7-сынып биологиясы: Қой шаруашылығы - мал шаруашылығының негізгі саласы тақырыбындағы тәуекел сабақтың ұйымдастырылуы мен рефлективтік талдауы

Апта- 3
Күні:16. 05. 2012 ж
Пәні: биология
Сыныбы:7
Апта- 3: Сабақтың тақырыбы
Күні:16. 05. 2012 ж: Қой шаруашылығы - мал шаруашылығының негізгі саласы (тәуекел сабақ)
Апта- 3: Сабақтың атауы
Күні:16. 05. 2012 ж: Бекіту сабағы
Апта- 3: Сілтеме
Күні:16. 05. 2012 ж: Alexander7 R. J. (Диалогтық оқыту) Mercer N ( Сөздер мен ойлар) . Schon D (Кәсіби іс-әрекетте қалайша ойланады. ) Қ. Қайым, Р. Сәттімбеов . . . Биология 7 сынып.
Апта- 3: Жалпы мақсаты
Күні:16. 05. 2012 ж: Оқушылармен бірлесе отырып, шаруашылықтың мақсаты мен міндеті маңызы жайлы тақылап, сабақ барысында тәлімгер ретінде оқушыларды тәрбиелей отырып, түсіндіру.
Апта- 3: Оқушы үшін оқу нәтижелері
Күні:16. 05. 2012 ж: Оқудағы қиындықтар мен мәселелерді шешу. Сабақтың талаптарын орындау барысында өз жетістігін көру. Рөлді сезіне білу.
Апта- 3: Сабақта туындаған негізгі идеялар
Күні:16. 05. 2012 ж: Дарынды және талантты оқушылар суырылып алға шығады. Өмірде болып жатқан мамандықтардың іс жүзінде жүргізілу қиындықтарын түсінеді. Шамасы жеткендерінше пирамида деңгейінде қалады.
Апта- 3:

Тапсырмалар

Мұғалімнің оқулықты негізге ала отырып, жасаған тапсырмалары

Күні:16. 05. 2012 ж:

1-тапсырма

  • Бастық болып сезіну.
  • Шаруашылықты жүзеге асыру арқылы жоспар құрып, оны оқушыларға ұсыну (мақсатын, міндетін, іс-әрекетін яғни жұмысшылар алу және оларды қанағаттандыру жолдары қарастырылады)
Пәні: биология:

2-тапсырма

  • Ең озық оқушыларға ұнаған шаруашылықтарды таңдау .
  • Ісін жалғастырушы шаруашылықтардың бір-бірімен шартқа отыруы (Ең көп серіктес жинаған шаруашылықтар таңдалады)
Апта- 3:

3-тапсырма

Банкрот болған шаруашылық иелерінің басқа шаруашылыққа жұмысқа тұруы

Күні:16. 05. 2012 ж:

4-тапсырма

  • Жұмысшылар алу
  • Басқа шаруашылыққа жұмысшыларды жібермеу үшін ынталандыру жолдарын қарастыру
  • Кері байланыс
Апта- 3:

Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалар:

  1. Мұғалім мақсатын түсіндіреді.
  2. Жұмыстың қалай жүргізілетіне байланысты бағыт береді.

1-тапсырма (шағын топпен жұмыс) . Жалпы басшы болу деген не? Ол үшін не істеу керек? деген сұрақ беріп, берілген тапсырмалар бойынша оқушылардың іс-әрекетін бақылау

Сұраққа жауап беру.

Жеке жұмыс : Бастық ретінде жоспарларын сыныптастарына ұсыну

2-тапсырма : 1. Ұнаған жоспарларға дауыс береді.

2. Дауыс көп жинаған шаруашылықтар істерін жалғастырады.

3. Өздеріне серіктестер жинайды.

3-тапсырма: Серіктестік жинай алмаған шаруашылықтар өздеріне банкрот жариялап, өздеріне басқа шаруашылықтан жұмыстар қарастырады.

4-тапсырма: Жеңген шаруашылықтар жұмысшылар қабылдайды (бәсекеге түседі)

Басқа шаруашылыққа жұмысшыларды жібермеу үшін ынталандыру жұмыстарын жүргізеді.

Апта- 3:

Сабақ соңындағы нәтиже

  1. Жеңімпаз қой шаруашылығы пайдасы
  2. Жұмысшылар саны
  3. Көп серіктестер жинаған шаруашылықтар
  4. Озық жоспармен шыққандар
  5. Бастапқы щаруашылықтар
Апта- 3:

Сабақты талдау:

  • Қандай жаңа мәлімет алдыңдар?
  • Бәрінен де неге риза болдың?
  • Сіздерге ең оңайы не болды?
  • Сіздерге не ерекше қиын болды?
  • Өз проблемаларыңызды шешуге не көмектесті?
Апта- 3: Дереккөздер және жабдықтар: қима қағаздар.
Апта- 3:
Күні:16. 05. 2012 ж:

Сын тұрғысынан ойлау стратегиялары:

Жұптық, топтық жұмыс

Диалогтік оқыту

Көшбасшылықты анықтау

Апта- 3:

Сабақты бағалау: Әрбір оқушылардың пирамидадағы орнына байланысты бағаланады. Жеңімпаз қой шаруашылығы мен табысы жоғарылар «5», Жұмысшылар саны мен серіктестер саны бойынша «4», Бастапқы шаруашылықбастықтары мен озық жоспарлар «3»

Жеңімпаз қой шаруашылығының жеңімпазы мен пирамида дегейі бойынша орнына байланысты «сұхбат» береді . . SAM_1738. AVISAM_1624. AVISAM_1623. AVI

«Қой шаруашылығы - мал шаруашылығының негізгі саласы» тақырыбы

бойынша рефлективтік есеп

«Қой шаруашылығы- мал шаруашылығының негізгі саласы» тақырыбын өзгеше өткізуге тырыстым. Олай деп шешкенімнің басты себебі Қашықтықтан оқыту кезеңінің 2. 3- тапсырмасы бойынша ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, бұрын өзіңіз қолданбаған белсенді оқытушылық стратегияңызды (топтық талқылаудан өзгеше) пайдалана отырып Сіз тәуекел ететін сабақ деп аталатын тапсырманы орындау. . Өзіме деген сенімділігім бірде басым, бірде күмәнді болды. Сонда да сабақты өткізу, мен үшін батылдықты талап етті. Себебі бұрын сабақ өткізу кезінде бұл әдіс- тәсілді қолданған да, ойланғанда емеспін.

Қашықтықтан оқыту кезеңінің тапсырмасы бойынша тәуекел сабақ өткізуге тиіс болған соң ойлануға тура келді. Ойыма неше түрлі идеялар бірде кіріп, бірде естен шығып, ұмыт болып жатты.

Біраз ойланып мынадай ойға келіп, оны өзіме мақсат еттім;

  • тақырып бойынша бүгінгі таңда куә болып жүрген мәселені алға қою
  • проблеманы шеше білу
  • сыни тұрғыдан ойлай алу
  • дарынды немесе талантты балалардың көрінуі
  • рөлді сезінуі
  • сабақ соңында көшбасшы оқушының байқалуы тиіс

деген оймен «қой шаруашылығы» тақырыбында пирамида бойынша тапсырмалардың қарапайымнан күрделіге, жеке - дара жұмыстан топқа көшу үшін тапсырмалар ойластырдым.

Сөйтіп, белгілі бір тапсырмаларды жүйе арқылы оқушыларға бере отырып, сабақ соңын нәтижелі аяқтадым.

Әдеттегі сабақты топқа бөлуден бастасам, бұл сабақты керісінше жекеден топқа ауыстырдым және де топ оқушылардың іс -әрекеті бойынша өз еріктерімен құралды.

Бірінші тапсырма Қой шаруашылығын құру, оның басшысы бола отырып, мақсаты мен міндетін анықтау болды. Тапсырманың мақсаты рөлді сезіне білу, нәтиже шығару. Қашықтықтан оқу кезеңінің тапсырмасы бойынша өзін - өзі реттеуін, оқушыларға қойылған тапсырмалар мен олардың жауаптарын анықтау. Барлық оқушылар мақсаттары мен міндеттерін айқындап оқып берді.

Екінші тапсырма Оқушы бастықтардың жұмысын қарастыра отырып, жақсы деген төрт шаруашылықты таңдау. Бұл тапсырманың мақсаты ұшқырл ойлы, нақты жауаптарды ескере отырып, сыни ойлауға жетелейді.

Үшінші тапсырма өзара жұмыс жүргізуі жағынан ұнаған шаруашылықтармен бірлесу үшін келісім шартқа отырады.

Төртінші тапсырма жинаған серіктестеріне байланысты серіктестер саны көп шарушылықтар жұмысын жалғастырады да, жинайнай алмағандары өз шаруашылығын тоқтату үшін банкрот жариялайды. Мақсаты кез -келегн жағдайға көндігіп мойынсынуға, мойымай еңбегін жалғастыруға үйрету.

Бесінші тапсырма алға шыққан шаруа қожалықтары жұмысшы алу үшін ереже шығарып, жарнама жасау, ал өз жұмысын тоқтанқан жұмысшылар өздерін қанағаттандыратын шаруашылыққа жұмысқа орналасады.

Алтыншы тапсырма жұмысшыларды маман ретінде қол астына орналастыру, мақсаты әр нәрсенің орнын білу, қадірін түсіну, ынталандыру.


Ұқсас жұмыстар
7-сынып биологиясы: Жылқы шаруашылығы және оның негізгі салалары - сабақ жоспары
Көшпелі мал шаруашылығының қалыптасуы және ерте темір дәуіріндегі ерекшеліктері
Ашық сабақ: 9-сынып - Жер шаруашылығы, мал шаруашылығы және сауда саласындағы мамандықтар
Ерте темір дәуіріндегі Қазақстандағы көшпелі мал шаруашылығы
Мал шаруашылығы: төрт түліктің ерекшеліктері және ұлттық тәрбиелік мәні
4-сынып Дүниетану сабақ жоспары: Егіншілік пен мал шаруашылығы
Өкініш әңгімесі арқылы мал шаруашылығы мен еңбекке тәрбиелеу
6-сынып тарих сабағы: Көшпелі мал шаруашылығы - өнімді шаруашылықтың пайда болуы, дамуы және ерекшеліктері
Төрт түлік: қазақ дәстүріндегі мал шаруашылығының тәрбиелік-оқытушылық аспектілері
Ежелгі Қазақстанда көшпелі мал шаруашылығы: темір дәуіріндегі өнімді шаруашылық
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz