Сабақ жоспары :: Өзін-өзі тану
Файл қосу
Ұйымдастырылған оқу іс әрекетінің технологиялық картасы
Ұйымдастырылған оқу іс- әрекетінің технологиялық
картасы.
Білім беру саласы: «Қатынас»
Ұйымдастырылған оқу іс- әрекет түрі: Тіл дамыту
Тақырыбы:«Мен елімді сүйемін»
Мақсаты:Туған ел, Отан туралы балалардың түсініктерін кеңейту. Туған елге
деген сүйіспеншілігін, патриоттық сезімін тәрбиелеу. Ойлау, сөйлеу
қабілеттерін , сөздік қорларын дамыту.
Оқу іс- әрекетінің әдіс – тәсілі: сұрақ- жауап, өлең жолдары, ойын.
Көрнекілігі: Қазақстан Республикасының рәміздері, асық , суреттер.
|Әрекет кезеңдері |Тәрбиешінің іс- әрекеті |Балалардың іс- әрекеті |
| |Шаттық шеңбер құрады: |Балалар шаттық шеңбер |
|Мотивациялық қозғаушы|Туға мойын бұрамыз, |құрып, әнұранды |
|күш |Елтаңба деп тұрамыз. |орындайды. |
| |Әнұран боп асқақтап, | |
| |Біздің елдік рәміздер. | |
| |(әнұран орындалады) | |
| | | |
| |Тәрбиеші балаларға | |
| |Қазақстанның рәміздері: |Балалар өлеңді тыңдап, |
| |Ту, елтаңба,әнұран туралы| |
| |түсінік береді. |бірге жаттайды. |
|Іздену ұйымдастырушы | |Отан деген – туған жер, |
| |Тәрбиеші балаларға |туған қалам, туған |
| |Ө.Тұрманжановтың |ауылым. |
| |«Отан» өлеңін |Боранқұл - біздің туған |
| |оқиды: |ауылымыз. Біз сол ауылда |
| |Бәрі сенің Отаның, |туып өстік. |
| |Бойыңды биіктететін. |Ауылымыз өзімізге ұнайды.|
| |Рухына балап атаның, |Наурызбек: |
| |Өлгенше сүйіп өтетін. |Отаным – менің ауылым, |
| |Тәрбиеші сұрақтар қояды. |Әкешім, ана, бауырым. |
| |-Отан деген сөзді қалай |Отанның сүйем құм, тасын,|
| |түсінесіңдер? |Сүйемін, қарын, жауынын. |
| |-Туған ауылымыз қалай | |
| |аталады? Ауылдарың | |
| |өздеріңе ұнай ма? | |
| |-Отан туралы кім өлеңдер | |
| |оқиды? | |
| |Сергіту сәті |Сергіту сәтін орындайды. |
| |үйымдастырылады. | |
| |Тату- тәтті достармыз, | |
| |1-2-3 | |
| |Қол шапалақтап, | |
| |Отырмаймыз босқа біз, | |
| | | |
| |1-2-3 | |
| |Қол шапалақтап, | |
| |Оқу оқып, білім алып, | |
| |Би билейміз, | |
| |Ән шырқап, | |
| |1-2-3 | |
| |Қол шапалақтап, | |
| |Оң жақтағы досына, сол |Бейбарыс: |
| |жақтағы досыңа қолыңды |Туған жердің күні де |
| |бер, тосылма.Жоғары |ыстық, үні де ыстық. |
| |қарап, күн көрдім, | |
| |Төмен қарап, жел көрдім. |Ақжібек: |
| |Оңға, солға бұрылып, |Отан үшін отқа түс , |
| |Егеменді ел көрдім. |күймейсің. |
| |-Балалар, кім туған жер, | |
| |Отан туралы мақал- | |
| |мәтелдер оқиды? | |
| | | |
| | | |
| | | |
|Рефлексті коррекциялаушы | | |
| |Дидактикалық ойын: «Кім | |
| |жылдам?» |Балалар ойынды ойын |
| |Мақсаты: Берілген сұраққа| |
| |шапшаң, әр дұрыс жауап |шартымен ойнайды. |
| |беру керек.Ойын шарты: | |
| |Көк түсті асықты | |
| |көтергенде, еліміздің | |
| |қалаларын атау керек. | |
| |Сары түсті асықты | |
| |көтергенде, еліміздің | |
| |байлықтарын атау керек. | |
| |Қызыл түсті асықты | |
| |көтергенде, елімізде |Балалар мадақталады. |
| |тұратын ұлттарды атау | |
| |керек. | |
| |Қорытындылау. | |
Күтілетін нәтиже: Білуі керек: Туған еліміз,Отанымыз туралы білуі керек;
Болуы керек:Туған еліміз туралы түсінігі;
Баланың қолынан келуі:Тәрбиешінің қойған сұрақтарына дұрыс жауап
беріп,туғанеліміз, Отанымыз туралы өлеңдерді жатқа білуі;
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің
технологиялық картасы.
Білім беру саласы: « Таным» , «Қатынас», «Шығармашылық».
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекет түрі: Айналамен таныстыру,математика,
тіл дамыту, сурет.
Тақырыбы: «Әдептілік -тәрбие мекені»
Мақсаты: Білімділік: балаларды адамгершілікке, қарапайымдылыққа,
кішіпейілділікке, әдептілікке,еңбек сүйгіштігіне,өз
халқының
салт- дәстүрін үйрете отырып,жаман әдеттерден аулақ
болуға тәрбиелеу.
Дамытушылық: балалардың сөздік қорларын дамыту,толық
сөйлем құрап айтуға үйрету,өз ойларын еркін
жеткізуге дағдыландыру.
Тәрбиелік:таным белсенділігін арттыру, логикалық ойлау
қабілетін
дамыта отырып,шығармашылық қабілетін көрсету.
Көрнекілігі: Адамгершілікке байланысты түрлі суреттер,көрініс «Көшеде»,
«Автобус ішіндегі бала», бейнетаспадан «Жаман жолдас»
әңгімесін
көрсету
Әдіс – тәсілдері:Көрсету, түсіндіру,сұрақ – жауап.
|Әрекет кезеңдері |Тәрбиешінің іс-әрекеті |Балалардың |
| | |іс-әрекеті |
| | Шаттық шеңбер | |
|Мотивациялық |Амандасу-үлкенге, |Балалар амандасады. |
|қозғаушы күш |Тәрбиенің басы ғой. | |
| |Ал,қәнеки, бәріміз, | |
| |Сәлем дейік үлкенге. | |
| |Сәлеметсіздерме,апайлар! | |
| | | |
| |-Балалар, біздерге бүгін айналамен | |
|Іздену |таныстыру ашық оқу іс-әрекеті | |
|ұйымдастырушы |өтеді.Біздер өткен оқу іс-әрекетімізде| |
| |қысқы табиғат тіршілігін |Балалар жауабы: Қыста |
| |тамашалағанбыз.Қыста бізді қандай |қармен ойнап,шанамен |
| |қызықты ерекшеліктер қызықтырады. |сырғанаймыз. |
| | | |
| |-Өте дұрыс.Ойын кезінде тату-тәтті | |
| |ойнап,әдептілік сақтаймыз. | |
| |-Әдептілік деген не? Оны қалай |Балалар өз ойларын айтады |
| |түсінесіңдер? | |
| | | |
| |-Әдепті бала қандай бала деп ойлайсың?| |
| | | |
| |-Әдепсіз бала қандай бала деп | |
| |ойлайсың? | |
| | | |
| |Көрініс: «Көшеде» | |
| |Көрініс: «Автобус ішіндегі бала» | |
| | | |
| |-Кім әдептілік туралы тақпақ оқиды? |Назерке: |
| | |Алдын үлкен кісінің, |
| | |Кесіп өтпе, көлденең. |
| | |Жөніменен кішілік, |
| | |Әдеппенен қол берем. |
| | | |
| |-Кім әдептілік туралы мақал-мәтелдер |Клара: |
| |біледі? |Жақсы бала жол сілтейді, |
| | |Жаман бала қол сілтейді. |
| | |Меруерт: |
| | |Әдепті бала арлы бала, |
| | |Әдепсіз бала сорлы бала |
| |-Жарайсыңдар! | |
| | | |
| | | |
| |-Енді мен сендерге Ы. Алтынсариннің |Балалар әнгіме ынта қойып |
| |«Жаман жолдас» әнгімесін айтып |тыңдайды. |
| |берейін.Теледидарға қарай отырып, мені| |
| |құлақ салып тыңдаңыздар. | |
| |Екі досқа ат қойып алайық |Қанат пен Мұрат |
| |Әнгімені қорытындылау. | |
| |-Әнгіме сендерге ұнадыма? |ия |
| |-Қанат пен Мұрат қайда келе жатыр еді?| |
| |-Олардың алдынан не шықты? |Орманға |
| |-Қанат қайда тығылды? |Аю |
| |-Мұрат не істеді? |Ағаш басына |
| |-Аю Мұраттың құлағына не деп сыбырлап |Жерге жата қалды. |
| |кетті? |Екінші рет тар жерде |
| | |жолдасын тастап қаша -тын |
| | |достармен жолдас болма деп |
| |Мұндай жолдасты қандай жолдас дейміз? |сыбырлады. |
| |Балалар біздер математика оқу |Жаман жолдас дейміз |
| |іс-әрекетінде санауды да үйреніп | |
| |қалдық. | |
| |-Орманда қанша бала бар екен? | |
| |-Неше аю бар? |Екі |
| |-Аюдың түсі қандай? |Бір |
| |-Көлемі ше? |Қоңыр |
| |-Орманда қанша ағаштар өскен екен? |Үлкен |
| |-Кімдер әдептілік тақпақ біледі? |көп |
| | |Балерке: |
| | |Атам менің аманда |
| | |Кішіпейіл бол деген |
| | |Ақыл сөзі санамда |
| |Сергіту сәті ұйымдастырылады: |Мақтанбауды жөн көрдім |
| |(«Қуырмаш» әнімен) | |
| |Қуыр,қуыр,қуырмаш, | |
| |Балапанға бидай шаш. | |
| |Әй-әй,балақан, | |
| |Жамандықтан қаш. | |
| | | |
| |Балалар сіздер бүгінгі оқу іс-әрекетке| |
| |жақсы жауап беріп,көңілді | |
| |қатыстыңыздар. | |
| |Ақ қағаздағы салынған суреттің ішіне |Балалар тапсырманы |
| |көз,мұрын,ауызды сала отырып,көңіл |орындайды |
| |күйлеріңді білдіріңдер. | |
| |Тәрбиеші үлгісін көрсетеді. | |
| | | |
| |Балалардың салған суретін тәрбиеші | |
| |көрсетеді | |
| | | |
| |Д/қ ойын: «Жалғасын тап» | |
| |Мақсаты: Тәрбиеші бастапқы сөзін | |
| |айтады, балалар ойланып жалғастыру | |
| |керек. | |
| |а)Үлкендердің алдынан- | |
| |ә)кішкене баланы- |кесіп өтуге болмайды |
| |б)құстарды- |жылатуға болмайды |
| |в)топта- |атуға болмайды |
| |г)үлкендердің- |айқайлауға болмайды |
| |ғ)үлкендерді- |тілін алуы керек |
| | |сыйлау керек |
| |Д/қ ойын: «Ойлан тап» | |
| | | |
| |Мақсаты: Жаман әдетті суреттерді қара | |
| |қалташаға,жақсы әдетті суреттерді | |
| |қызыл қалташаға салу. | |
| | | |
| |Сабақты қорытындылау. | |
| |Сабаққа қатысқан балаларды әр дайымда | |
| |көңілді жарқырап жүрсін деп күннің | |
| |суретімен мадақтаймын. | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Күтілетін нәтиже: |. |
| |Білуі керек: Балалардың жақсы,жаман | |
| |әдеттерді ажырата білуі. | |
| |Болуы керек: Әдептілік туралы түсінігі| |
| |Баланың қолынан келуі: | |
| |Балалардың әдептілігіне байланысты | |
| |мақал- мәтелдер,тақпақтар | |
| |білуі,тәрбиешінің сұрақтарына жауап | |
| |бере білуі; | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz