Сабақ жоспары :: Өзін-өзі тану
Файл қосу
3 санымен таныстыру
Ұйымдастыру оқу іс-әрекеті- Математика(ҚМҰҚ)
Білім беру саласы; <<Таным>>
Сабақтың тақырыбы:3 санымен таныстыру
Білімділік:3 санымен таныстыру.Құрамын анықтау арқылы 3 санының қатарын ретімен ауызша санауға жаттықтыру. Логикалық ойын есептер шығару арқылы баланың 3 саны көлемінде білім -біліктілігін арттыру үшін дамытып оқыту және тізбек әдісін қолданудың тиімділігін білу.Сан қатарындағы алдыңғы және келесі санды атай білуге үйрету.
Тәрбиелік: Халық педогогикасын ұштастырып жұмбақ,санамақ туралы ұғымдарын қалыптастыру,есепке қызығушылығын ояту,күнделікті қолданбалы бұйымдарды пайдалану арқылы ұлттық сана сезімін ояту.Ептілікке, бір-біріне деген достық қарым-қатынасқа тәрбиелеу.
Дамытушылық:Баланың танымдық,шығармашылық,сөйлеу іс-әрекеттерін біріктіріп дамыту.Жан-жақты ойлау қабілетімен сұраққа толық жауап беру деңгейін арттыру.Ойлау,қабылдау сезімдерін жетілдіру.Сөздік қорын дамыту.
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің әдіс-тәсілдері:Ой қозғау,әңгімелесу,логикалық ойын дамыту,сұрақ-жауап,көрсету,санау,қайталау,бағалау,сергіту сәті,қорыту.
Көрнекіліктер: Сан таңбалары,бағдаршам,суреттер,геометриалық пішіндер,үлестірмелі материалдар.
Сөздік жұмыс:Үш,бірлік.
Сабақтың барысы:
Әрекет кезеңдері
Тәрбиешінің іс-әрекеті
Баланың іс-әрекеті
Ұйымдастырушы
қозғаушы қызмет түрі
Ұйымдастыру ізденушілік
Таңғажайып кезең
1.Шаттық шеңбері:
2.Сәлем бердім мен күнге.
Сәлем бердім мен саған.
Сәлем бердім апайға .
Қонақтарға құстарға.
3.Жүректен- жүрекке
Балалар бүгінгі математика сабағында баршамызға ортақ ережені естен шығармайық.Бір-бірімізге бөгет жасамай көмек беру.
4.Өткен сабақты қайталау.
Ойын <<Ұқсас пішінді ата>>.
.1-саны туралы білімдерін тиянақтау
1 саны сандық қатардақай жерде тұрады?
Жалғыз сөзі нені білдіреді?
Кім 1 саны жайлы тақпақ біледі?
2-саны ол бірдің көршісі,яғни 1-санынан кейін 2-саны тұрады.
Екінің құрамы
2-саны жайлы қандай тақпақ білесіңдер
5.Жаңа сабақ тақпақ оқып беру
Екіліктен кейін қараңдар
3-саны шықты жарандар
Үшінші орын тұрағы
3-ілмектен тұрады.
Балалар 3-саны ертегілерде жиі кездестіреміз.
3-таңбасын көрсету.Ол үш бірліктен тұрады.
3 саны сандық қатарда 2 санынан кейін тұрады.1-дің көршісі 2.2-нің көршісі-3 екен балалар.
Кері санау .
6. <<Ғажайып математика>> патшалығынан қонақ келу.Армысыңдар бақытты бүлдіршіндер мекені!
Мен ғажайып математика патшалығынан сеендерге келдім.Үшінші ханшайым деген мен боламын.Әрдайымқатарда үшінші тұрамын.Балалар менің сендерге алып келген бірнеше тапсырмаларым бар,соны
7. Қоржынды көрсету.бұл не?
Ойын <<сыиқырлы суреттер>>
Балаларды мақтап қонақ 1мен 2нің жанына жайғасып отырады
8.жолқтың оң жағынан бастап заттар қояйық,қане бәріміз бірге санайық.
Барлығы қанша зат болды.
.Әр түрлі заттар тұрғанмен оның саны бірдей болады.
9.Мына суреттерден 3 санына байланысты не байқадың?
Жұмбақ жасыру
сәуле шашып маңайға
үш шырағы жанып тұр
Кезекпенен жағылып
Бағытқа жол салып тұр.
Аспанда күн нешеу?
Жапалақтың көзі нешеу?
Бағдаршамның неше көзі бар?
10.Логикалық есептер.
Үш алманы бақтағы
Кірпі барып жинады
Ең әдемі тәттісін
Түлкіге ол сыйлады
Ыдыстағы алманың санап көрші қарғанын.
Сатып екі сәбізді, қойды үйрек себетке,
Тағы қосса біреін,нешеу болмақ әдетте?
Торғайларды санайық
Ағашта 3 торғай қонып тұр еді,ала мысықты көріп торғайлар ұшып кетті.
Ағашта қанша торғай қалды.
11.Сергіту сәті.
Аспанға қарайық
Күнге қолды созайық
Құстар қалай ұшады
Қанаттарын қағады
Құстар қонады
Құстар су ішеді
Жем жиді
1-2-3,1-2-3 құс аспанға ұш
1-2-3 құс аспаннан түс.
12.Ойын <<Қандай сан жоқ>>
Үй жануарлары бір санды жасырады.
Төрт түлік жайлы білетінмақал мәтелдерін айтады.
13.Жұмбақ есеп .
Ақ тауықтың алдында 1 балапан
артында 2 балапан
Ақ тауықтың балапаны
Қанша болды балақан?
14.үлест материалдар.
Табаққа 2 алмұрт 1 алма салынды.
Барлығы қанша жеміс болғанын санайық.
Табақтағы екі алмұртты балалар жеп қойды, ыдыста не қалды.
Тиіндер қонақа келді олардың саңырау қулақтарын санап көрейік.
Алмурт пен саңырауқұлақтарды теңестірейік.
15.Қорытынды.Балалар біз бүгін 3 санымен таныстық,өз құрамын білдік.Қанша бірліктен тұратынын анықтадық,логикалық есептер шығардық.
Балаларды мақтап-мадақтау .
Қонақта балаларды мақтап шеңберге тұрғызып тілек айтады.
Күндерің шуақты болсын!
Аспандарың ашық болсын!
Қанаттарың талмасын! -деп сыйлық таратады.
Қонаққа рахмет айтып <<Әр қашан күн сөнбесін>> әнімен шығарып салады.
Шеңберге қолдарынан ұстап тұру.(муз әуенімен)
Қолды жоғары,жанға созу.
Біздің топтың ұл-қыздары
Тату-тәтті ойнайды
Әлемдегі бар адамға
тек жақсылық сыйлайды
алақандарын жоғары көтеріп үрлейді
Балалар орындарына отырады
Алма,доп-шеңберге
Сандық,қорап-шпршыға
Үйдің шатыры-үш бұрышқа.
1-санын көрсету.
Бірінші.
Біреу дегенді білдіреді деп 1-алмұрт қояды.
1 таңбасын табады
Жіңішке жалғыз таяқша
Бір саны ол-айырықша.
Екі бірлік
Тағы бір алмұрт қоямыз.
2 таңбасын табады
Міне екі саны тұр
Қараңдаршы неткен түр
Мойнын алға иеді
Құйрығы еріп жүреді.
Үш аю,үш ағайынды,үш батыр.
1 1 1 3 (бүлдірген суреті)
1-2-3 ретімен санайды
Топпен,3-4 балаға санату
3-2-1 кері санайды
Қонақпен амандасу
Ия,біз дайынбыз.
Қоржын
Тақтаға шығып суреттерді атайды,екінші бала сипап сезу арқылы санды табады.
Алма бірінші
Алмұрт екінші
Сәбіз үшінші
Әр затың төменгі жағына сан қоямыз.
3(үш зат болды)
Бағдаршам,үшбұрыш,үш көбелек.
(Бағдаршам)
1
2
3
Екеу ,өйткені ол бір алманы түлкіге берді.
Үшеу,өйткені тағы бір сәбіз қосылды.
Торғай жоқ ,олар ұшып кетті.
Жасырған санды алдыларынан табу керек
Үшеу
3 жеміс болды
Ыдыста 1 алма қалды .3 жемістің екеуін жеп қойды.
1саңырауқулақ
2-саңырауқұлақ
3-саңырауқулақ
Барлығы үшеу
Алмұрт 2-еу
Саңырауқұлақ 3-еу
1)саңырауқұлақтың біреуін алып тастаймыз
2)алмұртқа біреу қосамыз.
Шнңберге тұру
Күнді қолдарына ұстап ән айтады
<<Әр қашан күн сөнбесін>>
Күтілетін нәтиже:1,2және жаңа 3 санымен танысып ажырата білді.
Меңгеруі:Қолмен ұстау,сезу,есту арқылы санай білді.Сан мен санамақ,ойын әдістерін,сөздік қорын меңгнрді.
Жасай алуы:Үлестірмелі материалдармен берілген тапсырманы өз бетінше орындай алды.Достарының жұмысынаөз көзқарасын білдіруі,әр оқу- іс әрекетінде сол пәннің ережесіне сай іс қимыл жасайды.
Ашық сабақ
Ұйымдастырылған оқу-іс әрекетінің түрі:
ҚМҰҚ (Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру) ортаңғы топ
Сабақтың тақырыбы:
<<3 санымен таныстыру>>
Тәрбиеші:Абдинова Ү.Д.
Екібастұз қаласы
№23б/бақша
Білім беру саласы; <<Таным>>
Сабақтың тақырыбы:3 санымен таныстыру
Білімділік:3 санымен таныстыру.Құрамын анықтау арқылы 3 санының қатарын ретімен ауызша санауға жаттықтыру. Логикалық ойын есептер шығару арқылы баланың 3 саны көлемінде білім -біліктілігін арттыру үшін дамытып оқыту және тізбек әдісін қолданудың тиімділігін білу.Сан қатарындағы алдыңғы және келесі санды атай білуге үйрету.
Тәрбиелік: Халық педогогикасын ұштастырып жұмбақ,санамақ туралы ұғымдарын қалыптастыру,есепке қызығушылығын ояту,күнделікті қолданбалы бұйымдарды пайдалану арқылы ұлттық сана сезімін ояту.Ептілікке, бір-біріне деген достық қарым-қатынасқа тәрбиелеу.
Дамытушылық:Баланың танымдық,шығармашылық,сөйлеу іс-әрекеттерін біріктіріп дамыту.Жан-жақты ойлау қабілетімен сұраққа толық жауап беру деңгейін арттыру.Ойлау,қабылдау сезімдерін жетілдіру.Сөздік қорын дамыту.
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің әдіс-тәсілдері:Ой қозғау,әңгімелесу,логикалық ойын дамыту,сұрақ-жауап,көрсету,санау,қайталау,бағалау,сергіту сәті,қорыту.
Көрнекіліктер: Сан таңбалары,бағдаршам,суреттер,геометриалық пішіндер,үлестірмелі материалдар.
Сөздік жұмыс:Үш,бірлік.
Сабақтың барысы:
Әрекет кезеңдері
Тәрбиешінің іс-әрекеті
Баланың іс-әрекеті
Ұйымдастырушы
қозғаушы қызмет түрі
Ұйымдастыру ізденушілік
Таңғажайып кезең
1.Шаттық шеңбері:
2.Сәлем бердім мен күнге.
Сәлем бердім мен саған.
Сәлем бердім апайға .
Қонақтарға құстарға.
3.Жүректен- жүрекке
Балалар бүгінгі математика сабағында баршамызға ортақ ережені естен шығармайық.Бір-бірімізге бөгет жасамай көмек беру.
4.Өткен сабақты қайталау.
Ойын <<Ұқсас пішінді ата>>.
.1-саны туралы білімдерін тиянақтау
1 саны сандық қатардақай жерде тұрады?
Жалғыз сөзі нені білдіреді?
Кім 1 саны жайлы тақпақ біледі?
2-саны ол бірдің көршісі,яғни 1-санынан кейін 2-саны тұрады.
Екінің құрамы
2-саны жайлы қандай тақпақ білесіңдер
5.Жаңа сабақ тақпақ оқып беру
Екіліктен кейін қараңдар
3-саны шықты жарандар
Үшінші орын тұрағы
3-ілмектен тұрады.
Балалар 3-саны ертегілерде жиі кездестіреміз.
3-таңбасын көрсету.Ол үш бірліктен тұрады.
3 саны сандық қатарда 2 санынан кейін тұрады.1-дің көршісі 2.2-нің көршісі-3 екен балалар.
Кері санау .
6. <<Ғажайып математика>> патшалығынан қонақ келу.Армысыңдар бақытты бүлдіршіндер мекені!
Мен ғажайып математика патшалығынан сеендерге келдім.Үшінші ханшайым деген мен боламын.Әрдайымқатарда үшінші тұрамын.Балалар менің сендерге алып келген бірнеше тапсырмаларым бар,соны
7. Қоржынды көрсету.бұл не?
Ойын <<сыиқырлы суреттер>>
Балаларды мақтап қонақ 1мен 2нің жанына жайғасып отырады
8.жолқтың оң жағынан бастап заттар қояйық,қане бәріміз бірге санайық.
Барлығы қанша зат болды.
.Әр түрлі заттар тұрғанмен оның саны бірдей болады.
9.Мына суреттерден 3 санына байланысты не байқадың?
Жұмбақ жасыру
сәуле шашып маңайға
үш шырағы жанып тұр
Кезекпенен жағылып
Бағытқа жол салып тұр.
Аспанда күн нешеу?
Жапалақтың көзі нешеу?
Бағдаршамның неше көзі бар?
10.Логикалық есептер.
Үш алманы бақтағы
Кірпі барып жинады
Ең әдемі тәттісін
Түлкіге ол сыйлады
Ыдыстағы алманың санап көрші қарғанын.
Сатып екі сәбізді, қойды үйрек себетке,
Тағы қосса біреін,нешеу болмақ әдетте?
Торғайларды санайық
Ағашта 3 торғай қонып тұр еді,ала мысықты көріп торғайлар ұшып кетті.
Ағашта қанша торғай қалды.
11.Сергіту сәті.
Аспанға қарайық
Күнге қолды созайық
Құстар қалай ұшады
Қанаттарын қағады
Құстар қонады
Құстар су ішеді
Жем жиді
1-2-3,1-2-3 құс аспанға ұш
1-2-3 құс аспаннан түс.
12.Ойын <<Қандай сан жоқ>>
Үй жануарлары бір санды жасырады.
Төрт түлік жайлы білетінмақал мәтелдерін айтады.
13.Жұмбақ есеп .
Ақ тауықтың алдында 1 балапан
артында 2 балапан
Ақ тауықтың балапаны
Қанша болды балақан?
14.үлест материалдар.
Табаққа 2 алмұрт 1 алма салынды.
Барлығы қанша жеміс болғанын санайық.
Табақтағы екі алмұртты балалар жеп қойды, ыдыста не қалды.
Тиіндер қонақа келді олардың саңырау қулақтарын санап көрейік.
Алмурт пен саңырауқұлақтарды теңестірейік.
15.Қорытынды.Балалар біз бүгін 3 санымен таныстық,өз құрамын білдік.Қанша бірліктен тұратынын анықтадық,логикалық есептер шығардық.
Балаларды мақтап-мадақтау .
Қонақта балаларды мақтап шеңберге тұрғызып тілек айтады.
Күндерің шуақты болсын!
Аспандарың ашық болсын!
Қанаттарың талмасын! -деп сыйлық таратады.
Қонаққа рахмет айтып <<Әр қашан күн сөнбесін>> әнімен шығарып салады.
Шеңберге қолдарынан ұстап тұру.(муз әуенімен)
Қолды жоғары,жанға созу.
Біздің топтың ұл-қыздары
Тату-тәтті ойнайды
Әлемдегі бар адамға
тек жақсылық сыйлайды
алақандарын жоғары көтеріп үрлейді
Балалар орындарына отырады
Алма,доп-шеңберге
Сандық,қорап-шпршыға
Үйдің шатыры-үш бұрышқа.
1-санын көрсету.
Бірінші.
Біреу дегенді білдіреді деп 1-алмұрт қояды.
1 таңбасын табады
Жіңішке жалғыз таяқша
Бір саны ол-айырықша.
Екі бірлік
Тағы бір алмұрт қоямыз.
2 таңбасын табады
Міне екі саны тұр
Қараңдаршы неткен түр
Мойнын алға иеді
Құйрығы еріп жүреді.
Үш аю,үш ағайынды,үш батыр.
1 1 1 3 (бүлдірген суреті)
1-2-3 ретімен санайды
Топпен,3-4 балаға санату
3-2-1 кері санайды
Қонақпен амандасу
Ия,біз дайынбыз.
Қоржын
Тақтаға шығып суреттерді атайды,екінші бала сипап сезу арқылы санды табады.
Алма бірінші
Алмұрт екінші
Сәбіз үшінші
Әр затың төменгі жағына сан қоямыз.
3(үш зат болды)
Бағдаршам,үшбұрыш,үш көбелек.
(Бағдаршам)
1
2
3
Екеу ,өйткені ол бір алманы түлкіге берді.
Үшеу,өйткені тағы бір сәбіз қосылды.
Торғай жоқ ,олар ұшып кетті.
Жасырған санды алдыларынан табу керек
Үшеу
3 жеміс болды
Ыдыста 1 алма қалды .3 жемістің екеуін жеп қойды.
1саңырауқулақ
2-саңырауқұлақ
3-саңырауқулақ
Барлығы үшеу
Алмұрт 2-еу
Саңырауқұлақ 3-еу
1)саңырауқұлақтың біреуін алып тастаймыз
2)алмұртқа біреу қосамыз.
Шнңберге тұру
Күнді қолдарына ұстап ән айтады
<<Әр қашан күн сөнбесін>>
Күтілетін нәтиже:1,2және жаңа 3 санымен танысып ажырата білді.
Меңгеруі:Қолмен ұстау,сезу,есту арқылы санай білді.Сан мен санамақ,ойын әдістерін,сөздік қорын меңгнрді.
Жасай алуы:Үлестірмелі материалдармен берілген тапсырманы өз бетінше орындай алды.Достарының жұмысынаөз көзқарасын білдіруі,әр оқу- іс әрекетінде сол пәннің ережесіне сай іс қимыл жасайды.
Ашық сабақ
Ұйымдастырылған оқу-іс әрекетінің түрі:
ҚМҰҚ (Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру) ортаңғы топ
Сабақтың тақырыбы:
<<3 санымен таныстыру>>
Тәрбиеші:Абдинова Ү.Д.
Екібастұз қаласы
№23б/бақша
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz