Сабақ жоспары :: Өзін-өзі тану
Файл қосу
Көктем келді жайлы ақпарат
Шағын топтағы ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің
технологиялық картасы
Білім беру саласы: Әлеуметтік орта
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті: қоршаған ортамен танысу
Тақырыбы: Көктем келді
Мақсаты: Көктем мезгіліндегі табиғи құбылыстарды, өсімдіктер мен
жануарлардағы өзгерістерді бақылап ажырата білуге үйрету, үлкендердің
еңбегін бақылау арқылы еңбексүйгіштікке, табиғатты қорғауға, қамқорлық
жасауға тәрбиелеу.
|Әрекет |Тәрбиешінің іс-әрекеті |Балалардың іс- әрекеті |
|кезеңдері | | |
|Ынталандыру | |Шаттық шеңберін орындайды.|
|сезімдерін ояту|Шаттық шеңбер құрып, |Табиғат біздің анамыз |
| |бір-бірімізге жақсы тілектер |Табиғатқа баламыз! |
| |тілейік. |Иіліп сәлем береміз, |
| | |Қайырлы күн, қайырлы таң! |
| | |-Денсаулығымыз мықты |
| | |болсын. |
| |-Бүгін бізге қонаққа апайлар |-заманымыз тыныш болсын |
| |келіп жатыр, барлығымыз |-аспанымыз ашық болсын |
| |амандасайық. |-барлығымыз дос болайық |
| |Балалар жылдың неше мезгілі |Жылдың төрт мезгілі бар. |
|Ұйымдастыру- |бар? |- қыс, көктем, жаз, күз |
|іздену |Жыл мезгілдерін атайық. | |
| |Әр жыл мезгілінің өзіндік |Балалар сурет бойынша жыл |
| |ерешеліктері болады. |мезгілдерінің |
| |Енді мен сендерге жұмбақ |ерешеліктерін айтады. |
| |жасырамын. | |
| |Қар, мұз еріп, су көбейіп, | |
| |Сай-салаға ағады, | |
| |Бүршік шашып, жапырақ ашып |Жұмбақты шешеді. |
| |Гүл бәйшешек басады | |
| |Ал, балалар айтыңдаршы |(көктемде) |
| |Бұл қай мезгілде болады? | |
| |-Бүгінгі ұйымдастырылған оқу | |
|Жаңа сабақ |іс- әрекетінде « Көктем | |
| |келді» деген тақырыпты | |
| |өтеміз. | |
| |Наурыз көктемнің алғашқы |Аналар мерекесін. |
| |айы.Балалар көктемнің алғашқы| |
| |күндерінде қандай мерекені | |
| |тойладық? | |
| |Қазір біз көктемге саяхатқа |Жылы болады. |
| |шығамыз.Көктемде күн қандай | |
| |болады? | |
| |Қар еріп , күн жылынып, | |
| |жылғалардан су ағады, | |
| |бұтақтар бүр жарып, жер | |
| |көктейді, кейбір аңдар | |
| |ұйқыдан оянады,малдар |Бәйшешек |
| |төлдейді. | |
| |Көктемде қандай гүл шығады? | |
|Ғажайып сәт | |құстардың дауысы |
| | | |
| |-Балалар мынау ненің дауысы |ұя жасап қарсы аламыз |
| |тыңдайықшы? | |
| |ұзақ қарға , қарлығаш, |ұшбұрыш, төртбұрыш, |
| |тырналар ұщып келіп |дөңгелекті пайдаланып ұя |
| |жатыр.Құстарды қалай қарсы |құрастырады, тақпақтар |
| |аламыз? |айтады |
| |Алдарымыздағы пішіндерден |балалар қызыға ойнайды |
|Ойын |құстарға ұя құрастырайық. | |
| |Құстар туралы қандай |аңдарды |
| |тақпақтар білеміз | |
| |«Ұясын тап» | |
| |Балалар мына суретке |аю |
| |қараңдаршы орманда нелерді |ұйықтайды |
| |көріп тұрсыңдар? |көктемде |
| |Мынау қандай аң? | |
| |қыста аю не істейді? |аю туралы тақпақтар айтады|
| |қай мезгілде ұйқысынан | |
| |тұрады? | |
| |Аю ұйқыдан тұрған екен, | |
| |тақпақтар айтып, аюды |тиін |
| |сергітейік | |
|Ойын |Өзі орман еркесі, |балалар ойын ойнап аю |
| |Қарғып жүрер жан-жаққа, |балды, тиін жаңғақты, қоян|
|Сергіту сәті: |Өте құмар жаңғаққа. |сәбізді жақсы көретінін |
| |Бұл қандай аң? |тапты. |
| |« Аңдар немен қоректенеді»? |Сергіту сәтін қимыл- |
| | |қозғалыспен жасайды. |
| |Тербеледі ағаштар, | |
| |Алдымнан жел еседі |Гүлді үзбе. |
| |Кіп-кішкентай ағаштар. |Құстың ұясын бұзба. |
| |Су құйғанда өседі. |Ағашты сындырма. |
| |Балалар біз табиғатты |Суға түкірме. |
| |қорғап, табиғатқа қамқорлық |Құсты атпа. |
|Ойын |жасауымыз керек.Табиғат |балалар жануарлардың |
| |туралы тиым сөздерді |құйрығын табуларына |
| |қайталатып, мағынасын |көмектеседі. |
| |түсіндіру. | |
| | |ұнады |
| |« Ненің құйрығы?» | |
|Бағалау: | | |
|Қорытындылау: | |- балалар мәз болып |
| |Балалар сендерге көктем |сыйлықтарын алады . Рахмет|
| |мезгілі ұнады ма? | |
| | | |
| |Сендер бүгінгі | |
| |ұйымдастырылған ашық оқу | |
| |іс-әрекетіне өте жақсы | |
| |қатыстыңдар.Көктем құстары | |
| |сендерге сыйлық әкеліпті. | |
Күтілетін нәтиже:
Білді: көктем мезгілінің ерешеліктерін
Игерді: құстар, аңдар туралы тақпақтарды, жұмбақтарды, тиым сөздерді
Меңгерді: табиғатты қорғап, қамқорлық жасауды
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz