Сабақ жоспары :: Өзін-өзі тану
Файл қосу
Табиғат тіршілігі құстар
Мекеме атауы Екібастұз қаласы №23 «Балауса» мектепке дейінгі гимназия
Аты-жөні Абдинова Үміт Даутқызы
Лауазымы Тәрбиеші
Жұмысыс өтілі 7 жыл
Санаты:1
Пәні:
Тақырыбы . «Табиғат тіршілігі –құстар.»
Топ.Естияр ___________________________________________________________
Білім беру саласы:Әлеументтік орта
Ұйымдастырылған оқу-іс әрекеті: Экология негіздері
Тақырыбы: «Табиғат тіршілігі құстар»
Мақсаты: Қазақстандағы құстардың көптүрлілігі туралы жалпы түсінік
беру.Балалардың құстар пайдасы, оларға қамқорлық туралы
түсініктерін жалғастыру.
Міндеттері:
Білімділік:Балаларды «адамға құстар не береді?», «құстарсыз адам не болар
еді?» деген сұрақтарға ойландыру.
Құстардың сыртқы пішінін қарап тануды үйрету
(бояуы,өлшемі, мінез құлқы, шығаратын дыбыстары).
Дамытушылық: Балалардың ойлау қабілеттерін дамыту. Өз бетімен жұмыс
істеуге машықтандыру.Жауапкершілік сезімін
ояту.
Тәрбиелік: Балаларды құстарды қоректендіріп тұруға үйрету.Табиғатқа деген
сүйіспеншілігін арттыру.
Экологиялық мәдениеттілік пен сауаттылыққа үйрету.
Түрі: Ашық сабақ.
Типі: Дамыта оқыту: «Тәй-тәй» бағдарламасы.
Қолданылған әдіс-тәсіл: Сұрақ-жауап, топпен жұмыс,
көрнекілік,сөздік,ойын,ТРИЗ( жақсы-жаман).
Көрнекіліктері: Табиғатқа байланысты суреттер, ағаштар,құстар, Қазақстан
картасы, қағаз қарындаш, қатты қағаз, мақал-мәтелдер.
Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру
Сәлем бердім мен күнге,
Сәлем бердім мен саған
Сәлем бердік апайға,
Қонақтарға құстарға.
Психологиялық дайындық
«Адамзаттың табиғатсыз күні жоқ, оны айтуға табиғаттың тілі
жоқ»
Табиғат деген не ?
Табиғат нешеге бөлінеді?
Өлі табиғатқа не жатады?
Тірі табиғатқа не жатады?
(Осы кезде топқа Дымбілмес келеді.Қолында рогатқа, сіріңке бар)
Балалар амандасады
Мен дымбілмеспін, мен сендермен ойнайын деп келдім, қарным ашты, қазір алау
жағып тамақ дайындайық.
Тәрбиеші: балалар орманда алау жағуға бола ма?
Балалар: жоқ болмайды,ағаштар жанып кетеді,құстарға зиан келеді.
Дымбілмес. Онда құстарды атып ойнайық
Балалар Дымбілмеске экологиялық мәдениет жайлы түсіндіреді.!От жағуға,қоқыс
жашуға,суды ластауға, құсты атуға болмайды.
Дымбілмес кешірім сұрап кетіп қалады)
Осы кезде құстардың сайраған дауысы естіледі.
Бұл ненің дауысы. Құстардың ән салған дауысы.
Біздің елімізде құстардың 489-дай түрі мекендейді.Олар далалы, шөлді,
орманды, таулы, сулы жерлерде мекендейді. 80% ті ағаштарды зианкестерден
тазалап тіршілікке еөмектеседі екен.
Сендерге таныс құстарды атаңдар.
(қараторғай, тоқылдақ, көгершін, сауысқан, саршымшық, көгершін)
Құстар жайлы жалпы табиғат жайлы тақпақ білсіңдер ме?
1.Балалық қып қызбайық
Құс ұясын бұзбайық
Құстар біздің досымыз
ҚҰстарда да ана бар
Құстарда да бала бар
2.Орманға бара жатқандар,
Аңшылық дәмін татқандар,
Өтінем түгел бәрәңнен
Көктегі құсты атпаңдар!
Қазақстанның «қызыл кітабында» 50-ден астам құстар тізімделгін, Олар
жойылып бара жатқан, сирек кездесетін құстар оларды құртуға мемлекет тыйым
салған.
Жұмбақ
Су бетін сызып,ақ құман жүр жүзіп (аққу)
Құстарға қандай қамқорлық көрсетіледі?
(Ұя жасау,атпау,жемсауыт жасау жем шашу т.б)
Құстар немен қоректенеді?
(Жем, бидай,дән , зианды жәндіктер.)
Жұмбақтар
1.Қонып алып жарға
Қарқылдайды (қарға)
2.Өзі сақ өзі ұзын
Шықылықтап тұрмайды
Құйрығы ұзын,
Бұтақтан бұтаққа ауысқан.(Сауысқан)
3.Адамдардың досы қандай құс (көгершін)
Жаңылтпаштар
Ойын «Құстарға байланысты сөздер» -құс ұщады(қонады, қанат қағады,
самғайды, су ішеді, жем шоқиды т.б)
Сергіту сәті:
Қане қанат қағайық
Мойнымызды созайық
1,2,3 Құс аспанға ұш
1,2,3 Құс аспаннан түс
Құстар жем жиді,
Құстар су ішеді
1,2,3
Құс аспанға ұш.
-Балалар, біз бүгін 3 топқа орталқтарға бөлініп жұмыс жасаймыз.
(Балалар фишка алып, қоңырау соғылғанда өз орындарын табады)
.Орталықтарға бөлініп отырғызу.
1.Ғылым орталығы:
2.Өнер орталығы
3. Манипулитивтік орталық.
1.Ғылым орталығы:
1) Картадан Қазақстанды көрсету,Жылы жақты көрсету.
2)Құстардың атын атап, салыстыру(ұқсастығы, айырмашылығы Мысалы;
Көгершін, сауысқан ,аққу)
3)Құстың жемін, жемсауытын көру,ұясын қауырсынын,көру (неден ,қалай жасауға
болады)
4)Суретпен жұмыс ТРИЗ бойынша
[pic][pic]
2.Өнер орталығы:
1)Құстардың суретін салу
[pic]
3.Монипулитивтік орталық:
Құстарды магнитті тақтада құрастыру.
[pic]
(7 минуттан кейін белгі бойынша фишкаларын ауыстарамыз)
Орталықтар бойынша ауысып жұмыс істейді.
Барлық балалар ортаға жиналып әр орталықтың жұмыс нәтижесін айтады.
Қорытынды;
Ән «Ақ көгершін»
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz