Сабақ жоспарлары. 8 сынып

8-сынып

Сабақ №

Күні:

Тақырыбы: Тәуелсіз Қазақстан Республикасы. Қазақстанның физикалық географиясы нені оқытады? Қазақстанның және Павлодар облысының географиялық орны мен шекаралары.

Білімділік: Тәуелсіз Қазақстанның құрылуы туралы баяндау. Қазақстанның физикалық географиясы нені оқытады? Географиялық білім көздеріне сипаттама беру. Қазақстанның және Павлодар облысының шекараларын, аумағын, географиялық координаталарын, географиялық орнының ерекшелігін анықтау.

Дамытушылық: Дүние жүзінің саяси картасынан Қазақстанның қандай мемлекеттермен шектесетінін анықтау және Қазақстанның және Павлодар облысының географиялық орнын карта бойынша сипаттау арқылы білімдерін тереңдету. Қазақстанның және дүние жүзіндегі кез-келген қаласының белдеулік және жергілікті уақытын тауып, олардың айырмасын анықтауға дағдылану.

Тәрбиелік: Өз отаны туралы білімдерін тереңдете келе, отансүйгіштік қасиеттерін артыру, географиялық мәдениетке тарту.

Сабақ түрі: жаңа сабақ

Сабақты ұйымдастыру формасы: фронтальді

Сабақты жүргізу әдіс-тәсілдері: сұрақ-жауап, репродуктивті

Құрал-жабдықтар: Д үние жүзінің саяси картасы, Қазақстанның саяси картасы.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңдері: Сабақ кезеңдері
Мұғалімнің іс-әрекеті: Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті: Оқушылардың іс-әрекеті
Сабақ кезеңдері: 1. Ұйымдастыру кезеңі (1 мин)
Мұғалімнің іс-әрекеті: Оқушылармен амандасу. Сабаққа дайындығын тексеру.
Оқушылардың іс-әрекеті: Орындарынан тұрып мұғаліммен амандасу. Сабақта кім жоқ екенін анықтау.
Сабақ кезеңдері: 3. Жаңа тақырып кезеңі (20 мин)
Мұғалімнің іс-әрекеті:

7-сынып материалын еске алу. «Физикалық география» ұғымын анықтау. Қазақстанның физикалық географиясы курсымен таныстыру.

1. Қазақстанның тәуелсіздігін анықтайтын негізгі даталармен таныстыру.

2. Қазақстанмен шектесетін елдерді дүние жүзінің саяси картасына қарап анықтау.

3. География курсының негізгі құрылымымен таныстыру.

4. Физикалық география пәнінің және Қазақстанның физикалық географиясының мақсаттары мен міндеттерін анықтау.

5. Оқулықтың құрылымымен таныстыру.

6. Қазақстанның және Павлодар облысының географиялық орнын карта бойынша сипаттау.

Оқушылардың іс-әрекеті: 7-сынып курсын еске түсіреді. Мұғалімнің сұрақтарына жауап береді.
Сабақ кезеңдері: 4. Жаңа тақы-рыпты бекіту (10 мин)
Мұғалімнің іс-әрекеті: Кескін картаға Қазақстанның Еуразиядағы орнын салу. Көршілес мемлекеттерін көрсету. Оларды атау.
Оқушылардың іс-әрекеті: Картамен және кескін картамен жұмыс жасау, түсінбеген жерлерін мұғалімнен сұрау.
Сабақ кезеңдері: 5. Сабақты қорытындылау кезеңі (10 мин)
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Жаңа тақырыпты бекіту мақсатында төмендегі сұрақтарды қою:

  • Еліміздің егемендігін қандай белгілері көрсетеді?
  • Қазақстанның физикалық географиясы нені оқытады?
  • Қазақстанның және Павлодар облысының географиялық орнының ерекшелігі неде?
  • ТМД қай жылдары құрылды?
  • Қай жылы Астана Алматыдан көшірілді.
  • Неше ұлт өкілдері мекен етеді?
  • Экспорт және импорт дегеніміз не?
Оқушылардың іс-әрекеті: Мұғалімнің сұрақтарына өз немесе мұғалімнің қалауымен жауап береді.
Сабақ кезеңдері:

6. Бағалау кезеңі

(2 мин)

Мұғалімнің іс-әрекеті: Оқушыларды сабаққа қатысуларына, тапсырмаларды орындауларына қарай, жауаптарының дұрыстығына қарай 5 баллдық шкаламен бағалайды.
Оқушылардың іс-әрекеті: Өздеріне лайықты бағаларын алады. Ескертулері болса мұғалімге айтады.
Сабақ кезеңдері: 7. Үйге тапсырма беру кезеңі (2 мин)
Мұғалімнің іс-әрекеті: § 1-2 оқу, мазмұндау.
Оқушылардың іс-әрекеті: Мұғалімнің тапсырмасын күнделіктеріне жазып, түсінбегендерін сұрайды.

8-сынып

Сабақ №

Күні:

Тақырыбы: І- бөлім. Қазақстанның физико- географиялық сипаттамасы. Қазақстанның географиялық орны мен шекарасы. Қазақстан аумағындағы уақыт айырмасы. Сағаттық белдеулер.

Білімділік : Оқушыларға Қазақстанның географиялық орны мен шекарасы, уақыт айырмасы, сағаттық белдеулерге тоқталып, көршілес жатқан мемлекеттерді тану туралы білім беру.

Дамытушылық: Балаларды оқулықпен, картамен, кескін картамен жұмыс істеуге дағдыландыру.

Тәрбиелік : Өз отаны туралы білімдерін тереңдете келе, отансүйгіштік қасиеттерін артыру, географиялық мәдениетке тарту.

Сабақ түрі: Аралас сабақ

Сабақты ұйымдастыру формасы: фронтальді

Сабақты жүргізу әдіс-тәсілдері: репродуктивті, сұрақ- жауап.

Құрал-жабдықтар: Қазақстанның физикалық картасы, Қазақстанның әкімшілік-территориялық картасы

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңдері: Сабақтың кезеңдері
Мұғалімнің іс-әрекеті: Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті: Оқушылардың іс-әрекеті
Сабақтың кезеңдері:

1. Ұйымдастыру кезеңі

(1 мин)

Мұғалімнің іс-әрекеті: Оқушылармен амандасу. Сабаққа дайындығын тексеру.
Оқушылардың іс-әрекеті: Орындарынан тұрып мұғаліммен амандасу. Сабақта кім жоқ екенін анықтау.
Сабақтың кезеңдері: 2. Үй жұмысын тексеру кезеңі (15 мин)
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Үй жұмысын тексеру мақсатында төмендегі сұрақатрды қою :

  • ҚР қай жылы өз тәуелсіздігін алды?
  • Егемендік туралы Деклорация қай жылы қабылданды?
  • Қай жылы Қазақстан ТМД құрамына кірді?
  • БҰҰ-ға қай жылы мүше болды?
  • Ата Заң қай жылы шықты?
  • Заң шығарушы қызметін кімдер атқарады?
  • Неше обл, қала, аудан, кенттер бар?
  • Қанша ұлт өкілдері тұрады?
  • Алматыдан Астанаға қай жылы көшірілді?
  • Неше елмен сыртқы сауда байланыстары бар? Оның ішінде экспорт пен импорт көлемдерін атап шық?
  • Қазақстанның физикалық географиясы ені оқытады?
  • Павлодар облысының географиялық орны мен орналасу ерекшелігі неде?
Оқушылардың іс-әрекеті: Мұғалімнің қойған сұрақтарын мұқият тыңдап, жауап беру.
Сабақтың кезеңдері: 3. Жаңа тақырып кезеңі (20 мин)
Мұғалімнің іс-әрекеті:

ҚР жер көлемі, оның алатын орны, д. ж. саяси картасында алатын орны мен орналасуындағы ерекшелігі туралы айту. Халық тығыздығы дегеніміз не? Қазақстанның халық тығыздығы 1км 2 5, 4 адамнан келеді.

Қазақстан қандай мемлекеттерімен шектеседі?

Ресей- 6467 км; ҚХР- 1460 км; Түркменстан- 380 км; Өзбекстан- 2300км; Қырғызстан- 980 км.

Д. ж. сағаттық белдеулер туралы айтып. Қазақстанда кездесетін сағаттық белдеулерді, олардың түрлерімен таныстыру.

Сағаттық уақыт белдеулері

белдеулік декреттік жергілікті жазғы уақыт

1930 жылы 16 маусымда КСРО үкіметінің декретімен қабылданған уақыт.

Оқушылардың іс-әрекеті: Оқушылар дәптерлеріне мұғалімнің белгілегендерін жазып, өз ойларын ортаға салып, сұрақтарын қояды. Өзара және мұғаліммен пікір алмасады.
Сабақтың кезеңдері:

4. Жаңа тақы-рыпты бекіту

(10 мин)

Мұғалімнің іс-әрекеті: Кескін картаға д. ж. сағаттық уақыттын және оның айырмашылықтарын салу.
Оқушылардың іс-әрекеті: Карталармен жұмыс жасайды.
Сабақтың кезеңдері: 5. Сабақты қорытындылау кезеңі (10 мин)
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Қорытындылай келе төмендегі сұрақтарды қою:

  1. ҚР аумағының көлемі?
  2. Картадан шектесетін мемлекеттерді көрсетіп, оларды ата?
  3. Халық тығызыды дегеніміз не? Оны қалай анықтауға болады?
  4. Сағаттық уақыт дегеніміз не?
  5. Жер шарында неше сағаттық уақыт белдеулері бөлінген?
  6. Қазақстан қандай уақыт белдеуінде жатыр?
  7. Декреттік уақыт дегеніміз не?
  8. Жазғы уақыт дегеніміз не?
  9. Жергілікті уақыт дегеніміз не?
  10. Белдуелік уақыт дегеніміз не?
Оқушылардың іс-әрекеті: Мұғалімнің сұрақтарына өз немесе мұғалімнің қалауымен жауап береді.
Сабақтың кезеңдері:

6. Бағалау кезеңі

(2 мин)

Мұғалімнің іс-әрекеті: Оқушыларды сабаққа қатысуларына, тапсырмаларды орындауларына қарай, жауаптарының дұрыстығына қарай 5 баллдық шкаламен бағалайды.
Оқушылардың іс-әрекеті: Өздеріне лайықты бағаларын алады. Ескертулері болса мұғалімге айтады.
Сабақтың кезеңдері:

7. Үйге тапсырма беру кезеңі

(2 мин)

Мұғалімнің іс-әрекеті: § 3-4 оқу, кескін картаға ҚР шекарасын, шектесетін мемлекеттерді, облыс орталықтарын бөліп, көрсету.
Оқушылардың іс-әрекеті: Мұғалімнің тапсырмасын күнделіктеріне жазып, түсінбегендерін сұрайды.

8-сынып

Сабақ №

Күні:

Тақырыбы: Қазақстан аумағының географиялық зерттелу тарихы. Қазақ жері туралы ерте кездегі географиялық мағлұматтар. Ұлы Жібек жолы.

Білімділік : Қазақстан аумағының географиялық тұрғыдан зерттелуінің себептерін айқындау, мақсатын ұғыну, қазақ жері туралы ерте кездегі мағлұматтармен таныстыру. Ұлы Жібек жолының тарихи, географиялық, экономикалық маңызын анықтауға бағыттау, Ұлы Жібек жолының бойындағы қалалар туралы білім беру.

Дамытушылық: Қазақстанның ерте кездегі зерттелу тарихына қосымша материалдарды беру арқылы білімдерін тереңдету.

Тәрбиелік : Өз отаны туралы білімдерін тереңдете келе, отансүйгіштік қасиеттерін артыру, географиялық мәдениетке тарту.

Сабақ түрі: жаңа сабақ

Сабақты үйымдастыру формасы: фронтальді

Сабақты жүргізу әдіс-тәсілдері: пікір алмасу, репродуктивті.

Құрал-жабдықтар: ҚР физикалық картасы, интербелсенді тақта.

Сабақтың барысы:

Герадот
Страбон
Птоломей
Сабақтың кезеңдері: Сабақтың кезеңдері
Мұғалімнің іс-әрекеті: Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті: Оқушылардың іс-әрекеті
Сабақтың кезеңдері:

1. Ұйымдасты-ру кезеңі

(1 мин)

Мұғалімнің іс-әрекеті: Оқушылармен амандасу. Сабаққа дайындығын тексеру.
Оқушылардың іс-әрекеті: Орындарынан тұрып мұғаліммен амандасу. Сабақта кім жоқ екенін анықтау.
Сабақтың кезеңдері: 2. Үй тапсырмасын тексеру кезеңі (10 мин)
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Үй жұмысын тексеруге арналған жабық тест тапсырмалары:

  • Қазақстанның географиялық орнын сипатта.
  • Сағаттық белдеулер дегеніміз не?
  • Декреттік, жергілікті уақыт дегеніміз не?
  • Уақыт айрмасы қалай анықталады?
  • Гринвич меридианы туралы не білесің?
  • Шеткі нүктелерін жаз.
Оқушылардың іс-әрекеті: Оқушылар бір парақ қағаз алып, тест сұрақтарына жауап береді.
Сабақтың кезеңдері: 3. Жаңа тақырыпты меңгерту кезеңі (10 мин)
Мұғалімнің іс-әрекеті: Қазақстан территориясын зерттеген саяхатшылар, зерттеушілер, географ ғалымдары олардың ашқан жерлері, жүрген жолдары, істелген жұмыстары туралы айтып, еңбектерімен таныстыру.
Оқушылардың іс-әрекеті: Оқушылар дәптерлеріне мұғалімнің белгілегендерін жазып, өз ойларын ортаға салып, сұрақтарын қояды. Өзара және мұғаліммен пікір алмасады.
Сабақтың кезеңдері: 5. Жаңа тақы-рыпты бекіту кезеңі (15 мин)
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Төмендегі кестені толтыру:

:
:
:

Ұлы Жібек жолы

:
:
:
:
:
Оқушылардың іс-әрекеті:
Б. з. б. VI ғасырда «жер пішіні» картасын жасап, Каспий теңізін зерттеді.
Ұлы Жібек жолының пайда болуы
Бағыттары
Қалалары
Ескерткіштері
Маңызы
Оқушылар жаңа тақырыпты бекіту мақсатында мұғалім берген кестелерді толтырады. Түсінбеген жерлерін сұрайды.
Сабақтың кезеңдері:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушылардың іс-әрекеті:
Сабақтың кезеңдері:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушылардың іс-әрекеті:
Сабақтың кезеңдері:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушылардың іс-әрекеті:
Сабақтың кезеңдері:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушылардың іс-әрекеті:
Сабақтың кезеңдері: 6. Сабақты қорытындылау кезеңі (5 мин)
Мұғалімнің іс-әрекеті: Оқушылар бір- бірлеріне бүгінгі тақырып бойынша сұрақтар қояды. Картамен жұмыс істейді.
Оқушылардың іс-әрекеті: Сұрақтар ойластырып, оларға жауап беруге тырысады.
Сабақтың кезеңдері: 7. Бағалау кезеңі (2 мин)
Мұғалімнің іс-әрекеті: Оқушыларды сабаққа қатысуларына, тапсырмаларды орындауларына қарай, жауаптарының дұрыстығына қарай 5 баллдық шкаламен бағалайды.
Оқушылардың іс-әрекеті: Өздеріне лайықты бағаларын алады. Ескертулері болса мұғалімге айтады.
Сабақтың кезеңдері:

8. Үйге тапсырма беру кезеңі

(2 мин)

Мұғалімнің іс-әрекеті: § 5-6 оқу, кескін картаға ұлы Жібек жолының Қазақстан территориясы арқылы өтетін жолдары мен қалаларын салу.
Оқушылардың іс-әрекеті: Мұғалімнің тапсырмасын күнделіктеріне жазып, түсінбегендерін сұрайды.

8-сынып

Сабақ №

Күні:

Тақырыбы: «0»- дік бақылау жұмысы

Білімділік : 7 сыныпта алған білімдерін еске түсіру, қайталау, бекіту.

Дамытушылық: Оқушылардың ойлау қабілеттерін, өз ойларын еркін жеткізе алуға дамыту.

Тәрбиелік : картамен жұмыс істеуге, адамгершілік пен жеке жұмыс істеуге тәрбиелеу.

Сабақ түрі: қайталау, бекіту.

Сабақты үйымдастыру формасы: фронтальді

Құрал-жабдықтар: ҚР физикалық картасы, интербелсенді тақта.

Сабақтың барысы:

  1. Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен амандасу, түгендеу.
  2. Білім мен икемділіктерді бекіту кезеңі:

І- нұсқа

  1. Ұлы географиялық ашылулар.
  2. Африка климатын қалыптастырушы факторлар.
  3. Аустралияның өзендері мен көлдері.
  4. Тынық мұхиттың зерттелуі.

ІІ- нұсқа

  1. Жаңа заман ашылулары.
  2. Антарктида материгін сипатта.
  3. Аустралияның климаты.
  4. Африкада қандай халықтар мекен етеді?
  1. Қорытындылау кезеңі: оқушылардың жұмыстарын жинап алу.

8-сынып

Сабақ №

Күні:

Тақырыбы: Қазақстан жері туралы орта ғасырдағы географиялық деректер. ХVІ-ХІХ ғасырларда Қазақстан аумағын физикалық-географиялық тұрғыдан зерттеу

Білімділік : Қазақстан жерінің орта ғасырда зерттелуінің сипаты, ерекшеліктері, мақсаты, зерттеуші ғалымдар, зерттелмеген географиялық нысандар туралы мағлұмат беру.

Дамытушылық: Орта ғасырдағы және қазіргі географиялық карталарды салыстыру, қорытынды жасау.

Тәрбиелік : Өз отаны туралы білімдерін тереңдете келе, отансүйгіштік қасиеттерін артыру, географиялық мәдениетке тарту.

Сабақ түрі: жаңа сабақ

Сабақты үйымдастыру формасы: фронтальді

Сабақты жүргізу әдіс-тәсілдері: сұрақ-жауап

Құрал-жабдықтар: Қазақстанның әртүрлі дәуірдегі карталары

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңдері: Сабақтың кезеңдері
Мұғалімнің іс-әрекеті: Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті: Оқушылардың іс-әрекеті
Сабақтың кезеңдері: 1. Ұйымдасты-ру кезеңі
Мұғалімнің іс-әрекеті: Оқушылармен амандасу. Түгендеу. Сабаққа дайындығын тексеру. Психологиялық дайындығын тексеру.
Оқушылардың іс-әрекеті: Мұғаліммен амандасу. Сабақта кім жоқ екенін анықтау.
Сабақтың кезеңдері: 2. Үй тапсырмасын тексеру кезеңі.
Мұғалімнің іс-әрекеті:

1) Ерте кезде Қазақстанның жерін қандай ғалымдар зерттеген?

2) Олар қай жерлерді сипаттаған?

3) Ұлы Жібек жолының неше бағыты бар?

4) Ұлы Жібек жолы Қазақстанның қай аймақтары арқылы өтеді?

Оқушылардың іс-әрекеті:

Оқушылар сұрақтарға жауап береді:

1.

2

Сабақтың кезеңдері: 4. Жаңа тақырыпты меңгеру кезеңі.
Мұғалімнің іс-әрекеті:

1) Орта ғасырлардағы зерттеулердің жүргізілу себептеріне және оған үлес қосқан зерттеушілерт туралы шолу

2) Әбу Наср әл-Фараби зерттеулері мен еңбектері

3) Махмуд Қашқаридің зерттеулері мен еңбектері

4) Қытай саяхатшыларының зерттеу жұмыстары

5) ХІІІ ғасырдағы еуропалық саяхатшылар мен елшілердің зерттеулеріне тоқталу.

Оқушылардың іс-әрекеті:
Сабақтың кезеңдері: 5. Жаңа тақы-рыпты бекіту кезеңі
Мұғалімнің іс-әрекеті: Орта ғасырдағы зерттеушілердің жүрген жолдарын кескін картаға түсіру.
Оқушылардың іс-әрекеті:
Сабақтың кезеңдері: 6. Сабақты қорытындылау кезеңі
Мұғалімнің іс-әрекеті:

1) Орта ғасырларда қазақ жерінің зерттелуіне қай халық өкілдері көп үлесін қосқан?

2) Әбу Наср әл-Фарабидің негізгі еңбектері

3) Махмуд Қашқаридің негізгі еңбектері

4) Қазақ жерінің зерттелуіне үлес қосқан қандай қытай саяхатшыларын бар?

5) Қазақ жерінің зерттелуіне үлес қосқан қандай еуропалық саяхатшылар мен елшілер бар?

Оқушылардың іс-әрекеті:
Сабақтың кезеңдері: 7. Бағалау кезеңі
Мұғалімнің іс-әрекеті: Оқушылар сабақтағы белсенділігіне және картамен жұмыс істей білуіне қарай бағаланады.
Оқушылардың іс-әрекеті:
Сабақтың кезеңдері: 8. Үйге тапсырма беру кезеңі
Мұғалімнің іс-әрекеті: 6 параграфтың сұрақтарына жауап беру. «Қазақстанның зерттелу тарихы» кестесіне орта ғасырлардағы географиялық деректерді енгізу
Оқушылардың іс-әрекеті:

Сабақ №

Күні:

Сынып: 8

Тақырыбы: ХVІ-ХІХ ғасырларда Қазақстан аумағын физикалық-географиялық тұрғыдан зерттеу

Білімділік . Оқушылардың Қазақстан аумағының физикалық географиялық тұрғыдан зерттелуінің басты мақсаты, оған еңбек сіңірген ғалымдар, зерттелудің қазақ елінің дамуына ықпалы туралы мағлұматтарын кеңейту.

Дамытушылық. ХVІ-ХІХ ғасырларда Қазақстан аумағын физикалық-географиялық тұрғыдан зерттеулерді карта бойынша сипаттау, қорытынды жасау.

Тәрбиелік . Өз отаны туралы білімдерін тереңдете келе, отансүйгіштік қасиеттерін артыру, географиялық мәдениетке тарту.

Сабақ түрі: жаңа сабақ

Сабақты үйымдастыру формасы: фронтальді

Сабақты жүргізу әдіс-тәсілдері: сұрақ-жауап

Құрал-жабдықтар: физикалық картасы

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңдері: Сабақтың кезеңдері
Мұғалімнің іс-әрекеті: Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті: Оқушылардың іс-әрекеті
Сабақтың кезеңдері:

1. Ұйымдасты-ру кезеңі

(3 мин)

Мұғалімнің іс-әрекеті: Оқушылармен амандасу. Түгендеу. Сабаққа дайындығын тексеру. Психологиялық дайындығын тексеру.
Оқушылардың іс-әрекеті: Мұғаліммен амандасу. Сабақта кім жоқ екенін анықтау.
Сабақтың кезеңдері:

2. Үй тапсырмасын тексеру кезеңі.

(10+1-2 мин)

Мұғалімнің іс-әрекеті:

1) Орта ғасырларда қазақ жерінің зерттелуіне қай халық өкілдері көп үлесін қосқан? 2) Әбу Наср әл-Фарабидің негізгі еңбектері; 3) Махмуд Қашқаридің негізгі еңбектері; 4) Қазақ жерінің зерттелуіне үлес қосқан қандай қытай саяхатшыларын бар? 5) Қазақ жерінің зерттелуіне үлес қосқан қандай еуропалық саяхатшылар мен елшілер бар?

«Қазақстанның зерттелу тарихы» кестесін тексеру

Оқушылардың іс-әрекеті:

Оқушылар сұрақтарға жауап береді:

1.

2

Сабақтың кезеңдері: 3. Жаңа тақырыпқа көшу кезеңі
Мұғалімнің іс-әрекеті: 16-19 ғғ. аралығында Қазақстан аумағында болған тарихи оқиғаларды еске түсіру. Осы оқиғаларға орай қазақ жерінің зерттелуіне үлес қосқан зерттеушілермен таныстыру.
Оқушылардың іс-әрекеті:
Сабақтың кезеңдері: 4. Жаңа тақырыпты меңгерту кезеңі.
Мұғалімнің іс-әрекеті: 1) Қадырғали Қосынұлы мен С. Ремезовтың еңбегі; 2) 18ғ. І Петрдің зерттеулерге тигізген ықпалы; 3) 18 ғ. әскери экспедициялар; 4) Семенов Тянь-Шанскийдің, Н. А. Северцовтың, И. В. Мушкетовтың, А. Н. Красновтың, Л. С. Бергтың зерттеу жұмыстары мен маршруттарын қарастырып, талдау.
Оқушылардың іс-әрекеті:
Сабақтың кезеңдері: 5. Жаңа тақы-рыпты бекіту кезеңі
Мұғалімнің іс-әрекеті: Кескін картаға зерттеушілердің жүрген жолдарын түсіру.
Оқушылардың іс-әрекеті:
Сабақтың кезеңдері: 6. Сабақты қорытындылау кезеңі
Мұғалімнің іс-әрекеті: 1. 16-19 ғғ. аралығында Қазақстан аумағын қандай зерттеушілер зерттеген? Олардың басты еңбектері қандай? П. П. Семеновқа Тянь-Шанский атауы не үшін берілген.
Оқушылардың іс-әрекеті:
Сабақтың кезеңдері: 7. Бағалау кезеңі
Мұғалімнің іс-әрекеті: Сабаққа белсенді қатысып отырған және қорытынды жасай алған оқушыларға жоғары баға қойылады.
Оқушылардың іс-әрекеті:
Сабақтың кезеңдері: 8. Үйге тапсырма беру кезеңі
Мұғалімнің іс-әрекеті: 7 параграфтың сұрақтарына жауап беру. «Қазақстанның зерттелу тарихы» кестесіне ХVІ-ХІХ ғасырларда Қазақстан аумағын физикалық-географиялық тұрғыдан зерттеу деректерді енгізу
Оқушылардың іс-әрекеті:

Сабақ №

Күні:

Сынып: 8

Тақырыбы: Қазақтың ғұлама ға-лымы Ш. Ш. Уалиханов. Қазақстан аумағының жаңа дәуірде зерттелуі. Павлодар облысының зерттелу тарихынан

Білімділік . Демография, этнография ұғымдарына түсінік беру, халықтың табиғи қозғалысы, көші-қоны туралы көзқарастарын қалыптастыру. Халықтың құрамы, еңбек нарығы және халықтың жұмыспен қамтылуы туралы, өз туған өлкесінің зерттелу тарихы жайында, Қ. И. Сатпаевтың, Ш. Уалихановтың, С. П. Палластың Павлодар облысын зерттеуге қосқан үлесі туралы білім беру.

Дамытушылық. Қазақстанның географиялық орнын және табиғи ресурстық әлеуетін карта бойынша сипаттау арқылы және өз т уған өлкемізді зерттеген ғалымдар мен зерттеушілердің еңбектері мен зерттеу жұмыстарын қарастыра отырып, Қазақстанның зерттелу тарихы, Павлодар облысы туралы білімдерін тереңдету.

Тәрбиелік . Өз отаны туралы білімдерін тереңдете келе, отансүйгіштік қасиеттерін артыру, географиялық мәдениетке тарту.

Сабақ түрі: жаңа сабақ

Сабақты үйымдастыру формасы: фронтальді

Сабақты жүргізу әдіс-тәсілдері: сұрақ-жауап

Құрал-жабдықтар: дүние жүзінің физикалық картасы, интерактвті тақта

Сабақтың барысы:


Ұқсас жұмыстар
Мектепті дамыту жоспары жайлы ақпарат
Оқушының бейімі
Бағдарлама тақырыбы
Сабақ жоспарлары
Қалай қалыптастырушы бағалау арқылы оқушылардың оқуын жақсартуға ықпал етуге болады
Орта мерзімді даму жоспары
Экономикадағы тұтынушы
Құстардың королі (литван халық ертегісі)
Оқушылардың діни сауаттылығын қалыптастыру - заман талабы
Заттар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz