Тәрбие жоспары. 9 сынып

«Бекітемін» «Келісілді»
Мектеп директоры мектеп директ. тәрбие ісі
Акбасов М. Х жөніндегі орынбасары
« » қыркүйек 2013 жыл « » қыркүйек 2013 жыл
Тәрбие жұмысының жоспары
Жалпы білім беретін Қ. Мырзалиев
атындағы орта мектеп
9 «б» - сынып
Сынып жетекшісі: Нуфтиева А. А.
2013-2014 оқу жылы
Түсінік хат
Жалпы білім беретін Қ. Мырзалиев атындағы орта мектептің 5 «д» сыныбының 2013-2014 оқу жылына арналған тәрбие жұмысы жоспарының мазмұны өткен оқу жылындағы тәрбие жұмысын қорытындылау, оқушылармен өткізілетін тәрбие жұмыстарының негізгі бағыттары, ата-аналармен жұмыс, балалармен құқықбұзушылықтың, үйірмелер мен секциялар жұмыстары, оқушылардың жазғы еңбек практикасын және сауықтыру демалысын ұйымдастыру, білім мекемелерінің тәрбие қызметін ұйымдастыру бойынша әлеуметтік серіктестігі деп аталатын бөлімдерді қамтиды.
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым Министрінің 16 қараша 2009 жылғы № 521 бұйрығымен бекітілген Қазақстан Республикасы үздіксіз білім беру жүйесіндегі тәрбие тұжырымдамасында тәрбие жұмысының 12 бағыты ұсынылған. 2013-2014 оқу жылына арналған тәрбие жұмысының жоспары 8 бағытта топтастырылды. Олар:
1 . Азаматтық-патриоттық, құқықтық және көпмәдениеттік тәрбие.
2 . Рухани-адамгершілік тәрбие.
3. Отбасы тәрбиесі.
4. Өзін-өзі тану мен өзін-өзі дамыту қажеттіліктерін қалыптастыру.
5 . Әлеуметтік-мәнді және жеке қасиеттерін қалыптастыру.
6. Коммуникативті мәдениетті қалыптастыру.
7. Экологиялық тәрбие.
8. Эстетикалық тәрбие.
9. Дене тәрбиесі мен салауатты өмір салтын және денсаулық қорғаушы орта қалыптастыру.
10. Еңбек және экономикалық тәрбие.
11. Кәсіби-шығармашылық тәрбие.
12. Интеллектуальді мәдениетті дамыту.
Жоспар жоғарыда аталған тұжырымдаманы басшылыққа ала отырып құрылды.
Қазақстан Республикасының азаматы ретінде білім алушыларды тәрбилеудің тұтастығы жөніндегі мемлекет саясатының бағыты Қазақстан Республикасында этно - мәдени білім беру тұжырымдамасында, Қазақстан Республикасында оқушыларға құқықтық білім беру тұжырымдамасында, Қазақстан Республикасында білім беру саласындағы мемлекеттік жастар саясаты тұжырымдамасында, Қазақстан Республикасында адамгершілік-жыныстық тәрбие беру тұжырымдамасында, Қазақстан Республикасында гуманитарлық білім беру тұжырымдамасында, Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарындағы тәрбиенің кешенді бағдарламасында, Қазақстан Республикасы азаматтарын патриотизмге тәрбиелеу бағдарламасында атап көрсетілген.
Тәрбие жұмысының жоспары мектептің тәрбие жұмысының мақсаты мен міндетін, тәрбиенің негізгі бағыттарын және оларды іске асыру шарттарын айқындайтын мектептің басты құжаттарының бірі болып табылады.
ІІ. ОҚУШЫЛАРМЕН ӨТКІЗІЛЕТІН ТӘРБИЕ ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ НЕГІЗГІ БАҒЫТТАРЫ.
ІІ І 2013-2014 оқу жылының тәрбиелік мақсаты, міндеттері.
ІІ ІІ Бөлімдері:
1 . Азаматтық-патриоттық, құқықтық және көпмәдениеттік тәрбие.
2 . Рухани-адамгершілік тәрбие.
3. Отбасы тәрбиесі.
4. Өзін-өзі тану мен өзін-өзі дамыту қажеттіліктерін қалыптастыру.
5 . Әлеуметтік-мәнді және жеке қасиеттерін қалыптастыру.
6. Коммуникативті мәдениетті қалыптастыру.
7. Экологиялық тәрбие.
8. Эстетикалық тәрбие.
9. Дене тәрбиесі мен салауатты өмір салтын және денсаулық қорғаушы орта қалыптастыру.
10. Еңбек және экономикалық тәрбие.
11. Кәсіби-шығармашылық тәрбие.
12. Интеллектуальді мәдениетті дамыту.
Оқушылар өмірінің қауіпсіздігі
- Ер балалармен жұмыс
- Қыз балалармен жұмыс
Тәрбиенің мақсаты:
Тәрбиенің негізгі мақсаты - дені сау, ұлттық сана сезімі оянған, рухани ойлау дәрежесі биік, мәдениетті, парасатты, ар-ожданы мол, еңбекқор, іскер, бойында басқа да қасиеттер қалыптасқан адамды тәрбиелеу.
ТӘРБИЕНІҢ МІНДЕТТЕРІ:
- білім беру ұйымдарында денсаулығы зор, рухани дүниесі бай, адамгершілікті, тәуелсіз жеке тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін тәрбие жүйесін құру және дамыту;
- балалар мен жастарды азаматтылыққа, отансүйгіштікке, зиялылыққа, адам құқықтары мен бостандықтарын, мемлекеттік рәміздер мен ұлттық дәстүрлерді сыйлауға тәрбиелеу;
- өзінің және қоғамның, болашақ ұрпақ алдында әлеуметтік, табиғи және мәдени ортадағы өз іс-әрекетінің нәтижесі үшін жауапкершілікті сезінуде гумманистік дүниетанымды қалыптастыру;
- мемлекеттік тілді және басқа тілдерді үйрену арқылы балалар мен жастардың әлем және ұлттық мәдениетті игерулеріне, Қазақстан халықтарының дәстүрлері мен мәдениетін зерттеуіне және қабылдауына жағдай жасау;
- жеке тұлғаның өзін -өзі іс жүзінде көрсетуі мен ары қарай дамуына ықпал етуде білім беру ұйымдары жағдайында жастар мен балалардың танымдық қызығушылығын, олардың шығармашылық қабілеттерін, жалпы білімге икемділігін, өзін- өзі тану мен өздігінен білім алу дағдыларын, әлеуметтенуін барынша дамыту бейімділігін қалыптастыру;
- қазіргі заманғы қоғамдық өмірге және тиімді кәсіби іс-әрекет пен жеке басының және әлеуметтік кәсіби тұрғыда үздіксіз пісіп жетілуіне қажетті маңызды тұлғалық және кәсіби сапаларын қалыптастыру;
- қоғамда орнықты қалыптасқан дәстүрлер негізінде этникалық және діни толеранттылықты тәрбиелеу;
- балалар мен жастардың бойында Қазақстанға сырттан енуші этнодіни экстремизм мен түрлі радикалды ағымдарға қарсы әрекет ете алатын дағдылар қалыптастыру;
- отбасылық тәрбие жүйесін қайта жандандыру және отбасын білім беру мекемелерінің тәрбие жүйесіне араластыру.
Сыныпқа жалпы мінездеме
Сынып жиналыстары
Ата-аналармен жұмыс
Ата-аналар комитеті
Ұлдармен жұмыс
Мектептің ішкі тәртіп ережесі. Зиянды заттардың алдын алу.
Ағымдағы мәселелер.
Өзіңді- өзің тәрбиеле.
Ағымдағы мәселелер.
Қыздармен жұмыс
«Қыз тәрбиесі- ұлт тәрбиесі». Ішкі тәртіп ережесі.
Ағымдағы мәселелер.
«Қыздарға әсемдік жарасады»
Ағымдағы мәселелер.
9 сыныбының төлқұжаты
Барлығы оқушы
Сыныпқа
Өзін-өзі басқару ұйымы
Сынып активтері
Староста:
Көмекшісі:
Кітапханашылар:
Спорт секторлары:
Тазалықшылар: .
Оқу секторы:
Мәдениет секторы:
Ұл балалар жетекшісі:
Қыз балалар жетекшісі:
Эколог:
Безенділушілер:
Толық емес отбасы балалары
Оқушылардың
аты-жөні
Аз қамтылған
1.
2.
3.
4.
5.
Тәрбие жұмысының жоспары
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz