«үшөлшемді әдістемелік жүйе» технологиясына негізделіп география пәнінен жасалған жұмыс дәптері

«Т. Жанұзақов атындағы орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталығымен» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Атейбекова Халзия Тұрсынжановна

«Үшөлшемді әдістемелік жүйе» технологиясына негізделіп география пәнінен жасалған жұмыс дәптері

/география пәнінен оқушылардың біліктілігін арттыруға арналған көмекші құрал/

6-сыныпқа арналған

І модуль

1-сабақ

Оң жақ бағандағы тапсырмаларды құрастырушы мұғалімдердің есіне:
І кезең
Оң жақ бағандағы тапсырмаларды құрастырушы мұғалімдердің есіне:: «Көпір» тапсырмалары
І кезең:
  1. Жаратылыстану қандай ғылым? . . .
  2. Табиғатты зерттеу әдістері . . .
  3. Аспан денелеріне не жатады ? . . .
  4. Табиғаттағы судың күйлерін ата . . .
Оң жақ бағандағы тапсырмаларды құрастырушы мұғалімдердің есіне::
І кезең: ІІ кезең/10 минут/
Оң жақ бағандағы тапсырмаларды құрастырушы мұғалімдердің есіне:: «Білу»
І кезең:
  1. жаратылыстану . . .
  2. мұхит . . .
  3. көл . . .
  4. теңіз . . .
  5. ғарыш . . .
  6. физикалық дене . . .
  7. дененің массасы . . .
  8. Табиғаттағы тіршілік . . .
  9. Табиғаттағы құбылыс . . .

10. экология . . .

Оң жақ бағандағы тапсырмаларды құрастырушы мұғалімдердің есіне:: «Түсіну»
І кезең:

1. Мына кестені толтыр:

:
:
:
:
:
:
Табиғатты зерттеу әдістері
қолданылуы
Бақылау әдісі
Ұзақ уақыт бойы өсімдіктер мен жануарлар толықтай зерттеу
Оң жақ бағандағы тапсырмаларды құрастырушы мұғалімдердің есіне::
І кезең:
Оң жақ бағандағы тапсырмаларды құрастырушы мұғалімдердің есіне::
І кезең:
Оң жақ бағандағы тапсырмаларды құрастырушы мұғалімдердің есіне::
І кезең:
Оң жақ бағандағы тапсырмаларды құрастырушы мұғалімдердің есіне::
І кезең:
Оң жақ бағандағы тапсырмаларды құрастырушы мұғалімдердің есіне:: «Талдау»
І кезең:
  1. Үй және жабайы жануарларды ажырат.

Аю . . . ит . . .

Мысық . . . түйе . . .

Үйрек . . . түйеқұс . . .

Оң жақ бағандағы тапсырмаларды құрастырушы мұғалімдердің есіне:: «Жинақтау»
І кезең: 2. Адамның шаруашылық әрекетінен табиғатын өзгеруін бейнеле.
Оң жақ бағандағы тапсырмаларды құрастырушы мұғалімдердің есіне:: «Қолдану»
І кезең:

Табиғат туралы мақал мәтелдерді жаз

. . .

Оң жақ бағандағы тапсырмаларды құрастырушы мұғалімдердің есіне:: «Баға беру»
І кезең:
  1. Мына кестені толтыр:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
Табиғи денелер
Жасанды денелер
Шөп
машина
өрік
Оң жақ бағандағы тапсырмаларды құрастырушы мұғалімдердің есіне::
І кезең:
Оң жақ бағандағы тапсырмаларды құрастырушы мұғалімдердің есіне::
І кезең:
Оң жақ бағандағы тапсырмаларды құрастырушы мұғалімдердің есіне::
І кезең:
Оң жақ бағандағы тапсырмаларды құрастырушы мұғалімдердің есіне::
І кезең:
Оң жақ бағандағы тапсырмаларды құрастырушы мұғалімдердің есіне::
І кезең:
Оң жақ бағандағы тапсырмаларды құрастырушы мұғалімдердің есіне::
І кезең:
Оң жақ бағандағы тапсырмаларды құрастырушы мұғалімдердің есіне::
І кезең:
Оң жақ бағандағы тапсырмаларды құрастырушы мұғалімдердің есіне::
І кезең:
Оң жақ бағандағы тапсырмаларды құрастырушы мұғалімдердің есіне::
І кезең:
Оң жақ бағандағы тапсырмаларды құрастырушы мұғалімдердің есіне::
І кезең:
Оң жақ бағандағы тапсырмаларды құрастырушы мұғалімдердің есіне::
І кезең:
Оң жақ бағандағы тапсырмаларды құрастырушы мұғалімдердің есіне::
І кезең:

ІІІ кезең:Деңгейлік тапсырмалар /кері байланыс/

Оң жақ бағандағы тапсырмаларды құрастырушы мұғалімдердің есіне::

І деңгей /Ү балл/

Оң жақ бағандағы тапсырмаларды құрастырушы мұғалімдердің есіне:: «Білу»
І кезең:

Жаратылыстану ғылымының салаларын ата: . . .

Табиғаттың ерекше қорғалатын аймақтарын ата:

. . .

Оң жақ бағандағы тапсырмаларды құрастырушы мұғалімдердің есіне:: «Қолдану»
І кезең:

Дұрыс жауаптарын белгіле:

. . . жер көгерер, батаменен ел көгерер

а/ жаңбырмен ә/ сумен б/ ну орманмен

. . . тал кессең, . . . тал ек.

а/ екеу, бір ә/ бір, он б/ үш, бес

Атаңнан мал қалғанша, . . . қалсың.

а/ тал ә/ ағаш б/ бұйым

Оң жақ бағандағы тапсырмаларды құрастырушы мұғалімдердің есіне::

ІІ деңгей: / Үбалл + ІҮ балл/

Оң жақ бағандағы тапсырмаларды құрастырушы мұғалімдердің есіне:: «Түсіну»
І кезең:

Диффузия құбылысы қандай заттардың арасында жүреді, қалай жүреді?.

. . .

Оң жақ бағандағы тапсырмаларды құрастырушы мұғалімдердің есіне:: «Талдау»
І кезең:

1. кестені толтыр:

:
:
:
:
:
:
:
:
Табиғат құбылыстарының түрлері
Анықтамасы
Жарық құбылыстары
Оң жақ бағандағы тапсырмаларды құрастырушы мұғалімдердің есіне::
І кезең:
Оң жақ бағандағы тапсырмаларды құрастырушы мұғалімдердің есіне::
І кезең:
Оң жақ бағандағы тапсырмаларды құрастырушы мұғалімдердің есіне::
І кезең:
Оң жақ бағандағы тапсырмаларды құрастырушы мұғалімдердің есіне::
І кезең:
Оң жақ бағандағы тапсырмаларды құрастырушы мұғалімдердің есіне::
І кезең:
Оң жақ бағандағы тапсырмаларды құрастырушы мұғалімдердің есіне:: «Қолдану»
І кезең:
  1. Географиялық диктантты орында:

а/ . . . табиғат туралы ғылым.

ә/Табиғатты зерттеу әдістері: . . . , . . . , . . .

б/ Аспан денелері: . . . , . . . , . . . , . . . , . . . , . . . , . . .

в/ . . . жаратылыстанушы ғұлама ғалым.

г/ Жердің пішіні . . .

д/ . . . Жердің серігі.

е/Ауа қозғалысы . . .

ж/Жыл мезгілдері: . . . , . . . , . . . , . . .

з/ Судың үш күйі: . . . , . . . , . . .

и/Жер беті суларына жатады: . . . , . . . , . . . , . . . , . . .

к/ . . . жердің ауа қабығы.

л/ Қазақстандық ғарышкерлер: . . .

м/ Масса эталоны . . .

н/ Табиғаттағы тіршілік түрлері: . . . , . . . , . . . , . . .

о/өсімдік түрлері: . . . , . . .

Оң жақ бағандағы тапсырмаларды құрастырушы мұғалімдердің есіне:: «Жинақтау»
І кезең:

Сөзжұмбақты шеш:

а/ табиғаттағы күш г/керемет сөзінің синонимі

ә/ көптің антонимі д/онсыз тіршілік жоқ

б/судағы тіршілік иесі е/мұхиттың


Ұқсас жұмыстар
Ғылыми жұмыс
Оқу әдістемелік құрал
Сендер қайда тұрасыңдар
М. Әуезов көксере кәңгімесі туралы ақпарат
Әдістемелік тақырыбы
Дүниежүзінің саяси картасындағы мемлекеттер. Қазақстан әлем картасында
Өзекті бағыт
Халықтың қоныстануының географиялық ерекшелігі
Үшөлшемді әдістемелік жүйенің физика сабақтарындағы тиімділігі . TIMSS және PISA халықаралық салыстырмалы зерттеулер негізінде қойылған талаптар
Информатика сабағында жаңа ақпараттық технологияларды қолдана отырып оқушылардың құзыреттілігін арттыру арқылы шығармашылықтарын дамыту
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz