Сабақ жоспары :: Информатика
Файл қосу
Паскаль тіліндегі басқару операторлары.9 сынып
Күні:12.12.12
Сыныбы:9 <<А>>
Мұғалімі:Есенғалиева Гүлфара Сағынғалиқызы
Тақырыбы:
Паскаль тіліндегі басқару операторлары.
Мақсаты:
Оқушыларды басқару операторларымен таныстыру, жазылу тәртібі мен қолданылу ережесін, синтаксистік диаграммасын түсіндіру.
Міндеті:
Есептер шығару арқылы оқушылардың ойлау қабілеттерін дамыту. Математикалық есептерді программалау тілі арқылы шығару.
Нәтиже:
Білімді есепке қолдануға машықтану, есте сақтауға бейімдеу. Жол қауіпсіздігі ережесіне есеп шығару арқылы көңіл бөлу.
Кезеңдері:
Мұғалімнің
іс-әрекеті
Оқушының
іс-әрекеті
Дифференциал
Бағалау
Ресурс
ІІ.Қызығушы-лықты ояту
А)Кубизм стратегиясы арқылы оқушылардың білімін тексеру.
Кубиктің қырларында жазылған сұрақтарға жауап беру.
Өтілген тақырыпқа шолу. СТО стратагиясы.
3 балл
Кубик
Ә)Сауалнама-сөзжұмбақ
Сауалнамаларды интерактивті тақтадан оқып беру. Сұрақтардың дұрыстығын тексеру.
Сауалнамаларға жауап беру.
Сөзжұмбақтан жаңа сабақтың тақырыбы шығады.
1 балл
Интерак-
тивті тақта
ІІІ.Мағынаны тану.
А)Мысалға есеп беру арқылы жаңа сабақты түсіндіруге түсу.
Есепті шығару кезінде түйінді сөздерді меңгеру.
Есеп шығару құрылымын түсіну.
-
Интерак-
тивті тақта
Ә) Блок-схема
Шартты операторларды блок-схема арқылы түсіндіру.
Блок-схема ретін түсіну.
Блок-схема құруды үйрену.
-
Интерак-
тивті тақта
Б) Венн диаграммасы
Басқару мен шартты операторлары
ның ұқсастықтары арқылы айырмашылықтарын түсіндіру.
Венн диаграммасын жазу.
СТО стратегиясы арқылы жаңа тақырып пен өтілген тақырыпты
-
Интерак-
тивті тақта
В) Бекіту есебі
Мысалға есептер беру.
Есептерді бірлесе отырып шығару.
Мысалға келтірілген есеп арқылы жаңа тақырыпты бекіту.
-
Интерак-
тивті тақта
ІV. Жаттығу кезеңі
Деңгейлік тапсырмалар беру.
Нұсқа бойынша есептерді шығару.
3-9 балл
Жұмыс дәптері
V. Ой-толғаныс.
Информатика
лық диктант беру арқылы оқушылардың қабылдауын анықтау.
Диктантты тақтада жазу.
Білімді есепке алу, қабылдаула
рын тексеру.
1 балл
Интерак-
тивті тақта
VІ. Үйге тапсырма.
п 3.5 Бақ.сұр.
1-8, Жаттығу
(2 ,4, 6 ).
Күнделікке жазып алу.
Тапсырманы беру арқылы тақырыпты нығыздау.
-
Интерак-
тивті тақтада жазу
VІІ.Бағалау.
Рейтінгілік бағалау жүйесін қолдану.
Бағалау бетшесін толтыру.
Өзін-өзі бағалауға дағдылану.
Бағалау крите
риясын беру.
Интерак-
тивті тақтада шығару.
VІІІ.Қоры-тындылау.
Сабақтың соңында рефлексия жаздыру (инсерт стратегиясы арқылы).
Инсерт (түртіп алу) стратегиясын парақшада толтырып беру.
СТО-ның инсерт стратегиясын рефлексия жазуда қолдану.
-
Интерак-
тивті тақта
Сыныбы:9 <<А>>
Мұғалімі:Есенғалиева Гүлфара Сағынғалиқызы
Тақырыбы:
Паскаль тіліндегі басқару операторлары.
Мақсаты:
Оқушыларды басқару операторларымен таныстыру, жазылу тәртібі мен қолданылу ережесін, синтаксистік диаграммасын түсіндіру.
Міндеті:
Есептер шығару арқылы оқушылардың ойлау қабілеттерін дамыту. Математикалық есептерді программалау тілі арқылы шығару.
Нәтиже:
Білімді есепке қолдануға машықтану, есте сақтауға бейімдеу. Жол қауіпсіздігі ережесіне есеп шығару арқылы көңіл бөлу.
Кезеңдері:
Мұғалімнің
іс-әрекеті
Оқушының
іс-әрекеті
Дифференциал
Бағалау
Ресурс
ІІ.Қызығушы-лықты ояту
А)Кубизм стратегиясы арқылы оқушылардың білімін тексеру.
Кубиктің қырларында жазылған сұрақтарға жауап беру.
Өтілген тақырыпқа шолу. СТО стратагиясы.
3 балл
Кубик
Ә)Сауалнама-сөзжұмбақ
Сауалнамаларды интерактивті тақтадан оқып беру. Сұрақтардың дұрыстығын тексеру.
Сауалнамаларға жауап беру.
Сөзжұмбақтан жаңа сабақтың тақырыбы шығады.
1 балл
Интерак-
тивті тақта
ІІІ.Мағынаны тану.
А)Мысалға есеп беру арқылы жаңа сабақты түсіндіруге түсу.
Есепті шығару кезінде түйінді сөздерді меңгеру.
Есеп шығару құрылымын түсіну.
-
Интерак-
тивті тақта
Ә) Блок-схема
Шартты операторларды блок-схема арқылы түсіндіру.
Блок-схема ретін түсіну.
Блок-схема құруды үйрену.
-
Интерак-
тивті тақта
Б) Венн диаграммасы
Басқару мен шартты операторлары
ның ұқсастықтары арқылы айырмашылықтарын түсіндіру.
Венн диаграммасын жазу.
СТО стратегиясы арқылы жаңа тақырып пен өтілген тақырыпты
-
Интерак-
тивті тақта
В) Бекіту есебі
Мысалға есептер беру.
Есептерді бірлесе отырып шығару.
Мысалға келтірілген есеп арқылы жаңа тақырыпты бекіту.
-
Интерак-
тивті тақта
ІV. Жаттығу кезеңі
Деңгейлік тапсырмалар беру.
Нұсқа бойынша есептерді шығару.
3-9 балл
Жұмыс дәптері
V. Ой-толғаныс.
Информатика
лық диктант беру арқылы оқушылардың қабылдауын анықтау.
Диктантты тақтада жазу.
Білімді есепке алу, қабылдаула
рын тексеру.
1 балл
Интерак-
тивті тақта
VІ. Үйге тапсырма.
п 3.5 Бақ.сұр.
1-8, Жаттығу
(2 ,4, 6 ).
Күнделікке жазып алу.
Тапсырманы беру арқылы тақырыпты нығыздау.
-
Интерак-
тивті тақтада жазу
VІІ.Бағалау.
Рейтінгілік бағалау жүйесін қолдану.
Бағалау бетшесін толтыру.
Өзін-өзі бағалауға дағдылану.
Бағалау крите
риясын беру.
Интерак-
тивті тақтада шығару.
VІІІ.Қоры-тындылау.
Сабақтың соңында рефлексия жаздыру (инсерт стратегиясы арқылы).
Инсерт (түртіп алу) стратегиясын парақшада толтырып беру.
СТО-ның инсерт стратегиясын рефлексия жазуда қолдану.
-
Интерак-
тивті тақта
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz