6 сынып. қазақ тілі. орта мерзімді жоспар

6- сынып. Қазақ тілі пәні бойынша орта мерзімді сабақ жоспары А. А. Нуфтиева

(Аптасына - 3 сағат, барлығы - 102 сағат)

І тоқсан -27 сағат

Өтілу мерзімі
Сағат саны
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты
Күтілетін нәтиже
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы
Оқып үйрену барысындағы бағалау
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар
Өтілу мерзімі:

1

Сағат саны: 2
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты: 3
Күтілетін нәтиже: 4
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: 5
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: 6
Оқып үйрену барысындағы бағалау: 7
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар: 8
Өтілу мерзімі: І Әдеби тіл және мәтін (10 сағат) І тоқсан -27 сағат / 3-диктант/
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:

Әдеби тіл және мәтін. Қазақ тілінің қоғамдағы қызметі

Тіл туралы бұрынғы білетіндерін еске түсіре отырып, оқушылардың ой - өрісін, ойлау белсенділігін, сөйлеу шеберлігін, тіл мәдениетін дамыту, сауаттылыққа баулу. Қазақ тілінің қоғамдағы атқаратын қызметі туралы түсінік беру.

Күтілетін нәтиже:

- Тіл туралы айтылған ұлы тұлғалардың даналық сөздерін ұғынады;

-Танымдық, дамытушылық, қызығушылық қабілеттері артады;

-Мәртебесі төмен, жоғары сұрақтарды қойып үйренеді;

-Ойын нақты жеткізе алады;

-Өзін-өзі реттейді;

-Көшбасшы бола алады;

-Өзін-өзі бағалайды;

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

-Ассоциация әдісі; топтастыру;

-өзара оқыту;

-ББҮ;

Блум өлшемдеріне сай сұрақтар қою,

-Өзара бағалау;

-өзін-өзі бағалау;

- сұрақ-жауап;

- зерттеушілік әңгіме;

- топтық әңгіме;

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Дарынды, қабілеті төмен оқушыларға деңгейлік тапсырмалар;
Оқып үйрену барысындағы бағалау:

Өлшемдер:

Деңгейлік тапсырманы орындау мүмкіндігі.

Сыни тұрғыдан ойлау. Блум өлшемдері арқылы бағалау.

Блум таксономиясына сай бағаланады.

Дарынды оқушылардың шығармашылығы, ізденісі, деңгейлік тапсырмаларды орындауы, көшбасшылығы бағаланады.

Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:

Қазақ тілі. 6 сынып, Авторы: Тұрсынова Г. Т., Қасымбек А. А., Такишева А. Ж., Шыныбаева А. К. «Арман ПВ» баспасы, 2009. дидактикалық материалдар,

кестелер мен сызбалар. флипчарттар, маркерлер

Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты: Әдеби тіл және оның нормалары . Әдеби тілдің басты белгісі - жалпыға ортақ, тұрақты нормаларының болатындығы туралы өткен тақырыппен байланыстыра отырып, жатттығу жұмыстары арқылы орфаэпиялық норма мен орфаграфиялық норманы ажырата білу.
Күтілетін нәтиже:

-Тақырып бойынша ойларын айқын тұжырымдайды;

Диалогтік оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтарды қойып үйренеді.

-Оқушының сыни ойлауы қалыптасады;

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Блум таксономиясы; СТО; диалог, жеке жұмыс, топпен жұмыс;
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Жоғары мәртебелі сұрақтар, мақал-мәтелдер, постер құру, АКТ
Оқып үйрену барысындағы бағалау: Топтық, өзара, өзін-өзі бағалау, мадақтау
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар: Қазақ тілі. 6 сынып, Авторы: Тұрсынова Г. Т., Қасымбек А. А., Такишева А. Ж., Шыныбаева А. К. «Арман ПВ» баспасы, 2009. Флипчарт, түрлі түсті бояу, АКТ.
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:

Әдеби тіл мен мәтіннің байланысы. Сөз байлығы және мәтін.

Өткен тақырыптарды еске түсіре отырып, әдеби тілдің дамуындағы жазба тілдің рөлі; мәтіннің жазба тілмен біртұтастығы туралы түсіне білу. Күнделікті өмірінде қолдана білу.

Күтілетін нәтиже:

-Ізденімпаздығы мен АКТ пайдалану құзіреті артады.

-Шығармашылық тапсырмаларды орындауда сөздік қоры дамиды.

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Диалогтық оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтар.

Шығармашылық жұмыс.

Постермен жұмыс Рөлдік ойын.

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:

Шығарма жазу.

Мәртебесі жоғары, төмен сұрақтар дайындау. Постер құрау.

Оқып үйрену барысындағы бағалау: Жұпта «өзін-өзі бағалау» стратегиясы;
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар: Қазақ тілі. 6 сынып, Авторы: Тұрсынова Г. Т., Қасымбек А. А., Такишева А. Ж., Шыныбаева А. К. «Арман ПВ» баспасы, 2009. Бағалау парағы, флипчарттар, маркер
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 2
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:

Диктант «Ана тілі»

Қатемен жұмыс Тақырыптары бойынша оқушылардың алған білімдерін анықтау үшін бақылау жұмысты ұйымдастыру.

Күтілетін нәтиже: -Қажеттілікті жүзеге асырады, алған білімдерін қолдануды үйренеді, сауаттылықтары қалыптасады, көшбасшылықты көрсетеді
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
Оқып үйрену барысындағы бағалау: Оқушылардың алған білімдерін тексеру, жиынтық бағалау
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар: Қазақ тілі. 6 сынып, Авторы: Тұрсынова Г. Т., Қасымбек А. А., Такишева А. Ж., Шыныбаева А. К. «Арман ПВ» баспасы, 2009. Диктанттар жинағы
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты: Мәтін және сөз мағыналарын білудің мәні Сөз мағынасын дұрыс меңгеру білу, оқушылардың сауаттылығын арттыру, дұрыс сөйлеу мәдениеттіліктің негізі екендігін ұғындыру.
Күтілетін нәтиже:

-Дұрыс сөйлеуге үйренеді;

-Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қойып үйренеді, қарсы сұрақ қоя біледі;

-Оқушының сыни ойлауы қалыптасады.

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Топтық, жеке, жұптық жұмыс. Оқулықпен жұмыс.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Сұрақ-жауап, диалог, мәртебесі жоғары, төмен сұрақтар.
Оқып үйрену барысындағы бағалау:

Формативті (смайликтер арқылы бағалау),

жиынтық бағалау

Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар: Қазақ тілі. 6 сынып, Авторы: Тұрсынова Г. Т., Қасымбек А. А., Такишева А. Ж., Шыныбаева А. К. «Арман ПВ» баспасы, 2009. флипчарттар, маркерлер, бағалау парақтары
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты: Ауызша әдеби тілдің нормалары. Қазақ тілінің заңына мән беру, ауызша тіл мәдениетінің рөлін тану. Өткен тақырыптармен байланыстыра отырып қосымша деректермен жұмыстану арқылы тереңірек ұғындыру.
Күтілетін нәтиже:

-Орфоэпиялық нормаға мысалдар келтіре алады;

-Мәтінді оқи отырып, орфоэпиялық сөздерді ажыратады;

- Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қоя алады.

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Сыни ойлау стратегиялары: жеке, топтық жұмыс, ұжымдық жұмыс.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: «Менің сыныбым» тақырыбында ойтолғау жазу, тест тапсырмасы, деңгейлік тапсырмалар
Оқып үйрену барысындағы бағалау: Критериялармен таныстыру; кеңес беру, жұптасып өзара бағалау, бағалау парағы.
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар: Қазақ тілі. 6 сынып, Авторы: Тұрсынова Г. Т., Қасымбек А. А., Такишева А. Ж., Шыныбаева А. К. «Арман ПВ» баспасы, 2009. А3 форматы, маркер, қайшы.
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты: Жазбаша әдеби тілдің нормалары. Қазақ тіліндегі сөздердің айтылу, жазылу заңдылықтарына мән беру. Мәтіндермен жұмыстана отырып, ауызша тіл мен жазбаша тілді бірөбірінен ажырата алу.
Күтілетін нәтиже:

-Мәтінмен жұмыс жасай отырып ауызша тіл мен жазба тілді бір-бірінен ажырата алады.

-Топпен жұмыстана алады;

-Ізденімпаздылық қабілеттері артады.

-АКТ-мен жұмыстана алады.

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Түсіндіру, талдау, сұрақ-жауап; Диалогтық оқыту,

Дәптермен жұмыс, жеке, жұппен, топпен жұмыс.

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:

АКТ-мен жұмыс,

Тест тапсырмалары, постер қорғау.

Оқып үйрену барысындағы бағалау: Топтық, өзара, өзін-өзі бағалау, мадақтау
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар: Қазақ тілі. 6 сынып, Авторы: Тұрсынова Г. Т., Қасымбек А. А., Такишева А. Ж., Шыныбаева А. К. «Арман ПВ» баспасы, 2009. флипчарттар, маркерлер, бағалау парақтары.
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты: Мәтіндердің тақырыбы мен мазмұнының байланысы. Мазмұн жүйелігінің тақырыпқа сәйкес болуы керек екендігіне түсінік беру.
Күтілетін нәтиже:

-Мәтінге тілдік талдау жасай алады.

-Мәтіннің мазмұнын түсініп талдайды, алған білімдерін өмірмен байланысты-рады.

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Сатылай кешенді талдау, жинақтау,

көркем мәтінмен жұмыс, іздену-шілік.

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:

Шығарма жазу.

Мәртебесі жоғары, төмен сұрақтар дайындау. Постер құрау.

Оқып үйрену барысындағы бағалау: Бағалау парағы, топ басшысының бағалауы.
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар: Қазақ тілі. 6 сынып, Авторы: Тұрсынова Г. Т., Қасымбек А. А., Такишева А. Ж., Шыныбаева А. К. «Арман ПВ» баспасы, 2009.
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты: Мәтіннің ой бөліктері. Ой бөліктерінің негізгі ойға бағынатындығы туралы айтып түсінік беру. Оқушылардың жеке, топтық жұмыстары арқылы бұрынғы білімдерін кеңейту, өзіндік баға беруін қалыптастыру.
Күтілетін нәтиже:

-Дұрыс сөйлеуге үйренеді;

-Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қойып үйренеді, қарсы сұрақ қоя біледі;

-Оқушының сыни ойлауы қалыптасады

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

-Ассоциация әдісі; топтастыру;

-өзара оқыту;

-ББҮ;

Блум өлшемдеріне сай сұрақтар қою,

-Өзара бағалау;

-өзін-өзі бағалау;

- сұрақ-жауап;

- зерттеушілік әңгіме;

- топтық әңгіме;

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Сұрақ-жауап, диалог, мәртебесі жоғары, төмен сұрақтар.
Оқып үйрену барысындағы бағалау:

Өзін-өзі бағалау, фор- мативті бағалау,

жиынтық

Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар: Қазақ тілі. 6 сынып, Авторы: Тұрсынова Г. Т., Қасымбек А. А., Такишева А. Ж., Шыныбаева А. К. «Арман ПВ» баспасы, 2009. Түрлі-түсті стикерлер
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:

Мәтіндерге тілдік талдау.

Оқушыларды бірлесіп жұмыс істей отырып, мәтінді түсінуі сойлеу жазу дағдыларын қалыптастыру. Өткен тақырыптарды қайталай отырып, мәтін туралы білімдерін қорытындылау.

Күтілетін нәтиже:

-Ойларын жетік жеткізе біледі;

-Сыни тұрғыдан ойлау қабілеті дамиды;

-Түйінді ой қорытынды жасайды;

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Блум таксономиясы; СТО; диалог, жеке жұмыс, топпен жұмыс;
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Венн диаграмма, топтастыру әдістері; диалогтік тәсіл
Оқып үйрену барысындағы бағалау:

Формативті (смайликтер арқылы бағалау),

жиынтық бағалау

Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар: Қазақ тілі. 6 сынып, Авторы: Тұрсынова Г. Т., Қасымбек А. А., Такишева А. Ж., Шыныбаева А. К. «Арман ПВ» баспасы, 2009.
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: ІІ Сөзжасам (10 сағат)
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты: Сөз құрамы. Түбір мен қосымша. Оқушылардың жеке, топтық жұмыстары арқылы бұрынғы білімдерін кеңейту, өзіндік баға беруін қалыптастыру.
Күтілетін нәтиже:

-Мәтіннің мазмұнын түсініп талдайды, алған білімдерін өмірмен байланысты-рады.

-Постермен жұмыстанады, бірін бірі бағалайды.

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Түсіндіру, талдау, сұрақ-жауап; Диалогтық оқыту,

Дәптермен жұмыс, жеке, жұппен, топпен жұмыс.

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:

АКТ-мен жұмыс,

Тест тапсырмалары, постер қорғау

Оқып үйрену барысындағы бағалау:

Формативті, критериал-

ды бағалау,

жиынтық

Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар: Қазақ тілі. 6 сынып, Авторы: Тұрсынова Г. Т., Қасымбек А. А., Такишева А. Ж., Шыныбаева А. К. «Арман ПВ» баспасы, 2009. Ой қозғау сұрақтары жазылған үлестірме қағаздары.
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты: Дара сөздер мен күрделі сөздер. Өткен тақырыпты еске ала отырып оқушылардың ойлау, сөйлеу дағдыларын қалыптастыру және сұрақ қоюға үйрету.
Күтілетін нәтиже:

-Мәтінді түсінеді,

-мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қойып үйренеді

-Оқушы-

ның сыни ойлауын дамытады.

-көшбасшы айқындалады

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Блум таксономиясы; СТО; диалог, жеке жұмыс, топпен жұмыс;
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:

Шығарма жазу.

Мәртебесі жоғары, төмен сұрақтар дайындау. Постер құрау

Оқып үйрену барысындағы бағалау: Сұраққа жауаптарын бағалау, оқушылардың өз ойларын бағалау, дарынды балалардың жауабын бағалау, топтың лидерін бағалау
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар: Қазақ тілі. 6 сынып, Авторы: Тұрсынова Г. Т., Қасымбек А. А., Такишева А. Ж., Шыныбаева А. К. «Арман ПВ» баспасы, 2009. ұялы телефон арқылы интернетке шығып материалдар алу ( сызбалар мен кестелер)
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты: Біріккен сөздер. Бұрынғы білетіндерін еске түсіре отырып, біріккен сөздер туралы тереңірек түсінік беру.
Күтілетін нәтиже:
  • Тақырыпқа сай ереже шығарады.
  • Сұрақтарға нақты жауап береді.
  • Ынтымақтастықта жұмыс істейді, оқиды, түсінеді, ізденеді, талдайды, орындайды, бағалайды.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Топтық, жеке жұмыс, диалогтік оқыту(зерттеу,

әңгімелесу),

АКТны қолдану(active pen арқылы жұмыстану),

сөздікпен жұмыс, венн диаграмма,

кубизм

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: АКТ, тест тапсырмалары, Жоғары мәртебелі сұрақтар, мақал-мәтелдер, постер құру
Оқып үйрену барысындағы бағалау:

Топ жетекшілері оқушыларды бағалайды,

Дарынды оқушылардың шығармашылығы бағаланады, жоғары мәртебелі сұрақтарға сыни тұрғыдан ойланып, жауап бергені бағаланады.

Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар: Қазақ тілі. 6 сынып, Авторы: Тұрсынова Г. Т., Қасымбек А. А., Такишева А. Ж., Шыныбаева А. К. «Арман ПВ» баспасы, 2009. интерактивті тақта, оқушы презентациялары, тест, АКТ Кесте (Біріккен сөздер)
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты: Біріккен сөздердің емлесі. Біріккен сөздерді мәтінмен жұмыста оларды ажыратып, күнделікті өмірде қолдану дағдыларын қалыптастыру.
Күтілетін нәтиже:

-Тақырып бойынша ойларын айқын тұжырымдайды;

-Біріккен сөздерге мысалдар келтіреді.

-Мәтіндермен танысып талдап, қорытынды шығара алады.

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Кубизм, түртіп алу, сыни ойлау, топтық, жеке, жұптық жұмыс, салыстыру, ажырату
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Топпен ереже шығару; Диалогтық әңгіме, деңгейлік тапсырмалар; мәртебесі жоғары, төмен сұрақтар; мақал-мәтел, ойтолғау жазу, АКТ, тест тапсырмалары
Оқып үйрену барысындағы бағалау: Жұпта «өзін-өзі бағалау» стратегиясы; Екі жұлдыз, бір ұсыныс;
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар: Қазақ тілі. 6 сынып, Авторы: Тұрсынова Г. Т., Қасымбек А. А., Такишева А. Ж., Шыныбаева А. К. «Арман ПВ» баспасы, 2009. Бағалау парағы, флипчарттар, маркер
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 2
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:

Диктант «Алматыда»

Қатемен жұмыс Тақырыптары бойынша оқушылардың алған білімдерін анықтау үшін бақылау жұмысты ұйымдастыру.

Күтілетін нәтиже: -Қажеттілікті жүзеге асырады, алған білімдерін қолдануды үйренеді, сауаттылықтары қалыптасады, көшбасшылықты көрсетеді
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
Оқып үйрену барысындағы бағалау: Оқушылардың алған білімдерін тексеру, жиынтық бағалау
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар: Қазақ тілі. 6 сынып, Авторы: Тұрсынова Г. Т., Қасымбек А. А., Такишева А. Ж., Шыныбаева А. К. «Арман ПВ» баспасы, 2009. Диктанттар жинағы
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты: Қос сөздер, қайталама қос сөздер. Қос сөздер мен қайталама қос сөздерді бастауыш сыныптарда меңгерген білімдеріне сүйене отырып, ұжымдық жұмыс жасау барысында тапсырмалар орындау арқылы тақырыпты меңгерту
Күтілетін нәтиже:

-Сұрақтарға нақты жауап береді,

-ынтымақтастықта жұмыс істейді, оқиды, түсінеді, ізденеді, талдайды, орындайды, бағалайды.

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Сұрақ-жауап, диалог, салыстыру,

жеке, жұптық, топтық

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:

«Қазақтың салт - дәстүрлері» тақырыбында ойтолғау жазу.

Мәртебесі жоғары, төмен сұрақтар дайындау.

Оқып үйрену барысындағы бағалау: Жұпта «өзін-өзі бағалау» стратегиясы; Екі жұлдыз, бір ұсыныс;
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:

Қазақ тілі. 6 сынып, Авторы: Тұрсынова Г. Т., Қасымбек А. А., Такишева А. Ж., Шыныбаева А. К. «Арман ПВ» баспасы, 2009. Ғаламтордан тапсырмалар әкелу

Қосымша газет журналдардан деректер

Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты: Қосарлама қос сөздер. Өткен тақырыпты еске түсіре отырып оқушылардың ойлау, сөйлеу дағдыларын қалыптастыру және сұрақ қоюға үйрету.
Күтілетін нәтиже:

-Тақырып бойынша ереже шығара алады.

-Мәтіннен қосралама қос сөздерді таба алады.

-сұрақтар қоя алады.

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Топтық, жеке жұмыс, диалогтік оқыту(зерттеу,

әңгімелесу),

АКТны қолдану(active pen арқылы жұмыстану),

сөздікпен жұмыс, венн диаграмма

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: АКТ, постер қорғау, деңгейлік тапсырмалар.
Оқып үйрену барысындағы бағалау: Формативті, критериалды бағалау, жиынтық
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар: Қазақ тілі. 6 сынып, Авторы: Тұрсынова Г. Т., Қасымбек А. А., Такишева А. Ж., Шыныбаева А. К. «Арман ПВ» баспасы, 2009. Бағалау парағы, флипчарттар, маркер
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты: Қысқарған сөздер. Тіркесті сөздер. Қысқарған сөздер мен тіркесті сөздерді бір-бірінен ажырата білуге үйрету. Тапсырмалар арқылы білімдерін кеңейту.
Күтілетін нәтиже:

-Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қойып үйренеді

-рөлдік ойындар орындайды,

-көшбасшы айқындалады.

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Түсіндіру, талдау, сұрақ-жауап; Диалогтық оқыту,

Дәптермен жұмыс, жеке, жұппен, топпен жұмыс.

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Топпен ереже шығару; Диалогтық әңгіме, деңгейлік тапсырмалар; мәртебесі жоғары, төмен сұрақтар; мақал-мәтел, ойтолғау жазу, АКТ, тест тапсырмалары
Оқып үйрену барысындағы бағалау: Жұпта «өзін-өзі бағалау» стратегиясы; Екі жұлдыз, бір ұсыныс;
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар: Қазақ тілі. 6 сынып, Авторы: Тұрсынова Г. Т., Қасымбек А. А., Такишева А. Ж., Шыныбаева А. К. «Арман ПВ» баспасы, 2009. Бағалау парағы, флипчарттар, маркер
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:

Көне түркі ескерткіштеріндегі сөзжасам тәсілдері.

Өткен тақырыптармен байланыстыра отырып, көне ескерткіштеріндегі сөзжасам тәсілдерін түсінік беру.

Күтілетін нәтиже:

Мәтінді түсінеді,

мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қойып үйренеді, оқушы-

ның сыни ойлауын дамытады,

көшбасшы айқындалады

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Топтық, жеке, жұптық жұмыс, диалогтік оқыту(зерттеушілік әңгіме, топтық әңгіме)
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:

Дарынды оқушыларға тақырыпқа сай диалог құру.

Білімі төмен оқушыларға сұрақтар қою. ия, жоқ жауаптары арқылы бағалау

Оқып үйрену барысындағы бағалау:

Бағалау өлшемдеріне сай тапсырманы орындау, қойылған сұрақтарға жауап беруі, критерийлер

мен барлық оқушыны бағалау,

өзара бағалау

Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар: Қазақ тілі. 6 сынып, Авторы: Тұрсынова Г. Т., Қасымбек А. А., Такишева А. Ж., Шыныбаева А. К. «Арман ПВ» баспасы, 2009. Бағалау парағы, флипчарттар, маркер
Өтілу мерзімі: ІІІ Морфология -72 сағат
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты: Морфология туралы түсінік. Сөз топтары. Атауыш, көмекші, одағай сөздер. Сөз таптары туралы бастауыш сыныптан білетіндерін еске түсіре отырып, сөз таптарына мысалдар келтіре отырып, тақырыпты түсіну.
Күтілетін нәтиже:

Дәптермен жұмыстанады;

Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтарды қойып үйренеді;

Оқушының сыни ойлауы дамиды;

Оқушы шығармашылығы, ізденісі дамиды;

Көшбасшылығы айқындалады

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Топтық, жеке жұмыс;

Диалогтық оқудағы диалогтік әңгіме; сұрақ- жауап;

жауапты толықтыру;

зерттеушілік әнгіме;

топта пікір алмасу;

Ассоциация әдісі;

Топтастыру;

өзара оқыту;

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Жоғары мәртебелі сұрақтар, мақал-мәтелдер, постер құру
Оқып үйрену барысындағы бағалау:

Формативті (смайликтер арқылы бағалау),

жиынтық бағалау

Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар: Қазақ тілі. 6 сынып, Авторы: Тұрсынова Г. Т., Қасымбек А. А., Такишева А. Ж., Шыныбаева А. К. «Арман ПВ» баспасы, 2009. Бағалау парағы, флипчарттар, маркер АКТ, Сөз табының кестелер
Өтілу мерзімі:
Сағат саны: 1
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты:

Сөз таптары. Зат есім

Бастауышта өткен сөз таптарын еске түсіре отырып, жаңа тақырыпты кестелер арқылы түсіндіру, сөйлем талдай білуге үйрету.

Күтілетін нәтиже:

-Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қойып үйренеді

-рөлдік ойындар орындайды,

-көшбасшы айқындалады.

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Кубизм, түртіп алу, сыни ойлау, топтық, жеке, жұптық жұмыс, салыстыру, ажырату
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:

Ұқсас жұмыстар
Ғаламтор қазақ тілінде
Адам өміріндегі сөз мәдениетінің рөлі
Тілдік норма ауызша баяндау, суретпен жеткізу
Мұғалімдерге арналған нұсқаулық
Тіл және сөйлеу. қазақ тілі -омж, 3 сынып
Оқу жоспары
Әлем әдебиетінен Манас жыры
Жекелеген әдебиет
Keep warm
Диктант Қазақтың бас ақыны
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz