Сабақ жоспары :: Қазақ тілі
Файл қосу
Өз қолың жетсе өзіңе,тіліңді қорға қазағым!
Ауызша журналдың тақырыбы:
«Өз қолың жетсе өзіңе,
Тіліңді қорға, қазағым!»
Эпиграф: Қазақ екеніңді сезіне,
Ой салшы өткен кезіңе.
Тіліңді қорға қазағым,
Қолың жесе өзіңе!
Мақсаты: Оқушылардың шығармашылық деңгейін көтеру, яғни шығарманы өзіндік
талдау. Жүйелі ойлай білуге дағдыландыру. Дарынды оқушылардың бойындағы
шығармашылығын шыңдау, тілге деген талпынысын білуге ыңғайландыру.
Міндеті: Оқушыларға аңа тілімнің ғасырлар бойы сұрыпталып келген көркемдігі
мен әсем өрнегін лексикалық байлығын таныту, қазақ тілінің қуатын,
құдіретін, шешендігін жас ұрпақ бойына дарыту.
Дамытушылығы: Осы шара арқылы ана тілімізді, қуатты, әдеби тіл қатарынан
түсірмей, мемлекеттік тіл мәртебесіне көтеру!
Кіріспе сөз:
Тіл туралы.
Өз ана тілін білмеген, не жері, не туы жоқ халықтарға тән. Ал біздің
ата – бабамыздың білегінің күшімен, найзасының ұшымен, бізге аманат еткен
қазынаға толы ұлан байтақ жері, шежіре – дастанға толы тілі бола тұрып,
қазақ болып туғанына ұялатындар деп адамдық қасиет бар деп айтуға болмас.
Сол ата – бабамнан қалған байлықты, тіл байлығын өшіруге жол
бермеймін, оны өсірем деп жүрген ұхтардай ағалардың өте аздығы өкінішті –
ақ...
Ұстаз сөзі:
Сан ұлттардың өкілдері бүгінде,
Сөйлейді ғой менің ана тілімде.
Дәл осындай қолдаушысы көп болса,
Шын құрметке бөленер тілім түбінде...
Қазағым – ай шндығында әлі күн,
Келмейді ғой өз тіліңді танығың,
Жанашырлық танытпасаң сен оған,
Туған тілдің кім біледі қадірін.
Жалындаған жас ұрпақты бүгінгі,
Үйрете біл құрметтеуге тіліңді,
Санасына сіңдіре біл қандастың,
Ана тілім болсын д есең, ғұмырлы!
Сланова Ф.Қ.
«Жас қырандар, жас талап,
Қанатың көкте талмасын.
Алға басқан қадамың,
Биікке қарай самғсын»,-дегендей біздің мектептің дарынды оқушыларының
еңбегін назарларыңызға ұсынамыз.
9 «е» сынып оқушысы – Сатаев Әсет
9 «д» сынып оқушысы – Қабдығалиева Алтынай
10 «в» сынып оқушысы – Маратова Гауһар
10 «в» сынып оқушысы – Іздібаева Гүлдана
Мемлекеттік тіл жанашырларының ой туындылары
Дебат
Дебаттың тақырыбы:
«Үш тілділік саясаты»-керек пе?
Мақсаты: Жанашыр жас талаптардың өткір ойларына жалпы шолу, шығармашылық
деңгейлерін жоғары көтеру. Ой танымдарын сұрыпталған әдеби сөйлеуге
талпындыру.
Дамытушылығы: Тіл жанашырларының ойларының көркемдігін таныту, сөздерінің
лексикалық байлығын нығайту, қазақ тілінің қуатын, құдіретін кейінгі
ұрпаққа таныту, дамыту.
Жүру барысы: 1. Ұйымдастыру.
2. Қолдайтын топ.
3. Қолдамайтын топ.
Көзқарас.
Пікір түйін.
Ұлттар достығы:
1. Қазақстан – көп ұлтты мемлекет.
2. Ана тілдің түсінбей тере ғажабын,
неге сонша жерінесің қазағым?
3. Өнерлерін, көркемсөздерін қазақ еліне сыйға тартады және басқа ұлт
өкілдері өз дәмдерін ұсынады.
4. «Тілім менің» Хор: Сланова Ф.Қ.
«Атамекен» өлңінің желісі бойынша.
5. Ұран: «Кең Жылыойдың достық әркез жыр - әні,
Құтты болсын сан ұлттардың тұрағы!»
Мемлекеттік тіл пәні мұғалімі
Сланова Фарида Койшыбайқызының
портфолиосы
МАҚСАТЫ:
1. Оқушылардың білімге деген қызығушылығын дамыту.
2. Оқушыларды өз бетімен білім алуға дағдыландыру.
3. Алған білімдерін талдап, өмірде пайдалануға үйрету.
4. Топтасып және ұжымдасып жұмыс істеуге тәрбиелеу.
Мектеп ұраны:
«Білекке сенер заманда,
Ешкімге есе бермедік.
Білімге сенер заманда,
Қапы қалып жүрмейік.»
Өмірдің барлық саласында белсенді, шығармашылық іс-әрекетіне қабілетті,
еркін және жан-жақты жетілген тұлға тәрбиелеу.
Оқушылардың ойлау қабілетін ойын электтері арқылы дамыту.
Оқушылардың білімге ықыласын, ынтасын, қызығушылығын арттыру жолын қолдану.
Ата – ана пікірі:
Сланова Фарида Қойшыбаевна №16 Д.Жазықбаев атындағы жалпы орта білім
беретін мектепте 7-11 сыныптар аралығында дәріс береді. Ол жетекшілік
ететін 11 «в» сыныпта менің ұлым Сатаев Әсет оқиды. Осы жылдар ішінде мен
ұстазды барлық ұстазға тән шебер қылықтарынан таныдым. Ұстаз - әр сабағын
өте қызықты өткізіп, жаңа технологияның түрлі әдістерін қолдана біледі.
Сыныптағы әр оқушымен тең құрбыдай тіл табысып, әр оқушының мінезін
түсініп, әрқайсысының көңілінен шығып отыр. Түрлі мерекелік немесе
мерекеден тыс өтетін шараларды үлкен дайындықпен өткізіп, көрерменге үлкен
әсер мен сезім қалдырады. Осының өзі мұғалімнің шеберлігі емес пе?
Міне, мен осындай ұстазды көріп отырып, еңбегін бағалаймын. Еңбегіне,
өміріне үлкен жетістіктер тілей отырып, әрқашан да биік шыңдардан жарқырап
көрінгей деген тілек айтамын! Осындай бала жанының бағбанына айналған, бала
жүрегінен аяулы орын алған Сланова Фарида Қойшыбаевнадай ұстазды ерекше
бағалаймыз.
Қиыны мен қызығы мол ұстаздық қызметіне үлкен шеберлік, шығармашылық
табыс, отбасына амандық тілейміз деп тілек айтып, үлкен алғысымды
білдіремін.
Ата – ана: Шыңбаев Жәнібек Сатайұлы.
Шәкірт пікірі:
Сланова Фарида Қойшыбаевна бізге мемлекеттік тілден сабақ беріп
келеді. «Ұстазы жақсының – ұстамы жақсы» дегендей, менің апайымнан үйренген
нәрсем өте көп. Оның салмақтылығы мен жүріс – тұрысының, сөз саптау
мәнерінің өзі мен үшін бір үлкен тұлға. Апайымның әр сабағы түрлі
әдістермен қызықты да, әсерлі өтеді. Ол бүкіл сыныптың оқушыларын бөліп
жармай, бәріне бірдей мейірім шуағын төге біліп, анамыздай аялайды. Міне,
биыл біз сыныпты бітіргелі отырмыз.
Осындай Фарида Қойшыбаевнадай ұстаздан кету біз үшін өте қиын. Биыл
желтоқсанда ұстазымның еңбегімен мемлекеттік тіл пәнінен ғылыми жоба қорғап
облыстан бағымды сынағалы отырмын. Осы да ұстазымның үлкен еңбегі.
Мен ұстазыма үлкен табыс, еңбегіне үнемі сәттіллік тілеп, әрқашан
биіктен көрінсе екен дей отырып,
«Ақын болсам, жазар ем дастан,
Ақылшы болғанұстазға арнап.
Әрбір таң бақыт сыйласын саған,
Қолыңнан мыңды түлеттің баптап!-
деген шәкірттік жүрегімнен үлкен жетістік тілеймін!
11-ші «в» сынып оқушысы: Сатаев Әсет Жәнібекұлы.
«Ұстаз – мінез-құлқы мәдениеті, бала алдындағы биіктен көрінетін
тұлға болуы керек»
1 бөлім
Мұғалім туралы жалпы мәлімет.
Қәзіргі заман мұғалімі тек өз пәнінің терең білгірі болу емес, тарихи-
танымдық, педагогикалық – психологиялық сауатты, саяси – экономикалық
білімді және ақпараттық-коммуникациялық білімді және ақпараттық-
коммуникациялық технологияны жан-жақты меңгерген ақпараттық құзырлы маман
болуы керек.
Мұғалім туралы мәлімет: 2010 – 2011 оқу жылы.
1. Тегі: СЛАНОВА
2. Аты: ФАРИДА
3. Әкесінің аты: ҚОЙШЫБАЕВНА
4. Туған жылы, айы, күні: 14 ақпан 1976 жыл.
5. Білімі: жоғары-педагогикалық.
6. Қандай оқу орнын бітірген:Атырау педагогикалық университеті.
7. Қандай пәннен береді: Мемлекеттік тіл.
8. Диплом мамандығы: Қазақ тілі мен әдебиеті орыс мектебінде.
(мемлекеттік тіл).
9. Педагогикалық еңбек өтілі: 17,5 жыл.
10. Осы мектептегі еңбек өтілі: 11 жыл.
11. Санаты, разряды: 2-ші санатты мұғалім.
12. Соңғы аттестация (қашан, қайда?): 2003 жылы облыстың
2005 жылы аудандық
13. Апталық жүктеме: 23 + 1 (қолданбалы курс)
14. Сынып жетекшілігі: 11 «в» орыс сыныбы.
15. Сыныптан тыс жұмысы: МАБ-ға, ҰБТ-ға дайындық.
16. Педагогикалық оқуға қатысы: 1999 жылы, 2003 жылы.
(қашан, алған орны)
1). Мектепішілік
2). Аудандық
3). Облыстық
4). Республикалық
17. 2010-2011 оқу жылына «Оқушының шығармашылық жұмыс
тақырыбы: арқылы қызығушылығын арттыру
және деңгейлеп оқыту».
18. Білімін жетілдіру курсынан 1999 жылы
өтуі: 2001 жылы
2011 жылы «Европалық бағыттағы стандарт-
тық жүйедегі оқу бағдарламасы.
19. Аудандық семинарға қатысуы: 2007 жылы. Директорлар семинары
«Табиғатты қорғау» ашық сабақ.
2009 жылы «Есімдік және көмекші есім»
ашық сабақ.
2009жылы «Ешкім де, ештеңе де ұмытылмақ
емес» ашық шара ауызша журнал.
20. Сайыстарға қатысуы: 1999 ж. Мектепішілік.
2003 ж. Аудандық 3-орын.
2007 ж. Аудандық жыл мұғалімі 3 орын.
2009 ж. «Ең үздік мұғалім» 1 орын
22.09.2011 ж. «Тілім менің, тұғырым»
аудандық сайысы 1 орын«Тілдар» командасы.
21. Апталық қатысуы: Ашық сабақтар мен шаралар өткіземін.
22. Олимпиадиалық резервтер: Оқушылармен жұмыс
2001 ж. – Бывакина Марина 2 орын
2003 ж. – Бывакина Татьяна 2 орын
2005 ж. – Муртазалина Кристина 3 орын
2007 ж. – Пеньская Оля 2 орын
2009 ж. – Сервирог Ксения 2 орын
2010 ж. – Дурдыкличыева Анастасия 3 орын
Сланова Фарида Қойшыбаевна
(мемлекеттік тіл пәні мұғалімі)
Туған жылы: 1976 ж.
Ұлты: қазақ
Педагогикалық стажы: 17,5 жыл.
Санаты: екінші
Осы білім ұжымында: 11 жыл.
Білімі: Атырау педагогикалық университеті
(қандай оқу орнын және қашан бітірді, қандай біліктілік және қандай
мамандық бойынша)
(наградалары, құрмет белгілері, ғылыми атақтары мен дәрежелері) Аудандық
құрмет грамотасы
Шығармашылық жұмысы туралы пікір:
Сланова Фарида Қойшыбаевна өз мамандығын жақсы меңгерген ұстаз.
Фарида әр сабағына тиянақты әзірлікпен келіп, көрнекіліктермен өткізеді.
2000 жылы осы мектепке мұғалім боп ауысып келді. Ол кезден бастап 5-11
сыныптар аралығында сабақ береді.«1001 мақал»,«101 жұмбақ»,«Мақал-мәтел-дер
сайысы», «Миллион кімге бұйырады?», «Сөз мерген», «Таң қалмаңыз», «Қош
келдің, Наурыз», «Өз қолың жетсе өзіңе, тіліңді қорға қазағым!», «Жарқын
жүзді ұстазым», «Көркейе бер, Атырау», «Табиғатты қорғау», «Есімдік және
көмекші есімдер», «Жылқы», «Қалада» сияқты ашық шаралар өткізді.
Сабақтарында әрдайым СТО бағытында жаңа технологияларды пайдалана-ды.
Жаңа сабақты түсіндіруге және қорытындылауда Венн диаграммасы, симетикалық
карта, ! , кӨРКЕЙЕ
,
Сабақ құрылымының жоспары:
[pic]
[pic]
[pic]
Жұмыс жүйесі:
[pic]
Дерекнама
-----------------------
Мұғалімнің аты-жөні: Сланова Фарида Қойшыбайқызы
Туған жылы, айы, күні: 14 ақпан 1976 жыл.
Қызмет орны: Атырау облысы, Жылыой ауданы, Құлсары қаласы, №16-шы
Д.Жазықбаев атындағы орта мектебі.
Қызметі: мемлекеттік тіл пәні мұғалімі
Білімі: Жоғары-педагогикалық
Бітірген оқу орны: Атырау педагогикалық институты. 1994 ж.
Атырау педагогикалық университеті, 1997 ж.
Мамандығы: Мемлекеттік тіл, қазақ тілі мен әдебиеті орыс сыныптарында.
Жалпы педагогикалық еңбек өтілі: 17,5 жыл.
Лауазымы бойынша еңбек өтілі: 17,5 жыл.
Сабақ беретін пәні: мемлекеттік тіл.
Санаты: 2-ші санатты мұғалім.
Қызығушылықты ояту стратегиялары
Мағынаны ажырату стратегиялары
Ой толғаныс стратегиялары
Әлемді шарлау
инсерт
Топқа бөлу
Ой шақыру
Бес жолды өлең
Топтас-тыру
Оқушы шығармашылығы
Автор орындығы
Эссе
Венн диаграммасы
Ойын арқылы ойлау
белсенділік
Қажет болса көзқарастарды өзгерту
Практикалық іса-әрекетке бөлу
өз ойларын айтуға үйрету
әдістері
өз ойын тұжырымдай білу
Қарым қатынас жасауға үйрету
Басқаларды тыңдай білу
Білім, іскерлік, дағдыны қалыптастыру.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz