Күні:12. 12. 12
Сыныбы:
9 «А»
Мұғалімі:
Есенғалиева Гүлфара Сағынғалиқызы
Күні:12. 12. 12:
Тақырыбы:
Сыныбы:9 «А»:
Паскаль тіліндегі басқару операторлары.
Күні:12. 12. 12:
Мақсаты:
Сыныбы:9 «А»:
Оқушыларды басқару операторларымен таныстыру, жазылу тәртібі мен қолданылу ережесін, синтаксистік диаграммасын түсіндіру.
Күні:12. 12. 12:
Міндеті:
Сыныбы:9 «А»:
Есептер шығару арқылы оқушылардың ойлау қабілеттерін дамыту. Математикалық есептерді программалау тілі арқылы шығару.
Күні:12. 12. 12:
Нәтиже:
Сыныбы:9 «А»:
Білімді есепке қолдануға машықтану, есте сақтауға бейімдеу. Жол қауіпсіздігі ережесіне есеп шығару арқылы көңіл бөлу.
Күні:12. 12. 12:
Кезеңдері:
Сыныбы:9 «А»:
Мұғалімнің
іс-әрекеті
Мұғалімі:Есенғалиева Гүлфара Сағынғалиқызы:
Оқушының
іс-әрекеті
Дифференциал
Бағалау
Ресурс
Күні:12. 12. 12:
ІІ. Қызығушы-лықты ояту
Сыныбы:9 «А»:
А) Кубизм стратегиясы арқылы оқушылардың білімін тексеру.
Мұғалімі:Есенғалиева Гүлфара Сағынғалиқызы:
Кубиктің қырларында жазылған сұрақтарға жауап беру.
Өтілген тақырыпқа шолу. СТО стратагиясы.
3 балл
Кубик
Күні:12. 12. 12:
Ә) Сауалнама-сөзжұмбақ
Сыныбы:9 «А»:
Сауалнамаларды интерактивті тақтадан оқып беру. Сұрақтардың дұрыстығын тексеру.
Мұғалімі:Есенғалиева Гүлфара Сағынғалиқызы:
Сауалнамаларға жауап беру.
Сөзжұмбақтан жаңа сабақтың тақырыбы шығады.
1 балл
Күні:12. 12. 12:
ІІІ. Мағынаны тану.
Сыныбы:9 «А»:
А) Мысалға есеп беру арқылы жаңа сабақты түсіндіруге түсу.
Мұғалімі:Есенғалиева Гүлфара Сағынғалиқызы:
Есепті шығару кезінде түйінді сөздерді меңгеру.
Есеп шығару құрылымын түсіну.
-
Күні:12. 12. 12:
Ә) Блок-схема
Сыныбы:9 «А»:
Шартты операторларды блок-схема арқылы түсіндіру.
Мұғалімі:Есенғалиева Гүлфара Сағынғалиқызы:
Блок-схема ретін түсіну.
Блок-схема құруды үйрену.
-
Күні:12. 12. 12:
Б) Венн диаграммасы
Сыныбы:9 «А»:
Басқару мен шартты операторлары
ның ұқсастықтары арқылы айырмашылықтарын түсіндіру.
Мұғалімі:Есенғалиева Гүлфара Сағынғалиқызы:
Венн диаграммасын жазу.
СТО стратегиясы арқылы жаңа тақырып пен өтілген тақырыпты
-
Күні:12. 12. 12:
В) Бекіту есебі
Сыныбы:9 «А»:
Мысалға есептер беру.
Мұғалімі:Есенғалиева Гүлфара Сағынғалиқызы:
Есептерді бірлесе отырып шығару.
Мысалға келтірілген есеп арқылы жаңа тақырыпты бекіту.
-
Күні:12. 12. 12:
ІV. Жаттығу кезеңі
Сыныбы:9 «А»:
Деңгейлік тапсырмалар беру.
Мұғалімі:Есенғалиева Гүлфара Сағынғалиқызы:
Нұсқа бойынша есептерді шығару.
3-9 балл
Жұмыс дәптері
Күні:12. 12. 12:
V. Ой-толғаныс.
Сыныбы:9 «А»:
Информатика
лық диктант беру арқылы оқушылардың қабылдауын анықтау.
Мұғалімі:Есенғалиева Гүлфара Сағынғалиқызы:
Диктантты тақтада жазу.
Білімді есепке алу, қабылдаула
рын тексеру.
1 балл
Күні:12. 12. 12:
VІ. Үйге тапсырма.
Сыныбы:9 «А»:
п 3. 5 Бақ. сұр.
1-8, Жаттығу
(2, 4, 6 ) .
Мұғалімі:Есенғалиева Гүлфара Сағынғалиқызы:
Күнделікке жазып алу.
Тапсырманы беру арқылы тақырыпты нығыздау.
-
Интерак-
тивті тақтада жазу
Күні:12. 12. 12:
VІІ. Бағалау.
Сыныбы:9 «А»:
Рейтінгілік бағалау жүйесін қолдану.
Мұғалімі:Есенғалиева Гүлфара Сағынғалиқызы:
Бағалау бетшесін толтыру.
Өзін-өзі бағалауға дағдылану.
Бағалау крите
риясын беру.
Интерак-
тивті тақтада шығару.
Күні:12. 12. 12:
VІІІ. Қоры-тындылау.
Сыныбы:9 «А»:
Сабақтың соңында рефлексия жаздыру (инсерт стратегиясы арқылы) .
Мұғалімі:Есенғалиева Гүлфара Сағынғалиқызы:
Инсерт (түртіп алу) стратегиясын парақшада толтырып беру.
СТО-ның инсерт стратегиясын рефлексия жазуда қолдану.
-