№
Сабақтың тақырыбы
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі
Күтілетін нәтиже
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар
күні
№:
1
Сабақтың тақырыбы:
І тарау. Натурал көрсеткішті жəне бүтін көрсеткішті дəреже
15 сағат
Мақсаты:
Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:
Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі:
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Күтілетін нәтиже:
Натурал көрсеткішті және бүтін көрсеткішті дәреже ұғымдарын үйренеді. Есеп шығару арқылы білімдерін кеңейтеді. Топпен және өз бетінше жұмыстануға дағдыланады.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.
Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар:
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
күні:
№:
2
Сабақтың тақырыбы:
Натурал көрсеткішті жəне көрсеткіші нөлге тең дəреже
Мақсаты:
Оқушыларға натурал көрсеткішті дәреже және нөлге тең дәреже тақырыбын меңгерту. Есеп шығару қабілеттерін арттыру.
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:
Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі:
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Күтілетін нәтиже:
Натурал көрсеткішті дәреже және нөлге тең дәрежені есептеуді үйренеді. Есеп шығару қабілеттері артады. Өз бетімен жұмыстануға машықтанады.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар:
Оқулық, суреттер, кеспе қағаздар
күні:
№:
3
Сабақтың тақырыбы:
Натурал көрсеткішті дəреженің қасиеттері
Мақсаты:
Оқушыларға натурал көрсеткішті дәреже ұғымын меңгерту және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:
Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі:
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Күтілетін нәтиже:
. натурал көрсеткішті дәреже ұғымын меңгереді. Есеп шығару қабілеттері артады. Топпен және жеке жұмыс істеуге дағдыланады.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар:
Оқулық,
күні:
№:
4
Сабақтың тақырыбы:
Натурал көрсеткішті дəреженің қасиеттері
Мақсаты:
Дәреженің негізгі қасиеттерін меңгерту. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:
Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар.
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі:
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Күтілетін нәтиже:
. Дәреженің негізгі қасиеттерін пайдалана отырып, есеп шығару шеберліктері артады. Сыни түрде ойлайды. ұжымда жұмыс жасауға дағдыланады.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар:
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
күні:
№:
5
Сабақтың тақырыбы:
Бүтін көрсеткішті дəреже
Мақсаты:
Бүтін көрсеткішті дәрежені меңгеру. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу арқылы жаңа сабақты меңгерту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:
Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі:
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Күтілетін нәтиже:
Бүтін көрсеткішті дәрежені меңгереді. Формулаларын пайдалана алады. Есеп шығаруда қолдана біледі. Жаңа әдістерді қолдана алады.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.
Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар:
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
күні:
№:
6
Сабақтың тақырыбы:
Санның стандарт түрі
Мақсаты:
Сандарды стандарт түрге келтіруде
оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін пайдалана отырып үйрету, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:
Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі:
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Күтілетін нәтиже:
Сандарды стандарт түрге келтіруді меңгереді. Топпен жұмыс жасауға дағдыланады. Есеп шығару қабілеттері артады. Сабақта жаңа әдістерді қолдана біледі.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар:
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
күні:
№:
7
Сабақтың тақырыбы:
Бүтін көрсеткішті дəреженің қасиеттері.
Мақсаты:
Сандарды стандарт түрге келтіруде
оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін пайдалана отырып үйрету, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:
Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі:
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Күтілетін нәтиже:
Сандарды стандарт түрге келтіруді меңгереді. Топпен жұмыс жасауға дағдыланады. Есеп шығару қабілеттері артады. Сабақта жаңа әдістерді қолдана біледі
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар:
Оқулық, кеспе қағаздар
күні:
№:
8
Сабақтың тақырыбы:
Құрамында дəрежелері бар өрнектерді түрлендіру
Мақсаты:
Оқушыларға құрамында дәрежелері бар өрнектерді түрлендіруді меңгеруге бағыт беру
оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:
Сыни тұрғыдан ойлау, топтық жұмыстар.
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі:
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Күтілетін нәтиже:
Құрамында дәрежелері бар өрнектерді түрлендіруді меңгереді.
Есеп шығаруда теорияны пайдалана алады.
Жұппен және топта жұмыс жасауға бейімделеді.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар:
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
күні:
№:
9
Сабақтың тақырыбы:
y = ax
2
түріндегі функция, оның қасиеттері жəне графигі
Мақсаты:
Оқушыларға y = ax
2
функциясының графигін салуға және оның қасиеттерін меңгерту өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:
Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі:
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Күтілетін нәтиже:
y = ax
2
функциясының графигін сала біледі, қасиеттерін есеп шығару барысында қолдана алады.
Топта жұмыс жасауға, ұйымшыдық қабілеттері қалыптасады.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. .
Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар:
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
күні:
№:
10
Сабақтың тақырыбы:
y = ax
2
түріндегі функция, оның қасиеттері жəне графигі
Мақсаты:
есеп шығаруда
қушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:
Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі:
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Күтілетін нәтиже:
. оқытудың және оқудың жаңа тәсілдерін оқушылар пайдалана алады. Есеп шығаруда өз беттерінше жұмыстануға қалыптасады
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар:
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
күні:
№:
11
Сабақтың тақырыбы:
y = ax
3
түріндегі функция, оның қасиеттері жəне графигі
Мақсаты:
оқушыларға кубтық параболаны меңгерту. Есеп шығаруда y = ax
3
функциясымен y = ax
2
түріндегі функцияның айырмашылығын үйрету. өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:
Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі:
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Күтілетін нәтиже:
Оқушылар y = ax
3
түріндегі функция, оның қасиеттері жəне графигін меңгереді
y = ax
3
функциясымен y = ax
2
түріндегі функцияның графиктерінің айырмашылықтарын анықтайды. Есеп шығаруда ажырата біледі. Джиксо әдісі бойынша сабақты меңгереді
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: