Сабақ жоспары :: Информатика

Файл қосу

Омж 11 класс


11 «Б» сыныбындағы информатика сабағының «Деректер қоймасы» тарауы
бойынша орта мерзімді жоспары

|№ |
|1 |Сабақтың |Ынтымақтастық |Топ ішінде |Кестені |Пернетақтамен жұмыс |Оқушылар |
| |тақырыбы: |атмосферасын |оқушылардың |толтыра |барысында пернелердің|сабақта |
| |Деректер қоймасын|қалыптастыру |бір-біріне |қажетті |орналасу тәртібіне |бір-біріне |
| |ұйымдастыру және |үшін «мен |үйретуі, |ақпаратты |мән берілмеуі, өзара |бағалау жасап |
| |оның |қандаймын» |компьютермен|алады, |сұратуларына шек қою.|отырады. |
| |терминологиясы. |жаттығуын |жұмыс |қателерді |Топтық бағалау: |  |
| |Деректердің |жүргізеді. |барысында |анықтап, |жұптық бағалау |  |
| |реляциялық |Оқушылар |оқушылар |талдайды |Мұғалім мен оқушы |  |
| |қоймалары. MS. |жасырылған |сұрақтарға |Психологиялық|арасындағы сенімділік|  |
| |Access |суреттер арқылы|жеке, |жағынан |қалыптасып барлық |  |
| |компоненттері |өздерін |жұптасып, |жағымды әсер |бала сабаққа |  |
| | |салыстырады. |топтасып |қалыптастыру |қызығушылықпен |Сабақ соңында |
| |Сабақтың мақсаты:|Оқушыларға |пікірлерін |мақсатында |қатысады. |оқушылар кері |
| |Оқушылар деректер|сұрақтар қою |өзара |өткізуде |  |байланыс ашық |
| |қоймасы |арқылы өтілетін|талқылайды, |оқушылар |  |журналын |
| |ұғымдарымен |жаңа сабақтың |бір-бірін |түгел |Білімді өз бетімен |толтырады. |
| |танысу, |тақырыбы мен |толықтыра |қатысады. |талдай алады. | |
| |ұйымдастыру, оның|мақсатын |келе топтың |Ынтымақтаса |  |Оқушылар нені |
| |терминологиясын |анықтауға |атынан ортақ|жұмыс |  |түсінгенін, |
| |ажырата білу, |ұмтылады.Оқушыл|шешім |жасаудағы |Зияткерлік |нені |
| |теорияны білу, |ар сабақтың |ұсынады. |қызығушылықта|эмоционалдық |түсінбегенін |
| |сыни ойлауға |мақсаты мен |  |ры басым |әлеуметтік |жазып кетеді. |
| |үйрету, зерттеу |тақырыпты | |болады. |кедергілері бар |Қосымша қажет |
| |әдістерін білу, |ұғынып, уақыт | |  |оқушылар тапсырма |оқушылар |
| |ашық ойларын |шеңбері әдісі | |  |орындауға топта еркін|оқушылар |
| |жеткізе білу. |бойынша жаңа | |Оқушылардың |бірлесіп, пікірлесе |анықталады. |
| |реляциялық |сабақты топпен | |жеке |отырады. |  |
| |қоймаларды |талқылайды.Оқу | |қызығушылықта| |  |
| |құрастыруға, MS |барысында | |рына көп мән | | |
| |Access |талқылауға топ | |беріледі. | | |
| |бағдарламасының |түгелдей | |  | | |
| |компоненттерін |қатысады. | |Оқушылар | | |
| |жұмыс барысында |Уақытты | |топпен | | |
| |қолдана білуіне |үнемдеу | |тапсырманы | | |
| |үйрену. |барысында | |орындағанда | | |
| |Кесте толтыруда |бір-бірін | |өзара | | |
| |режимдерді |жалғастырады. | |қарым-қатынас| | |
| |қолдануды, |Ой сергіту | |қа түседі. | | |
| |жіберілген |«Логикалық |Бағалау |Оқыту | | |
| |қателіктерді |тапсырмалар» |негізінде |барысында | | |
| |анықтауға |бойынша жұмыс |Оқушылар |дарынды | | |
| |машықтандыру. |жүргізеді. |сұрақтарға |балалар өз | | |
| | |Оқушылар |жауап бере |кластастарына| | |
| |Күтілетін нәтиже:|логикалық |отырып , |көмектесіп | | |
| |Оқушылар |сұрақтардың |«екі жұлдыз,|отырады. | | |
| |тақырыпты толық |жауабын таба |бір |  | | |
| |меңгереді,жоғары |отырып, ақиқат,|ұсыныспен» | | | |
| |деңгейде ойлай |жалған, мүмкін |бағалау | | | |
| |алады,топта |емес болып үш |  |Оқушылар | | |
| |бірлесіп жұмыс |топқа бөлінеді,| |бірін-бірі | | |
| |жасауға |сұрақтарды | |бағалауы | | |
| |дағдыланады,өз |бірлесе | |ерекше | | |
| |пікірін қорғай |талдайды. | |ынтасын | | |
| |алады,сыни ойлай | | |көрсетеді | | |
| |білуге | | |Оқушының | | |
| |үйренеді,ақпаратт| | |кесте толтыру| | |
| |ы тиімді қолдана | | |барысында | | |
| |біледі. | | |көңіл | | |
| | | | |аударылып, | | |
| | | | |қабілеттері | | |
| | | | |жоғары | | |
| | | | |оқушылар | | |
| | | | |дараланып | | |
| | | | |көрінеді. | | |
|Тақырыбы: | | |Адалдыққа, |Критерийлер |Деңгейлік |Оқулық |
|Деректер қоймасын| | |достыққа |бойынша |тапсырмаарқылы | |
|ұйымдастыру және | | |баулу |бағалау. |ойларын жетілдіру | |
|оның | | | | |үшін, әр түрлі | |
|терминологиясы. | | | | |тапсырма (теңеумен | |
|Деректердің | |Теорияны | | |жұмыс) | |
|реляциялық | |практикамен |Ой өрісін | | | |
|қоймалары. MS. | |ұштастыра білу,|дамыту | | | |
|Access | |Логикалық |Кесте арқылы| | | |
|компоненттері | |ойлау, есте |білім | | |Үлестірме |
|Мақсаты: | |сақтау |деңгейін | | |карточкалар |
|а) Оқушылар | |қабілеттерін |анықтау. | | | |
|деректер қоймасы | |арттыру. | | | | |
|ұғымдарымен | | | | |Айырмашылығын ажырата| |
|танысу, | | |Қызығушылығы| |білу | |
|ұйымдастыру, оның| | |н арттыру | | | |
|терминологиясын | | | | |Қорытынды жасайды | |
|ажырата білу, |Жасырылған | |Жаңа білімді| | | |
|теорияны білу, |суреттер арқылы | |қалыптастыру| | | |
|сыни ойлауға |оқушыларды | |, ақпараттық| | | |
|үйрету, зерттеу |топтастыру | |тілді | | | |
|әдістерін білу, | | |қалыптастыру| | | |
|ашық ойларын | | | | | | |
|жеткізе білу. | | | | | |Таныстырылм |
|реляциялық | | |Тіл байлығын| | |Интерактивті |
|қоймаларды | | |дамытып, | | |тақта |
|құрастыруға, MS |Жұмыс барысын | |ойын еркін | | |Компьютер |
|Access |айту | |жеткізу | | | |
|бағдарламасының | | | | | | |
|компоненттерін | | | | | | |
|жұмыс барысында |СТО (БББ) | | | | | |
|қолдана білуіне | | | | | | |
|үйрену. |АКТ | | | | | |
|Кесте толтыруда |Таныстырылым | | | | | |
|режимдерді |(кесте | | | | | |
|қолдануды, |элементтері) | | | | | |
|жіберілген | | | | | | |
|қателіктерді |Диалогтық оқыту | | | | | |
|анықтауға |(сұрақ-жауап) | | | | | |
|машықтандыру. |Топтық жұмыс | | | | | |
|ә) балаларды жеке| | | | | | |
|жұмыс жасауға | | | | | | |
|дағдыландыру, | | | | | | |
|ойлау | | | | | | |
|қабілеттерін | | | | | | |
|дамытып, | | | | | | |
|білімдерін | | | | | | |
|дамыту. | | | | | | |
|б) ұйымшылдыққа, | | | | | | |
|зейінділікке, | | | | | | |
|шапшандылыққа | | | | | | |
|баулу. | | | | | | |


Ұқсас жұмыстар
Көшбасшы мұғалім
Жаңа әдістегі сабақтарына қатысу
Сабақ жоспарларының түрлері
Қалай қалыптастырушы бағалау арқылы оқушылардың оқуын жақсартуға ықпал етуге болады
Квадрат теңдеу түбірлерінің формулалары. Сабақтың тақырыбы
Таңбалары әр түрлі сандарды қосуға есептер шығару
Оқушы ынтасын арттырудағы бағалаудың ролі.
2014-2015 оқу жылының басталуына арналған салтанатты жиыны
Қазақстан Телехабар таратушылар орталығы
Тәлімгерлік бағдарламасының мақсаты
Пәндер