Сынып жетекші портфолиосы

Мектепішілік тәрбие жұмысының әдістемелік тақырыбы:
Ұлттық рухы биік, адамгершілігі жоғары, салауатты өмір салтын ұстанатын, елінің өткенін құрмет тұтып, ертеңіне өз үлесін қосуды парызым деп білетін жан-жақты білімді, қабілетті, жаңашыл тұлға қалыптастыру.
сынып жетекшісінің тәрбие жұмысы бойынша жұмыстану проблемасы:
Оқушыларды тәрбиенің жаңаша әдіс-тәсілдері арқылы өзін-өзі тануға, адамгершілікке, мәдениеттілікке, білімқұмарлыққа, бел-сенділікке тәрбиелеу.
Күнделікті атқаратын қызметтері:
- Сабаққа кешігіп келген оқушылармен жұмыс және кейбір оқушылардың сабаққа қатыспай қалған себептерін анықтау.
- Оқушылардың тамақтануын ұйымдастыру.
- Сынып кабинетінде кезекшілік ұйымдастыру.
- Оқушылармен жеке-дара жұмыс.
Апта сайын өткізілетін жұмыс:
- Оқушылардың күнделіктерін тексеру.
- Жоспар бойынша сыныппен іс-шара өткізу.
- Ата-аналармен жұмыс (нақты жағдайға байланысты) .
- Пән мұғалімдерімен жұмыс (нақты жағдайға байланысты) .
- Оқушылардың ауырып қалуына байланысты алған анықтамасы бойынша мектеп дәрігерімен кездесу.
Ай сайын:
- Өз сыныбындағы сабақтарға қатысу.
- Мектеп психологымен кездесу.
- Ата-аналар комитетімен кездесу.
- Жұмыс жоспарлауға байланысты мәжіліске қатысу.
Тоқсан сайын:
- Тоқсан бойынша сынып журналын тексеру.
- Сынып жетекшілерінің оқуына (семинарына) қатысу.
- Тоқсан бойынша тәрбие жұмысын қорытындылау, жаңа тоқсанға жоспарды толықтыру, өзгерістер енгізу (қажет болса) .
- Ата-аналар жиналысын өткізу.
Жылына 1 рет:
- Ашық іс-шара өткізу.
- Оқушылардың жеке құжаттарын толтыру.
- Сынып жұмысының жоспарын жасау және талдау.
- Сыныптың статистикалық көрсеткіштері (1 қыркүйек күні) .
- «Білім беру туралы» ҚР заңын білуі керек.
- Бала құқығы туралы конвенцияны /1993/ білуі керек.
- Тәрбие тұжырымдамасын білуі керек.
- Балалар мен жасөспірімдердің психологиясын білуі керек.
- Әлеуметтік педагогика мен психологияны білуі керек.
- Мектеп гигиенасын білуі керек.
- Педагогтік этиканы білуі керек.
- Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесін білуі керек.
- Еңбек заңының негіздерін білуі керек.
Сынып оқушыларының
тізімі
Қоғамдық
жұмысы
Жасұланов Бекзат
Райсұлы
Қауырсын
қалам
Қайруллин Қайнар
Ербоатұлы
Қапиет Ақбота
Оралбекқызы
Мақпозова Наргиз
Асылбекқызы
Ред. кол/я
мүшесі
Рухоллина Гулсезим
Алтаевна
4. 02.
2007
Сансызбаева Ұлжан
Абылайқызы
29. 10
2006
Қауырсын
қалам
Отбасылар
саны
Қалыпты
отбасылар
Аз қамтылған
отбасылар
Көп балалы
отбасылар
Пән мұғалімінің
еңбек өтілі
Сыныптың әлеуметтік құжаты
Сынып - 1 сынып
Сынып жетекшісі - Темірғалиева Назым Фатихқызы
Психолог- Темірғалиева Гүлнара Мақсотқызы
1. Оқушылар саны 7 қызы-5, ұлы-2
Балалардың туған жылдары 2006ж- 4 2007ж- 3
2. Отбасы құрамы
Сансызбаева Сымбат Абылайқызы
Сансызбаева Гүлназ Абылайқызы
Сансызбаева Ұлжан Абылайқызы
Сансызбаева Aйзере Абылаевна
22. 11. 2002
25. 06. 2004
29. 10. 2006.
13. 11. 2009
Сансызбаев Абылай
Сансызбаевич
Канатова
Айнур Сатыбалдиевна
Сатыбалды
26-3-68
Қабошев Асан Аянұлы
Қабошева Айсана Аянқызы
Аянқызы Орынай
Аянұлы Асылхан
27. 10. 2000ж
29. 06. 2003ж
27. 08. 2007ж
9. 05. 2010ж
Темесов Аян
Кабошевич
Мусина Алмагуль
Канаткалиевна
Отбасындағы жалғыз балалар саны -1 Аға(апа), інісі(сіңлі) барлар- 6
3. Отбасының тұрғын үй жағдайлары: Жеке меншік үйлерде - 7
- үйірмеге қатысу;
-Кітапханамен байланыста болу;
- Өлең жазуға . . . 2 . . .
- Сурет салуға. . 1-
- Ән айтуға. 2-
- Би билеуге . . . 4 . . .
- Қолөнер бұйымдарын жасауға. 1. . . .
Сынып жетекшісінің диагностикалық картасы
Сынып жетекшісінің аты -жөні: Темірғалиева Н. Ф.
Сыныбы: 1
Жақсы білемін: 15 * 100--75%
Аздаған қиындығы бар: 4* 100-400 /20-20%
Көмек қажет етемін: 1*100--5 %
Сатыбалды орта жалпы білім беретін мектебі директорының
Тәрбие ісі жөніндегі орынбасары Г. Ф. Сарбаеваға
2012/13оқу жылындағы 4-сынып бойынша атқарылған
тәрбие жұмысынан
м ә л і м е т
4-сыныпта барлығы -6оқушы. Ұлы-2-еу, қызы-4-еу.
Аз қамтылған отбасы балалары-1
Көп балалы отбас балалары-1
Жыл бойы атқарылған тәрбие жұмыстарына тоқталсақ:
Азаматтық, патриоттық, көпмәдениеттілік тәрбиесі:
«Отаным -бақыт ордас»”-танымдық са ғаты
«Тәуелсіздік -желтоқсанның жмісі»-өнеге сағаты
«Ұлы бабалар тағылымы»-тағылым сағаты
«Жеңіс рухы мәңгі асқақ»-әдеби сазды кеш. Оқушылар атриоттық әндер үйренді. Ұлы Отан соғысының батырларымен танысты.
Құқықтық тәрбие
«Заң білмеген зардап шегеді»-кеңес сағаты
«Бала құқығы-асыл қазына»-қарым-қатынас сағаты
«Тәртіптің ең тамаша мектебі -отбасы»-өнеге сағаты
«Зорлық-зомбылықсыз балалық шақ»-әңгіме сағаты
«Балам бол, басқа бол-бәріңе заң біреу»-пікір алмасу сағаты. Оқушы құқықтарымен танысып, әртүрлі ағдаяттар шешті.
Тұлғаның өзін-өзі дамытуы мен өзін-өзі тануы, Әлеуметтік мәнді және жеке сапаларын қалыптастыру, Комуникативтік мәдениетін қалыптастыру
«Менің сыныбым-менің ұжымым»-әңгіме сағаты
«Жарасымды қарым-қатынас»- қарым-қатынас сағаты
«Татулық-өмір тірегі»- тағылым сағаты
«Мен қоғам үшін құндымын ба?»- пікір алмасу сағаты. Оқушылар тақырып бойынша өз ойларын ортаға салып, әртүрлі сұрақтарға жауап іздеді.
Рухани-адамгершілік, Отбасы мәдениетін қалыптастыру, Эстетикалық тәрбие
«Отбасым-күншуағым»-өнеге сағаты,
“Сөздің басы-сәлем”-танымдық сағатында “сәлемдесу”тренингінен басталып, әртүрлі көріністер, топтық жарыстар ұйымдастырылды.
“Ұлықты да, алыпты да дүниеге әкелетін-ана”-концерттік бағдарлама
“Сұлулық сыры”- әңгіме сағаты
“Нұр себеле Ұлыстың ұлы күні”-монтаж сағаты
«Гүлдер әлеміне саяхат»саяхат сағаты. Оқушылар гүлдердің бірнеше түрлерімен танысып, гүл сыйлау рәсімдерінің маңызын түсінді.
«Дос және достық» тақырыбында ашық сынып сағаты өткізілді. Сынып сағаты Республикалық әдістемелік «Тәрбие сағаты»журналына жарияланды/№2. 2013ж/
Экологиялық тәрбие, дене тәрбиесі мен салауатты өмір салты
“Өмір қимыл-қоғалысты талап етеді”әңгіме сағаты
«Ұлттық ойындардың пайдасы»-сайыс сағаты
“Таиғат-алтын бесігің”-жарыс сағаты
“Құстар-бақ сәні”-танымдық сағаты
«Тамақ ішу әдебі»-әңгіме сағаты. Оқушыларға дастархан басында отыру әдебі туралы түсіндірілді.
«Экология және біз»-танымдық сағаты
Еңбек және экономикалық, Кәсіби-шығармашылық тәрбие
“Еңбек неден басталмақ?”-пікірталас
“Экономикалық зияткерлік”-аукцион сағатында “Кәсіптер әлемінде”, “Дүкенде”ойындары ойнатылып, үнемділік сөзінің мағынасы кеңінен түсіндірілді.
“Түйірнан-тамшы тер”-танымдық сағатында нан туралы әңгіме оқылып, талданды.
«Мен өскенде кім болам ?» - әңгіме сағаты
Интелектуалдық мәдениетті дамыту
“Ойландырар15сұрақ”шығармашылық сайыс
“Алтын қақпа”интелектуалдық сайыссағаты
“Оюмен түстік жарысқа”- сайыс сағаты. Қазақ халқының ою -өрнектерінің түрімегн танысып, қайшымен ойып үйренді.
Оқушылардың өмірі қауіпсіздігі мен өрт қауіпсіздігі, Жол -көлік оқиғалары мен жарақаттың алдын алу.
«Біздің өміріміздің қауіпсіздігі» атты жаднама таратылды. Өрт сөндіру құралдарын пайдалану туралы көрсетілді.
«Жол-атасы-бағдаршам»-танымдық сағаты. Жол ережелері, бағдаршам қызметі туралы айтылды. Ертегі кейіпкерлерінің қатысуымен жол ережесі туралы қойылымдар қойылды.
«Жол ережесін сақтау білесің бе?»атты тест өтті.
Оқушымен жұмыс
“Оқушы міндеттері, ол қандай?”-жаднама
“Ауыл кітапханасына топсеруен”
«Буындар арасындағы сабақтастықты қолдау шаралары» өтті. /психолог/
Сынып белсенділерінің жұмыстарына талдау жүргізілді.
Ата-анамен жұмыс
Берілген педогогикалық-психолоиялық кеңестер:1. Отбасы-шағын қоғам-ата-аналар консилиумы
2. Ата-аналарға арналған іскерлік ойындар .
3. «Кездесу», «Жанұя» тренингі
Жыл соңында сынып оқушыларының деңгейінің көрсеткіштері анықталып, жинақталды.
1. Азаматтық, патриоттық, көпмәдениеттілік тәрбиесі:-50%
2. Құқықтық тәрбие-63%
3. Тұлғаның өзін-өзі дамытуы мен өзін-өзі тануы, Әлеуметтік мәнді және жеке сапаларын қалыптастыру, Комуникативтік мәдениетін қалыптастыру. - 50%
4. Рухани-адамгершілік, Отбасы мәдениетін қалыптастыру, Эстетикалық тәрбие-87%
5. Еңбек және экономикалық, Кәсіби-шығармашылық тәрбие-50%
6Экологиялық тәрбие, дене тәрбиесі мен салауатты өмір салты-75%
7. Интелектуалдық мәдениетті дамыту-50%
8. Оқушылардың өмірі қауіпсіздігі мен өрт қауіпсіздігі, Жол -көлік оқиғалары мен жарақаттың алдын алу-50%
Сынып жетекші: Темірғалиева Н. Ф.
Сыныптан тыс шараларға талдау
Күні:28. 11. 12
Сыныбы:2
Сынып жетекшінің, ұйымдастыушы мұғалімнің аты-жөні:--Темірғалиева М. М.
Қатысу мақсаты:
-Тәжірибе алмасу, сыныптың белсенділігін байқау.
Безендірілуі, көрнекілігі:
Шарлар, суреттер, сызбалар, интереактивті тақта.
Шараға қатысушы оқушылардың белсенділігі : өте жақсы
Шара кезеңдері
Құқықтық тәрбие
«Оқушы құқықтары мен міндеттері»
І. Ұйымдастыру Бөлімі
Психологиялық дайындық
ІІ. Негізгі бөлім.
Топтастыру,
Заң деген не?
Конвенция туралы түсіндіру.
Бекеттерге бөлу
І. Бала құқықтары
ІІ. жағдаяттар
ІІІ. Түсініктемелер
ІҮ. Болашақ заңгерлер.
ІІІ. Қорытынды бөлім.
Семантикалық карта
«Адасқан сөздер» ойыны
Сын тұрғысынан ойлау стратегиясының элементтерін оқушылар қолдана алады.
Балалар өз ойларын айта алады.
Қорытындылар мен ұсыныстар:
Сынып сағаты жүйелі құрылған. Сынып сағатының басталуы оқушылар үшін сәл қиындау болды. Мұғалімнің шеберлігінің нәтижесінде қорытынды бөлімде оқушылар еркін қатысып, өз құқықтары мен міндеттері туралы толық түсінді. Шара мақсатына жетті.
Ұсыныс: Болашақта оқушылардың сөздік қорларын дамыта берсе;
Қатысушы мұғалімнің аты-жөні: Темірғалиева Н. Ф.
Сыныптан тыс шараларға талдау
Күні:14. 12. 12
Сыныбы:6
Сынып жетекшінің, ұйымдастыушы мұғалімнің аты-жөні:--Тлепбергенова Ә. Т. .
Қатысу мақсаты:
-Тәжірибе алмасу,
Безендірілуі, көрнекілігі:
Шарлар, суреттер, сызбалар, интереактивті тақта.
Шараға қатысушы оқушылардың белсенділігі : өте жақсы
Шара кезеңдері
Азаматтық, пат/қ, көпмәд/к тәрбие
«Желтоқсан желі»
І. Ұйымдастыру Бөлімі
Психологиялық дайындық
Жүргізушілер:
1. Аққу
2. Асан
ІІ. Негізгі бөлім
Ән: «Елім менің»
Көрініс:
«Елді қазақ басқарсын!»
Мұғалімнің түсіндірме сөзі.
Тақпақтар оқу.
ІІІ. Қорытынды бөлім.
Желтоқсан құрбандарын еске алу.
Әнұран орындау.
*Оқушылар өз күштерімен дайындаған.
*Сын тұрғысынан ойлау стратегиясының элементтерін оқушылар қолдана алады.
Балалар өз ойларын айта алады.
Қорытындылар мен ұсыныстар:
Шара тек оқушылардың ұйымдастыру қабілет і аясынмен шектелген. Көптеген мағлұматтар айтуға болатын еді. Мұғалім мен оқушы арасында байланыс жоқ;
Қатысушы мұғалімнің аты-жөні: Темірғалиева Н. Ф.
Сыныптан тыс шараларға талдау
Күні:29. 04. 13
Сыныбы:1
Сынып жетекшінің, ұйымдастыушы мұғалімнің аты-жөні:Иманғалиев М. Д.
Қатысу мақсаты:
-Тәжірибе алмасу,
Безендірілуі, көрнекілігі:
Шарлар, суреттер, сызбалар, интереактивті тақта, нақыл сөздер
Шараға қатысушы оқушылардың белсенділігі : өте жақсы
Шара кезеңдері
І. Ұйымдастыру Бөлімі
Психологиялық дайындық
-жұмбақ шешу.
Мұғалімнің түсіндірме сөзі.
-кітаптың шығу тарихы.
-нақыл сөздер
Тақпақтар оқу.
ІІ. Негізгі бөлім:
Көрініс:
«Кітаптар мұңы»
Жанерке-дүн.
Қарақат-қаз. т.
Айтжан-ана т.
ІІІ. Қорытынды бөлім.
1. Мақалды жалғастыру.
2. Топтастыру «Кітап»
3. Кітаптың пайдасы.
Балалар өз ойларын айта алады.
Кітап туралы түсініктері бар.
Қорытындылар мен ұсыныстар:
Ашық сынып сағатын мұғалім жүйелі жоспарлаған. Мұғалім мен оқушы арасында үйлесімді қарым-қатынас бар. Сынып сағаты мақсатына жетті. Оқушылар тарапынан өте жақсы қатысты.
Ұсыныс:Жаңаша бағытта ұйымдастыру;
Қатысушы мұғалімнің аты-жөні: Темірғалиева Н. Ф.
Сыныптан тыс шараларға талдау
Күні:13. 12. 12
Сыныбы:1-4
Сынып жетекшінің, ұйымдастыушы мұғалімнің аты-жөні:. Темірғалиева М. М.
Қатысу мақсаты:
-Тәжірибе алмасу, сыныбымның өнерін тамашалу
Безендірілуі, көрнекілігі:
Шарлар, суреттер, сызбалар, интереактивті тақта, нақыл сөздер
Шараға қатысушы оқушылардың белсенділігі : өте жақсы
Шара кезеңдері
І. Ұйымдастыру Бөлімі
Психологиялық дайындық
Мұғалімнің түсіндірме сөзі.
Желтоқсан туралы
-тәуелсіздік туралы
І. бөлім.
Желтоқсанға, тәуелсіздікке, рәміздерге арналған тақпақтар оқу.
1с. Самиғоллина Қ
2с. Жасталапова А
3сТлекқабылова А
4с. Қапиетова Г.
ІІ. бөлім:
Оқушы шығармашылығы.
Өздері шығарған өлеңдерін оқу.
1. ИбраимовЕ-«Тәуелсіздікә
2. Қабошева А- «Отаным»
ІІІ. Қорытынды бөлім.
1. Марапаттау
Қорытындылар мен ұсыныстар:
Шараны мұғалім жүйелі жоспарлаған. Мұғалім мен оқушы арасында үйлесімді қарым-қатынас бар. Көрнекіліктер жеткілікті. Аудиториялық көңіл-күй өте жақсы. Шара мақсатына жетті. Оқушылар тарапынан өте жақсы қатысты.
Қатысушы мұғалімнің аты-жөні: Темірғалиева Н. Ф.
Сыныптан тыс шараларға талдау
Күні:5. 03. 13
Сыныбы:1-4
Сынып жетекшінің, ұйымдастыушы мұғалімнің аты-жөні: Темірғалиева М. М.
Қатысу мақсаты:
-Тәжірибе алмасу,
Безендірілуі, көрнекілігі:
Шарлар, суреттер, сызбалар, музыка
Шараға қатысушы оқушылардың белсенділігі : өте жақсы
Шара кезеңдері
І. Ұйымдастыру бөлімі
Психологиялық дайындық
Мұғалімнің құттықтау сөзі.
ІІ. Негізгі бөлім.
1. таныстыру.
2. сұрақ-жауап
3. Тағам дайындау
4. Қыздарға тапсырма
Қатысушылар:
1с Ардақ-Қарақат
2с. Назым-Ақжүніс
3с. Асылгүл-Ақнәзік
4с. Алмагүл-Айсана
ІІІ. Қорытынды бөлім.
1. Марапаттау
Жаңа тиімді пайдаланған.
.
Қорытындылар мен ұсыныстар:
Шараны мұғалім жүйелі жоспарлаған. Формасы -сайысҚатысушылардың мүддесіне сай. . Көрнекіліктер жеткілікті. Аудиториялық көңіл-күй өте жақсы. Шара мақсатына жетті. .
Қатысушы мұғалімнің аты-жөні: Темірғалиева Н. Ф.
Күнделік тексеру қорытындысы
Қыркүйек. 2012ж.
Қыркүйек айында атпа сайын оқушылардың күнделіктері тексерілді. Нәтижесінде мынадай көрсеткіш көрсетіліп, оқушылар таныстырылды., ескертулер берілді.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz