Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Натурал көрсеткішті дәреже және оның қасиеттері жайлы ақпарат
7 қазақ сыныбы. Алгебра пәні
Сабақтың тақырыбы: Натурал көрсеткішті дәреже және оның қасиеттері. Сабақтың мақсаты:
* Натурал көрсеткішті дәреже ұғымын меңгеру
* Білік дағдыларын жетілдіру, өз бетімен ойлау қабілетін дамыту
* Еліміздің мақтанышы Астана бас қала туралы,гүлденуіне өз үлестерін қосуға мүмкіншіліктерінің бар екендігін түсіндіру
Сабақтың көрнекілігі: интер белсенді тақта ,флипчарт , деңгейлік тапсырмалар
Сабақтың типі: жаңа білім игеру сабағы. Сабақтың жоспары:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
-оқушыларды түгендеу;
- Қане оқушылар өзіміздің тапқырлығымыз бен жылдамдығымызды бір дәлелдеп көрейікші!
Сөз жұмбақ шешіледі
к
е
с
і
н
д
І
ә
с
е
Л
ш
а
р
ш
Ы
к
ө
б
е
й
т
у
ж
и
ы
н
т
е
ң
д
е
у
Оқушылар сендер қалай ойлайсыңдар неліктен мен <<Дәреже>> сөзін жасырдым?
Бүгінгі біздің сабақтың тақырыбы: Натурал көрсеткішті дәреже және оның қасиеттері. Мақсатсыз адам қанатсыз құспен тең , олай болса әрқайсыларың бүгінгі сабаққа өз мақсаттарыңды қойып, дәптерлеріңе жазып қойыңдар.
Олай болса сол қойылған мақсатымызға жетуге әрекет жасайық
ІІ. Негізгі бөлім
* жаңа білім игеруге даярлық:
* жаңа білім беру
1.Мысалдар қарастыру
а∙а∙а...∙а=а^n (оқушылар тірек білімі негізінде ойларын түйіндеп, дәреже анықтамасын тұжырымдайды) 2. ауызша теориялық сұрақ-жауап: 3 санының өзіне-өзінің көбейтіндісін он рет қалай жазу тиімді? Көбейтіндіні дәреже түрінде жазудың қажеттілігі және тиімділігі неде? 3. Жаңа білімді бекіту:
* Өсе бер, өрлей бер Астана!
Алғырлар және Зеректер болып екі топқа бөліне қалыңдар. Оқушылар Астананың өсіп өркеуіне ,сендердің де қосатын мүмкіншіліктерің үлестерің зор. Осы Астанадағы биік-биік зәулім үйлерді салғандар ,бір күнде сендер сияқты партада отырған оқушылар. Олар білім шыңына жетіп , шыңдалып Астанамызды көркейтуде.Енді қазір бізде Астанамыздың төрінен өз зәулім үйлерімізді салып көрейік! (Ойын барысы түсіндіріледі.)
Сергіту сәті.
Деңгейлік тапсырмалар орындау .
Деңгейлік тапсырмалар.
* Есепте.
25; (-5)4 ; (-6)3 ;
(-345) 4; -(367) 4
2. Өрнектің мәнін тап.
А) (0,61*5а3-15)2, мұндағы а=2
Ә) 0,3а2, мұндағы а=-18
3. А) п-нің қандай мәнінде 3п∙2п+2=864 теңдігі тура болады?
Ә)Алғашқы арифметикалық төрт амалды қолданбай, 2 цифрын үш рет пайдаланып 16 санын жаз.
ІІІ. Қорытынды бөлім
Оқушыларға сұрақ
Дәреже дегенді қалай түсінесіңдер?
Мысал келтір.
Оқушылар сонымен қойған мақсатымызға жеттікпе ?
Енді оқушылар бүгінгі сабақ бойынша әркім өз ойын, тілегін жеткізуге болады.Слайд арқылы сабақтан түсінген ойларын және Астана қаласына қосатын өз үлестерін айту
Бағалау
Мұғалімнің қорытындысы
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz