Сабақ жоспары :: Өзін-өзі тану

Файл қосу

Ұйымдастырылған оқу іс әрекетінің технологиялық картасы


Ұйымдастырылған оқу іс- әрекетінің технологиялық
картасы.

Білім беру саласы: «Қатынас»
Ұйымдастырылған оқу іс- әрекет түрі: Тіл дамыту
Тақырыбы:«Мен елімді сүйемін»
Мақсаты:Туған ел, Отан туралы балалардың түсініктерін кеңейту. Туған елге
деген сүйіспеншілігін, патриоттық сезімін тәрбиелеу. Ойлау, сөйлеу
қабілеттерін , сөздік қорларын дамыту.
Оқу іс- әрекетінің әдіс – тәсілі: сұрақ- жауап, өлең жолдары, ойын.
Көрнекілігі: Қазақстан Республикасының рәміздері, асық , суреттер.
|Әрекет кезеңдері |Тәрбиешінің іс- әрекеті |Балалардың іс- әрекеті |
| |Шаттық шеңбер құрады: |Балалар шаттық шеңбер |
|Мотивациялық қозғаушы|Туға мойын бұрамыз, |құрып, әнұранды |
|күш |Елтаңба деп тұрамыз. |орындайды. |
| |Әнұран боп асқақтап, | |
| |Біздің елдік рәміздер. | |
| |(әнұран орындалады) | |
| | | |
| |Тәрбиеші балаларға | |
| |Қазақстанның рәміздері: |Балалар өлеңді тыңдап, |
| |Ту, елтаңба,әнұран туралы| |
| |түсінік береді. |бірге жаттайды. |
|Іздену ұйымдастырушы | |Отан деген – туған жер, |
| |Тәрбиеші балаларға |туған қалам, туған |
| |Ө.Тұрманжановтың |ауылым. |
| |«Отан» өлеңін |Боранқұл - біздің туған |
| |оқиды: |ауылымыз. Біз сол ауылда |
| |Бәрі сенің Отаның, |туып өстік. |
| |Бойыңды биіктететін. |Ауылымыз өзімізге ұнайды.|
| |Рухына балап атаның, |Наурызбек: |
| |Өлгенше сүйіп өтетін. |Отаным – менің ауылым, |
| |Тәрбиеші сұрақтар қояды. |Әкешім, ана, бауырым. |
| |-Отан деген сөзді қалай |Отанның сүйем құм, тасын,|
| |түсінесіңдер? |Сүйемін, қарын, жауынын. |
| |-Туған ауылымыз қалай | |
| |аталады? Ауылдарың | |
| |өздеріңе ұнай ма? | |
| |-Отан туралы кім өлеңдер | |
| |оқиды? | |
| |Сергіту сәті |Сергіту сәтін орындайды. |
| |үйымдастырылады. | |
| |Тату- тәтті достармыз, | |
| |1-2-3 | |
| |Қол шапалақтап, | |
| |Отырмаймыз босқа біз, | |
| | | |
| |1-2-3 | |
| |Қол шапалақтап, | |
| |Оқу оқып, білім алып, | |
| |Би билейміз, | |
| |Ән шырқап, | |
| |1-2-3 | |
| |Қол шапалақтап, | |
| |Оң жақтағы досына, сол |Бейбарыс: |
| |жақтағы досыңа қолыңды |Туған жердің күні де |
| |бер, тосылма.Жоғары |ыстық, үні де ыстық. |
| |қарап, күн көрдім, | |
| |Төмен қарап, жел көрдім. |Ақжібек: |
| |Оңға, солға бұрылып, |Отан үшін отқа түс , |
| |Егеменді ел көрдім. |күймейсің. |
| |-Балалар, кім туған жер, | |
| |Отан туралы мақал- | |
| |мәтелдер оқиды? | |
| | | |
| | | |
| | | |
|Рефлексті коррекциялаушы | | |
| |Дидактикалық ойын: «Кім | |
| |жылдам?» |Балалар ойынды ойын |
| |Мақсаты: Берілген сұраққа| |
| |шапшаң, әр дұрыс жауап |шартымен ойнайды. |
| |беру керек.Ойын шарты: | |
| |Көк түсті асықты | |
| |көтергенде, еліміздің | |
| |қалаларын атау керек. | |
| |Сары түсті асықты | |
| |көтергенде, еліміздің | |
| |байлықтарын атау керек. | |
| |Қызыл түсті асықты | |
| |көтергенде, елімізде |Балалар мадақталады. |
| |тұратын ұлттарды атау | |
| |керек. | |
| |Қорытындылау. | |

Күтілетін нәтиже: Білуі керек: Туған еліміз,Отанымыз туралы білуі керек;
Болуы керек:Туған еліміз туралы түсінігі;
Баланың қолынан келуі:Тәрбиешінің қойған сұрақтарына дұрыс жауап
беріп,туғанеліміз, Отанымыз туралы өлеңдерді жатқа білуі;

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің

технологиялық картасы.
Білім беру саласы: « Таным» , «Қатынас», «Шығармашылық».
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекет түрі: Айналамен таныстыру,математика,
тіл дамыту, сурет.
Тақырыбы: «Әдептілік -тәрбие мекені»
Мақсаты: Білімділік: балаларды адамгершілікке, қарапайымдылыққа,
кішіпейілділікке, әдептілікке,еңбек сүйгіштігіне,өз
халқының
салт- дәстүрін үйрете отырып,жаман әдеттерден аулақ
болуға тәрбиелеу.
Дамытушылық: балалардың сөздік қорларын дамыту,толық
сөйлем құрап айтуға үйрету,өз ойларын еркін
жеткізуге дағдыландыру.
Тәрбиелік:таным белсенділігін арттыру, логикалық ойлау
қабілетін
дамыта отырып,шығармашылық қабілетін көрсету.
Көрнекілігі: Адамгершілікке байланысты түрлі суреттер,көрініс «Көшеде»,
«Автобус ішіндегі бала», бейнетаспадан «Жаман жолдас»
әңгімесін
көрсету
Әдіс – тәсілдері:Көрсету, түсіндіру,сұрақ – жауап.

|Әрекет кезеңдері |Тәрбиешінің іс-әрекеті |Балалардың |
| | |іс-әрекеті |
| | Шаттық шеңбер | |
|Мотивациялық |Амандасу-үлкенге, |Балалар амандасады. |
|қозғаушы күш |Тәрбиенің басы ғой. | |
| |Ал,қәнеки, бәріміз, | |
| |Сәлем дейік үлкенге. | |
| |Сәлеметсіздерме,апайлар! | |
| | | |
| |-Балалар, біздерге бүгін айналамен | |
|Іздену |таныстыру ашық оқу іс-әрекеті | |
|ұйымдастырушы |өтеді.Біздер өткен оқу іс-әрекетімізде| |
| |қысқы табиғат тіршілігін |Балалар жауабы: Қыста |
| |тамашалағанбыз.Қыста бізді қандай |қармен ойнап,шанамен |
| |қызықты ерекшеліктер қызықтырады. |сырғанаймыз. |
| | | |
| |-Өте дұрыс.Ойын кезінде тату-тәтті | |
| |ойнап,әдептілік сақтаймыз. | |
| |-Әдептілік деген не? Оны қалай |Балалар өз ойларын айтады |
| |түсінесіңдер? | |
| | | |
| |-Әдепті бала қандай бала деп ойлайсың?| |
| | | |
| |-Әдепсіз бала қандай бала деп | |
| |ойлайсың? | |
| | | |
| |Көрініс: «Көшеде» | |
| |Көрініс: «Автобус ішіндегі бала» | |
| | | |
| |-Кім әдептілік туралы тақпақ оқиды? |Назерке: |
| | |Алдын үлкен кісінің, |
| | |Кесіп өтпе, көлденең. |
| | |Жөніменен кішілік, |
| | |Әдеппенен қол берем. |
| | | |
| |-Кім әдептілік туралы мақал-мәтелдер |Клара: |
| |біледі? |Жақсы бала жол сілтейді, |
| | |Жаман бала қол сілтейді. |
| | |Меруерт: |
| | |Әдепті бала арлы бала, |
| | |Әдепсіз бала сорлы бала |
| |-Жарайсыңдар! | |
| | | |
| | | |
| |-Енді мен сендерге Ы. Алтынсариннің |Балалар әнгіме ынта қойып |
| |«Жаман жолдас» әнгімесін айтып |тыңдайды. |
| |берейін.Теледидарға қарай отырып, мені| |
| |құлақ салып тыңдаңыздар. | |
| |Екі досқа ат қойып алайық |Қанат пен Мұрат |
| |Әнгімені қорытындылау. | |
| |-Әнгіме сендерге ұнадыма? |ия |
| |-Қанат пен Мұрат қайда келе жатыр еді?| |
| |-Олардың алдынан не шықты? |Орманға |
| |-Қанат қайда тығылды? |Аю |
| |-Мұрат не істеді? |Ағаш басына |
| |-Аю Мұраттың құлағына не деп сыбырлап |Жерге жата қалды. |
| |кетті? |Екінші рет тар жерде |
| | |жолдасын тастап қаша -тын |
| | |достармен жолдас болма деп |
| |Мұндай жолдасты қандай жолдас дейміз? |сыбырлады. |
| |Балалар біздер математика оқу |Жаман жолдас дейміз |
| |іс-әрекетінде санауды да үйреніп | |
| |қалдық. | |
| |-Орманда қанша бала бар екен? | |
| |-Неше аю бар? |Екі |
| |-Аюдың түсі қандай? |Бір |
| |-Көлемі ше? |Қоңыр |
| |-Орманда қанша ағаштар өскен екен? |Үлкен |
| |-Кімдер әдептілік тақпақ біледі? |көп |
| | |Балерке: |
| | |Атам менің аманда |
| | |Кішіпейіл бол деген |
| | |Ақыл сөзі санамда |
| |Сергіту сәті ұйымдастырылады: |Мақтанбауды жөн көрдім |
| |(«Қуырмаш» әнімен) | |
| |Қуыр,қуыр,қуырмаш, | |
| |Балапанға бидай шаш. | |
| |Әй-әй,балақан, | |
| |Жамандықтан қаш. | |
| | | |
| |Балалар сіздер бүгінгі оқу іс-әрекетке| |
| |жақсы жауап беріп,көңілді | |
| |қатыстыңыздар. | |
| |Ақ қағаздағы салынған суреттің ішіне |Балалар тапсырманы |
| |көз,мұрын,ауызды сала отырып,көңіл |орындайды |
| |күйлеріңді білдіріңдер. | |
| |Тәрбиеші үлгісін көрсетеді. | |
| | | |
| |Балалардың салған суретін тәрбиеші | |
| |көрсетеді | |
| | | |
| |Д/қ ойын: «Жалғасын тап» | |
| |Мақсаты: Тәрбиеші бастапқы сөзін | |
| |айтады, балалар ойланып жалғастыру | |
| |керек. | |
| |а)Үлкендердің алдынан- | |
| |ә)кішкене баланы- |кесіп өтуге болмайды |
| |б)құстарды- |жылатуға болмайды |
| |в)топта- |атуға болмайды |
| |г)үлкендердің- |айқайлауға болмайды |
| |ғ)үлкендерді- |тілін алуы керек |
| | |сыйлау керек |
| |Д/қ ойын: «Ойлан тап» | |
| | | |
| |Мақсаты: Жаман әдетті суреттерді қара | |
| |қалташаға,жақсы әдетті суреттерді | |
| |қызыл қалташаға салу. | |
| | | |
| |Сабақты қорытындылау. | |
| |Сабаққа қатысқан балаларды әр дайымда | |
| |көңілді жарқырап жүрсін деп күннің | |
| |суретімен мадақтаймын. | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Күтілетін нәтиже: |. |
| |Білуі керек: Балалардың жақсы,жаман | |
| |әдеттерді ажырата білуі. | |
| |Болуы керек: Әдептілік туралы түсінігі| |
| |Баланың қолынан келуі: | |
| |Балалардың әдептілігіне байланысты | |
| |мақал- мәтелдер,тақпақтар | |
| |білуі,тәрбиешінің сұрақтарына жауап | |
| |бере білуі; | |


Ұқсас жұмыстар
Т.Ерғабылов Бөбек тілегі
Құс. Құстардың қысқы тіршілігі
Геометриялық пішіндер
Саябаққа саяхат
Тәрбиешінің басқару әрекеті
Балабақша суреттері
Қазақ халқының ұлттық музыкалық аспаптары
Қазақ дастарханы
Кірпілер
Ұйымдастырылған оқу әрекетінің технологиялық картасы
Пәндер