Дербес компьютердің архитектурасының қазіргі заманғы даму тенденциялары

Жаңақала ауданы.
№3 орта жалпы білім беретін қазақ мектебінің информатика пәнінің мұғалімі
Имангазиева Жулдыз Калиоллақызы 8 сыныпқа арналған қыcқа мерзімді жоспары
1. Компьютер, Дербес компьютер сөзінің мағынасын біледі.
2. Қазіргі заманғы ДК түрлері және қолдану міндетімен танысады.
3. Компьютердің негізгі және қосымша құрылғыларын.
4. Қорытынды жасауға үйренеді
Амандасу «шеңбердің ішінде кіші шеңбер» бір бірімен амандастыру
Топқа бөлу үшін Фото суреттің қиындыларын құрастыру» «Компьютер», «Ноутбук»,
Топтың ережесін еске түсіру. Топтық жұмыс кезінде сол ережені сақтайсыздар деп ескерттемін.
Оқушылар тренингтер белсенді, көңілді қатысу.
Топқа бөлу тренингке оқушылар жарысып, бірігіп құрастыру.
Оқушы топ ережесін кезек -кезек айтып шығу
Топқа бөлу.
Топ ережесін қайталау
Топқа бөлу тренинг ке қолданған
«Компьютер», «Ноутбук», суреттердің қиындылары.
Өткенді қайталау, еске түсіру.
Сызбаларды орындарына орналастыру арқылы жаңа сабақтың тақырыбы анықтау.
Флипчарттар, пламастерлер, маркерлер, стикерлер.
7 сынып оқулығы
Жаңа сабақты бірінші өздеріне тапсырдым бір біріне түсіндіру. Сосын өзім түсіндіремін.
Жаңа тақырып бойынша дайындалған слайдты түсіндіріп шығамын, қойылған сұрақтарға жауап беремін.
Қашықтан оқыту бойынша ІІ топтың оқушыларымен Skype арқылы оқушылар сұраққа жауап береді. Осы жерде оқушы жауаптары тыңдалады. Жаңа сабақтың туралы білімдерін кеңейту.
Жаңа сабақтың матеиалдарымен танысады, оқиды. Бір - біріне түсінідіру.
Оқушылар жеке орындайды.
Осы жерде оқушы жауаптары тыңдалады.
Тақырып бойынша кластер
Сұрақтарға жауап беру.
тапсырма орындау.
«Арқаға сурет салу»
Мақсаты: Топ ішіндегі ынтымақтастық орнату, бір-бірін түсіну қаншалықты маңызды екенін түсіндіру.
Бұрыннан білемін, Білгім келеді, Білмеймін
Оқушылардың бүгінгі сабақтан алған білімдерін жинақтау, талдау жазады. Белсенді қатысу.
Бағалау критерийі экраннан көрсеттім.
Бағалау өлшемдері
Бағалау бетшелері.
Тапсырма аты
Бағалаушы:. . топ
Бағаланушытоп
Осындай бетшелер беріледі, соңында әр топ бетшелерін жинап алып оқушыға жиынтық баға шығарамыз
Оқушыға жиынтық баға шығару
Осы жерден мұғалім жиынтық баға шығарады .
Кері байланыс . Сабақтың өту барысында оқушылар стикерге өз әсерлерін
жазды.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz