Дербес компьютердің архитектурасының қазіргі заманғы даму тенденциялары

Жаңақала ауданы.

№3 орта жалпы білім беретін қазақ мектебінің информатика пәнінің мұғалімі

Имангазиева Жулдыз Калиоллақызы 8 сыныпқа арналған қыcқа мерзімді жоспары

Пәні
Информатика
Сынып
8 ә
Пәні: Тақырыбы:
Информатика: Дербес компьютердің архитектурасының қазіргі заманғы даму тенденциялары
Мақсаты:
Дербес пайдаланылатын компьютердің архитектурасымен, оның құрылғыларының міндеттерімен таныстыру. Топпен бірлесе отырып жұмыс істеуге тәрбиелеу.
Мақсаты:: Оқыту нәтижесі
Дербес пайдаланылатын компьютердің архитектурасымен, оның құрылғыларының міндеттерімен таныстыру. Топпен бірлесе отырып жұмыс істеуге тәрбиелеу.:

1. Компьютер, Дербес компьютер сөзінің мағынасын біледі.

2. Қазіргі заманғы ДК түрлері және қолдану міндетімен танысады.

3. Компьютердің негізгі және қосымша құрылғыларын.

4. Қорытынды жасауға үйренеді

Мақсаты:: Сабақтың түрі, типі:
Дербес пайдаланылатын компьютердің архитектурасымен, оның құрылғыларының міндеттерімен таныстыру. Топпен бірлесе отырып жұмыс істеуге тәрбиелеу.: Аралас сабақ
Мақсаты:: Сабақтың әдісі:
Дербес пайдаланылатын компьютердің архитектурасымен, оның құрылғыларының міндеттерімен таныстыру. Топпен бірлесе отырып жұмыс істеуге тәрбиелеу.: Топтық жұмыс, Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, АКТ - ны пайдалану, диалог, жас ерекешелік, бағалау.
Кезең
Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
Іс әрекет
ресурстар
Кезең: Тренинг
Мұғалім әрекеті:

Амандасу «шеңбердің ішінде кіші шеңбер» бір бірімен амандастыру

Топқа бөлу үшін Фото суреттің қиындыларын құрастыру» «Компьютер», «Ноутбук»,

Топтың ережесін еске түсіру. Топтық жұмыс кезінде сол ережені сақтайсыздар деп ескерттемін.

Оқушы әрекеті:

Оқушылар тренингтер белсенді, көңілді қатысу.

Топқа бөлу тренингке оқушылар жарысып, бірігіп құрастыру.

Оқушы топ ережесін кезек -кезек айтып шығу

Іс әрекет:

Топқа бөлу.

Топ ережесін қайталау

ресурстар:

Топқа бөлу тренинг ке қолданған

«Компьютер», «Ноутбук», суреттердің қиындылары.

Кезең: Тұсаукесер
Мұғалім әрекеті:

Өткенді қайталау, еске түсіру.

Сызбаларды орындарына орналастыру арқылы жаңа сабақтың тақырыбы анықтау.

Оқушы әрекеті: Топ бірлесіп ортаға флипчартқа өз ойларып салып, еске түсіру.
Іс әрекет: Диалог
ресурстар:

Флипчарттар, пламастерлер, маркерлер, стикерлер.

7 сынып оқулығы

Кезең: Негізгі бөлім
Мұғалім әрекеті:

Жаңа сабақты бірінші өздеріне тапсырдым бір біріне түсіндіру. Сосын өзім түсіндіремін.

Жаңа тақырып бойынша дайындалған слайдты түсіндіріп шығамын, қойылған сұрақтарға жауап беремін.

Қашықтан оқыту бойынша ІІ топтың оқушыларымен Skype арқылы оқушылар сұраққа жауап береді. Осы жерде оқушы жауаптары тыңдалады. Жаңа сабақтың туралы білімдерін кеңейту.

Оқушы әрекеті:

Жаңа сабақтың матеиалдарымен танысады, оқиды. Бір - біріне түсінідіру.

Оқушылар жеке орындайды.

Осы жерде оқушы жауаптары тыңдалады.

Іс әрекет:

Тақырып бойынша кластер

Сұрақтарға жауап беру.

тапсырма орындау.

ресурстар: Компьютер, интернет интерактивті тақта, жаңа тақырып туралы мәліметтер жазылған мәліметтер
Кезең: Тренинг
Мұғалім әрекеті:

«Арқаға сурет салу»

Мақсаты: Топ ішіндегі ынтымақтастық орнату, бір-бірін түсіну қаншалықты маңызды екенін түсіндіру.

Оқушы әрекеті: Оқушыларға сергіту сәті жаттығу болады. Қызықты, көңілді қатысу.
Іс әрекет:
ресурстар:
Кезең: Қорытынды
Мұғалім әрекеті: «Бес қадам» басу арқылы сабақтан алған білімдерін жинақтау, талдау
Оқушы әрекеті:

Бұрыннан білемін, Білгім келеді, Білмеймін

Оқушылардың бүгінгі сабақтан алған білімдерін жинақтау, талдау жазады. Белсенді қатысу.

Іс әрекет:
ресурстар:
Кезең: Бағалау
Мұғалім әрекеті:

Бағалау критерийі экраннан көрсеттім.

Бағалау өлшемдері

Бағалау бетшелері.

Тапсырма аты

Бағалаушы:. . топ

Бағаланушытоп

:
:
:
:
:

Осындай бетшелер беріледі, соңында әр топ бетшелерін жинап алып оқушыға жиынтық баға шығарамыз

Оқушыға жиынтық баға шығару

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Осы жерден мұғалім жиынтық баға шығарады .

Оқушы әрекеті: Аты жөні
Іс әрекет: 1
ресурстар: 2
3
Ұпай
Жинаған ұпай саны
Жиынтық баға (мектеп бағасы)
18-20
5
15-17
4
10-16
3
8-10
2
Аты жөні
Жиынтық баға
1
2
3
4
5
6
7
8
Оқушылар тапсырма орындаған соң топ басшылары бағалап отырды.
Кезең:
Мұғалім әрекеті:
Оқушы әрекеті:
Іс әрекет:
ресурстар:
Кезең:
Мұғалім әрекеті:
Оқушы әрекеті:
Іс әрекет:
ресурстар:
Кезең:
Мұғалім әрекеті:
Кезең:
Мұғалім әрекеті:
Кезең:
Мұғалім әрекеті:
Кезең:
Мұғалім әрекеті:
Кезең:
Мұғалім әрекеті:
Кезең:
Мұғалім әрекеті:
Кезең:
Мұғалім әрекеті:
Оқушы әрекеті:
Кезең:
Мұғалім әрекеті:
Оқушы әрекеті:
Кезең:
Мұғалім әрекеті:
Оқушы әрекеті:
Кезең:
Мұғалім әрекеті:
Оқушы әрекеті:
Кезең:
Мұғалім әрекеті:
Оқушы әрекеті:
Кезең:
Мұғалім әрекеті:
Оқушы әрекеті:
Кезең:
Мұғалім әрекеті:
Оқушы әрекеті:
Кезең:
Мұғалім әрекеті:
Оқушы әрекеті:
Кезең:
Мұғалім әрекеті:
Оқушы әрекеті:
Кезең: Көрнекіліктер
Мұғалім әрекеті: Карточкалар, маркер, стикер, плакаттар, компьютерлер, интерактивті тақта, диск, планшет,
Кезең: Рефлекция
Мұғалім әрекеті:

Кері байланыс . Сабақтың өту барысында оқушылар стикерге өз әсерлерін

жазды.


Ұқсас жұмыстар
Омж
Күнтізбелік - тақырыптық жоспар
Сабақтың көрнектілігі
Компьютермен танысу. мүмкіндіктері. жүйелік блок. компьютердің ішкі құрылымы
Техника қауіпсіздігі және жұмыс орнын ұйымдастыру
Компьютердің құрамына кіретін негізгі және қосалқы құрылғылар
Операциялық жүйелерді жіктеу және заманға сай іріктелуі
Бүтін рационал теңдеу
Дербес компьютердің жұмыс принципі
Сұрақ парақшалар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz