Сабақ жоспары :: Өзін-өзі тану
Файл қосу
Ертегі кейіпкерлерінің мінезін ажырата білу
26.11.2012
Білім беру саласы: Қатынас
Оқу іс әрекеті:Тіл дамыту
Тақырыбы: <<Айлакер түлкі>>
Мақсаты: Ертегі кейіпкерлерінің мінезін ажырата білу. Ертегі мазмұнын сахналап беруге үйрету. Сахна қойылымына атсалысуына, ықылас білдіруді, сөйлеу мәнерінің көркемдік әдіс-тәсілдерін (дауыс ырғағы, ымдау, қимыл қозғалыс,дауыс құдіреттілігі,интонация) қолдануды дамыту. Жануарлар туралы білімдерін тиянақтау.
Көрнекілігі: Орман, жолбарыс, түлкі суреттері, үнтаспа, ертегі кейіпкерлерінің киімі, үстел-үсті орталығының құралдары, өнер орталығының құралдары, кітап орталығының құралдары, желілі-рольді ойын орталығының құралдары.
Әдіс-тәсілдер: Сұрақ-жауап, мазмұндап беру , орталықтармен жұмыс, тақпақтар құрастыру, жұмбақтар, сурет салу, сахналау. Білім беру салаларымен байланысы: <<Шығармашылық>>, <<Таным>>
Билингвалық компонент: Орман-лес, түлкі-лиса, жолбарыс-тигр
Әрекет кезеңдері
Тәрбиеші іс-әрекеті
Балалар іс-әрекеті
Ұйымдастырушы қозғаушы қызмет
Ұйымдастыру, іздену
Жетекші жөндеуші
Ұйымдастыру
Амандасу рәсімі.
Сәлем деймін үлкенге Сәлем деймін кішіге Сәлем деймін достарға Сәлем деймін апайға Қайырлы таң! Қайырлы күн! Міне менің қолым Жылуыма жылу қос!
* Балалар, бүгінгі тіл дамыту оқу іс-әрекетіне қонақтар келді. Қонақтармен амандасайық.
* Қазір жылдың қай мезгілі?
* Күздің неше айы бар?
* Қазір қай ай?
Үнтаспадан <<Ерте, ерте,ертеде>> әні естіледі.
Ғажайып сәт <<Сиқырлы айналу>> (Музыка әуенімен қөзді жұмып, айналамыз.)
Көзді ашу, сиқыршы пайда болады.
-1016060959
- Балалар, бүгін біз ертегілер еліне келдік. Ертегілер еліне ертегілердің көп екенін білеміз. Бүгінгі мазмұндап тыңдайтынымыз орыс халық ертегісі <<Айлакер түлкі>>
Ертегі жануарлар туралы. Жануарлар орманда тұрады, орманда тіршілік етеді Сондықтан оларды аңдар дейміз. (Ертегі мәтінін мазмұндап айтып беру)
Сұрақ -жауап
* Ертегі сендерге ұнады ма?
* Ертегі не туралы екен?
* Ормандағы аңдарға не қожалық етті?
* Ормандағы аңдарға не қожалық ету керек еді?
* Міне,балалар, түлкі айласын асырып ормандағы аңдарға қожалық ететін болды . Түлкі қызғылт түсті, қу, айласы мол аң. Жолбарыс батыл, күшті, аңқау аң. Енді жануарлар туралы ертегіні тиянақтау үшін, орталықтарға бөлініп жұмыс жасайық.
Өнер орталығы:
227965396240<<Шығармашылық>> білім беру саласы. Түлкі мен жолбарыстың суретін салу.
362585386715Кітап орталығы: <<Қатынас >> білім беру саласы бойынша: жолбарыс, түлкі, туралы тақпақ,жұмбақ айту.
Үстел-үсті орталығы: <<Таным>> білім беру саласы бойынша:гоеметриялық пішіндерден түлкі мен жолбарыс пішінін құрастыру.
-63531750
Желілі рольді ойын
278765147955 орталығы. <<Айлакер
түлкі>> ертегігісін сахналау.
Сергіту сәті
Ян-ян-ян
Қалқан құлақ қоян
Кі-кі-кі
Айлакер түлкі
Ю-ю-ю
Аңқау аю
Қыр-қыр-қыр
Көкжал қасқыр
Ыс-ыс-ыс
Тарғыл қасқыр
Орталықтардағы жұмысты қорыту.
Хормен <<Кеш жарық>> әнін орындау. <<Сиқырлы айналу>> Көзді жұмып, тыныштық сәтін жасау
Бүгінгі тіл дамыту оқу іс-әрекетінде <<Айлакер түлкі>> ертегісін мазмұндап, сахналадық.
Тақта мен жұмыс.Венн диаграммасы жұмыс.
5651594615
Айырмашылығы
Жолбарыс Түлкі
Аңқау Батыр Күшті Сенгіш
Қу Ақылды Айлакер Батыл
Қызғыл ала түсті аң. Орманда тұрады,терісі пайдалы
Сарғыш түсті аң орман да тұрады. Терісі пайдалы
Ұқсастығы
Оқу іс-әрекеті аяқталды.
Хормен айту
Басымыздан төмен қарай сипау
Сәлеметсіздер ме!
Күз
Үш ай.
Қараша
Бір орнында айналу.
Ұнады
Түлкі мен жолбарыс.
Түлкі
Жолбарыс
Орман, түлкі, жолбарыс суреттерін көрсету.
Жолбарыс пен түлкінің суретін салу.
Айсәуле:
Тауда жүрген тарғыл аң. Ол айбатты не?
Іңкәр:
Құйрығы он қарыс Ол-қайратты не?
Айберген:
Бармайтын жері жоқ Сайқымазақ қулығы бар. Бұл-қай аң?(түлкі)
Ботакөз:
Қырда жүрген ол жортып Құйрығын бұлғаңдатып, Бұл-қай аң?(түлкі)
пішіндеріне құрастыру
Түлкі-Арай Жолбарыс-Шарапат, Автор-Сиқыршы.
Аңдарды бейнелеу
Хормен орындау
Сиқыршының кетуі
Тыныштық сәті
Аңдардың ұқсастығымен айырмашылығын айту.
Күтілетін нәтеже:
Жаңғыртады: Ертегілер туралы түсініктері кеңіп, ой-өрістері дамиды. Түсінеді:Ертегі мәтінін мазмұндап, жаңғыртып, аңдар туралы түсінік қалыптасты. Қолданады: Сахналау, рольге бөліне отырып ертегіні айтып беруді үйренді, орталықтарда жұмыс жасады
Білім беру саласы: Қатынас
Оқу іс әрекеті:Тіл дамыту
Тақырыбы: <<Айлакер түлкі>>
Мақсаты: Ертегі кейіпкерлерінің мінезін ажырата білу. Ертегі мазмұнын сахналап беруге үйрету. Сахна қойылымына атсалысуына, ықылас білдіруді, сөйлеу мәнерінің көркемдік әдіс-тәсілдерін (дауыс ырғағы, ымдау, қимыл қозғалыс,дауыс құдіреттілігі,интонация) қолдануды дамыту. Жануарлар туралы білімдерін тиянақтау.
Көрнекілігі: Орман, жолбарыс, түлкі суреттері, үнтаспа, ертегі кейіпкерлерінің киімі, үстел-үсті орталығының құралдары, өнер орталығының құралдары, кітап орталығының құралдары, желілі-рольді ойын орталығының құралдары.
Әдіс-тәсілдер: Сұрақ-жауап, мазмұндап беру , орталықтармен жұмыс, тақпақтар құрастыру, жұмбақтар, сурет салу, сахналау. Білім беру салаларымен байланысы: <<Шығармашылық>>, <<Таным>>
Билингвалық компонент: Орман-лес, түлкі-лиса, жолбарыс-тигр
Әрекет кезеңдері
Тәрбиеші іс-әрекеті
Балалар іс-әрекеті
Ұйымдастырушы қозғаушы қызмет
Ұйымдастыру, іздену
Жетекші жөндеуші
Ұйымдастыру
Амандасу рәсімі.
Сәлем деймін үлкенге Сәлем деймін кішіге Сәлем деймін достарға Сәлем деймін апайға Қайырлы таң! Қайырлы күн! Міне менің қолым Жылуыма жылу қос!
* Балалар, бүгінгі тіл дамыту оқу іс-әрекетіне қонақтар келді. Қонақтармен амандасайық.
* Қазір жылдың қай мезгілі?
* Күздің неше айы бар?
* Қазір қай ай?
Үнтаспадан <<Ерте, ерте,ертеде>> әні естіледі.
Ғажайып сәт <<Сиқырлы айналу>> (Музыка әуенімен қөзді жұмып, айналамыз.)
Көзді ашу, сиқыршы пайда болады.
-1016060959
- Балалар, бүгін біз ертегілер еліне келдік. Ертегілер еліне ертегілердің көп екенін білеміз. Бүгінгі мазмұндап тыңдайтынымыз орыс халық ертегісі <<Айлакер түлкі>>
Ертегі жануарлар туралы. Жануарлар орманда тұрады, орманда тіршілік етеді Сондықтан оларды аңдар дейміз. (Ертегі мәтінін мазмұндап айтып беру)
Сұрақ -жауап
* Ертегі сендерге ұнады ма?
* Ертегі не туралы екен?
* Ормандағы аңдарға не қожалық етті?
* Ормандағы аңдарға не қожалық ету керек еді?
* Міне,балалар, түлкі айласын асырып ормандағы аңдарға қожалық ететін болды . Түлкі қызғылт түсті, қу, айласы мол аң. Жолбарыс батыл, күшті, аңқау аң. Енді жануарлар туралы ертегіні тиянақтау үшін, орталықтарға бөлініп жұмыс жасайық.
Өнер орталығы:
227965396240<<Шығармашылық>> білім беру саласы. Түлкі мен жолбарыстың суретін салу.
362585386715Кітап орталығы: <<Қатынас >> білім беру саласы бойынша: жолбарыс, түлкі, туралы тақпақ,жұмбақ айту.
Үстел-үсті орталығы: <<Таным>> білім беру саласы бойынша:гоеметриялық пішіндерден түлкі мен жолбарыс пішінін құрастыру.
-63531750
Желілі рольді ойын
278765147955 орталығы. <<Айлакер
түлкі>> ертегігісін сахналау.
Сергіту сәті
Ян-ян-ян
Қалқан құлақ қоян
Кі-кі-кі
Айлакер түлкі
Ю-ю-ю
Аңқау аю
Қыр-қыр-қыр
Көкжал қасқыр
Ыс-ыс-ыс
Тарғыл қасқыр
Орталықтардағы жұмысты қорыту.
Хормен <<Кеш жарық>> әнін орындау. <<Сиқырлы айналу>> Көзді жұмып, тыныштық сәтін жасау
Бүгінгі тіл дамыту оқу іс-әрекетінде <<Айлакер түлкі>> ертегісін мазмұндап, сахналадық.
Тақта мен жұмыс.Венн диаграммасы жұмыс.
5651594615
Айырмашылығы
Жолбарыс Түлкі
Аңқау Батыр Күшті Сенгіш
Қу Ақылды Айлакер Батыл
Қызғыл ала түсті аң. Орманда тұрады,терісі пайдалы
Сарғыш түсті аң орман да тұрады. Терісі пайдалы
Ұқсастығы
Оқу іс-әрекеті аяқталды.
Хормен айту
Басымыздан төмен қарай сипау
Сәлеметсіздер ме!
Күз
Үш ай.
Қараша
Бір орнында айналу.
Ұнады
Түлкі мен жолбарыс.
Түлкі
Жолбарыс
Орман, түлкі, жолбарыс суреттерін көрсету.
Жолбарыс пен түлкінің суретін салу.
Айсәуле:
Тауда жүрген тарғыл аң. Ол айбатты не?
Іңкәр:
Құйрығы он қарыс Ол-қайратты не?
Айберген:
Бармайтын жері жоқ Сайқымазақ қулығы бар. Бұл-қай аң?(түлкі)
Ботакөз:
Қырда жүрген ол жортып Құйрығын бұлғаңдатып, Бұл-қай аң?(түлкі)
пішіндеріне құрастыру
Түлкі-Арай Жолбарыс-Шарапат, Автор-Сиқыршы.
Аңдарды бейнелеу
Хормен орындау
Сиқыршының кетуі
Тыныштық сәті
Аңдардың ұқсастығымен айырмашылығын айту.
Күтілетін нәтеже:
Жаңғыртады: Ертегілер туралы түсініктері кеңіп, ой-өрістері дамиды. Түсінеді:Ертегі мәтінін мазмұндап, жаңғыртып, аңдар туралы түсінік қалыптасты. Қолданады: Сахналау, рольге бөліне отырып ертегіні айтып беруді үйренді, орталықтарда жұмыс жасады
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz