Файл қосу

Тәрбие жоспары. 9 сынып

Пән: Әртүрлі

«Бекітемін»
«Келісілді»
Мектеп директоры
мектеп директ. тәрбие ісі
Акбасов М.Х
жөніндегі орынбасары
_____________________
_____________________

« » қыркүйек 2013 жыл
« » қыркүйек 2013 жыл

Тәрбие жұмысының жоспары

Жалпы білім беретін Қ. Мырзалиев
атындағы орта мектеп

9 «б» - сынып

Сынып жетекшісі: Нуфтиева А.А.

2013-2014 оқу жылы

Түсінік хат

Жалпы білім беретін Қ.Мырзалиев атындағы орта мектептің 5 «д»
сыныбының 2013-2014 оқу жылына арналған тәрбие жұмысы жоспарының мазмұны
өткен оқу жылындағы тәрбие жұмысын қорытындылау, оқушылармен өткізілетін
тәрбие жұмыстарының негізгі бағыттары, ата-аналармен жұмыс, балалармен
құқықбұзушылықтың, үйірмелер мен секциялар жұмыстары, оқушылардың жазғы
еңбек практикасын және сауықтыру демалысын ұйымдастыру, білім мекемелерінің
тәрбие қызметін ұйымдастыру бойынша әлеуметтік серіктестігі деп аталатын
бөлімдерді қамтиды.
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым Министрінің 16 қараша 2009 жылғы
№ 521 бұйрығымен бекітілген Қазақстан Республикасы үздіксіз білім
беру жүйесіндегі тәрбие тұжырымдамасында тәрбие жұмысының 12 бағыты
ұсынылған. 2013-2014 оқу жылына арналған тәрбие жұмысының жоспары 8 бағытта
топтастырылды. Олар:
1.Азаматтық-патриоттық, құқықтық және көпмәдениеттік тәрбие.
2. Рухани-адамгершілік тәрбие.
3. Отбасы тәрбиесі.
4. Өзін-өзі тану мен өзін-өзі дамыту қажеттіліктерін қалыптастыру.
5. Әлеуметтік-мәнді және жеке қасиеттерін қалыптастыру.
6. Коммуникативті мәдениетті қалыптастыру.
7. Экологиялық тәрбие.
8. Эстетикалық тәрбие.
9.Дене тәрбиесі мен салауатты өмір салтын және денсаулық қорғаушы орта
қалыптастыру.
10.Еңбек және экономикалық тәрбие.
11.Кәсіби-шығармашылық тәрбие.
12. Интеллектуальді мәдениетті дамыту.
Жоспар жоғарыда аталған тұжырымдаманы басшылыққа ала отырып
құрылды.
Қазақстан Республикасының азаматы ретінде білім алушыларды тәрбилеудің
тұтастығы жөніндегі мемлекет саясатының бағыты Қазақстан Республикасында
этно - мәдени білім беру тұжырымдамасында, Қазақстан Республикасында
оқушыларға құқықтық білім беру тұжырымдамасында, Қазақстан
Республикасында білім беру саласындағы мемлекеттік жастар саясаты
тұжырымдамасында, Қазақстан Республикасында адамгершілік-жыныстық тәрбие
беру тұжырымдамасында, Қазақстан Республикасында гуманитарлық білім беру
тұжырымдамасында, Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарындағы
тәрбиенің кешенді бағдарламасында, Қазақстан Республикасы азаматтарын
патриотизмге тәрбиелеу бағдарламасында атап көрсетілген.
Тәрбие жұмысының жоспары мектептің тәрбие жұмысының мақсаты мен
міндетін, тәрбиенің негізгі бағыттарын және оларды іске асыру шарттарын
айқындайтын мектептің басты құжаттарының бірі болып табылады.

ІІ. ОҚУШЫЛАРМЕН ӨТКІЗІЛЕТІН ТӘРБИЕ ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ НЕГІЗГІ БАҒЫТТАРЫ.

ІІ І 2013-2014 оқу жылының тәрбиелік мақсаты, міндеттері.
ІІ ІІ Бөлімдері:
1.Азаматтық-патриоттық, құқықтық және көпмәдениеттік тәрбие.
2. Рухани-адамгершілік тәрбие.
3. Отбасы тәрбиесі.
4. Өзін-өзі тану мен өзін-өзі дамыту қажеттіліктерін қалыптастыру.
5. Әлеуметтік-мәнді және жеке қасиеттерін қалыптастыру.
6. Коммуникативті мәдениетті қалыптастыру.
7. Экологиялық тәрбие.
8. Эстетикалық тәрбие.
9.Дене тәрбиесі мен салауатты өмір салтын және денсаулық қорғаушы орта
қалыптастыру.
10.Еңбек және экономикалық тәрбие.
11.Кәсіби-шығармашылық тәрбие.
12. Интеллектуальді мәдениетті дамыту.

Оқушылар өмірінің қауіпсіздігі

• Ер балалармен жұмыс
• Қыз балалармен жұмыс

Тәрбиенің мақсаты:
Тәрбиенің негізгі мақсаты – дені сау, ұлттық сана сезімі
оянған, рухани ойлау дәрежесі биік, мәдениетті, парасатты, ар-ожданы мол,
еңбекқор, іскер, бойында басқа да қасиеттер қалыптасқан адамды тәрбиелеу.

ТӘРБИЕНІҢ МІНДЕТТЕРІ:
• білім беру ұйымдарында денсаулығы зор, рухани дүниесі бай,
адамгершілікті, тәуелсіз жеке тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін
тәрбие жүйесін құру және дамыту;
• балалар мен жастарды азаматтылыққа, отансүйгіштікке, зиялылыққа,
адам құқықтары мен бостандықтарын, мемлекеттік рәміздер мен ұлттық
дәстүрлерді сыйлауға тәрбиелеу;
• өзінің және қоғамның, болашақ ұрпақ алдында әлеуметтік, табиғи және
мәдени ортадағы өз іс-әрекетінің нәтижесі үшін жауапкершілікті
сезінуде гумманистік дүниетанымды қалыптастыру;
• мемлекеттік тілді және басқа тілдерді үйрену арқылы балалар мен
жастардың әлем және ұлттық мәдениетті игерулеріне, Қазақстан
халықтарының дәстүрлері мен мәдениетін зерттеуіне және қабылдауына
жағдай жасау;
• жеке тұлғаның өзін -өзі іс жүзінде көрсетуі мен ары қарай дамуына
ықпал етуде білім беру ұйымдары жағдайында жастар мен балалардың
танымдық қызығушылығын, олардың шығармашылық қабілеттерін, жалпы
білімге икемділігін, өзін- өзі тану мен өздігінен білім алу
дағдыларын, әлеуметтенуін барынша дамыту бейімділігін қалыптастыру;
• қазіргі заманғы қоғамдық өмірге және тиімді кәсіби іс-әрекет пен жеке
басының және әлеуметтік кәсіби тұрғыда үздіксіз пісіп жетілуіне
қажетті маңызды тұлғалық және кәсіби сапаларын қалыптастыру;
• қоғамда орнықты қалыптасқан дәстүрлер негізінде этникалық және діни
толеранттылықты тәрбиелеу;
• балалар мен жастардың бойында Қазақстанға сырттан енуші этнодіни
экстремизм мен түрлі радикалды ағымдарға қарсы әрекет ете алатын
дағдылар қалыптастыру;
• отбасылық тәрбие жүйесін қайта жандандыру және отбасын білім беру
мекемелерінің тәрбие жүйесіне араластыру.
Сыныпқа жалпы мінездеме

Сынып жиналыстары

|№ |Уақыты |Күн тәртібі |Жауапты |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
|1 | | | |
|2 | | | |
|3 | | | |
|4 | | | |
|5 | | | |
| | | | |

Ата-аналармен жұмыс

|№ |Өткізілетін іс-шара |Уақыты |Әдісі, түрі |Жауапты |
|1 | | | | |
|2 | | | | |
|3 | | | | |
|4 | | | | |
|5 | | | | |

Ата-аналар комитеті

| |Ата-ананың аты-жөні |Жұмыс орны, қоғамдық қызметі |Телефоны |
|Төрағасы | | | |
|Көмекшісі | | | |
|Хатшысы | | | |

Ұлдармен жұмыс

|№ |Күн тәртібі |Түрі |Уақыты |Жауапты |
|1 |Мектептің ішкі тәртіп ережесі. |әңгімелесу |І жарты жылдық |Сынып жетекші |
| |Зиянды заттардың алдын алу. | | | |
| |Ағымдағы мәселелер. | | | |
|2 |Өзіңді- өзің тәрбиеле. |әңгімелесу |ІІ жарты жылдық |Сынып жетекші |
| |Ағымдағы мәселелер. | | | |

Қыздармен жұмыс

|№ |Күн тәртібі |Түрі |Уақыты |Жауапты |
|1 |«Қыз тәрбиесі- ұлт тәрбиесі». |әңгімелесу |І жарты жылдық |Сынып жетекші |
| |Ішкі тәртіп ережесі. | | | |
| |Ағымдағы мәселелер. | | | |
|2 |«Қыздарға әсемдік жарасады» |әңгімелесу |ІІ жарты жылдық |Сынып жетекші |
| |Ағымдағы мәселелер. | | | |

9 сыныбының төлқұжаты

Барлығы
оқушы

Сыныпқа

|Жылы |Ұл |Қыз |
| | | |
| | | |
|Барлығы | | |

Өзін-өзі басқару ұйымы
Сынып активтері
Староста:
Көмекшісі:
Кітапханашылар:
Спорт секторлары:
Тазалықшылар:.
Оқу секторы:
Мәдениет секторы:
Ұл балалар жетекшісі:
Қыз балалар жетекшісі:
Эколог:
Безенділушілер:

Толық емес отбасы балалары

|Оқушылардың | |Не себепті |
|аты-жөні | | |
| | | |
| | | |
| | | |

Аз қамтылған
1.
2.
3.
4.
5.

Тәрбие жұмысының жоспары
Айы |Күні |

Тақырыбы
|Азаматтық-патриоттық, құқықтық және көпмәдениеттік тәрбие. |Рухани-
адамгершілік тәрбие. |Отбасы тәрбиесі.
|Өзін-өзі тану мен өзін-өзі дамыту қажеттіліктерін қалыптастыру.
|Әлеуметтік-мәнді және жеке қасиеттерін қалыптастыру. |Коммуникативті
мәдениетті қалыптастыру
|Экологиялық тәрбие.
|Эстетикалық тәрбие.
|Дене тәрбиесі мен салауатты өмір салтын және денсаулық қорғаушы орта
қалыптастыру.
|Еңбек және экономикалық тәрбие.
|Кәсіби-шығармашылық тәрбие. |Интеллектуальді мәдениетті дамыту.
| |Қыркүйек |1.09 |Бір халық, бір ел, бір тағдыр |+ | | | | | | | | | | |
| | |7.09 |Сынып жиналысы
№ 1 | | | |+ | | | | | | | | | | |14.09 |Тіл мерекесіне орай «Сөзмерген»
Сайыс сабақ. | |+ | | | | | | | | | | | | |21.09 | Сәлем- сөздің анасы. | |
|+ | | | | | | | | | | | Қазан |28.09 |«Алтын қақпа» зияткерлік ойыны | | |
| | | | |+ | | | | | | |05.10 |Ұстазым менің Ұстазым! | |+ | | | | | | | |
| | | | |12.10 |Алтын күз | | | | | | |+ | | | | | | | |19.10 |Бақыт деген
денсаулық | | | | | |+ | | | | | | | | Қараша |26.10 |Әдептілік – адам
көркі | |+ | | | | | | | | | | | | |02.11 |Сынып жиналысы №2
|+ | | | | | | | | | | | | | |16.11 |Дос және достық | | | |+ | | | | | |
| | | | Желтоқсан |23.11 |Әдептілік-тәрбие бастауы.

| | | |+ | | | | | | | | | | |30.11 |Жат қылықтан жирен. | | | | | |+ | |
| | | | | | |07.12 |Зиянды әдеттерден сақтан! | | | |+ | | | | | | | | | |
|14.12 |Мақтанышым-Тәуелсіз Қазақстан. |+ | | | | | | | | | | | | | Қаңтар
|21.12 |Ұлдар және қыздар жиналысы №1. |+ | | | | | | | | | | | | | |28.12
|Сынып жиналысы №3. | | |+ | | |+ | | | | | | | | |14.01 |Қадыр Мырзалиев
78жаста. | | | | | | | |+ | | | | | | |21.01 |Қоршаған ортаның экологиялық
жайсыздығы | | | | |+ | | | | | | | | | Ақпан |28.01 |Адамгершілік-асыл
қасиет. | |+ | | | | | | | | | | | | |04.02 |Ұлдар және қыздар жиналысы №2
| | |+ | | | | | | | | | | | |11.02 |Тарихты білесіңдер ме? | | | |+ | | |
| | | | | | | |18.02 |Жұлдызды сәт | | | | | | | |+ | | | | | | Наурыз
|25.02 |Денсаулық - зор байлық | | | | | |+ | | | | | | | | |04.03 |Анасы
бар адамдар ешқашан қартаймайды | | |+ | | | | | | | | | | | |11.03 |Наурыз-
думан | |+ | | | | | | | | | | | | |18.03 |Сынып жиналысы №4 | | | |+ | | |
| | | | | | | Сәуір |08.04 |Жүйелі сөз әдебі | | |+ | | | | | | | | | | |
|15.04 |Құстар – біздің досымыз | | | | |+ | | | | | | | | | |22.04 |Жанұя
– тәрбие мектебі | | |+ | | | | | | | | | | | |29.04 |Тілі басқа, тілегі
бір. | |+ | | | | | | | | | | | | Мамыр |06.05 |Ерлік жыры – елдіктің
ескерткіші. | |+ | | | | | | | | | | | | |13.05 |Ақшаны қалай табуға
болады? | | | | | | |+ | | | | | | | |20.05 |Сынып жиналысы №5 |+ | | | | |
| | | | | | | |




Ұқсас жұмыстар
Сынып жетекшінің тәрбие жұмыс жоспары
Тәрбие жұмыс жоспары
Оқушылардың назарын сабаққа аударту
Халықтық педагогиканы пайдалана отырып,‭ ‬ой өрісі кең‭ ‬,‭ ‬шығармашыл,‭ ізденімпаз‭ ‬жеке тұлға тәрбиелеу
Бастауыш сынып мұғалімдері
Педагогикалық кеңес. 2014 жыл
Абайдың мұражай -үйі Мақсат және қимыл- сын
Сынып жетекші балаларды анықтау
Жеңіл атлетика. Бір орынан екі аяқпен 90,180,360 гр. бұрылу, секіру
Өткен оқу жылындағы тәрбие жұмыстарының қорытынды нәтижесіне талдау жасау
Пәндер