Сабақ жоспары :: Қазақ әдебиеті

Файл қосу

Соғыс және балалар тағдыры (ш.айтматов "ерте келген тырналар"). 5-сынып

Қысқа мерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы:‭ ‬Соғыс және балалар тағдыры
Сабақтың мақсаты:‭ ‬1.‭ ‬Шығарма мазмұнын талдай отырып,‭ ‬жаңа мағлұматтар алуына жағдай туғызу,‭ ‬талдау жасату арқылы терең түсінік беру‭ ‬2.‭ ‬Ой қорытындысын жасау,‭ ‬сөйлеу тілін,‭ ‬шығармашылық қабілетін дамыта отырып,‭ ‬кейіпкердің жан-дүниесіне бойлау,‭ ‬түрлі әдістер арқылы ойлау қабілетінің дамуына ықпал жасау‭ ‬ 3.‭ ‬Оқушылардың ойларын еркін жеткізуіне мүмкіндік бере отырып,‭ ‬ел басына түскен қиындықта шыдамды болып,‭ ‬елінің қалқаны бола алуға‭ ‬тәрбиелеу.
Міндеттері:‭
Талдау жұмыстарына байланысты міндет:‭ ‬шығарма мазмұнын басшылыққа ала отырып,‭ ‬талдау жасау дағдыларын жетілдіру,‭ ‬кейіпкерлер іс-әрекеттеріне баға беру.‭
2.‎ ‏Технология қолдануға‭ ‬байланысты міндет:‭ ‬сабақтағы аталған технологияны элементтерін кейіпкерлер болмысын ашуда тиімді пайдалану.
3.‎ ‏Топтық міндет:‭ ‬топта ұжымдаса әрекет етуге,‭ ‬бірін-бірі үйретуге баулу.

Сабақтың қаншалықты сәтті өткенін қалай білемін‭?
Сабақ біткеннен кейін оқушыларға‭ ‬рефлексия жазғызамын.‭
Сабақ барысында бағалаудың қандай түрлерін пайдаланамын және бұл процеске оқушыларды қалай тарта аламын‭?
Оқытуда‭ «‬ашық журнал‭» ‬бойынша‭ ‬бағалауды қолданамын.‭ ‬Сол бойынша оқушылар өз-өздерін бағалайды.‭
Оқушылар сабаққа белсенді тартылғанын қалай біле аламын‭?
Топтық жұмыстың орындалу деңгейін бақылап отырамын,‭ ‬әр топтағы балалар қарым-қатынасын қадағалаймын,‭ ‬ойларын тыңдап,‭ ‬сұрақ қойғызамын.

Сабақ кезеңдері
Көрне-
кіліктер
Әдіс-тәсілдер
Жұмыс түрі
Тапсырмалар.‭ ‬Оқушылармен жұмысы
модуль
Кіріспе
Жұмсақ ойыншық,‭ ‬ашық бағалау үшін плакат
«Шаттық шеңбері‎»
Мәнерлеп,‭ ‬образға кіріп оқу.

Жағымды психологиялық ахуал орнату,‭
топқа бөлу.‭
Сыныппен қалай сәлемдесемін‭?
Сыныпқа кірген балалармен жылы шыраймен сәлемдесіп,‭ ‬жағымды орта қалыптастыруға тырысамын.‭ ‬Оқушыларды ортаға шақырып,‭ ‬шеңбер құрып тұрғызамын.‭ ‬Жақсы тілектерді орындайтын жұмсақ ойыншықты бір-бірімізге беріп,‭ ‬жақсы тілектер тілейміз.‭
Оқушыларды өз топтары бойынша орналастырамын.
Бағалау туралы балаларға түсіндіремін.‭ ‬Ол үшін балаларға жұлдызшалар,‭ ‬төртбұрыштар және үшбұрыштар таратылады.‭ ‬Әр кезең сайын дұрыс жауап берген бала немесе топ мүшелері тақтаға ілінген‭ ‬ ашық журналдағы өз фамилиясының тұсына апарып жұлдызша іледі.‭ ‬ Кезеңдер:‭ «‬ой шақыру‭»‬,‭ ‬сыни сұрақтар,‭ «‬Алты қалпақ‭» ‬стр.,‭ ‬РАФТ‭
Үй тапсырмасын сұрау.‭
Үйге жаттауға берілген ертегіден үзіндіні образға кіріп,‭ ‬мәнерлеп айтып береді.‭ ‬Мұнда зерттеуге алған оқушыларға баса назар аударамын.
БАҒАЛАУ.‭ ‬Тақтадағы бағалау плакатына өз жауаптарын бағалап,‭ ‬есімінің тұсына тиісті фигурасын жабыстырады.‭

-модуль бағалау

Тұсаукесер
Интерактивтік тақта,‭ ‬тұсаукесер т.б.
Бағалау фигуралары

‎ ‏Өзі оқи отырып,‭ ‬өзгені оқыту‭;
«‬Ой шақыру‭»
Дарынды баламен жұмыс,
сабақ мақсатымен таныстыру‭
Сабақты қалай бастаймын‭?‬
«Ой шақыру‎»
(Дарынды балаға өзін-өзі реттеу бойынша‎ «‏Соғыс және қазақ ауылы‭» ‬тақырыбында жұмыс жасап келу тапсырылған.‭ ‬Оқушы сол жұмысымен таныстырады‭)
Оқушы соғыс туралы оқушылармен пікір алмасып,‎ ‏сол кезеңдегі ауылдағы ауыртпалықты,‭ ‬тыл еңбеккерлері туралы мағлұмат береді.‭ ‬
БАҒАЛАУ.‭ ‬
Сабақтың мақсатымен таныстыру.
5-модуль
Дарынды балалармен‭ ‬жұмыс

4-модуль

АКТ

Негізгі бөлім
Түрлі-түсті қалпақтар,‭ ‬плакат‭ (‬қажетіне қарай‭)‬,‭ ‬бағалау фигуралары
Топтық оқыту,‭ «‬Алты қалпақ‭» ‬стратегиясы,‭ ‬сыни сұрақтар,‭ ‬диалог-зерттеу
Шығармаға мазмұндық-тақырыптық талдау,‭ ‬кейіпкерге жан-жақты талдау

Шығармадағы көтерілген негізгі мәселе.‭ ‬Сондай-ақ тағы қандай мәселелер көрініс
‎ ‏тапқан‭?
Автор шығарма арқылы бізге не көрсеткісі келді‭?
Шығарманы оқығанда қандай көңіл-күйде болдың‭?
Соғыс жылдарындағы ауыл көрінісі қалай бейнеленген‭?
Соғыс жылдарындағы балалар тағдыры туралы не айта аласыңдар‭?
БАҒАЛАУ
ІІ.‭ «‬Алты қалпақ‭» ‬стратегиясы‭ (‬Сұлтанмахмұт бейнесін талдау‭)
6‎ ‏оқушыдан тұратын әрбір топқа түрлі-түсті қалпақтарды таратамын.‭ ‬Ақ қалпақтарды өзгелерге қарағанда жасы кіші оқушыларға беремін.‭ ‬Себебі бұл қалпақтың тапсырмасы басқа қалпақтың тапсырмаларына қарағанда жеңіл.‭ ‬Қалпақтардың тапсырмасы:
Ақ қалпақ‭ (‬деректер‭)‬.‭ ‬Сұлтанмахмұт өмірінен нақты деректерді келтіреді.‭
Қара қалпақ‭ (‬сыни баға‭)‬.‭ ‬Сұлтанмахмұттың бойында саған не ұнамайды‭?
Сары қалпақ‭ (‬позитив‭)‬.‭ ‬Сұлтанмахмұт саған несімен ұнайды‭?
Қызыл қалпақ‭ (‬сезім‭)‬.‭ ‬Сұлтанмахмұттың басынан өткен іс-оқиғаларды оқығанда,‭ ‬талдағанда қандай сезімде боласың‭?
Жасыл қалпақ‭ (‬креатив‭)‬.‭ ‬Сұлтанмахмұттың оқиғасын қалай аяқтар едің‭?‬
Көк қалпақ‭ (‬анализ және синтез‭)‬.‭ ‬Сұлтанмахмұттан қандай үлгі аламын‭?
Әрбір топтағы‎ ‏қызыл,‭ ‬сары,‭ ‬көк,‭ ‬жасыл,‭ ‬қара,‭ ‬ақ түсті‭ ‬қалпақ киген оқушылар келесі топтағы түстес құрбыларымен бірігіп берілген сұраққа жауап іздейді.‭
БАҒАЛАУ.
‎ ‏«Қалай оқу керектігін үйрену‎»‏,‎ «‏Серіктерімен сұхбаттасу‭»‬ (1-модуль‭)
6-модуль‎ ‏(жас ерекшелігіне қарай сұрақ‎)
Сын тұрғ.ойлау‭(‬2-модуль‭)
бағалау
‎(‏3-модуль‎)


Қорытынды
Плакат,‭ ‬бағалау фигуралары
РАФТ

рефлексия

Сұрақ-жауап,‭ ‬шығармашылық жұмыс тақырыпты қорыту,‭ ‬сабақты қорыту,‭

Сабақты қорытындылау
РАФТ стратегиясы
І топ.‭
Рөл‭ –‬соғыс ардагері‭
Аудитория‭ –‬бүгінгі мектеп оқушылары
Форма‭ –‬үлгі ету
Тақырыбы‭ –«‬Сұлтанмахмұт еңбегі‭»
ІІ топ.‭
Рөл‭ –‬Сұлтанмұрат
Аудитория‭ –‬майдангерлер
Форма‭ –‬тілек,‭ ‬өтініш
Тақырыбы‭ –«‬Жауды жеңу‭»
ІІІ топ.‭
Рөл‭ –‬Іңкәмал апай
Аудитория‭ ‬-‭ ‬әкесінен айырылған бала,‭ ‬баласынан айырылған аналар,‭ ‬жарынан айырылған әйелдер
Форма‭ –‬жұбату
Тақырыбы‭ –«‬Ерлер елі үшін туады...‭»
ІҮ топ.
Рөл‭ –‬Президент
Аудитория‭ –‬халық
Форма‭ –‬мақтау,‭ ‬мадақтау
Тақырып‭ –«‬Тылдағы еңбек‭»

БАҒАЛАУ.‭

Үй тапсырмасы.
Шығармаға пікір жазу.‭

ҚОРЫТЫНДЫ‭ ‬БАҒАЛАУ.‭
Оқушылар‭ ‬мұғалімнің бағалау плакатындағы фигуралар арқылы қорытынды бағасын шығарады.‭

РЕФЛЕКСИЯ
-‎ ‏Топта өзара жұмыс істеу сендерге ұнады ма‭?
-‎ ‏сабақта нені өзгерткілерің келеді‭?
-‎ ‏келесі сабакта топ мүшелеріне қандай ұсыныс айтасың‭?

Сын тұрғ.ойлау
‎(‏2-модуль‎)

бағалау
‎(‏3-модуль‎)


Ұқсас жұмыстар
Ш. айтматов «ерте келген тырналар» (3-сағат)
Ш. айтматов «ерте келген тырналар» (1-сағат)
Ш. айтматов «ерте келген тырналар» (2-сағат)
Ш.айтматов. «найман-ана». 8 сынып
Бұғы-Ана. Ш.Айтматов
Ш.айтматов "найман - ана"
М. Әуезов көксерек әңгімесі жайлы ақпарат
Мектеп энциклопедия
Өлеңдерінің көркем тілі
Бұғы ана туралы аңыз
Пәндер