Сабақ жоспары :: Информатика
Файл қосу
Омж 11 класс
11 «Б» сыныбындағы информатика сабағының «Деректер қоймасы» тарауы
бойынша орта мерзімді жоспары
|№ |
|1 |Сабақтың |Ынтымақтастық |Топ ішінде |Кестені |Пернетақтамен жұмыс |Оқушылар |
| |тақырыбы: |атмосферасын |оқушылардың |толтыра |барысында пернелердің|сабақта |
| |Деректер қоймасын|қалыптастыру |бір-біріне |қажетті |орналасу тәртібіне |бір-біріне |
| |ұйымдастыру және |үшін «мен |үйретуі, |ақпаратты |мән берілмеуі, өзара |бағалау жасап |
| |оның |қандаймын» |компьютермен|алады, |сұратуларына шек қою.|отырады. |
| |терминологиясы. |жаттығуын |жұмыс |қателерді |Топтық бағалау: | |
| |Деректердің |жүргізеді. |барысында |анықтап, |жұптық бағалау | |
| |реляциялық |Оқушылар |оқушылар |талдайды |Мұғалім мен оқушы | |
| |қоймалары. MS. |жасырылған |сұрақтарға |Психологиялық|арасындағы сенімділік| |
| |Access |суреттер арқылы|жеке, |жағынан |қалыптасып барлық | |
| |компоненттері |өздерін |жұптасып, |жағымды әсер |бала сабаққа | |
| | |салыстырады. |топтасып |қалыптастыру |қызығушылықпен |Сабақ соңында |
| |Сабақтың мақсаты:|Оқушыларға |пікірлерін |мақсатында |қатысады. |оқушылар кері |
| |Оқушылар деректер|сұрақтар қою |өзара |өткізуде | |байланыс ашық |
| |қоймасы |арқылы өтілетін|талқылайды, |оқушылар | |журналын |
| |ұғымдарымен |жаңа сабақтың |бір-бірін |түгел |Білімді өз бетімен |толтырады. |
| |танысу, |тақырыбы мен |толықтыра |қатысады. |талдай алады. | |
| |ұйымдастыру, оның|мақсатын |келе топтың |Ынтымақтаса | |Оқушылар нені |
| |терминологиясын |анықтауға |атынан ортақ|жұмыс | |түсінгенін, |
| |ажырата білу, |ұмтылады.Оқушыл|шешім |жасаудағы |Зияткерлік |нені |
| |теорияны білу, |ар сабақтың |ұсынады. |қызығушылықта|эмоционалдық |түсінбегенін |
| |сыни ойлауға |мақсаты мен | |ры басым |әлеуметтік |жазып кетеді. |
| |үйрету, зерттеу |тақырыпты | |болады. |кедергілері бар |Қосымша қажет |
| |әдістерін білу, |ұғынып, уақыт | | |оқушылар тапсырма |оқушылар |
| |ашық ойларын |шеңбері әдісі | | |орындауға топта еркін|оқушылар |
| |жеткізе білу. |бойынша жаңа | |Оқушылардың |бірлесіп, пікірлесе |анықталады. |
| |реляциялық |сабақты топпен | |жеке |отырады. | |
| |қоймаларды |талқылайды.Оқу | |қызығушылықта| | |
| |құрастыруға, MS |барысында | |рына көп мән | | |
| |Access |талқылауға топ | |беріледі. | | |
| |бағдарламасының |түгелдей | | | | |
| |компоненттерін |қатысады. | |Оқушылар | | |
| |жұмыс барысында |Уақытты | |топпен | | |
| |қолдана білуіне |үнемдеу | |тапсырманы | | |
| |үйрену. |барысында | |орындағанда | | |
| |Кесте толтыруда |бір-бірін | |өзара | | |
| |режимдерді |жалғастырады. | |қарым-қатынас| | |
| |қолдануды, |Ой сергіту | |қа түседі. | | |
| |жіберілген |«Логикалық |Бағалау |Оқыту | | |
| |қателіктерді |тапсырмалар» |негізінде |барысында | | |
| |анықтауға |бойынша жұмыс |Оқушылар |дарынды | | |
| |машықтандыру. |жүргізеді. |сұрақтарға |балалар өз | | |
| | |Оқушылар |жауап бере |кластастарына| | |
| |Күтілетін нәтиже:|логикалық |отырып , |көмектесіп | | |
| |Оқушылар |сұрақтардың |«екі жұлдыз,|отырады. | | |
| |тақырыпты толық |жауабын таба |бір | | | |
| |меңгереді,жоғары |отырып, ақиқат,|ұсыныспен» | | | |
| |деңгейде ойлай |жалған, мүмкін |бағалау | | | |
| |алады,топта |емес болып үш | |Оқушылар | | |
| |бірлесіп жұмыс |топқа бөлінеді,| |бірін-бірі | | |
| |жасауға |сұрақтарды | |бағалауы | | |
| |дағдыланады,өз |бірлесе | |ерекше | | |
| |пікірін қорғай |талдайды. | |ынтасын | | |
| |алады,сыни ойлай | | |көрсетеді | | |
| |білуге | | |Оқушының | | |
| |үйренеді,ақпаратт| | |кесте толтыру| | |
| |ы тиімді қолдана | | |барысында | | |
| |біледі. | | |көңіл | | |
| | | | |аударылып, | | |
| | | | |қабілеттері | | |
| | | | |жоғары | | |
| | | | |оқушылар | | |
| | | | |дараланып | | |
| | | | |көрінеді. | | |
|Тақырыбы: | | |Адалдыққа, |Критерийлер |Деңгейлік |Оқулық |
|Деректер қоймасын| | |достыққа |бойынша |тапсырмаарқылы | |
|ұйымдастыру және | | |баулу |бағалау. |ойларын жетілдіру | |
|оның | | | | |үшін, әр түрлі | |
|терминологиясы. | | | | |тапсырма (теңеумен | |
|Деректердің | |Теорияны | | |жұмыс) | |
|реляциялық | |практикамен |Ой өрісін | | | |
|қоймалары. MS. | |ұштастыра білу,|дамыту | | | |
|Access | |Логикалық |Кесте арқылы| | | |
|компоненттері | |ойлау, есте |білім | | |Үлестірме |
|Мақсаты: | |сақтау |деңгейін | | |карточкалар |
|а) Оқушылар | |қабілеттерін |анықтау. | | | |
|деректер қоймасы | |арттыру. | | | | |
|ұғымдарымен | | | | |Айырмашылығын ажырата| |
|танысу, | | |Қызығушылығы| |білу | |
|ұйымдастыру, оның| | |н арттыру | | | |
|терминологиясын | | | | |Қорытынды жасайды | |
|ажырата білу, |Жасырылған | |Жаңа білімді| | | |
|теорияны білу, |суреттер арқылы | |қалыптастыру| | | |
|сыни ойлауға |оқушыларды | |, ақпараттық| | | |
|үйрету, зерттеу |топтастыру | |тілді | | | |
|әдістерін білу, | | |қалыптастыру| | | |
|ашық ойларын | | | | | | |
|жеткізе білу. | | | | | |Таныстырылм |
|реляциялық | | |Тіл байлығын| | |Интерактивті |
|қоймаларды | | |дамытып, | | |тақта |
|құрастыруға, MS |Жұмыс барысын | |ойын еркін | | |Компьютер |
|Access |айту | |жеткізу | | | |
|бағдарламасының | | | | | | |
|компоненттерін | | | | | | |
|жұмыс барысында |СТО (БББ) | | | | | |
|қолдана білуіне | | | | | | |
|үйрену. |АКТ | | | | | |
|Кесте толтыруда |Таныстырылым | | | | | |
|режимдерді |(кесте | | | | | |
|қолдануды, |элементтері) | | | | | |
|жіберілген | | | | | | |
|қателіктерді |Диалогтық оқыту | | | | | |
|анықтауға |(сұрақ-жауап) | | | | | |
|машықтандыру. |Топтық жұмыс | | | | | |
|ә) балаларды жеке| | | | | | |
|жұмыс жасауға | | | | | | |
|дағдыландыру, | | | | | | |
|ойлау | | | | | | |
|қабілеттерін | | | | | | |
|дамытып, | | | | | | |
|білімдерін | | | | | | |
|дамыту. | | | | | | |
|б) ұйымшылдыққа, | | | | | | |
|зейінділікке, | | | | | | |
|шапшандылыққа | | | | | | |
|баулу. | | | | | | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz