Өтілу мерзімі
Сағат саны
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты
Күтілетін нәтиже
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы
Оқып үйрену барысындағы бағалау
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар
Сағат саны:
2
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:
3
Күтілетін нәтиже:
4
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
5
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
6
Оқып үйрену барысындағы бағалау:
7
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:
8
Өтілу мерзімі:
І Әдеби тіл және мәтін (10 сағат)
І тоқсан -27 сағат / 3-диктант/
Өтілу мерзімі:
Сағат саны:
1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:
Әдеби тіл және мәтін. Қазақ тілінің қоғамдағы қызметі
Тіл туралы бұрынғы білетіндерін еске түсіре отырып, оқушылардың ой - өрісін, ойлау белсенділігін, сөйлеу шеберлігін, тіл мәдениетін дамыту, сауаттылыққа баулу. Қазақ тілінің қоғамдағы атқаратын қызметі туралы түсінік беру.
Күтілетін нәтиже:
- Тіл туралы айтылған ұлы тұлғалардың даналық сөздерін ұғынады;
-Танымдық, дамытушылық, қызығушылық қабілеттері артады;
-Мәртебесі төмен, жоғары сұрақтарды қойып үйренеді;
-Ойын нақты жеткізе алады;
-Өзін-өзі реттейді;
-Көшбасшы бола алады;
-Өзін-өзі бағалайды;
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
-Ассоциация әдісі; топтастыру;
-өзара оқыту;
-ББҮ;
Блум өлшемдеріне сай сұрақтар қою,
-Өзара бағалау;
-өзін-өзі бағалау;
- сұрақ-жауап;
- зерттеушілік әңгіме;
- топтық әңгіме;
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
Дарынды, қабілеті төмен оқушыларға деңгейлік тапсырмалар;
Оқып үйрену барысындағы бағалау:
Өлшемдер:
Деңгейлік тапсырманы орындау мүмкіндігі.
Сыни тұрғыдан ойлау. Блум өлшемдері арқылы бағалау.
Блум таксономиясына сай бағаланады.
Дарынды оқушылардың шығармашылығы, ізденісі, деңгейлік тапсырмаларды орындауы, көшбасшылығы бағаланады.
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:
Қазақ тілі. 6 сынып, Авторы: Тұрсынова Г. Т., Қасымбек А. А., Такишева А. Ж., Шыныбаева А. К. «Арман ПВ» баспасы, 2009. дидактикалық материалдар,
кестелер мен сызбалар. флипчарттар, маркерлер
Өтілу мерзімі:
Сағат саны:
1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:
Әдеби тіл және оның нормалары
. Әдеби тілдің басты белгісі - жалпыға ортақ, тұрақты нормаларының болатындығы туралы өткен тақырыппен байланыстыра отырып, жатттығу жұмыстары арқылы орфаэпиялық норма мен орфаграфиялық норманы ажырата білу.
Күтілетін нәтиже:
-Тақырып бойынша ойларын айқын тұжырымдайды;
Диалогтік оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтарды қойып үйренеді.
-Оқушының сыни ойлауы қалыптасады;
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Блум таксономиясы; СТО; диалог, жеке жұмыс, топпен жұмыс;
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
Жоғары мәртебелі сұрақтар, мақал-мәтелдер, постер құру, АКТ
Оқып үйрену барысындағы бағалау:
Топтық, өзара, өзін-өзі бағалау, мадақтау
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:
Қазақ тілі. 6 сынып, Авторы: Тұрсынова Г. Т., Қасымбек А. А., Такишева А. Ж., Шыныбаева А. К. «Арман ПВ» баспасы, 2009. Флипчарт, түрлі түсті бояу, АКТ.
Өтілу мерзімі:
Сағат саны:
1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:
Әдеби тіл мен мәтіннің байланысы. Сөз байлығы және мәтін.
Өткен тақырыптарды еске түсіре отырып, әдеби тілдің дамуындағы жазба тілдің рөлі; мәтіннің жазба тілмен біртұтастығы туралы түсіне білу. Күнделікті өмірінде қолдана білу.
Күтілетін нәтиже:
-Ізденімпаздығы мен АКТ пайдалану құзіреті артады.
-Шығармашылық тапсырмаларды орындауда сөздік қоры дамиды.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Диалогтық оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтар.
Шығармашылық жұмыс.
Постермен жұмыс Рөлдік ойын.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
Шығарма жазу.
Мәртебесі жоғары, төмен сұрақтар дайындау. Постер құрау.
Оқып үйрену барысындағы бағалау:
Жұпта «өзін-өзі бағалау» стратегиясы;
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:
Қазақ тілі. 6 сынып, Авторы: Тұрсынова Г. Т., Қасымбек А. А., Такишева А. Ж., Шыныбаева А. К. «Арман ПВ» баспасы, 2009. Бағалау парағы, флипчарттар, маркер
Өтілу мерзімі:
Сағат саны:
2
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:
Диктант «Ана тілі»
Қатемен жұмыс
Тақырыптары бойынша оқушылардың алған білімдерін анықтау үшін бақылау жұмысты ұйымдастыру.
Күтілетін нәтиже:
-Қажеттілікті жүзеге асырады, алған білімдерін қолдануды үйренеді, сауаттылықтары қалыптасады, көшбасшылықты көрсетеді
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
Оқып үйрену барысындағы бағалау:
Оқушылардың алған білімдерін тексеру, жиынтық бағалау
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:
Қазақ тілі. 6 сынып, Авторы: Тұрсынова Г. Т., Қасымбек А. А., Такишева А. Ж., Шыныбаева А. К. «Арман ПВ» баспасы, 2009. Диктанттар жинағы
Өтілу мерзімі:
Сағат саны:
1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:
Мәтін және сөз мағыналарын білудің мәні
Сөз мағынасын дұрыс меңгеру білу, оқушылардың сауаттылығын арттыру, дұрыс сөйлеу мәдениеттіліктің негізі екендігін ұғындыру.
Күтілетін нәтиже:
-Дұрыс сөйлеуге үйренеді;
-Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қойып үйренеді, қарсы сұрақ қоя біледі;
-Оқушының сыни ойлауы қалыптасады.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Топтық, жеке, жұптық жұмыс. Оқулықпен жұмыс.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
Сұрақ-жауап, диалог, мәртебесі жоғары, төмен сұрақтар.
Оқып үйрену барысындағы бағалау:
Формативті (смайликтер арқылы бағалау),
жиынтық бағалау
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:
Қазақ тілі. 6 сынып, Авторы: Тұрсынова Г. Т., Қасымбек А. А., Такишева А. Ж., Шыныбаева А. К. «Арман ПВ» баспасы, 2009. флипчарттар, маркерлер, бағалау парақтары
Өтілу мерзімі:
Сағат саны:
1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:
Ауызша әдеби тілдің нормалары.
Қазақ тілінің заңына мән беру, ауызша тіл мәдениетінің рөлін тану. Өткен тақырыптармен байланыстыра отырып қосымша деректермен жұмыстану арқылы тереңірек ұғындыру.
Күтілетін нәтиже:
-Орфоэпиялық нормаға мысалдар келтіре алады;
-Мәтінді оқи отырып, орфоэпиялық сөздерді ажыратады;
- Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қоя алады.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Сыни ойлау стратегиялары: жеке, топтық жұмыс, ұжымдық жұмыс.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
«Менің сыныбым» тақырыбында ойтолғау жазу, тест тапсырмасы, деңгейлік тапсырмалар
Оқып үйрену барысындағы бағалау:
Критериялармен таныстыру; кеңес беру, жұптасып өзара бағалау, бағалау парағы.
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:
Қазақ тілі. 6 сынып, Авторы: Тұрсынова Г. Т., Қасымбек А. А., Такишева А. Ж., Шыныбаева А. К. «Арман ПВ» баспасы, 2009. А3 форматы, маркер, қайшы.
Өтілу мерзімі:
Сағат саны:
1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:
Жазбаша әдеби тілдің нормалары.
Қазақ тіліндегі сөздердің айтылу, жазылу заңдылықтарына мән беру. Мәтіндермен жұмыстана отырып, ауызша тіл мен жазбаша тілді бірөбірінен ажырата алу.
Күтілетін нәтиже:
-Мәтінмен жұмыс жасай отырып ауызша тіл мен жазба тілді бір-бірінен ажырата алады.
-Топпен жұмыстана алады;
-Ізденімпаздылық қабілеттері артады.
-АКТ-мен жұмыстана алады.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Түсіндіру, талдау, сұрақ-жауап; Диалогтық оқыту,
Дәптермен жұмыс, жеке, жұппен, топпен жұмыс.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
АКТ-мен жұмыс,
Тест тапсырмалары, постер қорғау.
Оқып үйрену барысындағы бағалау:
Топтық, өзара, өзін-өзі бағалау, мадақтау
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:
Қазақ тілі. 6 сынып, Авторы: Тұрсынова Г. Т., Қасымбек А. А., Такишева А. Ж., Шыныбаева А. К. «Арман ПВ» баспасы, 2009. флипчарттар, маркерлер, бағалау парақтары.
Өтілу мерзімі:
Сағат саны:
1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:
Мәтіндердің тақырыбы мен мазмұнының байланысы.
Мазмұн жүйелігінің тақырыпқа сәйкес болуы керек екендігіне түсінік беру.
Күтілетін нәтиже:
-Мәтінге тілдік талдау жасай алады.
-Мәтіннің мазмұнын түсініп талдайды, алған білімдерін өмірмен байланысты-рады.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Сатылай кешенді талдау, жинақтау,
көркем мәтінмен жұмыс, іздену-шілік.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
Шығарма жазу.
Мәртебесі жоғары, төмен сұрақтар дайындау. Постер құрау.
Оқып үйрену барысындағы бағалау:
Бағалау парағы, топ басшысының бағалауы.
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:
Қазақ тілі. 6 сынып, Авторы: Тұрсынова Г. Т., Қасымбек А. А., Такишева А. Ж., Шыныбаева А. К. «Арман ПВ» баспасы, 2009.
Өтілу мерзімі:
Сағат саны:
1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:
Мәтіннің ой бөліктері.
Ой бөліктерінің негізгі ойға бағынатындығы туралы айтып түсінік беру. Оқушылардың жеке, топтық жұмыстары арқылы бұрынғы білімдерін кеңейту, өзіндік баға беруін қалыптастыру.
Күтілетін нәтиже:
-Дұрыс сөйлеуге үйренеді;
-Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қойып үйренеді, қарсы сұрақ қоя біледі;
-Оқушының сыни ойлауы қалыптасады
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
-Ассоциация әдісі; топтастыру;
-өзара оқыту;
-ББҮ;
Блум өлшемдеріне сай сұрақтар қою,
-Өзара бағалау;
-өзін-өзі бағалау;
- сұрақ-жауап;
- зерттеушілік әңгіме;
- топтық әңгіме;
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
Сұрақ-жауап, диалог, мәртебесі жоғары, төмен сұрақтар.
Оқып үйрену барысындағы бағалау:
Өзін-өзі бағалау, фор- мативті бағалау,
жиынтық
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:
Қазақ тілі. 6 сынып, Авторы: Тұрсынова Г. Т., Қасымбек А. А., Такишева А. Ж., Шыныбаева А. К. «Арман ПВ» баспасы, 2009. Түрлі-түсті стикерлер
Өтілу мерзімі:
Сағат саны:
1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:
Мәтіндерге тілдік талдау.
Оқушыларды бірлесіп жұмыс істей отырып, мәтінді түсінуі сойлеу жазу дағдыларын қалыптастыру. Өткен тақырыптарды қайталай отырып, мәтін туралы білімдерін қорытындылау.
Күтілетін нәтиже:
-Ойларын жетік жеткізе біледі;
-Сыни тұрғыдан ойлау қабілеті дамиды;
-Түйінді ой қорытынды жасайды;
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Блум таксономиясы; СТО; диалог, жеке жұмыс, топпен жұмыс;
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
Венн диаграмма, топтастыру әдістері; диалогтік тәсіл
Оқып үйрену барысындағы бағалау:
Формативті (смайликтер арқылы бағалау),
жиынтық бағалау
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:
Қазақ тілі. 6 сынып, Авторы: Тұрсынова Г. Т., Қасымбек А. А., Такишева А. Ж., Шыныбаева А. К. «Арман ПВ» баспасы, 2009.
Өтілу мерзімі:
Сағат саны:
ІІ Сөзжасам (10 сағат)
Өтілу мерзімі:
Сағат саны:
1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:
Сөз құрамы. Түбір мен қосымша.
Оқушылардың жеке, топтық жұмыстары арқылы бұрынғы білімдерін кеңейту, өзіндік баға беруін қалыптастыру.
Күтілетін нәтиже:
-Мәтіннің мазмұнын түсініп талдайды, алған білімдерін өмірмен байланысты-рады.
-Постермен жұмыстанады, бірін бірі бағалайды.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Түсіндіру, талдау, сұрақ-жауап; Диалогтық оқыту,
Дәптермен жұмыс, жеке, жұппен, топпен жұмыс.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
АКТ-мен жұмыс,
Тест тапсырмалары, постер қорғау
Оқып үйрену барысындағы бағалау:
Формативті, критериал-
ды бағалау,
жиынтық
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:
Қазақ тілі. 6 сынып, Авторы: Тұрсынова Г. Т., Қасымбек А. А., Такишева А. Ж., Шыныбаева А. К. «Арман ПВ» баспасы, 2009. Ой қозғау сұрақтары жазылған үлестірме қағаздары.
Өтілу мерзімі:
Сағат саны:
1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:
Дара сөздер мен күрделі сөздер.
Өткен тақырыпты еске ала отырып оқушылардың ойлау, сөйлеу дағдыларын қалыптастыру және сұрақ қоюға үйрету.
Күтілетін нәтиже:
-Мәтінді түсінеді,
-мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қойып үйренеді
-Оқушы-
ның сыни ойлауын дамытады.
-көшбасшы айқындалады
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Блум таксономиясы; СТО; диалог, жеке жұмыс, топпен жұмыс;
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
Шығарма жазу.
Мәртебесі жоғары, төмен сұрақтар дайындау. Постер құрау
Оқып үйрену барысындағы бағалау:
Сұраққа жауаптарын бағалау, оқушылардың өз ойларын бағалау, дарынды балалардың жауабын бағалау, топтың лидерін бағалау
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:
Қазақ тілі. 6 сынып, Авторы: Тұрсынова Г. Т., Қасымбек А. А., Такишева А. Ж., Шыныбаева А. К. «Арман ПВ» баспасы, 2009. ұялы телефон арқылы интернетке шығып материалдар алу ( сызбалар мен кестелер)
Өтілу мерзімі:
Сағат саны:
1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:
Біріккен сөздер.
Бұрынғы білетіндерін еске түсіре отырып, біріккен сөздер туралы тереңірек түсінік беру.
Күтілетін нәтиже:
-
Тақырыпқа сай ереже шығарады.
-
Сұрақтарға нақты жауап береді.
-
Ынтымақтастықта жұмыс істейді, оқиды, түсінеді, ізденеді, талдайды, орындайды, бағалайды.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Топтық, жеке жұмыс, диалогтік оқыту(зерттеу,
әңгімелесу),
АКТны қолдану(active pen арқылы жұмыстану),
сөздікпен жұмыс, венн диаграмма,
кубизм
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
АКТ, тест тапсырмалары, Жоғары мәртебелі сұрақтар, мақал-мәтелдер, постер құру
Оқып үйрену барысындағы бағалау:
Топ жетекшілері оқушыларды бағалайды,
Дарынды оқушылардың шығармашылығы бағаланады, жоғары мәртебелі сұрақтарға сыни тұрғыдан ойланып, жауап бергені бағаланады.
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:
Қазақ тілі. 6 сынып, Авторы: Тұрсынова Г. Т., Қасымбек А. А., Такишева А. Ж., Шыныбаева А. К. «Арман ПВ» баспасы, 2009. интерактивті тақта, оқушы презентациялары, тест, АКТ Кесте (Біріккен сөздер)
Өтілу мерзімі:
Сағат саны:
1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:
Біріккен сөздердің емлесі.
Біріккен сөздерді мәтінмен жұмыста оларды ажыратып, күнделікті өмірде қолдану дағдыларын қалыптастыру.
Күтілетін нәтиже:
-Тақырып бойынша ойларын айқын тұжырымдайды;
-Біріккен сөздерге мысалдар келтіреді.
-Мәтіндермен танысып талдап, қорытынды шығара алады.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Кубизм, түртіп алу, сыни ойлау, топтық, жеке, жұптық жұмыс, салыстыру, ажырату
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
Топпен ереже шығару; Диалогтық әңгіме, деңгейлік тапсырмалар; мәртебесі жоғары, төмен сұрақтар; мақал-мәтел, ойтолғау жазу, АКТ, тест тапсырмалары
Оқып үйрену барысындағы бағалау:
Жұпта «өзін-өзі бағалау» стратегиясы; Екі жұлдыз, бір ұсыныс;
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:
Қазақ тілі. 6 сынып, Авторы: Тұрсынова Г. Т., Қасымбек А. А., Такишева А. Ж., Шыныбаева А. К. «Арман ПВ» баспасы, 2009. Бағалау парағы, флипчарттар, маркер
Өтілу мерзімі:
Сағат саны:
2
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:
Диктант «Алматыда»
Қатемен жұмыс
Тақырыптары бойынша оқушылардың алған білімдерін анықтау үшін бақылау жұмысты ұйымдастыру.
Күтілетін нәтиже:
-Қажеттілікті жүзеге асырады, алған білімдерін қолдануды үйренеді, сауаттылықтары қалыптасады, көшбасшылықты көрсетеді
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
Оқып үйрену барысындағы бағалау:
Оқушылардың алған білімдерін тексеру, жиынтық бағалау
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:
Қазақ тілі. 6 сынып, Авторы: Тұрсынова Г. Т., Қасымбек А. А., Такишева А. Ж., Шыныбаева А. К. «Арман ПВ» баспасы, 2009. Диктанттар жинағы
Өтілу мерзімі:
Сағат саны:
1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:
Қос сөздер, қайталама қос сөздер.
Қос сөздер мен қайталама қос сөздерді бастауыш сыныптарда меңгерген білімдеріне сүйене отырып, ұжымдық жұмыс жасау барысында тапсырмалар орындау арқылы тақырыпты меңгерту
Күтілетін нәтиже:
-Сұрақтарға нақты жауап береді,
-ынтымақтастықта жұмыс істейді, оқиды, түсінеді, ізденеді, талдайды, орындайды, бағалайды.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Сұрақ-жауап, диалог, салыстыру,
жеке, жұптық, топтық
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
«Қазақтың салт - дәстүрлері» тақырыбында ойтолғау жазу.
Мәртебесі жоғары, төмен сұрақтар дайындау.
Оқып үйрену барысындағы бағалау:
Жұпта «өзін-өзі бағалау» стратегиясы; Екі жұлдыз, бір ұсыныс;
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:
Қазақ тілі. 6 сынып, Авторы: Тұрсынова Г. Т., Қасымбек А. А., Такишева А. Ж., Шыныбаева А. К. «Арман ПВ» баспасы, 2009. Ғаламтордан тапсырмалар әкелу
Қосымша газет журналдардан деректер
Өтілу мерзімі:
Сағат саны:
1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:
Қосарлама қос сөздер.
Өткен тақырыпты еске түсіре отырып оқушылардың ойлау, сөйлеу дағдыларын қалыптастыру және сұрақ қоюға үйрету.
Күтілетін нәтиже:
-Тақырып бойынша ереже шығара алады.
-Мәтіннен қосралама қос сөздерді таба алады.
-сұрақтар қоя алады.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Топтық, жеке жұмыс, диалогтік оқыту(зерттеу,
әңгімелесу),
АКТны қолдану(active pen арқылы жұмыстану),
сөздікпен жұмыс, венн диаграмма
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
АКТ, постер қорғау, деңгейлік тапсырмалар.
Оқып үйрену барысындағы бағалау:
Формативті, критериалды бағалау, жиынтық
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:
Қазақ тілі. 6 сынып, Авторы: Тұрсынова Г. Т., Қасымбек А. А., Такишева А. Ж., Шыныбаева А. К. «Арман ПВ» баспасы, 2009. Бағалау парағы, флипчарттар, маркер
Өтілу мерзімі:
Сағат саны:
1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:
Қысқарған сөздер. Тіркесті сөздер.
Қысқарған сөздер мен тіркесті сөздерді бір-бірінен ажырата білуге үйрету. Тапсырмалар арқылы білімдерін кеңейту.
Күтілетін нәтиже:
-Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қойып үйренеді
-рөлдік ойындар орындайды,
-көшбасшы айқындалады.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Түсіндіру, талдау, сұрақ-жауап; Диалогтық оқыту,
Дәптермен жұмыс, жеке, жұппен, топпен жұмыс.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
Топпен ереже шығару; Диалогтық әңгіме, деңгейлік тапсырмалар; мәртебесі жоғары, төмен сұрақтар; мақал-мәтел, ойтолғау жазу, АКТ, тест тапсырмалары
Оқып үйрену барысындағы бағалау:
Жұпта «өзін-өзі бағалау» стратегиясы; Екі жұлдыз, бір ұсыныс;
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:
Қазақ тілі. 6 сынып, Авторы: Тұрсынова Г. Т., Қасымбек А. А., Такишева А. Ж., Шыныбаева А. К. «Арман ПВ» баспасы, 2009. Бағалау парағы, флипчарттар, маркер
Өтілу мерзімі:
Сағат саны:
1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:
Көне түркі ескерткіштеріндегі сөзжасам тәсілдері.
Өткен тақырыптармен байланыстыра отырып, көне ескерткіштеріндегі сөзжасам тәсілдерін түсінік беру.
Күтілетін нәтиже:
Мәтінді түсінеді,
мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қойып үйренеді, оқушы-
ның сыни ойлауын дамытады,
көшбасшы айқындалады
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Топтық, жеке, жұптық жұмыс, диалогтік оқыту(зерттеушілік әңгіме, топтық әңгіме)
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
Дарынды оқушыларға тақырыпқа сай диалог құру.
Білімі төмен оқушыларға сұрақтар қою. ия, жоқ жауаптары арқылы бағалау
Оқып үйрену барысындағы бағалау:
Бағалау өлшемдеріне сай тапсырманы орындау, қойылған сұрақтарға жауап беруі, критерийлер
мен барлық оқушыны бағалау,
өзара бағалау
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:
Қазақ тілі. 6 сынып, Авторы: Тұрсынова Г. Т., Қасымбек А. А., Такишева А. Ж., Шыныбаева А. К. «Арман ПВ» баспасы, 2009. Бағалау парағы, флипчарттар, маркер
Өтілу мерзімі:
ІІІ Морфология -72 сағат
Өтілу мерзімі:
Сағат саны:
1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:
Морфология туралы түсінік. Сөз топтары. Атауыш, көмекші, одағай сөздер.
Сөз таптары туралы бастауыш сыныптан білетіндерін еске түсіре отырып, сөз таптарына мысалдар келтіре отырып, тақырыпты түсіну.
Күтілетін нәтиже:
Дәптермен жұмыстанады;
Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтарды қойып үйренеді;
Оқушының сыни ойлауы дамиды;
Оқушы шығармашылығы, ізденісі дамиды;
Көшбасшылығы айқындалады
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Топтық, жеке жұмыс;
Диалогтық оқудағы диалогтік әңгіме; сұрақ- жауап;
жауапты толықтыру;
зерттеушілік әнгіме;
топта пікір алмасу;
Ассоциация әдісі;
Топтастыру;
өзара оқыту;
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
Жоғары мәртебелі сұрақтар, мақал-мәтелдер, постер құру
Оқып үйрену барысындағы бағалау:
Формативті (смайликтер арқылы бағалау),
жиынтық бағалау
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:
Қазақ тілі. 6 сынып, Авторы: Тұрсынова Г. Т., Қасымбек А. А., Такишева А. Ж., Шыныбаева А. К. «Арман ПВ» баспасы, 2009. Бағалау парағы, флипчарттар, маркер АКТ, Сөз табының кестелер
Өтілу мерзімі:
Сағат саны:
1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:
Сөз таптары. Зат есім
Бастауышта өткен сөз таптарын еске түсіре отырып, жаңа тақырыпты кестелер арқылы түсіндіру, сөйлем талдай білуге үйрету.
Күтілетін нәтиже:
-Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қойып үйренеді
-рөлдік ойындар орындайды,
-көшбасшы айқындалады.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Кубизм, түртіп алу, сыни ойлау, топтық, жеке, жұптық жұмыс, салыстыру, ажырату
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: