Сабақ жоспары :: Информатика
Файл қосу
Дербес компьютердің архитектурасының қазіргі заманғы даму тенденциялары
Жаңақала ауданы.
№3 орта жалпы білім беретін қазақ мектебінің информатика пәнінің мұғалімі
Имангазиева Жулдыз Калиоллақызы 8 сыныпқа арналған қыcқа мерзімді жоспары
|Пәні |Информатика |Сынып | 8 ә |
|Тақырыбы: |Дербес компьютердің архитектурасының қазіргі заманғы даму тенденциялары |
|Мақсаты: |Дербес пайдаланылатын компьютердің архитектурасымен, оның құрылғыларының міндеттерімен таныстыру. Топпен |
| |бірлесе отырып жұмыс істеуге тәрбиелеу. |
|Оқыту |1. Компьютер, Дербес компьютер сөзінің мағынасын біледі. |
|нәтижесі |2. Қазіргі заманғы ДК түрлері және қолдану міндетімен танысады. |
| |3. Компьютердің негізгі және қосымша құрылғыларын. |
| |4.Қорытынды жасауға үйренеді |
|Сабақтың |Аралас сабақ |
|түрі, | |
|типі: | |
|Сабақтың |Топтық жұмыс, Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, АКТ – ны пайдалану, диалог, жас ерекешелік, бағалау. |
|әдісі: | |
|Кезең |Мұғалім әрекеті |Оқушы әрекеті |Іс әрекет |ресурстар |
|Тренинг |Амандасу «шеңбердің ішінде кіші шеңбер» |Оқушылар тренингтер |Топқа бөлу. |Топқа бөлу тренинг ке |
| |бір бірімен амандастыру |белсенді, көңілді |Топ ережесін|қолданған |
| |Топқа бөлу үшін Фото суреттің қиындыларын |қатысу. |қайталау |«Компьютер», «Ноутбук»,|
| |құрастыру» «Компьютер», «Ноутбук», |Топқа бөлу тренингке | |суреттердің қиындылары.|
| |Топтың ережесін еске түсіру. Топтық жұмыс |оқушылар жарысып, | | |
| |кезінде сол ережені сақтайсыздар деп |бірігіп құрастыру. | | |
| |ескерттемін. |Оқушы топ ережесін кезек| | |
| | |–кезек айтып шығу | | |
|Тұсаукесер |Өткенді қайталау, еске түсіру. |Топ бірлесіп ортаға |Диалог |Флипчарттар, |
| |Сызбаларды орындарына орналастыру арқылы |флипчартқа өз ойларып | |пламастерлер, |
| |жаңа сабақтың тақырыбы анықтау. |салып, еске түсіру. | |маркерлер, стикерлер. |
| | | | |7 сынып оқулығы |
|Негізгі бөлім|Жаңа сабақты бірінші өздеріне тапсырдым |Жаңа сабақтың |Тақырып |Компьютер, интернет |
| |бір біріне түсіндіру. Сосын өзім |матеиалдарымен танысады,|бойынша |интерактивті тақта, |
| |түсіндіремін. |оқиды. Бір – біріне |кластер |жаңа тақырып туралы |
| |Жаңа тақырып бойынша дайындалған слайдты |түсінідіру. | |мәліметтер жазылған |
| |түсіндіріп шығамын, қойылған сұрақтарға | |Сұрақтарға |мәліметтер |
| |жауап беремін. |Оқушылар жеке орындайды.|жауап беру. | |
| |Қашықтан оқыту бойынша ІІ топтың |Осы жерде оқушы | | |
| |оқушыларымен Skype арқылы оқушылар |жауаптары тыңдалады. |тапсырма | |
| |сұраққа жауап береді. Осы жерде оқушы | |орындау. | |
| |жауаптары тыңдалады. Жаңа сабақтың туралы | | | |
| |білімдерін кеңейту. | | | |
|Тренинг | «Арқаға сурет салу» | Оқушыларға сергіту сәті| | |
| |Мақсаты: Топ ішіндегі ынтымақтастық |жаттығу болады. Қызықты,| | |
| |орнату, бір-бірін түсіну қаншалықты |көңілді қатысу. | | |
| |маңызды екенін түсіндіру. | | | |
|Қорытынды |«Бес қадам» басу арқылы сабақтан алған |Бұрыннан білемін, Білгім| | |
| |білімдерін жинақтау, талдау |келеді, Білмеймін | | |
| | |Оқушылардың бүгінгі | | |
| | |сабақтан алған | | |
| | |білімдерін жинақтау, | | |
| | |талдау жазады. Белсенді | | |
| | |қатысу. | | |
|Бағалау |Бағалау критерийі экраннан көрсеттім. |Оқушылар тапсырма | | |
| |Бағалау өлшемдері |орындаған соң топ | | |
| |Бағалау бетшелері. |басшылары бағалап | | |
| |Тапсырма аты |отырды. | | |
| |Бағалаушы:…………..топ | | | |
| |Бағаланушы……………топ | | | |
| |Аты жөні | | | |
| |1 | | | |
| |2 | | | |
| |3 | | | |
| |Ұпай | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |Осындай бетшелер беріледі, соңында әр топ | | | |
| |бетшелерін жинап алып оқушыға жиынтық баға| | | |
| |шығарамыз | | | |
| |Оқушыға жиынтық баға шығару | | | |
| |Жинаған ұпай саны | | | |
| |Жиынтық баға (мектеп бағасы) | | | |
| | | | | |
| |18-20 | | | |
| |5 | | | |
| | | | | |
| |15-17 | | | |
| |4 | | | |
| | | | | |
| |10-16 | | | |
| |3 | | | |
| | | | | |
| |8-10 | | | |
| |2 | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |№ | | | |
| |Аты жөні | | | |
| |Жиынтық баға | | | |
| | | | | |
| |1 | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |2 | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |3 | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |4 | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |5 | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |6 | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |7 | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |8 | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |Осы жерден мұғалім жиынтық баға шығарады .| | | |
|Көрнекіліктер|Карточкалар, маркер, стикер, плакаттар, компьютерлер, интерактивті тақта, диск, планшет, |
| |Кері байланыс . Сабақтың өту барысында оқушылар стикерге өз әсерлерін |
|Рефлекция |жазды. |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz