Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
"Бүтін көрсеткішті дәреже"
Алматы облысы Көксу ауданы
Амангелді атындағы мектепке дейінгі
шағын орталығы бар орта мектеп
7 сыныпқа арналған «Алгебра» пәнінен сабақ
Сабақтың тақырыбы: Бүтін көрсеткішті дәреже.
Сабақтың мақсаты:
Білімділігі: Оқушыларға бүтін көрсеткішті дәреже және оның қасиеттері
туралы түсінік беру.
Дамытушылығы: Есептер шығарғанда қасиеттерін пайдаланғанда ойлау
қабілетін, ақпараттық құзыреттілігін дамыту.
Тәрбиелілігі: Оқушыларды жолдастыққа, белсенділікке тәрбиелеу, озық
ойлы жеке тұлға етіп қалыптасуға жетелеу.
Сабақтың әдісі: баяндау, сұрақ-жауап
Сабақтың түрі: ақпараттық технологияны қолдана отырып жаңа тақырыпты игеру
сабағы
Көрнекілігі: интерактивті тақта, үлестірмелі карточкалар шығармашылық
тапсырмалар жазылған.
Сабақтың барысы:
І Ұйымдастыру кезеңі.
1.Оқушылармен сәлемдесу; түгендеу
2.Психологиялық қалыптастыру (зейінін аудару). Көңіл-күйін қандай ?
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру:
ІІІ. Жана сабақ түсіндіру:
Мұғалімнің сөзі: Жерден Күнге дейінгі орташа қашықтығы 150 000 000 км
немесе қысқаша 150х 106км. Жер шарының орташа радиусы 6 370 000 метр
немесе қысқаша 6,37х10 6 метр. Өте кіші сандардың да жазылуы ықшамды
болу үшін 10-ның теріс дәрежелерін қолданады. Жуық шамамен су
молекуласының диаметрі [pic] см немесе 3х10-8см.
Анықтама: a≠0 және n-натурал сан болғанда [pic] болады.
Ал а=0 болғанда (0)n =0 мағынасы болмайды.
Қасиеттері:лть\т
сот :
❖ [pic] [pic]
❖ [pic] [pic]
❖ (am)n =amn
❖ (ab)n= an bn
❖ [pic] (b≠0) теңдіктері орындалады.
Мысалы: 1) a-10×a11=a1=a; 2) m3: m5= m3-5=m -2
3)[pic]; 4) (10)-3= [pic] ; 5) 5-2= [pic] ;
6) [pic] ;[pic]
ІҮ. Сабақты бекіту үшін деңгейлік тапсырмалар беріледі:
І деңгейдегі тапсырмалар:
1) Теріс көрсеткішті дәрежені бөлшекпен алмастырындар:
а) а-2 ә) 2-3 б) 6-2
2) Есепте:
а) 73 х7-2 ә) 8-2 х 43 б) 100
3) Санды стандарт түрде жаз, ретін көрсет:
а) 5 000 000 ә) [pic] б) [pic]
ІІ деңгейдегі тапсырмалар:
1) Өрнектің мәнін тап:
а) [pic] с= -3; [pic]
2) n – нің қандай натурал мәнінде теңдік тура болады:
а) 3n =9 ә) (22)n =16
3) Нөлмен салыстыр:
а) (-0,5)2 ә) -0,5 3 б) (-1,1) 2
ІІІ деңгейдегі тапсырмалар:
1) Теңдеуді шеш:
(5-х-1)-1 =2-2
2) Өрнекті ықшамда: 125 m4p5: (-0,25 m3p2): 25 mp
3) Өрнекті ықшамда: [pic]
Ү. Шығармашылық тапсырмалар:
Бос торкөздерді толтыр:
12 а5 =2а3 [pic] (9а3 в)2
[pic] = 162 а8 в3
8 а6 в4 [pic] = 2,4 а8в5 6а3
[pic] ( )2 = 24 а13
-[pic]а5в7 [pic] = 3а10 в15
ҮІ. Қорытындылау:
1. «Ой толғаныс»: Бүгінгі сабақтан не алдым?
|Білемін |Білдім |Білгім келеді |
| | | |
2. Өзара бағалау: Оқушылармен бірігіп оқушы білімін бағалау.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz