Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Хайуанаттарды мүсіндеу
00
Астана қаласындағы №50 <<Қазғарыш>> мектеп- лицей
Астана қаласындағы №50 <<Қазғарыш>> мектеп- лицей
3810258445Тақырыбы:
Хайуанаттарды мүсіндеу
0 Тақырыбы:
Хайуанаттарды мүсіндеу
00Өткізген: Оразбаева Жанар Түскенқызы
2 <<Б>> сынып
Өткізген: Оразбаева Жанар Түскенқызы
2 <<Б>> сынып
Бейнелеу өнері 2 <<Б>> сынып мерзімі:22.11.12ж
Сабақтың тақырыбы: Хайуанаттарды мүсіндеу.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Мүсін өнерінің түрлерімен таныстыру.Хайуанаттардың мүсіндері жасалу әдістерін үйрету.Мүсін өнері туралы білімдерін кеңейту.
Дамытушылық: Оқушыларды логикалық ой- қиялдарға, шығармашылық ізденістерге баулу.
Тәрбиелік: Оқушылардың теориялық ойларын ықшамдап,ұйымшылдыққа, нақтылыққа, жүйелі жұмыс істеуге тәрбиелеу.
Түрі: топпен жұмыс.Әдісі: түсіндіру, сұрақ - жауап.Көрнекілігі: Хайуанаттар суреті, ермексаз, слайдтар, көрме ұйымдастыру.
Сабақтың барысы:1. Ұйымдастыру бөлімі.2. Үй тапсырмасын тексеру.3. Жаңа сабақ.4. Ермексазбен жұмыс.5. Топтық тапсырмалар.6. Жұмбақтар, мақал-мәтелдер.7. Қорытындылау, бағалау.І. Ұйымдастыру бөлімі.
Күндей жадырап,
Айдай арайлап,
Жұлдыздай жарқырап,
Судай таза көңілмен
Бүгінгі сабағымызды бастаймыз
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
Топпен жұмыс (қоян, қасқыр, түлкі, аю) (әр топқа бір негізгі элементтің түрін көрсету )
І топ. Ою дегеніміз не?
ІІ топ. Сырмақ дегеніміз не?
ІІІ топ. Оюмен қандай заттарды безендіруге болады?
ІV топ. Оюдың негізгі элементтерін ата.
Жаңа сабақ
(Сабақтың тақырыбы сөзжұмбақты шешкенде шығады)1. <<Қимылсыз, өлі табиғат>> деп аударылады,онда жеміс- жидек,гүл бейнеленеді.
2. Өзі айлакер,өзі бір қу,жүрген жері айқай да шу.
3. Қазір жылдың қай мезгілі
4. Қарындаш іздерін өшіруге арналған құрал.
5. Бояулар арқылы жасалынатын өнер туындысы
Н
А
Т
Ю
Р
М
О
Р
Т
Т
Ү
Л
К
І
Қ
Ы
С
Ө
Ш
І
Р
Г
І
Ш
К
Е
С
К
І
Н
Д
Е
М
Е
Латынның <
Мүсін дегеніміз - тас, ағаш, металл, саз балшық және ермексаздан сомдалған бейнелер.
Мүсін түрлері: жұмыр мүсін,бедерлі мүсін.
Мүсіннің барлық жағынан көрінетін түрін жұмыр мүсін деп атаймыз.
Жазықтық бетінен жартылай шығыңқы түрін бедерлі мүсін деп атаймыз.
Жануарларды бейнелеу- өнердегі өте көне дәуірден келе жатқан тақырып.
Барлық кезеңдегі суретшілер хайуанаттарды мүсіндеп, суретін салып бейнеленген.Бейнелеу өнерінің анималистикалық жанры осылай пайда болған. Анималистер құстар,жәндіктер мен жануарлар өмірінен сурет салып, табиғат туралы кітаптарды олардың бейнесімен безендірген. Олар өздері бейнелеп отырған жәндіктер мен жануарлардың, құстардың тіршілігін, мінез - құлқын, түр- тұлғасын жақсы білген.
Қазақстан анималист - суретшілер: Бапанов Әлімбай, Телжанов Канафия Темір - Болатұлы, Шаяхметов Кәмил Махмұдұлы, Наурызбаев Хакімжан Исмаханұлы Досмағамбетов Төлегенді айтсақ, Есіл жағасындағы барыс бейнесін және баланың өмірін қасқыр құтқарған қасқыр мүсіндеген мүсіндері бар
Анималист - суретшілердің жануарларды, құстарды бейнелеу барысындағы жұмыс кезеңдері:
* Дене мүшелерінің негізгі пішінін талдау:
* Оларға тән қозғалысты анықтау:
* Олардың жүріс- тұрысымен, қозғалу қылығымен таныстыру:
* Сыртқы түр - тұлғасының ерекшелігі (терісі, түгі,қауырсыны)
Оқушылармен бірге анималист - суретшілердің жұмыс кезеңдері бойынша хайуанаттарды бейнеленген фотосуреттер көрсету.(слайд)
Оқулықпен жұмыс:
Хайуанаттар мінездеме беру.Берілген үлгіні көрсете отырып, хайуанаттар ермексаздан мүсіндеп жасау. Ермексаздан берілген үлгіге қарап, тиянақты түрде орындау.
Есіңе сақта !
Қауіпсіздік ережесін еске түсіру.
1.Ермексазды ауызға салмау;
2.Жұмыс орныңды таза сақтау;
3.Жұмыс аяқталған соң, қолды жуу.
4.Орамал қолдану.
Мүсіндеу жолдары
* Мүсіндейтін хайуанатымыздың түсіне сәйкес ермексазымызды таңдап аламыз
* Ермексазды бөліктерге бөлу.
* Алақан арасына салып илеу, жұмсарту.
* Алдымен жануарлардың денесін, одан соң басын, аяғын, құлағын, құйрығын дайындап алу.
* Бөліктерді жапсырып біріктіру. Мысалы: қоянның денесіне басын жапсырамыз, содан кейін құйрығын, аяғын, құлағын жапсыру; Біріккен жерлерін тегістеу.
(Әр топ өз жануарлардың мүсінін жасауды ұсыну.)
Қоян
Ё
Түлкі
Қасқыр
аю
Сергіту сәті
Ұзын құлақ , сұр қоян,
Естіп қалып сыбдырды,
Ойлы - қырлы жерлермен,
Ытқып - ытқып жүгірді.
Қарап еді артына,
Қиығын салып көзінің
Келе жатқан томпаңдап,
Көжегі екен өзінің.
<<Артық сөзді тап>> ойыны.
* Аю, түлкі, қасқыр, мысық
* Балық, сазан,шортан, көгершін.* Орындық, үстел, парта, сауысқан.* Сиыр, түйе,қой, қарлығаш.
Қорытындылау.
1. Мүсіннің қандай түрлерін білесің?
2.Мүсін қандай заттардан жасалады?
3. Мүсін қандай тәсілмен жасалады?
4. Анималист - суретшілер нені бейнелейді?
Әр топ өз хайуанаттарына өлең құрастыру
Бағалау.
Оқушылардың ермексаздан жасалған хайуанаттар мүсінін тексеру, мадақтау. Көрме ұйымдастыру
Сабақтың көріністері
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz