Файл қосу

6 сынып. қазақ тілі. орта мерзімді жоспар

Пән: Қазақ тілі

6- сынып. Қазақ тілі пәні бойынша орта мерзімді сабақ жоспары А.А.
Нуфтиева
(Аптасына – 3 сағат, барлығы – 102 сағат)
І тоқсан -27 сағат
|Өтілу мерзімі |
| |1 |Әдеби тіл және мәтін. |- Тіл туралы |-Ассоциация |Дарынды, |Өлшемдер: |Қазақ тілі. 6 |
| | |Қазақ тілінің қоғамдағы|айтылған ұлы |әдісі; |қабілеті төмен |Деңгейлік |сынып, Авторы:|
| | |қызметі |тұлғалардың |топтастыру; |оқушыларға |тапсырманы |Тұрсынова |
| | |Тіл туралы бұрынғы |даналық сөздерін |-өзара оқыту; |деңгейлік |орындау |Г.Т., Қасымбек|
| | |білетіндерін еске |ұғынады; |-ББҮ; |тапсырмалар; |мүмкіндігі. |А.А., Такишева|
| | |түсіре отырып, |-Танымдық, |Блум | |Сыни тұрғыдан |А.Ж., |
| | |оқушылардың ой - |дамытушылық, |өлшемдеріне сай| |ойлау.Блум |Шыныбаева А.К.|
| | |өрісін, ойлау |қызығушылық |сұрақтар қою, | |өлшемдері |«Арман ПВ» |
| | |белсенділігін, сөйлеу |қабілеттері |-Өзара бағалау;| |арқылы |баспасы,2009. |
| | |шеберлігін, тіл |артады; |-өзін-өзі | |бағалау. |дидактикалық |
| | |мәдениетін дамыту, |-Мәртебесі төмен, |бағалау; | |Блум |материалдар, |
| | |сауаттылыққа баулу. |жоғары сұрақтарды |- сұрақ-жауап; | |таксономиясына|кестелер мен |
| | |Қазақ тілінің қоғамдағы|қойып үйренеді; |- зерттеушілік | |сай |сызбалар. |
| | |атқаратын қызметі |-Ойын нақты |әңгіме; | |бағаланады. |флипчарттар, |
| | |туралы түсінік беру. |жеткізе алады; |- топтық | |Дарынды |маркерлер |
| | | |-Өзін-өзі |әңгіме; | |оқушылардың | |
| | | |реттейді; | | |шығармашылығы,| |
| | | |-Көшбасшы бола | | |ізденісі, | |
| | | |алады; | | |деңгейлік | |
| | | |-Өзін-өзі | | |тапсырмаларды | |
| | | |бағалайды; | | |орындауы, | |
| | | | | | |көшбасшылығы | |
| | | | | | |бағаланады. | |
| | | | | | | | |
| |1 |Ауызша әдеби тілдің |-Орфоэпиялық |Сыни ойлау |«Менің сыныбым» |Критериялармен|Қазақ тілі. 6 |
| | |нормалары. Қазақ |нормаға мысалдар |стратегиялары: |тақырыбында |таныстыру; |сынып, Авторы:|
| | |тілінің заңына мән |келтіре алады; |жеке, топтық |ойтолғау жазу, |кеңес беру, |Тұрсынова |
| | |беру, ауызша тіл |-Мәтінді оқи |жұмыс, ұжымдық |тест тапсырмасы,|жұптасып өзара|Г.Т., Қасымбек|
| | |мәдениетінің рөлін |отырып, |жұмыс. |деңгейлік |бағалау, |А.А., Такишева|
| | |тану. Өткен |орфоэпиялық | |тапсырмалар |бағалау |А.Ж., |
| | |тақырыптармен |сөздерді | | |парағы. |Шыныбаева А.К.|
| | |байланыстыра отырып |ажыратады; | | | |«Арман ПВ» |
| | |қосымша деректермен |- Мәртебесі төмен | | | |баспасы,2009. |
| | |жұмыстану арқылы |және жоғары | | | |А3 форматы, |
| | |тереңірек ұғындыру. |сұрақтар қоя | | | |маркер, қайшы.|
| | | |алады. | | | | |
| |1 |Жазбаша әдеби тілдің |-Мәтінмен жұмыс |Түсіндіру, |АКТ-мен жұмыс, |Топтық, өзара,|Қазақ тілі. 6 |
| | |нормалары. Қазақ |жасай отырып |талдау, |Тест |өзін-өзі |сынып, Авторы:|
| | |тіліндегі сөздердің |ауызша тіл мен |сұрақ-жауап; |тапсырмалары, |бағалау, |Тұрсынова |
| | |айтылу, жазылу |жазба тілді |Диалогтық |постер қорғау. |мадақтау |Г.Т., Қасымбек|
| | |заңдылықтарына мән |бір-бірінен |оқыту, | | |А.А., Такишева|
| | |беру. Мәтіндермен |ажырата алады. |Дәптермен | | |А.Ж., |
| | |жұмыстана отырып, |-Топпен жұмыстана |жұмыс, жеке, | | |Шыныбаева А.К.|
| | |ауызша тіл мен жазбаша |алады; |жұппен, топпен | | |«Арман ПВ» |
| | |тілді бірөбірінен |-Ізденімпаздылық |жұмыс. | | |баспасы,2009. |
| | |ажырата алу. |қабілеттері | | | |флипчарттар, |
| | | |артады. | | | |маркерлер, |
| | | |-АКТ-мен жұмыстана| | | |бағалау |
| | | |алады. | | | |парақтары. |
| |1 |Мәтіндердің тақырыбы |-Мәтінге тілдік |Сатылай кешенді|Шығарма жазу. |Бағалау |Қазақ тілі. 6 |
| | |мен мазмұнының |талдау жасай |талдау, |Мәртебесі |парағы, топ |сынып, Авторы:|
| | |байланысы.Мазмұн |алады. |жинақтау, |жоғары, төмен |басшысының |Тұрсынова |
| | |жүйелігінің тақырыпқа |-Мәтіннің мазмұнын|көркем мәтінмен|сұрақтар |бағалауы. |Г.Т., Қасымбек|
| | |сәйкес болуы керек |түсініп талдайды, |жұмыс,іздену-ші|дайындау. Постер| |А.А., Такишева|
| | |екендігіне түсінік |алған білімдерін |лік. |құрау. | |А.Ж., |
| | |беру. |өмірмен | | | |Шыныбаева А.К.|
| | | |байланысты-рады. | | | |«Арман ПВ» |
| | | | | | | |баспасы,2009. |
| |1 |Мәтіннің ой бөліктері. |-Дұрыс сөйлеуге |-Ассоциация |Сұрақ-жауап, |Өзін-өзі |Қазақ тілі. 6 |
| | |Ой бөліктерінің негізгі|үйренеді; |әдісі; |диалог, |бағалау,фор- |сынып, Авторы:|
| | |ойға бағынатындығы |-Мәртебесі төмен |топтастыру; |мәртебесі |мативті |Тұрсынова |
| | |туралы айтып түсінік |және жоғары |-өзара оқыту; |жоғары, төмен |бағалау, |Г.Т., Қасымбек|
| | |беру. Оқушылардың жеке,|сұрақтар қойып |-ББҮ; |сұрақтар. | |А.А., Такишева|
| | |топтық жұмыстары арқылы|үйренеді, қарсы |Блум | |жиынтық |А.Ж., |
| | |бұрынғы білімдерін |сұрақ қоя біледі; |өлшемдеріне сай| | |Шыныбаева А.К.|
| | |кеңейту, өзіндік баға |-Оқушының сыни |сұрақтар қою, | | |«Арман ПВ» |
| | |беруін қалыптастыру. |ойлауы қалыптасады|-Өзара бағалау;| | |баспасы,2009. |
| | | | |-өзін-өзі | | |Түрлі-түсті |
| | | | |бағалау; | | |стикерлер |
| | | | |- сұрақ-жауап; | | | |
| | | | |- зерттеушілік | | | |
| | | | |әңгіме; | | | |
| | | | |- топтық | | | |
| | | | |әңгіме; | | | |
| |1 |Мәтіндерге тілдік |-Ойларын жетік |Блум |Венн диаграмма, |Формативті |Қазақ тілі. 6 |
| | |талдау. |жеткізе біледі; |таксономиясы; |топтастыру |(смайликтер |сынып, Авторы:|
| | |Оқушыларды бірлесіп |-Сыни тұрғыдан |СТО; диалог, |әдістері; |арқылы |Тұрсынова |
| | |жұмыс істей отырып, |ойлау қабілеті |жеке |диалогтік тәсіл |бағалау), |Г.Т., Қасымбек|
| | |мәтінді түсінуі сойлеу |дамиды; |жұмыс,топпен | | |А.А., Такишева|
| | |жазу дағдыларын |-Түйінді ой |жұмыс; | |жиынтық |А.Ж., |
| | |қалыптастыру. Өткен |қорытынды жасайды;| | |бағалау |Шыныбаева А.К.|
| | |тақырыптарды қайталай | | | | |«Арман ПВ» |
| | |отырып, мәтін туралы | | | | |баспасы,2009. |
| | |білімдерін | | | | | |
| | |қорытындылау. | | | | | |
| |ІІ Сөзжасам (10 сағат) |
| |1 |Сөз құрамы. Түбір мен |-Мәтіннің мазмұнын|Түсіндіру, |АКТ-мен жұмыс, |Формативті, |Қазақ тілі. 6 |
| | |қосымша. Оқушылардың |түсініп талдайды, |талдау, |Тест |критериал- |сынып, Авторы:|
| | |жеке, топтық жұмыстары |алған білімдерін |сұрақ-жауап; |тапсырмалары, | |Тұрсынова |
| | |арқылы бұрынғы |өмірмен |Диалогтық |постер қорғау |ды бағалау, |Г.Т., Қасымбек|
| | |білімдерін кеңейту, |байланысты-рады. |оқыту, | | |А.А., Такишева|
| | |өзіндік баға беруін |-Постермен |Дәптермен | |жиынтық |А.Ж., |
| | |қалыптастыру. |жұмыстанады,бірін |жұмыс, жеке, | | |Шыныбаева А.К.|
| | | |бірі бағалайды. |жұппен, топпен | | |«Арман ПВ» |
| | | | |жұмыс. | | |баспасы,2009. |
| | | | | | | |Ой қозғау |
| | | | | | | |сұрақтары |
| | | | | | | |жазылған |
| | | | | | | |үлестірме |
| | | | | | | |қағаздары. |
| |1 |Дара сөздер мен күрделі|-Мәтінді түсінеді,|Блум |Шығарма жазу. |Сұраққа |Қазақ тілі. 6 |
| | |сөздер. Өткен тақырыпты|-мәртебесі төмен |таксономиясы; |Мәртебесі |жауаптарын |сынып, Авторы:|
| | |еске ала отырып |және жоғары |СТО; диалог, |жоғары, төмен |бағалау, |Тұрсынова |
| | |оқушылардың ойлау, |сұрақтар қойып |жеке |сұрақтар |оқушылардың өз|Г.Т., Қасымбек|
| | |сөйлеу дағдыларын |үйренеді |жұмыс,топпен |дайындау. Постер|ойларын |А.А., Такишева|
| | |қалыптастыру және сұрақ|-Оқушы- |жұмыс; |құрау |бағалау, |А.Ж., |
| | |қоюға үйрету. |ның сыни ойлауын | | |дарынды |Шыныбаева А.К.|
| | | |дамытады. | | |балалардың |«Арман ПВ» |
| | | |-көшбасшы | | |жауабын |баспасы,2009. |
| | | |айқындалады | | |бағалау, |ұялы телефон |
| | | | | | |топтың лидерін|арқылы |
| | | | | | |бағалау |интернетке |
| | | | | | | |шығып |
| | | | | | | |материалдар |
| | | | | | | |алу ( |
| | | | | | | |сызбалар мен |
| | | | | | | |кестелер) |
| |1 |Біріккен сөздердің |-Тақырып бойынша |Кубизм, түртіп |Топпен ереже |Жұпта |Қазақ тілі. 6 |
| | |емлесі. Біріккен |ойларын айқын |алу, сыни |шығару; |«өзін-өзі |сынып, Авторы:|
| | |сөздерді мәтінмен |тұжырымдайды; |ойлау, топтық, |Диалогтық |бағалау» |Тұрсынова |
| | |жұмыста оларды |-Біріккен сөздерге|жеке, жұптық |әңгіме, |стратегиясы; |Г.Т., Қасымбек|
| | |ажыратып, күнделікті |мысалдар |жұмыс, |деңгейлік |Екі жұлдыз, |А.А., Такишева|
| | |өмірде қолдану |келтіреді. |салыстыру, |тапсырмалар; |бір ұсыныс; |А.Ж., |
| | |дағдыларын |-Мәтіндермен |ажырату |мәртебесі | |Шыныбаева А.К.|
| | |қалыптастыру. |танысып талдап, | |жоғары, төмен | |«Арман ПВ» |
| | | |қорытынды шығара | |сұрақтар; | |баспасы,2009. |
| | | |алады. | |мақал-мәтел, | |Бағалау |
| | | | | |ойтолғау жазу, | |парағы, |
| | | | | |АКТ, тест | |флипчарттар, |
| | | | | |тапсырмалары | |маркер |
| |2 |Диктант «Алматыда» |-Қажеттілікті | | |Оқушылардың |Қазақ тілі. 6 |
| | |Қатемен жұмыс |жүзеге асырады, | | |алған |сынып, Авторы:|
| | |Тақырыптары бойынша |алған білімдерін | | |білімдерін |Тұрсынова |
| | |оқушылардың алған |қолдануды | | |тексеру, |Г.Т., Қасымбек|
| | |білімдерін анықтау үшін|үйренеді, | | |жиынтық |А.А., Такишева|
| | |бақылау жұмысты |сауаттылықтары | | |бағалау |А.Ж., |
| | |ұйымдастыру. |қалыптасады, | | | |Шыныбаева А.К.|
| | | |көшбасшылықты | | | |«Арман ПВ» |
| | | |көрсетеді | | | |баспасы,2009. |
| | | | | | | |Диктанттар |
| | | | | | | |жинағы |
| |1 |Қос сөздер, қайталама |-Сұрақтарға нақты |Сұрақ-жауап, |«Қазақтың салт –|Жұпта |Қазақ тілі. 6 |
| | |қос сөздер. Қос сөздер |жауап береді, |диалог, |дәстүрлері» |«өзін-өзі |сынып, Авторы:|
| | |мен қайталама қос |-ынтымақтастықта |салыстыру, |тақырыбында |бағалау» |Тұрсынова |
| | |сөздерді бастауыш |жұмыс істейді, |жеке, жұптық, |ойтолғау жазу. |стратегиясы; |Г.Т., Қасымбек|
| | |сыныптарда меңгерген |оқиды, түсінеді, |топтық |Мәртебесі |Екі жұлдыз, |А.А., Такишева|
| | |білімдеріне сүйене |ізденеді, | |жоғары, төмен |бір ұсыныс; |А.Ж., |
| | |отырып, ұжымдық жұмыс |талдайды, | |сұрақтар | |Шыныбаева А.К.|
| | |жасау барысында |орындайды, | |дайындау. | |«Арман ПВ» |
| | |тапсырмалар орындау |бағалайды. | | | |баспасы,2009. |
| | |арқылы тақырыпты | | | | |Ғаламтордан |
| | |меңгерту | | | | |тапсырмалар |
| | | | | | | |әкелу |
| | | | | | | |Қосымша газет |
| | | | | | | |журналдардан |
| | | | | | | |деректер |
| |1 |Қосарлама қос сөздер. |-Тақырып бойынша |Топтық, жеке |АКТ, постер |Формативті, |Қазақ тілі. 6 |
| | |Өткен тақырыпты еске |ереже шығара |жұмыс,диалогтік|қорғау,деңгейлік|критериалды |сынып, Авторы:|
| | |түсіре отырып |алады. |оқыту(зерттеу, |тапсырмалар. |бағалау, |Тұрсынова |
| | |оқушылардың ойлау, |-Мәтіннен |әңгімелесу), | |жиынтық |Г.Т., Қасымбек|
| | |сөйлеу дағдыларын |қосралама қос |АКТны | | |А.А., Такишева|
| | |қалыптастыру және сұрақ|сөздерді таба |қолдану(active | | |А.Ж., |
| | |қоюға үйрету. |алады. |pen арқылы | | |Шыныбаева А.К.|
| | | |-сұрақтар қоя |жұмыстану), | | |«Арман ПВ» |
| | | |алады. |сөздікпен | | |баспасы,2009. |
| | | | |жұмыс,венн | | |Бағалау |
| | | | |диаграмма | | |парағы, |
| | | | | | | |флипчарттар, |
| | | | | | | |маркер |
| |1 |Қысқарған сөздер. |-Мәртебесі төмен |Түсіндіру, |Топпен ереже |Жұпта |Қазақ тілі. 6 |
| | |Тіркесті |және жоғары |талдау, |шығару; |«өзін-өзі |сынып, Авторы:|
| | |сөздер.Қысқарған сөздер|сұрақтар қойып |сұрақ-жауап; |Диалогтық |бағалау» |Тұрсынова |
| | |мен тіркесті сөздерді |үйренеді |Диалогтық |әңгіме, |стратегиясы; |Г.Т., Қасымбек|
| | |бір-бірінен ажырата |-рөлдік ойындар |оқыту, |деңгейлік |Екі жұлдыз, |А.А., Такишева|
| | |білуге үйрету. |орындайды, |Дәптермен |тапсырмалар; |бір ұсыныс; |А.Ж., |
| | |Тапсырмалар арқылы |-көшбасшы |жұмыс, жеке, |мәртебесі | |Шыныбаева А.К.|
| | |білімдерін кеңейту. |айқындалады. |жұппен, топпен |жоғары, төмен | |«Арман ПВ» |
| | | | |жұмыс. |сұрақтар; | |баспасы,2009. |
| | | | | |мақал-мәтел, | |Бағалау |
| | | | | |ойтолғау жазу, | |парағы, |
| | | | | |АКТ, тест | |флипчарттар, |
| | | | | |тапсырмалары | |маркер |
| |1 |Көне түркі |Мәтінді түсінеді, |Топтық, |Дарынды |Бағалау |Қазақ тілі. 6 |
| | |ескерткіштеріндегі |мәртебесі төмен |жеке,жұптық |оқушыларға |өлшемдеріне |сынып, Авторы:|
| | |сөзжасам тәсілдері. |және жоғары |жұмыс,диалогтік|тақырыпқа сай |сай тапсырманы|Тұрсынова |
| | |Өткен тақырыптармен |сұрақтар қойып |оқыту(зерттеуші|диалог құру. |орындау,қойылғ|Г.Т., Қасымбек|
| | |байланыстыра отырып, |үйренеді,оқушы- |лік |Білімі төмен |ан сұрақтарға |А.А., Такишева|
| | |көне ескерткіштеріндегі|ның сыни ойлауын |әңгіме,топтық |оқушыларға |жауап беруі, |А.Ж., |
| | |сөзжасам тәсілдерін |дамытады, |әңгіме) |сұрақтар қою. |критерийлер |Шыныбаева А.К.|
| | |түсінік беру. |көшбасшы | |ия, жоқ |мен барлық |«Арман ПВ» |
| | | |айқындалады | |жауаптары арқылы|оқушыны |баспасы,2009. |
| | | | | |бағалау |бағалау, |Бағалау |
| | | | | | |өзара бағалау |парағы, |
| | | | | | | |флипчарттар, |
| | | | | | | |маркер |
|ІІІ Морфология -72 сағат |
| |1 |Морфология туралы |Дәптермен |Топтық, жеке |Жоғары мәртебелі|Формативті |Қазақ тілі. 6 |
| | |түсінік. Сөз топтары. |жұмыстанады; |жұмыс; |сұрақтар, |(смайликтер |сынып, Авторы:|
| | |Атауыш, көмекші, одағай|Мәртебесі төмен |Диалогтық |мақал-мәтелдер, |арқылы |Тұрсынова |
| | |сөздер.Сөз таптары |және жоғары |оқудағы |постер құру |бағалау), |Г.Т., Қасымбек|
| | |туралы бастауыш |сұрақтарды қойып |диалогтік | | |А.А., Такишева|
| | |сыныптан білетіндерін |үйренеді; |әңгіме; сұрақ- | |жиынтық |А.Ж., |
| | |еске түсіре отырып, сөз|Оқушының сыни |жауап; | |бағалау |Шыныбаева А.К.|
| | |таптарына мысалдар |ойлауы дамиды; |жауапты | | |«Арман ПВ» |
| | |келтіре отырып, |Оқушы |толықтыру; | | |баспасы,2009. |
| | |тақырыпты түсіну. |шығармашылығы, |зерттеушілік | | |Бағалау |
| | | |ізденісі дамиды; |әнгіме; | | |парағы, |
| | | |Көшбасшылығы |топта пікір | | |флипчарттар, |
| | | |айқындалады |алмасу; | | |маркер АКТ, |
| | | | |Ассоциация | | |Сөз табының |
| | | | |әдісі; | | |кестелер |
| | | | |Топтастыру; | | | |
| | | | |өзара оқыту; | | | |
| |1 |Тоқсандық қайталау |Дәптермен |Топтық, жеке |Тест |Оқушылардың |Қазақ тілі. 6 |
| | |Тақырыптары бойынша |жұмыстанады; |жұмыс; |тапсырмалары, |алған |сынып, Авторы:|
| | |оқушылардың алған |Мәртебесі төмен |Диалогтық |әртүрлі |білімдерін |Тұрсынова |
| | |білімдерін анықтау үшін|және жоғары |оқудағы |тақырыпқа |тексеру, |Г.Т., Қасымбек|
| | |топтық жұмысты |сұрақтарды қойып |диалогтік |берілген |жиынтық |А.А., Такишева|
| | |ұйымдастыру. |үйренеді; |әңгіме; сұрақ- |топшамалар, |бағалау |А.Ж., |
| | | |Оқушының сыни |жауап; |постер қорғау, | |Шыныбаева А.К.|
| | | |ойлауы дамиды; |жауапты |мақал-мәтелдер.(| |«Арман ПВ» |
| | | |Оқушы |толықтыру; |шығарма-шылық | |баспасы,2009. |
| | | |шығармашылығы, |зерттеушілік |жұмыстар) | |Ғаламтордан |
| | | |ізденісі дамиды; |әнгіме; | | |тапсырмалар |
| | | |Көшбасшылығы |топта пікір | | |әкелу |
| | | |айқындалады |алмасу; | | |Қосымша газет |
| | | |Тірек сызбаларды | | | |журналдардан |
| | | |түсіндіреді | | | |деректер АКТ, |
| | | | | | | |Сөз табының |
| | | | | | | |кестелері |

ІІ тоқсан - 21 сағат 3-диктант

|Өтілу мерзімі |
| |2 |




Ұқсас жұмыстар
Адам өміріндегі сөз мәдениетінің рөлі
Тілдік норма ауызша баяндау, суретпен жеткізу
Мұғалімдерге арналған нұсқаулық
Тіл және сөйлеу. қазақ тілі -омж, 3 сынып
Әлем әдебиетінен Манас жыры
Жекелеген әдебиет
Орта мерзімді сабақ жоспарын жасаудың тиімділігі
Диктант Қазақтың бас ақыны
Keep warm
Қызылөзек орта мектебінің ағылшын тілі пәнінің мұғалімі
Пәндер