Натурал көрсеткішті дәреже және оның қасиеттері жайлы ақпарат

7 қазақ сыныбы. Алгебра пәні
Сабақтың тақырыбы: Натурал көрсеткішті дәреже және оның қасиеттері.
Сабақтың мақсаты:
- Натурал көрсеткішті дәреже ұғымын меңгеру
- Білік дағдыларын жетілдіру, өз бетімен ойлау қабілетін дамыту
- Еліміздің мақтанышы Астана бас қала туралы, гүлденуіне өз үлестерін қосуға мүмкіншіліктерінің бар екендігін түсіндіру
Сабақтың көрнекілігі : интер белсенді тақта, флипчарт, деңгейлік тапсырмалар
Сабақтың типі
: жаңа білім игеру сабағы.
Сабақтың жоспары:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
-оқушыларды түгендеу;
- Қане оқушылар өзіміздің тапқырлығымыз бен жылдамдығымызды бір дәлелдеп көрейікші!
Сөз жұмбақ шешіледі
Оқушылар сендер қалай ойлайсыңдар неліктен мен «Дәреже» сөзін жасырдым?
Бүгінгі біздің сабақтың тақырыбы:
Натурал көрсеткішті дәреже және оның қасиеттері.
Мақсатсыз адам қанатсыз құспен тең, олай болса әрқайсыларың бүгінгі сабаққа өз мақсаттарыңды қойып, дәптерлеріңе жазып қойыңдар.
Олай болса сол қойылған мақсатымызға жетуге әрекет жасайық
ІІ. Негізгі бөлім
- жаңа білім игеруге даярлық:
- жаңа білім беру
1. Мысалдар қарастыру
а∙а∙а…∙а=а^n (оқушылар тірек білімі негізінде ойларын түйіндеп, дәреже анықтамасын тұжырымдайды)
2. ауызша теориялық сұрақ-жауап:
3 санының өзіне-өзінің көбейтіндісін он рет қалай жазу тиімді?
Көбейтіндіні дәреже түрінде жазудың қажеттілігі және тиімділігі неде?
3. Жаңа білімді бекіту:
- Өсе бер, өрлей бер Астана!
Алғырлар және Зеректер болып екі топқа бөліне қалыңдар. Оқушылар Астананың өсіп өркеуіне, сендердің де қосатын мүмкіншіліктерің үлестерің зор. Осы Астанадағы биік-биік зәулім үйлерді салғандар, бір күнде сендер сияқты партада отырған оқушылар. Олар білім шыңына жетіп, шыңдалып Астанамызды көркейтуде. Енді қазір бізде Астанамыздың төрінен өз зәулім үйлерімізді салып көрейік! (Ойын барысы түсіндіріледі. )
Сергіту сәті.
Деңгейлік тапсырмалар орындау .
Деңгейлік тапсырмалар.
- Есепте.
2 5 ; (-5) 4 ; (-6) 3 ;
(-3 ) 4 ; -(3 ) 4
2. Өрнектің мәнін тап.
А) (0, 61*5а 3 -15) 2 , мұндағы а =2
Ә) 0, 3а 2 , мұндағы а =-18
3. А) п-нің қандай мәнінде 3 п ∙2 п+2 =864 теңдігі тура болады?
Ә) Алғашқы арифметикалық төрт амалды қолданбай, 2 цифрын үш рет пайдаланып 16 санын жаз.
ІІІ. Қорытынды бөлім
Оқушыларға сұрақ
Дәреже дегенді қалай түсінесіңдер?
Мысал келтір.
Оқушылар сонымен қойған мақсатымызға жеттікпе ?
Енді оқушылар бүгінгі сабақ бойынша әркім өз ойын, тілегін жеткізуге болады. Слайд арқылы сабақтан түсінген ойларын және Астана қаласына қосатын өз үлестерін айту
Бағалау
Мұғалімнің қорытындысы
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz