«үшөлшемді әдістемелік жүйе» технологиясына негізделіп география пәнінен жасалған жұмыс дәптері

«Т. Жанұзақов атындағы орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталығымен» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Атейбекова Халзия Тұрсынжановна
«Үшөлшемді әдістемелік жүйе» технологиясына негізделіп география пәнінен жасалған жұмыс дәптері
/география пәнінен оқушылардың біліктілігін арттыруға арналған көмекші құрал/
6-сыныпқа арналған
І модуль
1-сабақ
- Жаратылыстану қандай ғылым? . . .
- Табиғатты зерттеу әдістері . . .
- Аспан денелеріне не жатады ? . . .
- Табиғаттағы судың күйлерін ата . . .
- жаратылыстану . . .
- мұхит . . .
- көл . . .
- теңіз . . .
- ғарыш . . .
- физикалық дене . . .
- дененің массасы . . .
- Табиғаттағы тіршілік . . .
- Табиғаттағы құбылыс . . .
10. экология . . .
1. Мына кестені толтыр:
- Үй және жабайы жануарларды ажырат.
Аю . . . ит . . .
Мысық . . . түйе . . .
Үйрек . . . түйеқұс . . .
Табиғат туралы мақал мәтелдерді жаз
. . .
- Мына кестені толтыр:
ІІІ кезең:Деңгейлік тапсырмалар /кері байланыс/
І деңгей /Ү балл/
Жаратылыстану ғылымының салаларын ата: . . .
Табиғаттың ерекше қорғалатын аймақтарын ата:
. . .
Дұрыс жауаптарын белгіле:
. . . жер көгерер, батаменен ел көгерер
а/ жаңбырмен ә/ сумен б/ ну орманмен
. . . тал кессең, . . . тал ек.
а/ екеу, бір ә/ бір, он б/ үш, бес
Атаңнан мал қалғанша, . . . қалсың.
а/ тал ә/ ағаш б/ бұйым
ІІ деңгей: / Үбалл + ІҮ балл/
Диффузия құбылысы қандай заттардың арасында жүреді, қалай жүреді?.
. . .
1. кестені толтыр:
- Географиялық диктантты орында:
а/ . . . табиғат туралы ғылым.
ә/Табиғатты зерттеу әдістері: . . . , . . . , . . .
б/ Аспан денелері: . . . , . . . , . . . , . . . , . . . , . . . , . . .
в/ . . . жаратылыстанушы ғұлама ғалым.
г/ Жердің пішіні . . .
д/ . . . Жердің серігі.
е/Ауа қозғалысы . . .
ж/Жыл мезгілдері: . . . , . . . , . . . , . . .
з/ Судың үш күйі: . . . , . . . , . . .
и/Жер беті суларына жатады: . . . , . . . , . . . , . . . , . . .
к/ . . . жердің ауа қабығы.
л/ Қазақстандық ғарышкерлер: . . .
м/ Масса эталоны . . .
н/ Табиғаттағы тіршілік түрлері: . . . , . . . , . . . , . . .
о/өсімдік түрлері: . . . , . . .
Сөзжұмбақты шеш:
а/ табиғаттағы күш г/керемет сөзінің синонимі
ә/ көптің антонимі д/онсыз тіршілік жоқ
б/судағы тіршілік иесі е/мұхиттың
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz