Ана тілі 2- сынып. түлкі мен қырғауыл. сабақ жоспары

Сабақ жоспарының құрылымы. 11. 05. 2013

Ана тілі 2 б сынып

Түлкі мен қырғауыл

Сабақ барысы аяқталғанда оқушылардың нені білгенін, түсінгенін және жасай алғанын қалар едіңіз?

Білу : Мысал дегеннің не екенін білу. (барлығы)

Түсіну: Кей жануарлардың мінездері адам мінездерімен ұқсас екенін түсіну (көпшілігі)

Қолдану : Өмірде шыншыл, кей сәттерде тапқыр, ақылды болуға қалыптастыру.

Талдау: Жақсы мен жаманды салыстыра алуға дағдыландыру

Жұмыстың қандай түрлері оқушылардың белсенді білім алуына әсер етіп, олардың ойлауына барынша ықпал жасайды?

Оқушылардың пікірлесуі үшін арнайы сұрақтар беремін.

Жеке пікір айтуға ықпал жасаймын.

Оқушы жеке жұмысын түсіндіргенде барлығының тыңдап отыруына ықпал жасаймын.

Жеке жұмыс жасау арқылы оқушы өз жұмысын басқалармен салыстырып талдай алады.

Оқушыларға білім алу үшін бағалауды қалай пайдалана аласыз?

Оқушыларды бағалауда, өзгені, өзін-өзі бағалауына мән беремін.

Сыныптағы барлық оқушыларды (дарынды және талантты, жасы кіші) жұмысқа қалай тартасыз?

Тапсырмаларды деңгейлеп беремін.

Сіз олар үйренеді деп жоспарлаған нәрселердің барлығын олардың үйренгенін қайдан білесіз?

Оқушылардың жұмыс дәптеріндегі сұрақтарға жауап беруі арқылы оқушылардың мысалды қалай түсінгенін байқауға болады.

Сабақ барысы

Уақыт
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылар іс-әрекеті
Ресурстар
Уақыт:

Ұйымдас

тыру

3 мин.

Кіріспе

Мұғалімнің іс-әрекеті: Сәлемдесу. Оқушыларды жұмысқа бейімдеу
Оқушылар іс-әрекеті: Оқушыларды топтық жұмысқа тарту
Ресурстар:
Уақыт:

5 мин

Презентация жасау

Мұғалімнің іс-әрекеті: Оқушыларды сабақ мақсатымен, тақырыбымен таныстыру.
Оқушылар іс-әрекеті: Оқушылар жұмыс парағына күн ретін, сабақ тақырыбын жазып алады.
Ресурстар:

Интерак

тивті тақта

Уақыт:

Негізгі бөлім

25 мин

Мұғалімнің іс-әрекеті:

1-қадам

Үй тапсырмасын сұрау.

2-қадам

Қызығушылықты ояту.

«Ертегі кейіпкерлерін сипатта»

3-қадам

Таспада мысал жайлы мультфильм көрсету

4-қадам

Топтарға тапсырма беру.

І топ. Сөздікпен жұмыс

ІІ топ. Түлкі мен қырғауылды салыстыру

ІІІ топ Мысалдан көрініс көрсету

ІV топ Мысал кейіпкерлеріне байланысты өлең шығару

Оқушылар іс-әрекеті:

Топтарда жеке жұмыстар жүргізіліп, сұрақтарға жауап береді. Оқушыларды фишка арқылы бағалау жүргізіледі.

Интерактивті тақта арқылы оқушылар ертегі кейіпкерлерін сипаттайды.

Оқушылар мультфильм көру арқылы мысал мазмұнын түсінеді.

Топтық жұмыс кезінде топтарға арнайы деңгейлі тапсырмалар беріледі.

Топтық бағалау жүргізіледі.

Ресурстар:

Постерлер, маркерлер,

Жұмыс парағы

Смайлик

тер, фишкалар

Уақыт:

Қорытынды

10 мин

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Жұмыс парақтарына өтілген екі мысалдарды салыстырады.

«Мысалдан алған әсерім» рефлексия жазылады.

Оқушылар іс-әрекеті:

Жеке жұмыс парағына мысалдарды салыстырып, кестені толтырады.

Рефлексия жазады.

Ресурстар:
Уақыт:

Үйге тапсырма

2 мин

Мұғалімнің іс-әрекеті: Түлкі мен қырғауыл
Оқушылар іс-әрекеті: Оқушылар үй тапсырмасын күнделікке жазып алады, түсінбегенін сұрайды.
Ресурстар:

Ұқсас жұмыстар
Түлкі мен қырғауыл
Түлкі мен қырғауыл. ана тілі 2 сынып
Құстар – біздің қаннаты достарымыз. 2 сынып
Ертегілер еліне саяхат
Мұнда біз мектепте бастауыш сынып оқушылар саны
Түлкі мен тырна
Құмырсқа мен көгершін
Саятшылық құстары жайлы
Тыныс белгілері
Қорықтың аты
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz