Сынып жетекші портфолиосы

Мектепішілік тәрбие жұмысының әдістемелік тақырыбы:

Ұлттық рухы биік, адамгершілігі жоғары, салауатты өмір салтын ұстанатын, елінің өткенін құрмет тұтып, ертеңіне өз үлесін қосуды парызым деп білетін жан-жақты білімді, қабілетті, жаңашыл тұлға қалыптастыру.

сынып жетекшісінің тәрбие жұмысы бойынша жұмыстану проблемасы:

Оқушыларды тәрбиенің жаңаша әдіс-тәсілдері арқылы өзін-өзі тануға, адамгершілікке, мәдениеттілікке, білімқұмарлыққа, бел-сенділікке тәрбиелеу.

Күнделікті атқаратын қызметтері:

  1. Сабаққа кешігіп келген оқушылармен жұмыс және кейбір оқушылардың сабаққа қатыспай қалған себептерін анықтау.
  2. Оқушылардың тамақтануын ұйымдастыру.
  3. Сынып кабинетінде кезекшілік ұйымдастыру.
  4. Оқушылармен жеке-дара жұмыс.

Апта сайын өткізілетін жұмыс:

  1. Оқушылардың күнделіктерін тексеру.
  2. Жоспар бойынша сыныппен іс-шара өткізу.
  3. Ата-аналармен жұмыс (нақты жағдайға байланысты) .
  4. Пән мұғалімдерімен жұмыс (нақты жағдайға байланысты) .
  5. Оқушылардың ауырып қалуына байланысты алған анықтамасы бойынша мектеп дәрігерімен кездесу.

Ай сайын:

  1. Өз сыныбындағы сабақтарға қатысу.
  2. Мектеп психологымен кездесу.
  3. Ата-аналар комитетімен кездесу.
  4. Жұмыс жоспарлауға байланысты мәжіліске қатысу.

Тоқсан сайын:

  1. Тоқсан бойынша сынып журналын тексеру.
  2. Сынып жетекшілерінің оқуына (семинарына) қатысу.
  3. Тоқсан бойынша тәрбие жұмысын қорытындылау, жаңа тоқсанға жоспарды толықтыру, өзгерістер енгізу (қажет болса) .
  4. Ата-аналар жиналысын өткізу.

Жылына 1 рет:

  1. Ашық іс-шара өткізу.
  2. Оқушылардың жеке құжаттарын толтыру.
  3. Сынып жұмысының жоспарын жасау және талдау.
  4. Сыныптың статистикалық көрсеткіштері (1 қыркүйек күні) .
  1. «Білім беру туралы» ҚР заңын білуі керек.
  2. Бала құқығы туралы конвенцияны /1993/ білуі керек.
  3. Тәрбие тұжырымдамасын білуі керек.
  4. Балалар мен жасөспірімдердің психологиясын білуі керек.
  5. Әлеуметтік педагогика мен психологияны білуі керек.
  6. Мектеп гигиенасын білуі керек.
  7. Педагогтік этиканы білуі керек.
  8. Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесін білуі керек.
  9. Еңбек заңының негіздерін білуі керек.
Оқушы саны
Ұлы
Қызы
Қалыпты отбасылар балалары
Аз қамтылған отбасылар балалары
Көп балалы отбасылар балалары
Толық емес жанұялар
Оқушы саны: 7
Ұлы: 2
Қызы: 5
Қалыпты отбасылар балалары: 5
Аз қамтылған отбасылар балалары: 1
Көп балалы отбасылар балалары: 1
Толық емес жанұялар: 0

Сынып оқушыларының

тізімі

Туған күні, айы, жылы
Туу туралы куәлік номері
ЖСН

Қоғамдық

жұмысы

Қатысатын үйірмесі
Аудандық, мектепішілік жетістіктері
Сынып оқушыларыныңтізімі: Аянқызы Орынай
Туған күні, айы, жылы: 27. 08. 2007
Туу туралы куәлік номері: 0096371
ЖСН: 070827654999
Қоғамдықжұмысы: Мәдени ұйымдастырушы
Қатысатын үйірмесі:
Аудандық, мектепішілік жетістіктері:
Сынып оқушыларыныңтізімі:

Жасұланов Бекзат

Райсұлы

Туған күні, айы, жылы: 27. 10. 2006
Туу туралы куәлік номері: 0126560
ЖСН: 061027551553
Қоғамдықжұмысы: Сынып басшысы
Қатысатын үйірмесі:

Қауырсын

қалам

Аудандық, мектепішілік жетістіктері:
Сынып оқушыларыныңтізімі:

Қайруллин Қайнар

Ербоатұлы

Туған күні, айы, жылы: 23. 11. 2006
Туу туралы куәлік номері: 0303608
ЖСН: 061123551397
Қоғамдықжұмысы: Спорт секторы
Қатысатын үйірмесі:
Аудандық, мектепішілік жетістіктері:
Сынып оқушыларыныңтізімі:

Қапиет Ақбота

Оралбекқызы

Туған күні, айы, жылы: 24. 06. 2007
Туу туралы куәлік номері: 0081087
ЖСН: 070624651633
Қоғамдықжұмысы: Тазалықшы
Қатысатын үйірмесі:
Аудандық, мектепішілік жетістіктері:
Сынып оқушыларыныңтізімі:

Мақпозова Наргиз

Асылбекқызы

Туған күні, айы, жылы: 23. 09. 2006
Туу туралы куәлік номері: 0137175
ЖСН: 060923651364
Қоғамдықжұмысы:

Ред. кол/я

мүшесі

Қатысатын үйірмесі:
Аудандық, мектепішілік жетістіктері:
Сынып оқушыларыныңтізімі:

Рухоллина Гулсезим

Алтаевна

Туған күні, айы, жылы:

4. 02.

2007

Туу туралы куәлік номері: 0078413
ЖСН: 070204650969
Қоғамдықжұмысы: Сынып басшысының орынбасары
Қатысатын үйірмесі:
Аудандық, мектепішілік жетістіктері:
Сынып оқушыларыныңтізімі:

Сансызбаева Ұлжан

Абылайқызы

Туған күні, айы, жылы:

29. 10

2006

Туу туралы куәлік номері: 0299787
ЖСН: 061029651184
Қоғамдықжұмысы: Оқу үлгеріміне басшылық
Қатысатын үйірмесі:

Қауырсын

қалам

Аудандық, мектепішілік жетістіктері:

Отбасылар

саны

Қалыпты

отбасылар

Аз қамтылған

отбасылар

Көп балалы

отбасылар

Толық емес жанұялар
Отбасыларсаны:
Қалыптыотбасылар:
Аз қамтылғанотбасылар:
Көп балалыотбасылар:
Толық емес жанұялар: әкесіз
анасыз
Отбасыларсаны: 7
Қалыптыотбасылар: 5
Аз қамтылғанотбасылар: 1
Көп балалыотбасылар: 1
Толық емес жанұялар: 0
0
Пәндер атауы
Пән мұғалімі

Пән мұғалімінің

еңбек өтілі

Санаты
№: 1
Пәндер атауы: Музыка
Пән мұғалімі: Тлепбергенова Ә. Т.
Пән мұғалімініңеңбек өтілі: 27
Санаты: 2
№: 2
Пәндер атауы: Бейнелеу өнері
Пән мұғалімі: Темесов Бауыржан
Пән мұғалімініңеңбек өтілі: 26
Санаты: 2
№: 3
Пәндер атауы: Еңбекке баулу
Пән мұғалімі: Жангелдина Ж. Ж.
Пән мұғалімініңеңбек өтілі: 0
Санаты: 9разряд
№: 4
Пәндер атауы: Өзін-өзі тану
Пән мұғалімі: Жангелдина Ж. Ж.
Пән мұғалімініңеңбек өтілі: 0
Санаты: 9 разряд
№: 5
Пәндер атауы: Шетел тілі
Пән мұғалімі: Серғалиев Е. М.
Пән мұғалімініңеңбек өтілі: 1
Санаты: 2 разряд

Сыныптың әлеуметтік құжаты

Сынып - 1 сынып

Сынып жетекшісі - Темірғалиева Назым Фатихқызы

Психолог- Темірғалиева Гүлнара Мақсотқызы

1. Оқушылар саны 7 қызы-5, ұлы-2

Балалардың туған жылдары 2006ж- 4 2007ж- 3

2. Отбасы құрамы

Отбасына мінездеме
Балалардың аты- жөні
Туған жылдары
Ата- аналарының аты- жөні
Мекенжайы, телефоны
Отбасына мінездеме: Көп балалы отбасы (барлық баланы, туған жылын, оқу орнын көрсету)
Балалардың аты- жөні:

Сансызбаева Сымбат Абылайқызы

Сансызбаева Гүлназ Абылайқызы

Сансызбаева Ұлжан Абылайқызы

Сансызбаева Aйзере Абылаевна

Туған жылдары:

22. 11. 2002

25. 06. 2004

29. 10. 2006.

13. 11. 2009

Ата- аналарының аты- жөні:

Сансызбаев Абылай

Сансызбаевич

Канатова

Айнур Сатыбалдиевна

Мекенжайы, телефоны:

Сатыбалды

26-3-68

Отбасына мінездеме: Аз қамтылған отбасы
Балалардың аты- жөні:

Қабошев Асан Аянұлы

Қабошева Айсана Аянқызы

Аянқызы Орынай

Аянұлы Асылхан

Туған жылдары:

27. 10. 2000ж

29. 06. 2003ж

27. 08. 2007ж

9. 05. 2010ж

Ата- аналарының аты- жөні:

Темесов Аян

Кабошевич

Мусина Алмагуль

Канаткалиевна

Мекенжайы, телефоны: Сатыбалды ауылы
Толық емес отбасы (ата-анасының бірінен айырылған)
Толық емес отбасы (ата-анасы ажырасқан)
Толық емес отбасы (жалғызбасты аналар)
Қолайсыз отбасылар
Ата- ананың қамқорлығынсыз қалған жетім балалар
Құқық бұзуға бейім тұратын, тәуекел тобына кіретін балалар
Толық емес отбасы(ата-анасының бірінен айырылған): 0
Толық емес отбасы(ата-анасы ажырасқан): 0
Толық емес отбасы(жалғызбасты аналар): 0
Қолайсыз отбасылар: 0
Ата- ананың қамқорлығынсыз қалған жетім балалар: 0
Құқық бұзуға бейім тұратын, тәуекел тобына кіретін балалар: 0

Отбасындағы жалғыз балалар саны -1 Аға(апа), інісі(сіңлі) барлар- 6

3. Отбасының тұрғын үй жағдайлары: Жеке меншік үйлерде - 7

Білім деңгейі
әкесі
анасы
Білім деңгейі: Жоғарғы білім
әкесі: 2
анасы: 3
Білім деңгейі: Арнаулы білім
әкесі: 1
анасы: 1
Білім деңгейі: Орта
әкесі: 2
анасы: 3
Білім деңгейі: Толық емес орта
әкесі: 2
анасы:
Ұлты
Саны
Ұлты: 1. Қазақ балалары
Саны: 7
1. Үйде жеке оқитын балалаар
0
1. Үйде жеке оқитын балалаар: 2. Созылмалы ауруы бар балалар
0: 0
1. Үйде жеке оқитын балалаар: 3. Көру қабілеті бұзылған балалар
0: 0
1. Үйде жеке оқитын балалаар: 4. Сөйлеу дағдылары бұзылған балалар
0: 0

- үйірмеге қатысу;

-Кітапханамен байланыста болу;

  • Өлең жазуға . . . 2 . . .
  • Сурет салуға. . 1-
  • Ән айтуға. 2-
  • Би билеуге . . . 4 . . .
  • Қолөнер бұйымдарын жасауға. 1. . . .

Сынып жетекшісінің диагностикалық картасы

Сынып жетекшісінің аты -жөні: Темірғалиева Н. Ф.

Сыныбы: 1

Р. с
Әрекеттер мазмұны
Жақсы білемін
Аздаған қиындықтар бар
Көмек қажет етемін
Р. с: 1.
Әрекеттер мазмұны: Баланың жас ерекшелігі туралы
Жақсы білемін: +
Аздаған қиындықтар бар:
Көмек қажет етемін:
Р. с: 2.
Әрекеттер мазмұны: Оқушы тұлғасының психологиясы туралы
Жақсы білемін:
Аздаған қиындықтар бар: +
Көмек қажет етемін:
Р. с: 3.
Әрекеттер мазмұны: Мұғалім мен оқушының өзара қатынасын түзеу
Жақсы білемін: +
Аздаған қиындықтар бар:
Көмек қажет етемін:
Р. с: 4.
Әрекеттер мазмұны: Сынып жетекшісінің психологиялық - педагогикалық мінездемесін құруды
Жақсы білемін:
Аздаған қиындықтар бар: +
Көмек қажет етемін:
Р. с: 5.
Әрекеттер мазмұны: Сыныпта ұйымшыл ұжым қалыптастыруды
Жақсы білемін: +
Аздаған қиындықтар бар:
Көмек қажет етемін:
Р. с: 6.
Әрекеттер мазмұны: Сыныптағы өзін-өзі басқару мәселелерін
Жақсы білемін: +
Аздаған қиындықтар бар:
Көмек қажет етемін:
Р. с: 7.
Әрекеттер мазмұны: «Қиын» оқушымен жұмысты
Жақсы білемін:
Аздаған қиындықтар бар:
Көмек қажет етемін: +
Р. с: 8.
Әрекеттер мазмұны: Бала тұлғасын зерттеудің психологиялық әдістері
Жақсы білемін:
Аздаған қиындықтар бар: +
Көмек қажет етемін:
Р. с: 9.
Әрекеттер мазмұны: Оқушылардың саналы тәртібін қалыптастыру
Жақсы білемін: +
Аздаған қиындықтар бар:
Көмек қажет етемін:
Р. с: 10.
Әрекеттер мазмұны: Оқушыны мадақтау және жазалау әдістері
Жақсы білемін: +
Аздаған қиындықтар бар:
Көмек қажет етемін:
Р. с: 11.
Әрекеттер мазмұны: Тәрбие жұмысының жоспарын құру
Жақсы білемін: +
Аздаған қиындықтар бар:
Көмек қажет етемін:
Р. с: 12.
Әрекеттер мазмұны: Сынып сағатының тақырыбын таңдау
Жақсы білемін: +
Аздаған қиындықтар бар:
Көмек қажет етемін:
Р. с: 13.
Әрекеттер мазмұны: Сынып сағатын өткізу формасын таңдау
Жақсы білемін: +
Аздаған қиындықтар бар:
Көмек қажет етемін:
Р. с: 14.
Әрекеттер мазмұны: Оқушылармен тест, сауалнама жүргізу
Жақсы білемін: +
Аздаған қиындықтар бар:
Көмек қажет етемін:
Р. с: 15.
Әрекеттер мазмұны: Сыныптың бос уақытын дұрыс жоспарлау теориясы мен практикасы
Жақсы білемін: +
Аздаған қиындықтар бар:
Көмек қажет етемін:
Р. с: 16.
Әрекеттер мазмұны: Тәрбиедегі бала-бақша, бастауыш саты, орта буын арасындағы сабақтастық мәселелері
Жақсы білемін: +
Аздаған қиындықтар бар:
Көмек қажет етемін:
Р. с: 17
Әрекеттер мазмұны: Ата-аналармен жүргізілетін жұмыстың негізгі бағыттары мен мазмұны
Жақсы білемін: +
Аздаған қиындықтар бар:
Көмек қажет етемін:
Р. с: 18
Әрекеттер мазмұны: Ата-аналар жиналысының тақырыптарын таңдау
Жақсы білемін: +
Аздаған қиындықтар бар:
Көмек қажет етемін:
Р. с: 19
Әрекеттер мазмұны: Аутотренинг теориясы мен практикасы туралы
Жақсы білемін:
Аздаған қиындықтар бар: +
Көмек қажет етемін:
Р. с: 20
Әрекеттер мазмұны: Жаңа педагогикалық әдебиеттер мен басылымдарды оқуы
Жақсы білемін: +
Аздаған қиындықтар бар:
Көмек қажет етемін:

Жақсы білемін: 15 * 100--75%

Аздаған қиындығы бар: 4* 100-400 /20-20%

Көмек қажет етемін: 1*100--5 %

Сатыбалды орта жалпы білім беретін мектебі директорының

Тәрбие ісі жөніндегі орынбасары Г. Ф. Сарбаеваға

2012/13оқу жылындағы 4-сынып бойынша атқарылған

тәрбие жұмысынан

м ә л і м е т

4-сыныпта барлығы -6оқушы. Ұлы-2-еу, қызы-4-еу.

Аз қамтылған отбасы балалары-1

Көп балалы отбас балалары-1

Жыл бойы атқарылған тәрбие жұмыстарына тоқталсақ:

Азаматтық, патриоттық, көпмәдениеттілік тәрбиесі:

«Отаным -бақыт ордас»”-танымдық са ғаты

«Тәуелсіздік -желтоқсанның жмісі»-өнеге сағаты

«Ұлы бабалар тағылымы»-тағылым сағаты

«Жеңіс рухы мәңгі асқақ»-әдеби сазды кеш. Оқушылар атриоттық әндер үйренді. Ұлы Отан соғысының батырларымен танысты.

Құқықтық тәрбие

«Заң білмеген зардап шегеді»-кеңес сағаты

«Бала құқығы-асыл қазына»-қарым-қатынас сағаты

«Тәртіптің ең тамаша мектебі -отбасы»-өнеге сағаты

«Зорлық-зомбылықсыз балалық шақ»-әңгіме сағаты

«Балам бол, басқа бол-бәріңе заң біреу»-пікір алмасу сағаты. Оқушы құқықтарымен танысып, әртүрлі ағдаяттар шешті.

Тұлғаның өзін-өзі дамытуы мен өзін-өзі тануы, Әлеуметтік мәнді және жеке сапаларын қалыптастыру, Комуникативтік мәдениетін қалыптастыру

«Менің сыныбым-менің ұжымым»-әңгіме сағаты

«Жарасымды қарым-қатынас»- қарым-қатынас сағаты

«Татулық-өмір тірегі»- тағылым сағаты

«Мен қоғам үшін құндымын ба?»- пікір алмасу сағаты. Оқушылар тақырып бойынша өз ойларын ортаға салып, әртүрлі сұрақтарға жауап іздеді.

Рухани-адамгершілік, Отбасы мәдениетін қалыптастыру, Эстетикалық тәрбие

«Отбасым-күншуағым»-өнеге сағаты,

“Сөздің басы-сәлем”-танымдық сағатында “сәлемдесу”тренингінен басталып, әртүрлі көріністер, топтық жарыстар ұйымдастырылды.

“Ұлықты да, алыпты да дүниеге әкелетін-ана”-концерттік бағдарлама

“Сұлулық сыры”- әңгіме сағаты

“Нұр себеле Ұлыстың ұлы күні”-монтаж сағаты

«Гүлдер әлеміне саяхат»саяхат сағаты. Оқушылар гүлдердің бірнеше түрлерімен танысып, гүл сыйлау рәсімдерінің маңызын түсінді.

«Дос және достық» тақырыбында ашық сынып сағаты өткізілді. Сынып сағаты Республикалық әдістемелік «Тәрбие сағаты»журналына жарияланды/№2. 2013ж/

Экологиялық тәрбие, дене тәрбиесі мен салауатты өмір салты

“Өмір қимыл-қоғалысты талап етеді”әңгіме сағаты

«Ұлттық ойындардың пайдасы»-сайыс сағаты

“Таиғат-алтын бесігің”-жарыс сағаты

“Құстар-бақ сәні”-танымдық сағаты

«Тамақ ішу әдебі»-әңгіме сағаты. Оқушыларға дастархан басында отыру әдебі туралы түсіндірілді.

«Экология және біз»-танымдық сағаты

Еңбек және экономикалық, Кәсіби-шығармашылық тәрбие

“Еңбек неден басталмақ?”-пікірталас

“Экономикалық зияткерлік”-аукцион сағатында “Кәсіптер әлемінде”, “Дүкенде”ойындары ойнатылып, үнемділік сөзінің мағынасы кеңінен түсіндірілді.

“Түйірнан-тамшы тер”-танымдық сағатында нан туралы әңгіме оқылып, талданды.

«Мен өскенде кім болам ?» - әңгіме сағаты

Интелектуалдық мәдениетті дамыту

“Ойландырар15сұрақ”шығармашылық сайыс

“Алтын қақпа”интелектуалдық сайыссағаты

“Оюмен түстік жарысқа”- сайыс сағаты. Қазақ халқының ою -өрнектерінің түрімегн танысып, қайшымен ойып үйренді.

Оқушылардың өмірі қауіпсіздігі мен өрт қауіпсіздігі, Жол -көлік оқиғалары мен жарақаттың алдын алу.

«Біздің өміріміздің қауіпсіздігі» атты жаднама таратылды. Өрт сөндіру құралдарын пайдалану туралы көрсетілді.

«Жол-атасы-бағдаршам»-танымдық сағаты. Жол ережелері, бағдаршам қызметі туралы айтылды. Ертегі кейіпкерлерінің қатысуымен жол ережесі туралы қойылымдар қойылды.

«Жол ережесін сақтау білесің бе?»атты тест өтті.

Оқушымен жұмыс

“Оқушы міндеттері, ол қандай?”-жаднама

“Ауыл кітапханасына топсеруен”

«Буындар арасындағы сабақтастықты қолдау шаралары» өтті. /психолог/

Сынып белсенділерінің жұмыстарына талдау жүргізілді.

Ата-анамен жұмыс

Берілген педогогикалық-психолоиялық кеңестер:1. Отбасы-шағын қоғам-ата-аналар консилиумы

2. Ата-аналарға арналған іскерлік ойындар .

3. «Кездесу», «Жанұя» тренингі

Жыл соңында сынып оқушыларының деңгейінің көрсеткіштері анықталып, жинақталды.

1. Азаматтық, патриоттық, көпмәдениеттілік тәрбиесі:-50%

2. Құқықтық тәрбие-63%

3. Тұлғаның өзін-өзі дамытуы мен өзін-өзі тануы, Әлеуметтік мәнді және жеке сапаларын қалыптастыру, Комуникативтік мәдениетін қалыптастыру. - 50%

4. Рухани-адамгершілік, Отбасы мәдениетін қалыптастыру, Эстетикалық тәрбие-87%

5. Еңбек және экономикалық, Кәсіби-шығармашылық тәрбие-50%

6Экологиялық тәрбие, дене тәрбиесі мен салауатты өмір салты-75%

7. Интелектуалдық мәдениетті дамыту-50%

8. Оқушылардың өмірі қауіпсіздігі мен өрт қауіпсіздігі, Жол -көлік оқиғалары мен жарақаттың алдын алу-50%

Сынып жетекші: Темірғалиева Н. Ф.

Сыныптан тыс шараларға талдау

Күні:28. 11. 12

Сыныбы:2

Сынып жетекшінің, ұйымдастыушы мұғалімнің аты-жөні:--Темірғалиева М. М.

Қатысу мақсаты:

-Тәжірибе алмасу, сыныптың белсенділігін байқау.

Безендірілуі, көрнекілігі:

Шарлар, суреттер, сызбалар, интереактивті тақта.

Шараға қатысушы оқушылардың белсенділігі : өте жақсы

Шара кезеңдері

Шараның тақырыбы, кезеңдері
Шараның барысы
құндылығы
Жетілдіре түсу керек
Шараның тақырыбы, кезеңдері:

Құқықтық тәрбие

«Оқушы құқықтары мен міндеттері»

Шараның барысы:

І. Ұйымдастыру Бөлімі

Психологиялық дайындық

ІІ. Негізгі бөлім.

Топтастыру,

Заң деген не?

Конвенция туралы түсіндіру.

Бекеттерге бөлу

І. Бала құқықтары

ІІ. жағдаяттар

ІІІ. Түсініктемелер

ІҮ. Болашақ заңгерлер.

ІІІ. Қорытынды бөлім.

Семантикалық карта

«Адасқан сөздер» ойыны

құндылығы:

Сын тұрғысынан ойлау стратегиясының элементтерін оқушылар қолдана алады.

Балалар өз ойларын айта алады.

Жетілдіре түсу керек:

Қорытындылар мен ұсыныстар:

Сынып сағаты жүйелі құрылған. Сынып сағатының басталуы оқушылар үшін сәл қиындау болды. Мұғалімнің шеберлігінің нәтижесінде қорытынды бөлімде оқушылар еркін қатысып, өз құқықтары мен міндеттері туралы толық түсінді. Шара мақсатына жетті.

Ұсыныс: Болашақта оқушылардың сөздік қорларын дамыта берсе;

Қатысушы мұғалімнің аты-жөні: Темірғалиева Н. Ф.

Сыныптан тыс шараларға талдау

Күні:14. 12. 12

Сыныбы:6

Сынып жетекшінің, ұйымдастыушы мұғалімнің аты-жөні:--Тлепбергенова Ә. Т. .

Қатысу мақсаты:

-Тәжірибе алмасу,

Безендірілуі, көрнекілігі:

Шарлар, суреттер, сызбалар, интереактивті тақта.

Шараға қатысушы оқушылардың белсенділігі : өте жақсы

Шара кезеңдері

Шараның тақырыбы, кезеңдері
Шараның барысы
құндылығы
Жетілдіре түсу керек
Шараның тақырыбы, кезеңдері:

Азаматтық, пат/қ, көпмәд/к тәрбие

«Желтоқсан желі»

Шараның барысы:

І. Ұйымдастыру Бөлімі

Психологиялық дайындық

Жүргізушілер:

1. Аққу

2. Асан

ІІ. Негізгі бөлім

Ән: «Елім менің»

Көрініс:

«Елді қазақ басқарсын!»

Мұғалімнің түсіндірме сөзі.

Тақпақтар оқу.

ІІІ. Қорытынды бөлім.

Желтоқсан құрбандарын еске алу.

Әнұран орындау.

құндылығы:

*Оқушылар өз күштерімен дайындаған.

*Сын тұрғысынан ойлау стратегиясының элементтерін оқушылар қолдана алады.

Балалар өз ойларын айта алады.

Жетілдіре түсу керек: Шараны ұйымдастыруда жаңаша бағытты қолдану.

Қорытындылар мен ұсыныстар:

Шара тек оқушылардың ұйымдастыру қабілет і аясынмен шектелген. Көптеген мағлұматтар айтуға болатын еді. Мұғалім мен оқушы арасында байланыс жоқ;

Қатысушы мұғалімнің аты-жөні: Темірғалиева Н. Ф.

Сыныптан тыс шараларға талдау

Күні:29. 04. 13

Сыныбы:1

Сынып жетекшінің, ұйымдастыушы мұғалімнің аты-жөні:Иманғалиев М. Д.

Қатысу мақсаты:

-Тәжірибе алмасу,

Безендірілуі, көрнекілігі:

Шарлар, суреттер, сызбалар, интереактивті тақта, нақыл сөздер

Шараға қатысушы оқушылардың белсенділігі : өте жақсы

Шара кезеңдері

Шараның тақырыбы, кезеңдері
Шараның барысы
құндылығы
Жетілдіре түсу керек
Шараның тақырыбы, кезеңдері: «Кітап-сарқылмас қазына»танымдық сағат
Шараның барысы:

І. Ұйымдастыру Бөлімі

Психологиялық дайындық

-жұмбақ шешу.

Мұғалімнің түсіндірме сөзі.

-кітаптың шығу тарихы.

-нақыл сөздер

Тақпақтар оқу.

ІІ. Негізгі бөлім:

Көрініс:

«Кітаптар мұңы»

Жанерке-дүн.

Қарақат-қаз. т.

Айтжан-ана т.

ІІІ. Қорытынды бөлім.

1. Мақалды жалғастыру.

2. Топтастыру «Кітап»

3. Кітаптың пайдасы.

құндылығы:

Балалар өз ойларын айта алады.

Кітап туралы түсініктері бар.

Жетілдіре түсу керек: Оқушының шығармашылық дағдыларын жетілдіру.

Қорытындылар мен ұсыныстар:

Ашық сынып сағатын мұғалім жүйелі жоспарлаған. Мұғалім мен оқушы арасында үйлесімді қарым-қатынас бар. Сынып сағаты мақсатына жетті. Оқушылар тарапынан өте жақсы қатысты.

Ұсыныс:Жаңаша бағытта ұйымдастыру;

Қатысушы мұғалімнің аты-жөні: Темірғалиева Н. Ф.

Сыныптан тыс шараларға талдау

Күні:13. 12. 12

Сыныбы:1-4

Сынып жетекшінің, ұйымдастыушы мұғалімнің аты-жөні:. Темірғалиева М. М.

Қатысу мақсаты:

-Тәжірибе алмасу, сыныбымның өнерін тамашалу

Безендірілуі, көрнекілігі:

Шарлар, суреттер, сызбалар, интереактивті тақта, нақыл сөздер

Шараға қатысушы оқушылардың белсенділігі : өте жақсы

Шара кезеңдері

Шараның тақырыбы, кезеңдері
Шараның барысы
құндылығы
Жетілдіре түсу керек
Шараның тақырыбы, кезеңдері: «Рәміздерім-елдігімнің айғағы»-мәнерлеп оқу сайысы
Шараның барысы:

І. Ұйымдастыру Бөлімі

Психологиялық дайындық

Мұғалімнің түсіндірме сөзі.

Желтоқсан туралы

-тәуелсіздік туралы

І. бөлім.

Желтоқсанға, тәуелсіздікке, рәміздерге арналған тақпақтар оқу.

1с. Самиғоллина Қ

2с. Жасталапова А

3сТлекқабылова А

4с. Қапиетова Г.

ІІ. бөлім:

Оқушы шығармашылығы.

Өздері шығарған өлеңдерін оқу.

1. ИбраимовЕ-«Тәуелсіздікә

2. Қабошева А- «Отаным»

ІІІ. Қорытынды бөлім.

1. Марапаттау

құндылығы: Оқушылар шығармашылықпен айналыса алады.
Жетілдіре түсу керек: .

Қорытындылар мен ұсыныстар:

Шараны мұғалім жүйелі жоспарлаған. Мұғалім мен оқушы арасында үйлесімді қарым-қатынас бар. Көрнекіліктер жеткілікті. Аудиториялық көңіл-күй өте жақсы. Шара мақсатына жетті. Оқушылар тарапынан өте жақсы қатысты.

Қатысушы мұғалімнің аты-жөні: Темірғалиева Н. Ф.

Сыныптан тыс шараларға талдау

Күні:5. 03. 13

Сыныбы:1-4

Сынып жетекшінің, ұйымдастыушы мұғалімнің аты-жөні: Темірғалиева М. М.

Қатысу мақсаты:

-Тәжірибе алмасу,

Безендірілуі, көрнекілігі:

Шарлар, суреттер, сызбалар, музыка

Шараға қатысушы оқушылардың белсенділігі : өте жақсы

Шара кезеңдері

Шараның тақырыбы, кезеңдері
Шараның барысы
құндылығы
Жетілдіре түсу керек
Шараның тақырыбы, кезеңдері: «Анамардағым, қызым-қызғалдағым»-мерекелік сайысы
Шараның барысы:

І. Ұйымдастыру бөлімі

Психологиялық дайындық

Мұғалімнің құттықтау сөзі.

ІІ. Негізгі бөлім.

1. таныстыру.

2. сұрақ-жауап

3. Тағам дайындау

4. Қыздарға тапсырма

Қатысушылар:

1с Ардақ-Қарақат

2с. Назым-Ақжүніс

3с. Асылгүл-Ақнәзік

4с. Алмагүл-Айсана

ІІІ. Қорытынды бөлім.

1. Марапаттау

құндылығы:

Жаңа тиімді пайдаланған.

.

Жетілдіре түсу керек: .

Қорытындылар мен ұсыныстар:

Шараны мұғалім жүйелі жоспарлаған. Формасы -сайысҚатысушылардың мүддесіне сай. . Көрнекіліктер жеткілікті. Аудиториялық көңіл-күй өте жақсы. Шара мақсатына жетті. .

Қатысушы мұғалімнің аты-жөні: Темірғалиева Н. Ф.

Күнделік тексеру қорытындысы

Қыркүйек. 2012ж.

Қыркүйек айында атпа сайын оқушылардың күнделіктері тексерілді. Нәтижесінде мынадай көрсеткіш көрсетіліп, оқушылар таныстырылды., ескертулер берілді.


Ұқсас жұмыстар
Тәрбиеші портфолиосы
Психологиялық аспект
"білім - бақыт бастауы" атты мектепішілік дәстүрлі форум
Жас маманмен жұмыс жүйесі
Жас маманмен жұмыс жоспары
Ақсақ құлан, жошы хан, 5 сынып, қазақ әдебиеті
Табиғаттың адам өміріндегі маңыздылығы
Халықтық педагогиканы пайдалана отырып,‭ ‬ой өрісі кең‭ ‬,‭ ‬шығармашыл,‭ ізденімпаз‭ ‬жеке тұлға тәрбиелеу
Сабақтың мақсаттары. Сабақ барысы
Ерекше қабілетті оқушы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz