Сабақ жоспары :: Тарих
Файл қосу
Ғұндардың тұрмысы мен шаруашылығы
6 «а» сыныбы- 09.04.2012ж.
6 «ә» сыныбы- 09.04.2012ж.
6 «б» сыныбы-10.04.2012ж.
Ежелгі Қазақстан тарихы
Сабақтың тақырыбы: §27. Ғұндардың тұрмысы мен шаруашылығы
Сабақтың мақсаты:
1) Ғұн атауы, «халықтардың ұлы қоныс аударуындағы» ғұндардың рөлі, ғұн
мемлекеттік бірлестігінің қалыптасу тарихы, тұрмысы мен шаруашылығы туралы
білім беру;
2) мемлекеттердің қалыптасуының алғы-шартын, оның белгілерін анықтай білуге
дағдыландыру;
3) тарихи аңыз деректер негізінде балаларды ұлтжандылыққа тәрбиелеу, ірі
саяси тұлғаны үлгі қылу.
Сабақтың типі: жаңа сабақ
Сабақтың түрі: жарыс сабақ
Сабақтың әдіс-тәсілі: түсіндіру, талдау, іздену, өз бетінше жұмыс,ой-
қозғау.
Сабақтың барысы: 1.Ұйымдастыру кезеңі
. 2. Үй тапсырмасын тексеру
1. Каталаун шайқасы қай жылы болды?
2. Еділ туралы қай тарихшы жазды.
3. Ғұндардың жауларын жеңу себептері неде?
3. Жаңа сабақ
Жаңа сабақтың жоспары:
1. Ғұндардың тұрмысы
2. Қоғамдық құрылысы
3. Ғұндардың мәдениеті
Ғұндар отырықшылық пен егіншілікті де білген. Олар негізінен киіз үйлерде
тұрды. Үй жиғаздарынан ағаш төсек және күнделікті тұрмысқа қажетті бұйымдар
жасаған. Ғұн қолөнер шеберлері жүннен төсеніш пен кілемдер тоқыған. Киіз
үйдің төріне қамшы, ағаштан жасалған қынабы бар семсер , садақ, жебелер
салған қорамсақ т.б. іліп қоятын болған.
Қорымдар мен қыстақ-кенттерден табылған құрал-саймандар, қару-жарақтар,
ыдыс-аяқтар ғұндарда қолөнердің жақсы дамығандығын көрсетеді.
Мәселен, сүт, қымыз , айран сияқты сұйық тағамдар құятын ыдыстар қыш пен
ағаштан жасалды.
Сабақты бекіту.
1. Ғұн қоғамында кімдер билік етті?
2. Ғұндардың шаруашылығы туралы не түсіңдіңдер?
3. Ғұндардың билеушісі қалай билік жүргізген?
Сабақты қорытындылау.
-Сонымен балалар қандай тақырыппен таныстық?
- Ғұндардың тұрмысы мен шаруашылығы туралы не білдіңдер?
Үйге: §27. Ғұндардың тұрмысы мен шаруашылығы (оқып келу)
Ғұндардың әлемдік тарихта алатын орны туралы әңгіме құрастыру.
Оқушыларды бағалау.
6. Сипаттама беріп көр.
Оқулықтың 100 бетіндегі ғұндарға берілген тарихи сипаттаманы оқып, өз
ойыңды айтып көр.
7.Сабақты қортындылау
-Сонымен балалар қандай тақырыппен таныстық?
- Ғұндар тарихы туралы не білдіңдер?
8.Үйге тапсырма
20-21 тақырыптарды оқу.
Ғұндардың әлемдік тарихта алатын орны туралы әңгіме құрастыру.
9. Бағалау
10. Рефлексия
-Балалар,сабақтан алған әсерлерің қандай?Сабақ несімен ұнады?Сабақ сендерге
ұнаса Астана қаласының жалпы көрінісін тамашалап сабақты аяқтаймыз.
Қарағанды қаласы
№18 орта
мектебінің тарих пәні мұғалімі
Омарова
Гүлшат Амангелдиевна
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz