабақтың мақсаты:

Білімділігі: Оқушыларға бүтін көрсеткішті дәреже және оның қасиеттері туралы түсінік беру.

Дамытушылығы: Есептер шығарғанда қасиеттерін пайдаланғанда ойлау қабілетін, ақпараттық құзыреттілігін дамыту.

Тәрбиелілігі: Оқушыларды жолдастыққа, белсенділікке тәрбиелеу, озық ойлы жеке тұлға етіп қалыптасуға жетелеу.

Сабақтың әдісі : баяндау, сұрақ-жауап

Сабақтың түрі: ақпараттық технологияны қолдана отырып жаңа тақырыпты игеру сабағы

Көрнекілігі: интерактивті тақта, үлестірмелі карточкалар шығармашылық тапсырмалар жазылған.

Сабақтың барысы:

І Ұйымдастыру кезеңі.

1. Оқушылармен сәлемдесу; түгендеу

2. Психологиялық қалыптастыру (зейінін аудару) . Көңіл-күйін қандай ?

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру:

ІІІ. Жана сабақ түсіндіру:

Мұғалімнің сөзі: Жерден Күнге дейінгі орташа қашықтығы 150 000 000 км немесе қысқаша 150х 10 6 км. Жер шарының орташа радиусы 6 370 000 метр немесе қысқаша 6, 37х10 6 метр. Өте кіші сандардың да жазылуы ықшамды болу үшін 10-ның теріс дәрежелерін қолданады. Жуық шамамен су молекуласының диаметрі см немесе 3х10 -8 см.

Анықтама: a≠0 және n-натурал сан болғанда a n = 1 a n a^{- n} = \frac{1}{a^{n}} a n = 1 a n a^{- n} = \frac{1}{a^{n}} болады.

Ал а=0 болғанда (0) n =0 мағынасы болмайды.

Қасиеттері:лть\т

сот :

  • 𝐚𝐦×𝐚𝐧=\mathbf{a}^{\mathbf{m}}\mathbf{\times}\mathbf{a}^{\mathbf{n}}\mathbf{=}𝐚𝐦×𝐚𝐧=\mathbf{a}^{\mathbf{m}}\mathbf{\times}\mathbf{a}^{\mathbf{n}}\mathbf{=}𝐚𝐦+𝐧\mathbf{a}^{\mathbf{m + n}}𝐚𝐦+𝐧\mathbf{a}^{\mathbf{m + n}}
  • 𝐚𝐦:𝐚𝐧=\mathbf{a}^{\mathbf{m}}\mathbf{:}\mathbf{a}^{\mathbf{n}}\mathbf{=}𝐚𝐦:𝐚𝐧=\mathbf{a}^{\mathbf{m}}\mathbf{:}\mathbf{a}^{\mathbf{n}}\mathbf{=}𝐚𝐦−𝐧\mathbf{a}^{\mathbf{m - n}}𝐚𝐦−𝐧\mathbf{a}^{\mathbf{m - n}}
  • (am) n=amn
  • (ab) n= anbn
  • (𝐚𝐛) 𝐧=𝐚𝐛𝐧𝐧\mathbf{(}{\frac{\mathbf{a}}{\mathbf{b}}\mathbf{) }}^{\mathbf{n}}\mathbf{=}\frac{\mathbf{a}}{\mathbf{b}^{\mathbf{n}}}^{\mathbf{n}}(𝐚𝐛) 𝐧=𝐚𝐛𝐧𝐧\mathbf{(}{\frac{\mathbf{a}}{\mathbf{b}}\mathbf{) }}^{\mathbf{n}}\mathbf{=}\frac{\mathbf{a}}{\mathbf{b}^{\mathbf{n}}}^{\mathbf{n}}(b≠0) теңдіктері орындалады.

Мысалы: 1) a -10 ×a 11 =a 1 =a; 2) m 3 : m 5 = m 3-5 =m -2

3) ( 2 3 ) 2 = 4 9 ({\frac{2}{3}) }^{2} = \frac{4}{9} ( 2 3 ) 2 = 4 9 ({\frac{2}{3}) }^{2} = \frac{4}{9} ; 4) (10) -3 = 1 10 3 \frac{1}{10^{3}} 1 10 3 \frac{1}{10^{3}} ; 5) 5 -2 = 1 5 2 = 1 25 \frac{1}{5^{2}} = \frac{1}{25} 1 5 2 = 1 25 \frac{1}{5^{2}} = \frac{1}{25} ;

6) ( 1 2 ) 4 = 1 ( 1 2 ) 4 = 1 1 16 = 16 ({\frac{1}{2}) }^{- 4} = \frac{1}{({\frac{1}{2}) }^{4}} = \frac{1}{\frac{1}{16}} = 16 ( 1 2 ) 4 = 1 ( 1 2 ) 4 = 1 1 16 = 16 ({\frac{1}{2}) }^{- 4} = \frac{1}{({\frac{1}{2}) }^{4}} = \frac{1}{\frac{1}{16}} = 16 ; 7 2 7 7\frac{2}{7} 7 2 7 7\frac{2}{7}

ІҮ. Сабақты бекіту үшін деңгейлік тапсырмалар беріледі:

І деңгейдегі тапсырмалар:

Теріс көрсеткішті дәрежені бөлшекпен алмастырындар:а) а -2 ә) 2 -3 б) 6 -2

2) Есепте:

а) 7 3 х7 -2 ә) 8 -2 х 4 3 б) 10 0

3) Санды стандарт түрде жаз, ретін көрсет:

1 800 000 \frac{1}{800\ 000} 22 210 000 \frac{22}{210\ 000} а) 5 000 000 ә) 1 800 000 \frac{1}{800\ 000} б) 22 210 000 \frac{22}{210\ 000}

ІІ деңгейдегі тапсырмалар:

с 8 х ( с 3 ) 2 ( с 4 ) 3 \frac{с^{8}х\ ({\ с^{3}\ ) }^{2}}{({с^{4}) }^{3}} 2 \frac{2}{} Өрнектің мәнін тап:а) с 8 х ( с 3 ) 2 ( с 4 ) 3 \frac{с^{8}х\ ({\ с^{3}\ ) }^{2}}{({с^{4}) }^{3}} с= -3; 2 \frac{2}{}

n - нің қандай натурал мәнінде теңдік тура болады: а) 3 n =9 ә) (2 2 ) n =16

Нөлмен салыстыр: а) (-0, 5) 2 ә) -0, 5 3 б) (-1, 1) 2

ІІІ деңгейдегі тапсырмалар:

Теңдеуді шеш: (5-х -1 ) -1 =2 -2

  1. (125) −n52n−1\frac{({\frac{1}{25}) }^{- n}}{5^{2n - 1}}

Өрнекті ықшамда: 125 m 4 p 5 : (-0, 25 m 3 p 2 ) : 25 mpӨрнекті ықшамда: ( 1 25 ) n 5 2 n 1 \frac{({\frac{1}{25}) }^{- n}}{5^{2n - 1}} Ү. Шығармашылық тапсырмалар:

Бос торкөздерді толтыр:

12 а 5 =2а 3 (9а 3 в) 2 = 162 а 8 в 3

8 а 6 в 4 = 2, 4 а 8 в 5 3 ( ) 2 = 24 а 13

- а 5 в 7 = 3а 10 в 15

ҮІ. Қорытындылау :

1. «Ой толғаныс»: Бүгінгі сабақтан не алдым?

Білемін: Білемін
Білдім: Білдім
Білгім келеді: Білгім келеді
Білемін:
Білдім:
Білгім келеді:

2. Өзара бағалау: Оқушылармен бірігіп оқушы білімін бағалау.


Ұқсас жұмыстар
Натурал және бүтін көрсеткішті дәреже. 7 сынып
Рационал көрсеткішті дәреже
Рационал көрсеткішті дәреже және оның қасиеттерін түсіндіру
Денгейлеп-саралап оқыту технологиясы
Орта мерзімді жоспар. 7-сынып алгебра
Рационал бөлшектерді дәрежеге шығару
"натурал және бүтін көрсеткішті дәреже"- тарауына қайталау есептерін шығару
Бөлшек рационал өрнектер
Натурал және бүтін көрсеткішті дәреже тарауы бойынша қайталау
Көпмүшені бірмүшеге бөлу
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz