Омж 11 класс

11 «Б» сыныбындағы информатика сабағының «Деректер қоймасы» тарауы бойынша орта мерзімді жоспары

Оқыту мақсаттары мен нәтижелері

Осы сабақтар сериясының соңында сіздің оқушыларыңыздың қандай білімі, біліктілігі мен түсініктерін қалыптастырғыңыз келеді?

Белсенді жұмыс түрлері (топтық жұмыс, жоба жұмысы, зерттеу жұмысы) Оқытуды жетілдіру үшін АКТ қолдана алуыңыз?
ОҮБ-ды сіз қалай қолданасыз?
Сыныптағы барлық оқушыларды сіз қалай еліктіресіз? (дарынды, талантты)
Сіз оқытудағы кедергілерді қалай жеңесіз?

Сіздің жоспарлағаныңыз бен олдардан күтілетін

нәтижелерді барлық оқушылар үйренгенін қалай бекітесіз?

№: Жалпы мақсаты: Тақырыпты толық меңгеру, сөздік қорын толықтыру, сабақта өздерін еркін сезіну, бағалау критерийлері бойынша бағалай алуға үйрету, топтық жұмысқа белсенді қатысу, нені және қалай оқу керектігін ұғыну, дарынды, талантты оқушылармен жұмыс жасау, жас ерекшелігіне сай білімді меңгеру, мақсат пен күтілетін нәтижеге сәйкес қалыптастырушы және жиынтық бағалау әдістерін тиімді жүзеге асыру арқылы сыни тұрғыда ойлай білу, логикалық ойлауын дамыту, АКТ ақпаратын тиімді қолдана білу.
№: 1
Оқыту мақсаттары мен нәтижелеріОсы сабақтар сериясының соңында сіздің оқушыларыңыздың қандай білімі, біліктілігі мен түсініктерін қалыптастырғыңыз келеді?:

Сабақтың тақырыбы:

Деректер қоймасын ұйымдастыру және оның терминологиясы.

Деректердің реляциялық қоймалары. MS. Access компоненттері

Сабақтың мақсаты:

Оқушылар деректер қоймасы ұғымдарымен танысу, ұйымдастыру, оның терминологиясын ажырата білу, теорияны білу, сыни ойлауға үйрету, зерттеу әдістерін білу, ашық ойларын жеткізе білу.

реляциялық қоймаларды құрастыруға, MS Access бағдарламасының компоненттерін жұмыс барысында қолдана білуіне үйрену.

Кесте толтыруда режимдерді қолдануды, жіберілген қателіктерді анықтауға машықтандыру.

Күтілетін нәтиже:

Оқушылар тақырыпты толық меңгереді, жоғары деңгейде ойлай алады, топта бірлесіп жұмыс жасауға дағдыланады, өз пікірін қорғай алады, сыни ойлай білуге үйренеді, ақпаратты тиімді қолдана біледі.

Белсенді жұмыс түрлері (топтық жұмыс, жоба жұмысы, зерттеу жұмысы) Оқытуды жетілдіру үшін АКТ қолдана алуыңыз?:

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру үшін «мен қандаймын» жаттығуын жүргізеді.

Оқушылар жасырылған суреттер арқылы өздерін салыстырады. Оқушыларға сұрақтар қою арқылы өтілетін жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға ұмтылады. Оқушылар сабақтың мақсаты мен тақырыпты ұғынып, уақыт шеңбері әдісі бойынша жаңа сабақты топпен талқылайды. Оқу барысында талқылауға топ түгелдей қатысады. Уақытты үнемдеу барысында бір-бірін жалғастырады.

Ой сергіту «Логикалық тапсырмалар» бойынша жұмыс жүргізеді. Оқушылар логикалық сұрақтардың жауабын таба отырып, ақиқат, жалған, мүмкін емес болып үш топқа бөлінеді, сұрақтарды бірлесе талдайды.

ОҮБ-ды сіз қалай қолданасыз?:

Топ ішінде оқушылардың бір-біріне үйретуі, компьютермен жұмыс барысында оқушылар сұрақтарға жеке, жұптасып, топтасып пікірлерін өзара талқылайды, бір-бірін толықтыра келе топтың атынан ортақ шешім ұсынады.

Бағалау негізінде

Оқушылар сұрақтарға жауап бере отырып, «екі жұлдыз, бір ұсыныспен» бағалау

Сыныптағы барлық оқушыларды сіз қалай еліктіресіз? (дарынды, талантты):

Кестені толтыра қажетті ақпаратты алады, қателерді анықтап, талдайды

Психологиялық жағынан жағымды әсер қалыптастыру мақсатында өткізуде оқушылар түгел қатысады.

Ынтымақтаса жұмыс жасаудағы қызығушылықтары басым болады.

Оқушылардың жеке қызығушылықтарына көп мән беріледі.

Оқушылар топпен тапсырманы орындағанда өзара қарым-қатынасқа түседі.

Оқыту барысында дарынды балалар өз кластастарына көмектесіп отырады.

Оқушылар бірін-бірі бағалауы ерекше ынтасын көрсетеді

Оқушының кесте толтыру барысында көңіл аударылып, қабілеттері жоғары оқушылар дараланып көрінеді.

Сіз оқытудағы кедергілерді қалай жеңесіз?:

Пернетақтамен жұмыс барысында пернелердің орналасу тәртібіне мән берілмеуі, өзара сұратуларына шек қою.

Топтық бағалау:

жұптық бағалау

Мұғалім мен оқушы арасындағы сенімділік қалыптасып барлық бала сабаққа қызығушылықпен қатысады.

Білімді өз бетімен талдай алады.

Зияткерлік эмоционалдық әлеуметтік кедергілері бар оқушылар тапсырма орындауға топта еркін бірлесіп, пікірлесе отырады.

Сіздің жоспарлағаныңыз бен олдардан күтілетіннәтижелерді барлық оқушылар үйренгенін қалай бекітесіз?:

Оқушылар сабақта бір-біріне бағалау жасап отырады.

Сабақ соңында оқушылар кері байланыс ашық журналын толтырады.

Оқушылар нені түсінгенін, нені түсінбегенін жазып кетеді.

Қосымша қажет оқушылар оқушылар анықталады.

№: 2
Оқыту мақсаттары мен нәтижелеріОсы сабақтар сериясының соңында сіздің оқушыларыңыздың қандай білімі, біліктілігі мен түсініктерін қалыптастырғыңыз келеді?:

Сабақтың тақырыбы :

MS Access бағдарламасымен жұмысты бастау

Деректер қоймасын құру

Кесте құру. Кесте құрылымының модификациясы.

Сабақтың мақсаты: Логикалық ойлаудың жоғары деңгейіне ұмтылу, топта есептер шығара білу сыни ойлауға үйрену, өз қабілеттеріне орай алға жоспар қоя білуді үйрену.

Күтілетін нәтиже:

Ақпаратты өз бетінше меңгере алады, кластастарына ақпаратты түсінікті тілмен жеткізе біледі, мәтінге байланысты сұрақ қоя білуге дағдыланады, топта бірлесіп жұмыс жасай алады. Өз даму деңгейіне сәйкес ойы шыңдалады.

Белсенді жұмыс түрлері (топтық жұмыс, жоба жұмысы, зерттеу жұмысы) Оқытуды жетілдіру үшін АКТ қолдана алуыңыз?:

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру мақсатында «көніл-күй психологиялық тренинг өткізіледі смайликтер арқылы көңіл күйлерін көрсетеді.

«мозайка жинау» әдісі бойынша топқа бөлінеді. Сабақтың тақырыбы мен мақсаты хабарланады.

«Сөздер банкісі» әдісі арқылы оқулықпен жұмыс жүргізіледі. Берілген оқиғаның түрлерін анықтайды. Итерактивті тақтада жетондар таңдау арқылы сәйкесінше топтарға бөлінеді.

«Ойлан тап» әдісі бойынша оқушылар логикалық есептер шығарады.

ОҮБ-ды сіз қалай қолданасыз?:

Оқушылар көңіл-күйлерін смайликтер арқылы көрсетеді.

Топтық жұмыстарда арқылы

«Екі жұлдыз, бір тілекпен» бағалайды.

Кестемен жұмыс барысында,

«бас бармақ» арқылы бағаланып отырады.

Сыныптағы барлық оқушыларды сіз қалай еліктіресіз? (дарынды, талантты):

Оқушылар сабаққа бар ынта, жігерімен, белсенділігімен қатысып отырады.

Оқушылардың жеке қызығушылықтарына көңіл бөлінеді.

Оқушылардың өз бетімен жұмыс алуына жағдай жасау.

Сіз оқытудағы кедергілерді қалай жеңесіз?:

Білімді өз бетімен талдай алады.

Өзін-өзі реттеу, жұпта және топта салыстыру, жаңа ақпаратты меңгеруге ұмтылу

Сіздің жоспарлағаныңыз бен олдардан күтілетіннәтижелерді барлық оқушылар үйренгенін қалай бекітесіз?:

Сабақ соңында кері байланыс орнатады. Ашық пікірлерін жеткізеді.

№: 3
Оқыту мақсаттары мен нәтижелеріОсы сабақтар сериясының соңында сіздің оқушыларыңыздың қандай білімі, біліктілігі мен түсініктерін қалыптастырғыңыз келеді?:

Сабақтың тақырыбы:

Көп кестелі деректер қоймасын жобалаудың ерекшеліктері. Кесте режимінде деректерді енгізу және редакциялау.

Деректерді іздеу және ауыстыру

Сабақтың мақсаты:

Берілген тақырыпты игере отырып, деректер қоймасын жобалауда мәліметтерді қарапайым талдау, топтау жүргізу, бағалау арқылы өз білім деңгейін саралау, АКТ ақпаратын тиімді қолдану.

Күтілетін нәтиже:

Топтау талдаудың ерекшеліктерін анықтай алады, өз ойларын сараптай алады, ойлау логикасы дамиды, сұрақ қоя білу дағдылары дамиды, сыни тұрғыда ойлауға үйренеді, қалай нені оқу керектігін үйренеді, АКТ тиімді пайдалана алады.

Белсенді жұмыс түрлері (топтық жұмыс, жоба жұмысы, зерттеу жұмысы) Оқытуды жетілдіру үшін АКТ қолдана алуыңыз?:

Шаттық шеңберінде «менің бүгінгі сабаққа келгендегі көңіл-күйім, сабаққа дайындығым» тренингін өткізеді.

Ойланайық бір мезет

Абайлайық қарайық

Бірімізге біріміз

Күннің нұрын сыйлайық.

Көңіл күйлерін көрсету

Сабақтың тақырыбы мен мақсаты хабарланады.

Үй тапсырмасын тексеруде MS Access бағдарламасымен жұмысты бастау

Деректер қоймасын құру

Кесте құру. Кесте құрылымының модификациясының қажеттілігі неде деген тақырыбында эссе жазылады. Үздік шыққан эссені таңдайды.

Фигуралар әдісі бойынша топтарға бөлінеді.

1 топ Кестеде берілген сандарды талдау.

2 топ Кестедегі мәліметтерді қолдану.

3 топ Мысалдар арқылы түсіндіру

Әр топқа есеп беріледі

Есепті «ротация» әдісі бойынша келесі топтар түсті қалам арқылы жалғастырып аяқтайды.

«6 қалпақ» әдісі бойынша сабақты қорытындылайды.

Жұмыс жұпқа бөлініп жүргізіледі.

ОҮБ-ды сіз қалай қолданасыз?:

Әр топта оқушылар тапсырмаларды орындау арқылы оқушылар өз міндеттерін өзгенің іс әрекеттерін бақылайды,

бағалайды

«Екі жұлдыз, бір тілек» бағаланады.

«Екі жұлдыз, бір ұсыныс» бағаланады

Сыныптағы барлық оқушыларды сіз қалай еліктіресіз? (дарынды, талантты):

Оқушылар тақырып бойында білімдерін, өзектендіреді, өзін-өзі реттейді, қабілеттеріне қарай өздерін дамыта алады.

Есте сақтау қабілеті жоғары талантты және дарынды оқушылар дараланады.

Сіз оқытудағы кедергілерді қалай жеңесіз?: Оқушылардың сабаққа ынтасын байқау, еркін жұмыс жүргізеді, оқудағы кедергілерді жояды
Сіздің жоспарлағаныңыз бен олдардан күтілетіннәтижелерді барлық оқушылар үйренгенін қалай бекітесіз?:

Оқушылар кері байланыс орнатады. Оқушылар бүгінгі сабақта кері байланысын ашық микрафон арқылы жеткізеді.

Өз ойларын, қай оқушының білімді қандай деңгейде меңгергендігі анықталады.

№: 4
Оқыту мақсаттары мен нәтижелеріОсы сабақтар сериясының соңында сіздің оқушыларыңыздың қандай білімі, біліктілігі мен түсініктерін қалыптастырғыңыз келеді?:

Сабақтың тақырыбы:

Сұратулар көмегімен кестеден деректерді таңдау

Есептер шығару

Тест Мәліметтерді талдауға және топтауға жаттығулар орындау.

Сабақтың мақсаты:

Берілген тақырыпты игере отырып, мәліметтерді қарапайым талдау және топтау жүргізе отырып есептер шығару.

Есептерді әңгімелесу арқылы талдау, сыни ойлауға үйрету.

Күтілетін нәтиже:

Жұбымен жұмыс жасай біледі, топта бірлесе жұмыс жасай алады, бірін-бірі үйретуге машықтанады, әртүрлі көзқарастарды салыстырады, басқа оқушылардың пікірлерін құрметтейді, бағалауды үйренеді

Белсенді жұмыс түрлері (топтық жұмыс, жоба жұмысы, зерттеу жұмысы) Оқытуды жетілдіру үшін АКТ қолдана алуыңыз?:

1. Психологиялық дайындық.

Қатар-қатар түзіліп

Қолымызды жіберіп

Оқушыға лайық,

Түп-түзу болып тұрайық

Сабақта белсенді болуға

Тырысып бағайық

Бар ынта жігерді,

Аянып қалмайық, деп бір-бірімен амандасады. Жағымды көңіл күй орнатады. Амандасудың түрлерін көрсетеді

2. Сандар арқылы топқа бөлінеді.

Оқушылар «алақанға түйіскен ойлар» арқылы бүгінгі сабақтың қай жерде қолданатынын жазады. ДЖИГСО әдісі бойынша

1 топ есеп шығарады

2 топ дерек көздерін табады

3 топ сұрақ қоя отырып талдайды

Жұптасып-ойлан-бөліс

Идеялар мен ойларды дамытудың құрылымдық әдісі оқушылар ойланып әрқайсысы жеке жауап жазады. Оқушы жұптарға бөлініп ең үздік деген


Ұқсас жұмыстар
Көшбасшы мұғалім
Жаңа әдістегі сабақтарына қатысу
Сабақ жоспарларының түрлері
Қалай қалыптастырушы бағалау арқылы оқушылардың оқуын жақсартуға ықпал етуге болады
Квадрат теңдеу түбірлерінің формулалары. Сабақтың тақырыбы
Таңбалары әр түрлі сандарды қосуға есептер шығару
Оқушы ынтасын арттырудағы бағалаудың ролі.
2014-2015 оқу жылының басталуына арналған салтанатты жиыны
Қазақстан Телехабар таратушылар орталығы
Тәлімгерлік бағдарламасының мақсаты
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz