Файл қосу

Дербес компьютердің архитектурасының қазіргі заманғы даму тенденциялары

Пән: Информатика

Жаңақала ауданы.
№3 орта жалпы білім беретін қазақ мектебінің информатика пәнінің мұғалімі
Имангазиева Жулдыз Калиоллақызы 8 сыныпқа арналған қыcқа мерзімді жоспары

|Пәні |Информатика |Сынып | 8 ә |
|Тақырыбы: |Дербес компьютердің архитектурасының қазіргі заманғы даму тенденциялары |

|Мақсаты: |Дербес пайдаланылатын компьютердің архитектурасымен, оның құрылғыларының міндеттерімен таныстыру. Топпен |
| |бірлесе отырып жұмыс істеуге тәрбиелеу. |
|Оқыту |1. Компьютер, Дербес компьютер сөзінің мағынасын біледі. |
|нәтижесі |2. Қазіргі заманғы ДК түрлері және қолдану міндетімен танысады. |
| |3. Компьютердің негізгі және қосымша құрылғыларын. |
| |4.Қорытынды жасауға үйренеді |
|Сабақтың |Аралас сабақ |
|түрі, | |
|типі: | |
|Сабақтың |Топтық жұмыс, Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, АКТ – ны пайдалану, диалог, жас ерекешелік, бағалау. |
|әдісі: | |

|Кезең |Мұғалім әрекеті |Оқушы әрекеті |Іс әрекет |ресурстар |
|Тренинг |Амандасу «шеңбердің ішінде кіші шеңбер» |Оқушылар тренингтер |Топқа бөлу. |Топқа бөлу тренинг ке |
| |бір бірімен амандастыру |белсенді, көңілді |Топ ережесін|қолданған |
| |Топқа бөлу үшін Фото суреттің қиындыларын |қатысу. |қайталау |«Компьютер», «Ноутбук»,|
| |құрастыру» «Компьютер», «Ноутбук», |Топқа бөлу тренингке | |суреттердің қиындылары.|
| |Топтың ережесін еске түсіру. Топтық жұмыс |оқушылар жарысып, | | |
| |кезінде сол ережені сақтайсыздар деп |бірігіп құрастыру. | | |
| |ескерттемін. |Оқушы топ ережесін кезек| | |
| | |–кезек айтып шығу | | |
|Тұсаукесер |Өткенді қайталау, еске түсіру. |Топ бірлесіп ортаға |Диалог |Флипчарттар, |
| |Сызбаларды орындарына орналастыру арқылы |флипчартқа өз ойларып | |пламастерлер, |
| |жаңа сабақтың тақырыбы анықтау. |салып, еске түсіру. | |маркерлер, стикерлер. |
| | | | |7 сынып оқулығы |
|Негізгі бөлім|Жаңа сабақты бірінші өздеріне тапсырдым |Жаңа сабақтың |Тақырып |Компьютер, интернет |
| |бір біріне түсіндіру. Сосын өзім |матеиалдарымен танысады,|бойынша |интерактивті тақта, |
| |түсіндіремін. |оқиды. Бір – біріне |кластер |жаңа тақырып туралы |
| |Жаңа тақырып бойынша дайындалған слайдты |түсінідіру. | |мәліметтер жазылған |
| |түсіндіріп шығамын, қойылған сұрақтарға | |Сұрақтарға |мәліметтер |
| |жауап беремін. |Оқушылар жеке орындайды.|жауап беру. | |
| |Қашықтан оқыту бойынша ІІ топтың |Осы жерде оқушы | | |
| |оқушыларымен Skype арқылы оқушылар |жауаптары тыңдалады. |тапсырма | |
| |сұраққа жауап береді. Осы жерде оқушы | |орындау. | |
| |жауаптары тыңдалады. Жаңа сабақтың туралы | | | |
| |білімдерін кеңейту. | | | |
|Тренинг | «Арқаға сурет салу» | Оқушыларға сергіту сәті| | |
| |Мақсаты: Топ ішіндегі ынтымақтастық |жаттығу болады. Қызықты,| | |
| |орнату, бір-бірін түсіну қаншалықты |көңілді қатысу. | | |
| |маңызды екенін түсіндіру. | | | |
|Қорытынды |«Бес қадам» басу арқылы сабақтан алған |Бұрыннан білемін, Білгім| | |
| |білімдерін жинақтау, талдау |келеді, Білмеймін | | |
| | |Оқушылардың бүгінгі | | |
| | |сабақтан алған | | |
| | |білімдерін жинақтау, | | |
| | |талдау жазады. Белсенді | | |
| | |қатысу. | | |
|Бағалау |Бағалау критерийі экраннан көрсеттім. |Оқушылар тапсырма | | |
| |Бағалау өлшемдері |орындаған соң топ | | |
| |Бағалау бетшелері. |басшылары бағалап | | |
| |Тапсырма аты |отырды. | | |
| |Бағалаушы:…………..топ | | | |
| |Бағаланушы……………топ | | | |
| |Аты жөні | | | |
| |1 | | | |
| |2 | | | |
| |3 | | | |
| |Ұпай | | | |
| | | | | |
| |  | | | |
| |  | | | |
| |  | | | |
| |  | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |  | | | |
| |Осындай бетшелер беріледі, соңында әр топ | | | |
| |бетшелерін жинап алып оқушыға жиынтық баға| | | |
| |шығарамыз | | | |
| |Оқушыға жиынтық баға шығару | | | |
| |Жинаған ұпай саны | | | |
| |Жиынтық баға (мектеп бағасы) | | | |
| | | | | |
| |18-20 | | | |
| |5 | | | |
| | | | | |
| |15-17 | | | |
| |4 | | | |
| | | | | |
| |10-16 | | | |
| |3 | | | |
| | | | | |
| |8-10 | | | |
| |2 | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |  | | | |
| |№ | | | |
| |Аты жөні | | | |
| |Жиынтық баға | | | |
| | | | | |
| |1 | | | |
| |  | | | |
| |  | | | |
| | | | | |
| |2 | | | |
| |  | | | |
| |  | | | |
| | | | | |
| |3 | | | |
| |  | | | |
| |  | | | |
| | | | | |
| |4 | | | |
| |  | | | |
| |  | | | |
| | | | | |
| |5 | | | |
| |  | | | |
| |  | | | |
| | | | | |
| |6 | | | |
| |  | | | |
| |  | | | |
| | | | | |
| |7 | | | |
| |  | | | |
| |  | | | |
| | | | | |
| |8 | | | |
| |  | | | |
| |  | | | |
| | | | | |
| |Осы жерден мұғалім жиынтық баға шығарады .| | | |
|Көрнекіліктер|Карточкалар, маркер, стикер, плакаттар, компьютерлер, интерактивті тақта, диск, планшет, |
| |Кері байланыс . Сабақтың өту барысында оқушылар стикерге өз әсерлерін |
|Рефлекция |жазды. |




Ұқсас жұмыстар
Омж
Күнтізбелік - тақырыптық жоспар
Сабақтың көрнектілігі
Компьютермен танысу. мүмкіндіктері. жүйелік блок. компьютердің ішкі құрылымы
Компьютердің құрамына кіретін негізгі және қосалқы құрылғылар
Техника қауіпсіздігі және жұмыс орнын ұйымдастыру
Операциялық жүйелерді жіктеу және заманға сай іріктелуі
Бүтін рационал теңдеу
Дербес компьютердің жұмыс принципі
Сұрақ парақшалар
Пәндер