Қысқа мерзімді жоспарлау. 7-класс. ет даму тарихы

Қысқа мерзімді жоспарлау

Пән мұғалімі
Пәні

Сабақтың тақырыбы

Класы
Күні
Пән мұғалімі: Бертлеуова Нұрлыгүл Нұрсұлтанқызы
Пәні:

Информатика

Сабақтың тақырыбы:

Есептеу техникасының даму тарихы

Класы: 7 г
Күні: 10. 10. 2012
Пән мұғалімі:

Сілтеме

Пәні:

1. Н. Ермеков, Н. Стифутина 7-кластың информатика оқулығы, Атамұра-2012 ж.

§6, 24-31 беттер,

2. Н. Ермеков, С. Пилипенко «Информатикадан дидактикалық материалдар практикумы», «Информатикадан оқыту әдістемесі», Атамұра-2007 ж.

2. 1. 3-тапсырмаcы, 50 -бет

«ЕТ даму тарихы» флипчарты

Пән мұғалімі:

Жалпы мақсаттары

Пәні: Есептеуіш техникасының даму тарихын, ЭЕМ буындарын, элементтік базасын, негізі сипаттамаларын туралы білім қалыптастыру.
Пән мұғалімі: Оқыту нәтижесі
Пәні: Есептеуіш техникасының даму тарихын, ЭЕМ буындарын, элементтік базасын, негізі сипаттамаларын туралы білім қалыптасты. Топта пікірлесуге, сыни тұрғыдан ойлай білуге, пікірін айта білуге, интерактивті тақтамен жұмыс жасай білуге, жұппен жұмыс жасай білуге, өзін-өзі бағалауға, өзін бағалауға, өзгені тыңдай білуге үйренеді.
Пән мұғалімі: Негізгі идеялар
Пәні: ЕТ даму тарихын, ЭЕМ буындарын, сипаттамаларын, элементтік базасын зерттей отырып ұғынып және түсінуге ықпал ете білу.
Пән мұғалімі: Тапсырмалар
Пәні:

1- әрекет.

«Еске түсірейік!» атымен үй тапсырмасын тексеру. Берілген 10 cұраққа «иә», «жоқ» түрінде жауап беру, дәлелдеп түсіндіру.

Пән мұғалімі:

2- әрекет. Ой қозғау

«Компьютерлер орталығы» атымен берілген флипчартта қандай құрылғыны алатындығын, артықшылығын, техниканың даму үстінде екендігінен тақырыпты анықтау.

Пән мұғалімі:

3- әрекет. Мағынаны ашу

№1 тапсырма.

«Есептеуіш құрылғылар мен машиналар» атымен берілген флипчарт тапсырмасында мұражайында берілген құрылғыларды салыстырып, зерттеп, ойын жинақтап, реттеу, пікірін айту арқылы дәлелдеу.

Пән мұғалімі:

№2 тапсырма.

«ЭЕМ буындары» аталған мұражайындағы ЭЕМ-ның бес буынның элементтік базасын зерттеу, реттеу, өздігінен ұғыну арқылы пікір айту, дәлелдеу.

Пән мұғалімі:

4- әрекет.

ЕТ даму тарихын және ЭЕМ-ның буындарын, элементтік базасын, сипаттамаларының жетіспейтіндігін флипчарт арқылы түсіндіру.

Пән мұғалімі: 5- әрекет. Сөзжұмбаққа сұрақ қою, жауап табу арқылы жаңа материалды меңгерту.
Пән мұғалімі: Кезекті оқу
Пәні: ЕТ даму тарихы
Мұғалімнің жазбасы
Мұғалімнің жазбасы: Уақыты
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Мұғалімнің жазбасы: 3 мин

Топқа бөлу

Ақ, қызыл, көк, жасыл, сары парақшалар бойынша бес топқа бөлем.

Оқушылар түсті парақшаны өздері таңдап, сол топқа орналасады. Әр топқа 4 оушыдан орналасады.
Мұғалімнің жазбасы: 7 мин

Үй тапсырмасын тексеру

Бағалау критерийін тақтаға ілдім. Бағалау бетшелерін тараттым. «Еске түсірейік!» атымен берілген флипчарт бетінде жазылған 10 сұрақ берем. 10 балл жинаған оқушыларды өздерінен сұрап біліп тақтаға шығарам, түсіндірттем.

Оқушылар бетшедегі 10 сұраққа дәптерге «иә», «жоқ» сөздерімен дәптерге жауап береді. Оқушы өзінің жұбындағы оқушымен дәптерлерін алмастырады. Флипчартта осы сұрақтың жауабын өшіру құралымен өшіріп көріп, тексереді. Әр сұраққа 1 балл бойынша есептеп бағалау бетшесіне жазып қояды. 10 балл жинаған оқушы интерактивті тақтаға шығып өшіріп жауабын көрсетеді және неге олай жауап бергендігін түсіндіреді. 10 сұраққа жауабында сұрау белгісіне неге қойылғанын, жауабын түсіндіреді.
Мұғалімнің жазбасы: 5 мин

Ой қозғау

«Компьютерлер орталығы» атты флипчарт бетінде IBM фирмасы шығарған компьютер мен ноутбуктің қайсысын сатып алар едің? деген флипчарт дайындайды. ЕТ қандай деңгей екендігін анықтауға, тақырып шығаруға берем.

Топ мүшелері өзара пікірлеседі, бір оқушыны топ қорғауға шығарады. Оқушы IBM фирмасы шығарған компьютер мен ноутбуктің қайсысын алатындығын, интерактивті тақтаға шығып қаламды пайдаланып, сызбамен көрсетіп жазады және неліктен таңдағандығын түсіндіреді. Басқа топтарда қайталанбайтын өз пікірлерін қосады. Оқушы өз ойын түйіп, тақырып шығарады. Оқушы әр пікірді 1 баллмен бағалап, бағалау бетшесіне жазып отырады.
Мұғалімнің жазбасы: 8 мин

Мағынаны ашу тапсырмалары:

  1. «Мұражайдағы есептеуіш құрылғылар мен машиналарды» мұражайындағы жәдігелерді реттеп, өз пікірін дәлелдеуге беремін.
Оқушылар флипчарттағы берілген мұражайға бару. Бірінші бөлмесінде берілген есептеуіш құрылғылар мен машиналардың қысқаша берілген сипаттамаларын оқып, айырмашылығын және дамуын зерттеп, зерделей отырып реттеп орналастырады. 6 құрылғының әр дұрыс орналасуына 1 баллдан бағалау.
Мұғалімнің жазбасы: 8 мин
  1. Мұражайдағы ЭЕМ-ның

Ұқсас жұмыстар
Қысқа мерзімді сабақ жоспарын құрудың негізгі міндеттері
Оқушылар ойларымен бөліседі презентация
Желілік қоғамдастықтың мұғалім біліктілігін арттырудағы ролі
Тақырып Есептеу техникасының даму тарихы
Омж информатика
Орта мерзімді сабақ жоспарын жасаудың тиімділігі
Мектептің даму үдерісін жүзеге асыру
Көшбасшы жоспары
Қазақ тілі пәнін оқытудың негізгі міндеттері
Банктік қызметтер. 9сынып
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz