Сабақ жоспарлары. 8 сынып

8-сынып
Сабақ №
Күні:
Тақырыбы: Тәуелсіз Қазақстан Республикасы. Қазақстанның физикалық географиясы нені оқытады? Қазақстанның және Павлодар облысының географиялық орны мен шекаралары.
Білімділік: Тәуелсіз Қазақстанның құрылуы туралы баяндау. Қазақстанның физикалық географиясы нені оқытады? Географиялық білім көздеріне сипаттама беру. Қазақстанның және Павлодар облысының шекараларын, аумағын, географиялық координаталарын, географиялық орнының ерекшелігін анықтау.
Дамытушылық: Дүние жүзінің саяси картасынан Қазақстанның қандай мемлекеттермен шектесетінін анықтау және Қазақстанның және Павлодар облысының географиялық орнын карта бойынша сипаттау арқылы білімдерін тереңдету. Қазақстанның және дүние жүзіндегі кез-келген қаласының белдеулік және жергілікті уақытын тауып, олардың айырмасын анықтауға дағдылану.
Тәрбиелік: Өз отаны туралы білімдерін тереңдете келе, отансүйгіштік қасиеттерін артыру, географиялық мәдениетке тарту.
Сабақ түрі: жаңа сабақ
Сабақты ұйымдастыру формасы: фронтальді
Сабақты жүргізу әдіс-тәсілдері: сұрақ-жауап, репродуктивті
Құрал-жабдықтар: Д үние жүзінің саяси картасы, Қазақстанның саяси картасы.
Сабақтың барысы:
7-сынып материалын еске алу. «Физикалық география» ұғымын анықтау. Қазақстанның физикалық географиясы курсымен таныстыру.
1. Қазақстанның тәуелсіздігін анықтайтын негізгі даталармен таныстыру.
2. Қазақстанмен шектесетін елдерді дүние жүзінің саяси картасына қарап анықтау.
3. География курсының негізгі құрылымымен таныстыру.
4. Физикалық география пәнінің және Қазақстанның физикалық географиясының мақсаттары мен міндеттерін анықтау.
5. Оқулықтың құрылымымен таныстыру.
6. Қазақстанның және Павлодар облысының географиялық орнын карта бойынша сипаттау.
Жаңа тақырыпты бекіту мақсатында төмендегі сұрақтарды қою:
- Еліміздің егемендігін қандай белгілері көрсетеді?
- Қазақстанның физикалық географиясы нені оқытады?
- Қазақстанның және Павлодар облысының географиялық орнының ерекшелігі неде?
- ТМД қай жылдары құрылды?
- Қай жылы Астана Алматыдан көшірілді.
- Неше ұлт өкілдері мекен етеді?
- Экспорт және импорт дегеніміз не?
6. Бағалау кезеңі
(2 мин)
8-сынып
Сабақ №
Күні:
Тақырыбы: І- бөлім. Қазақстанның физико- географиялық сипаттамасы. Қазақстанның географиялық орны мен шекарасы. Қазақстан аумағындағы уақыт айырмасы. Сағаттық белдеулер.
Білімділік : Оқушыларға Қазақстанның географиялық орны мен шекарасы, уақыт айырмасы, сағаттық белдеулерге тоқталып, көршілес жатқан мемлекеттерді тану туралы білім беру.
Дамытушылық: Балаларды оқулықпен, картамен, кескін картамен жұмыс істеуге дағдыландыру.
Тәрбиелік : Өз отаны туралы білімдерін тереңдете келе, отансүйгіштік қасиеттерін артыру, географиялық мәдениетке тарту.
Сабақ түрі: Аралас сабақ
Сабақты ұйымдастыру формасы: фронтальді
Сабақты жүргізу әдіс-тәсілдері: репродуктивті, сұрақ- жауап.
Құрал-жабдықтар: Қазақстанның физикалық картасы, Қазақстанның әкімшілік-территориялық картасы
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі
(1 мин)
Үй жұмысын тексеру мақсатында төмендегі сұрақатрды қою :
- ҚР қай жылы өз тәуелсіздігін алды?
- Егемендік туралы Деклорация қай жылы қабылданды?
- Қай жылы Қазақстан ТМД құрамына кірді?
- БҰҰ-ға қай жылы мүше болды?
- Ата Заң қай жылы шықты?
- Заң шығарушы қызметін кімдер атқарады?
- Неше обл, қала, аудан, кенттер бар?
- Қанша ұлт өкілдері тұрады?
- Алматыдан Астанаға қай жылы көшірілді?
- Неше елмен сыртқы сауда байланыстары бар? Оның ішінде экспорт пен импорт көлемдерін атап шық?
- Қазақстанның физикалық географиясы ені оқытады?
- Павлодар облысының географиялық орны мен орналасу ерекшелігі неде?
ҚР жер көлемі, оның алатын орны, д. ж. саяси картасында алатын орны мен орналасуындағы ерекшелігі туралы айту. Халық тығыздығы дегеніміз не? Қазақстанның халық тығыздығы 1км 2 5, 4 адамнан келеді.
Қазақстан қандай мемлекеттерімен шектеседі?
Ресей- 6467 км; ҚХР- 1460 км; Түркменстан- 380 км; Өзбекстан- 2300км; Қырғызстан- 980 км.
Д. ж. сағаттық белдеулер туралы айтып. Қазақстанда кездесетін сағаттық белдеулерді, олардың түрлерімен таныстыру.
Сағаттық уақыт белдеулері
белдеулік декреттік жергілікті жазғы уақыт
1930 жылы 16 маусымда КСРО үкіметінің декретімен қабылданған уақыт.
4. Жаңа тақы-рыпты бекіту
(10 мин)
Қорытындылай келе төмендегі сұрақтарды қою:
- ҚР аумағының көлемі?
- Картадан шектесетін мемлекеттерді көрсетіп, оларды ата?
- Халық тығызыды дегеніміз не? Оны қалай анықтауға болады?
- Сағаттық уақыт дегеніміз не?
- Жер шарында неше сағаттық уақыт белдеулері бөлінген?
- Қазақстан қандай уақыт белдеуінде жатыр?
- Декреттік уақыт дегеніміз не?
- Жазғы уақыт дегеніміз не?
- Жергілікті уақыт дегеніміз не?
- Белдуелік уақыт дегеніміз не?
6. Бағалау кезеңі
(2 мин)
7. Үйге тапсырма беру кезеңі
(2 мин)
8-сынып
Сабақ №
Күні:
Тақырыбы: Қазақстан аумағының географиялық зерттелу тарихы. Қазақ жері туралы ерте кездегі географиялық мағлұматтар. Ұлы Жібек жолы.
Білімділік : Қазақстан аумағының географиялық тұрғыдан зерттелуінің себептерін айқындау, мақсатын ұғыну, қазақ жері туралы ерте кездегі мағлұматтармен таныстыру. Ұлы Жібек жолының тарихи, географиялық, экономикалық маңызын анықтауға бағыттау, Ұлы Жібек жолының бойындағы қалалар туралы білім беру.
Дамытушылық: Қазақстанның ерте кездегі зерттелу тарихына қосымша материалдарды беру арқылы білімдерін тереңдету.
Тәрбиелік : Өз отаны туралы білімдерін тереңдете келе, отансүйгіштік қасиеттерін артыру, географиялық мәдениетке тарту.
Сабақ түрі: жаңа сабақ
Сабақты үйымдастыру формасы: фронтальді
Сабақты жүргізу әдіс-тәсілдері: пікір алмасу, репродуктивті.
Құрал-жабдықтар: ҚР физикалық картасы, интербелсенді тақта.
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдасты-ру кезеңі
(1 мин)
Үй жұмысын тексеруге арналған жабық тест тапсырмалары:
- Қазақстанның географиялық орнын сипатта.
- Сағаттық белдеулер дегеніміз не?
- Декреттік, жергілікті уақыт дегеніміз не?
- Уақыт айрмасы қалай анықталады?
- Гринвич меридианы туралы не білесің?
- Шеткі нүктелерін жаз.
Төмендегі кестені толтыру:
Ұлы Жібек жолы
8. Үйге тапсырма беру кезеңі
(2 мин)
8-сынып
Сабақ №
Күні:
Тақырыбы: «0»- дік бақылау жұмысы
Білімділік : 7 сыныпта алған білімдерін еске түсіру, қайталау, бекіту.
Дамытушылық: Оқушылардың ойлау қабілеттерін, өз ойларын еркін жеткізе алуға дамыту.
Тәрбиелік : картамен жұмыс істеуге, адамгершілік пен жеке жұмыс істеуге тәрбиелеу.
Сабақ түрі: қайталау, бекіту.
Сабақты үйымдастыру формасы: фронтальді
Құрал-жабдықтар: ҚР физикалық картасы, интербелсенді тақта.
Сабақтың барысы:
- Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен амандасу, түгендеу.
- Білім мен икемділіктерді бекіту кезеңі:
І- нұсқа
- Ұлы географиялық ашылулар.
- Африка климатын қалыптастырушы факторлар.
- Аустралияның өзендері мен көлдері.
- Тынық мұхиттың зерттелуі.
ІІ- нұсқа
- Жаңа заман ашылулары.
- Антарктида материгін сипатта.
- Аустралияның климаты.
- Африкада қандай халықтар мекен етеді?
- Қорытындылау кезеңі: оқушылардың жұмыстарын жинап алу.
8-сынып
Сабақ №
Күні:
Тақырыбы: Қазақстан жері туралы орта ғасырдағы географиялық деректер. ХVІ-ХІХ ғасырларда Қазақстан аумағын физикалық-географиялық тұрғыдан зерттеу
Білімділік : Қазақстан жерінің орта ғасырда зерттелуінің сипаты, ерекшеліктері, мақсаты, зерттеуші ғалымдар, зерттелмеген географиялық нысандар туралы мағлұмат беру.
Дамытушылық: Орта ғасырдағы және қазіргі географиялық карталарды салыстыру, қорытынды жасау.
Тәрбиелік : Өз отаны туралы білімдерін тереңдете келе, отансүйгіштік қасиеттерін артыру, географиялық мәдениетке тарту.
Сабақ түрі: жаңа сабақ
Сабақты үйымдастыру формасы: фронтальді
Сабақты жүргізу әдіс-тәсілдері: сұрақ-жауап
Құрал-жабдықтар: Қазақстанның әртүрлі дәуірдегі карталары
Сабақтың барысы:
1) Ерте кезде Қазақстанның жерін қандай ғалымдар зерттеген?
2) Олар қай жерлерді сипаттаған?
3) Ұлы Жібек жолының неше бағыты бар?
4) Ұлы Жібек жолы Қазақстанның қай аймақтары арқылы өтеді?
Оқушылар сұрақтарға жауап береді:
1.
2
1) Орта ғасырлардағы зерттеулердің жүргізілу себептеріне және оған үлес қосқан зерттеушілерт туралы шолу
2) Әбу Наср әл-Фараби зерттеулері мен еңбектері
3) Махмуд Қашқаридің зерттеулері мен еңбектері
4) Қытай саяхатшыларының зерттеу жұмыстары
5) ХІІІ ғасырдағы еуропалық саяхатшылар мен елшілердің зерттеулеріне тоқталу.
1) Орта ғасырларда қазақ жерінің зерттелуіне қай халық өкілдері көп үлесін қосқан?
2) Әбу Наср әл-Фарабидің негізгі еңбектері
3) Махмуд Қашқаридің негізгі еңбектері
4) Қазақ жерінің зерттелуіне үлес қосқан қандай қытай саяхатшыларын бар?
5) Қазақ жерінің зерттелуіне үлес қосқан қандай еуропалық саяхатшылар мен елшілер бар?
Сабақ №
Күні:
Сынып: 8
Тақырыбы: ХVІ-ХІХ ғасырларда Қазақстан аумағын физикалық-географиялық тұрғыдан зерттеу
Білімділік . Оқушылардың Қазақстан аумағының физикалық географиялық тұрғыдан зерттелуінің басты мақсаты, оған еңбек сіңірген ғалымдар, зерттелудің қазақ елінің дамуына ықпалы туралы мағлұматтарын кеңейту.
Дамытушылық. ХVІ-ХІХ ғасырларда Қазақстан аумағын физикалық-географиялық тұрғыдан зерттеулерді карта бойынша сипаттау, қорытынды жасау.
Тәрбиелік . Өз отаны туралы білімдерін тереңдете келе, отансүйгіштік қасиеттерін артыру, географиялық мәдениетке тарту.
Сабақ түрі: жаңа сабақ
Сабақты үйымдастыру формасы: фронтальді
Сабақты жүргізу әдіс-тәсілдері: сұрақ-жауап
Құрал-жабдықтар: физикалық картасы
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдасты-ру кезеңі
(3 мин)
2. Үй тапсырмасын тексеру кезеңі.
(10+1-2 мин)
1) Орта ғасырларда қазақ жерінің зерттелуіне қай халық өкілдері көп үлесін қосқан? 2) Әбу Наср әл-Фарабидің негізгі еңбектері; 3) Махмуд Қашқаридің негізгі еңбектері; 4) Қазақ жерінің зерттелуіне үлес қосқан қандай қытай саяхатшыларын бар? 5) Қазақ жерінің зерттелуіне үлес қосқан қандай еуропалық саяхатшылар мен елшілер бар?
«Қазақстанның зерттелу тарихы» кестесін тексеру
Оқушылар сұрақтарға жауап береді:
1.
2
Сабақ №
Күні:
Сынып: 8
Тақырыбы: Қазақтың ғұлама ға-лымы Ш. Ш. Уалиханов. Қазақстан аумағының жаңа дәуірде зерттелуі. Павлодар облысының зерттелу тарихынан
Білімділік . Демография, этнография ұғымдарына түсінік беру, халықтың табиғи қозғалысы, көші-қоны туралы көзқарастарын қалыптастыру. Халықтың құрамы, еңбек нарығы және халықтың жұмыспен қамтылуы туралы, өз туған өлкесінің зерттелу тарихы жайында, Қ. И. Сатпаевтың, Ш. Уалихановтың, С. П. Палластың Павлодар облысын зерттеуге қосқан үлесі туралы білім беру.
Дамытушылық. Қазақстанның географиялық орнын және табиғи ресурстық әлеуетін карта бойынша сипаттау арқылы және өз т уған өлкемізді зерттеген ғалымдар мен зерттеушілердің еңбектері мен зерттеу жұмыстарын қарастыра отырып, Қазақстанның зерттелу тарихы, Павлодар облысы туралы білімдерін тереңдету.
Тәрбиелік . Өз отаны туралы білімдерін тереңдете келе, отансүйгіштік қасиеттерін артыру, географиялық мәдениетке тарту.
Сабақ түрі: жаңа сабақ
Сабақты үйымдастыру формасы: фронтальді
Сабақты жүргізу әдіс-тәсілдері: сұрақ-жауап
Құрал-жабдықтар: дүние жүзінің физикалық картасы, интерактвті тақта
Сабақтың барысы:
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz