Сабақ жоспары :: Математика

Файл қосу

"Бүтін көрсеткішті дәреже"


Алматы облысы Көксу ауданы
Амангелді атындағы мектепке дейінгі
шағын орталығы бар орта мектеп
7 сыныпқа арналған «Алгебра» пәнінен сабақ
Сабақтың тақырыбы: Бүтін көрсеткішті дәреже.
Сабақтың мақсаты:
Білімділігі: Оқушыларға бүтін көрсеткішті дәреже және оның қасиеттері
туралы түсінік беру.
Дамытушылығы: Есептер шығарғанда қасиеттерін пайдаланғанда ойлау
қабілетін, ақпараттық құзыреттілігін дамыту.
Тәрбиелілігі: Оқушыларды жолдастыққа, белсенділікке тәрбиелеу, озық
ойлы жеке тұлға етіп қалыптасуға жетелеу.
Сабақтың әдісі: баяндау, сұрақ-жауап
Сабақтың түрі: ақпараттық технологияны қолдана отырып жаңа тақырыпты игеру
сабағы
Көрнекілігі: интерактивті тақта, үлестірмелі карточкалар шығармашылық
тапсырмалар жазылған.
Сабақтың барысы:
І Ұйымдастыру кезеңі.
1.Оқушылармен сәлемдесу; түгендеу
2.Психологиялық қалыптастыру (зейінін аудару). Көңіл-күйін қандай ?
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру:
ІІІ. Жана сабақ түсіндіру:
Мұғалімнің сөзі: Жерден Күнге дейінгі орташа қашықтығы 150 000 000 км
немесе қысқаша 150х 106км. Жер шарының орташа радиусы 6 370 000 метр
немесе қысқаша 6,37х10 6 метр. Өте кіші сандардың да жазылуы ықшамды
болу үшін 10-ның теріс дәрежелерін қолданады. Жуық шамамен су
молекуласының диаметрі [pic] см немесе 3х10-8см.
Анықтама: a≠0 және n-натурал сан болғанда [pic] болады.
Ал а=0 болғанда (0)n =0 мағынасы болмайды.
Қасиеттері:лть\т
сот :
❖ [pic] [pic]
❖ [pic] [pic]
❖ (am)n =amn
❖ (ab)n= an bn
❖ [pic] (b≠0) теңдіктері орындалады.

Мысалы: 1) a-10×a11=a1=a; 2) m3: m5= m3-5=m -2
3)[pic]; 4) (10)-3= [pic] ; 5) 5-2= [pic] ;
6) [pic] ;[pic]

ІҮ. Сабақты бекіту үшін деңгейлік тапсырмалар беріледі:

І деңгейдегі тапсырмалар:

1) Теріс көрсеткішті дәрежені бөлшекпен алмастырындар:
а) а-2 ә) 2-3 б) 6-2
2) Есепте:
а) 73 х7-2 ә) 8-2 х 43 б) 100

3) Санды стандарт түрде жаз, ретін көрсет:
а) 5 000 000 ә) [pic] б) [pic]

ІІ деңгейдегі тапсырмалар:

1) Өрнектің мәнін тап:
а) [pic] с= -3; [pic]

2) n – нің қандай натурал мәнінде теңдік тура болады:
а) 3n =9 ә) (22)n =16

3) Нөлмен салыстыр:
а) (-0,5)2 ә) -0,5 3 б) (-1,1) 2

ІІІ деңгейдегі тапсырмалар:

1) Теңдеуді шеш:
(5-х-1)-1 =2-2
2) Өрнекті ықшамда: 125 m4p5: (-0,25 m3p2): 25 mp
3) Өрнекті ықшамда: [pic]
Ү. Шығармашылық тапсырмалар:
Бос торкөздерді толтыр:

12 а5 =2а3 [pic] (9а3 в)2
[pic] = 162 а8 в3

8 а6 в4 [pic] = 2,4 а8в5 6а3
[pic] ( )2 = 24 а13

-[pic]а5в7 [pic] = 3а10 в15
ҮІ. Қорытындылау:
1. «Ой толғаныс»: Бүгінгі сабақтан не алдым?

|Білемін |Білдім |Білгім келеді |
| | | |

2. Өзара бағалау: Оқушылармен бірігіп оқушы білімін бағалау.

Ұқсас жұмыстар
Натурал және бүтін көрсеткішті дәреже. 7 сынып
Рационал көрсеткішті дәреже
Рационал көрсеткішті дәреже және оның қасиеттерін түсіндіру
Денгейлеп-саралап оқыту технологиясы
Орта мерзімді жоспар. 7-сынып алгебра
Рационал бөлшектерді дәрежеге шығару
"натурал және бүтін көрсеткішті дәреже"- тарауына қайталау есептерін шығару
Бөлшек рационал өрнектер
Натурал және бүтін көрсеткішті дәреже тарауы бойынша қайталау
Көпмүшені бірмүшеге бөлу
Пәндер