Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Діни экстремизм дегеніміз не?



Сынып сағаты.

Тақырыбы: «Діни экстремизм дегеніміз не?»

Мақсаты:

1. Дін, экстремизм, топтар ұғымымен, экстремистік топтардың белгілерімен
таныстыру.
2. Ойлау, есте сақтау, зейін, елестету, ұғынғанды талдау қабілетін
дамытуға әсер ету.
3. Отан сүйгіштікті, әділеттілікті, мұқтаждыққа (ақырғы шекке),
терроризмге, экстремизмге теріс көз қарасын қалыптастыру.

Өткізу түрі: әңгіме, топтық жұмыс.

Алдын-ала берілетін тапсырма: діни экстремистік топтар жөнінде ақпарат
табу.

Сынып сағатының барысы:

1. Ұйымдастыру кезеңі. Әр ұрпақтың өз түсініктері, ағымдары, сәндері
қалыптасады. Біреулері қысқа өмір сүреді, өзгелері уақыт өткен сайын
нық бекиді және үлкен (кең) көлемге ие болады.
[pic][pic]
[pic][pic]
2. Сыныппен әңгіме өрбіту. Суретке қарап, өз жауаптарыңызды тұжырымдап
көріңіздер:
|Мына сөздерді қалай |Дін-қоғамдық сананың бір бағыты, тылсым күштер мен |
|түсінесіз: дін, |«құдайлар, жындар (аруақтар)» табыну заты болып |
| |табылатын, тіршілік иелеріне сенуге негізделген |
| |діни түсініктер жиынтығы. |
|діни, |Діни –сенуші, діни адам. |
|топ. |Топ-бірлестік, топтарға біріктіреді. |
|Бұл сөздерді |Иә, егер республикада этносаралық алауыздықты, |
|зорлық-зомбылықпен, |ұлттық араздық туғызуды насихаттаса. |
|дертпен, | |
|түсінбеушілікпен | |
|салыстыруға бола ма? | |
|Қандай адамдар зорлық |зорлық-зомбылықпен билікті құлату немесе басып |
|– зомбылық, дерт әкелу|алуға шақыратын адамдар; |
|үшін топтарға |ұлттық араздықты туғызушылар; |
|бірігеді? |ұлттық араздықпен бірге тілдік және діни араздықты |
| |туғызушылар. |
|Бұл адамдар өздеріне |- қағаздар таратады; ұрандар іледі; үйлерге, |
|қалайша назар |пәтерлерге барып, көшелерде әңгімелер мен үгіт |
|аудартады? |жүргізеді; әдебиеттер, бейне-аудиотаспалар |
| |таратады. |
|Қандай адамдар |Дін туралы аз білімді, негізгіні болмашыдан (арзан |
|қауіп-қатерге ұшырайды|қолдыдан) айыру қабілетсіздігі, басқа діндерге |
|және топтардың |сабырсыздық әрекеті және мейірімсіздікке шақыру, |
|құрығына түсіп қала |жақсылықты басу және жамандықты көбейту. |
|алады? | |
|Адамды арбау принципі |Өрмек ұстанымы, бұл дегеніміз адамның күшті |
|(ұстанымы) неде? |жақтарына көңіл аудара отырып оны қылмыс жасауға |
| |дейін итермелейді, сондықтан да адам өз істеген |
| |ісін ақтауды және қорғанышты заңнан емес өзінің |
| |айналасындағы адамдардан іздейді. «Сен ақылдысың, |
| |қабілеттісің, сен ұлы миссия үшін таңдалғансың». |
| |Өзіндік маңыздылық сезімі көпіртіледі, |
| |өркөкіректілігі мен өзін-өзі билеушілігі |
| |өседі.Бұның барлығы жылылықты, ақ пейілділікті |
| |боямалайтын жағдайда өтеді және сондықтан да адамда|
| |күдік тумайды және оған ол қажетті жеріне келген |
| |сияқты көрінеді. «Сананы бақылау» белгіленеді, бұл |
| |дегеніміз оны толық бақылау мақсатында, психикаға |
| |әсер етеді. |
|Бұл сұрақта дін қандай|Бұл сезімде адамның жанын құтқаруға, көктегі |
|рөл ойнайды? Дін - бұл|пейіштік шаттық немесе жердегі діни өсуге уәде |
|тылсым күштерге, |беріледі. Адамның, әсіресе жастардың білімнің жаңа |
|құдайға сену. |беймәлім аймақтарына ұмтылысы пайдаланылады. |
|Дінді адамға қарсы |Адам бастапқыда қайырымды ниетпен келеді, содан |
|қалай қолдануға |кейін ақырындап (біртіндеп) оның қайта бағдарлануы |
|болады? |жүреді, оның өмірлік мақсаттары өзгереді. Басқа |
| |сөзбен айтқанда, олардың әзірге әлі пайдасы |
| |тиетіндіктен, оларды өз уысында ұстауға барлық |
| |мүмкіндікті жасап жатқан топ, шығу үшін қажетті |
| |қаржыдан, жеке және қоғамдық қорлардан қағылған |
| |топтардың мүшелерін құлдарға айналдырады. Олар |
| |ауырғанда немесе өнімділігі қатты төмендегенде – |
| |оларды жайдан-жай көшеге лақтырады. |
|Сіз қандай діндерді |Ислам немесе мұсылмандық, христиандық, |
|білесіз? |православтар, католиктер және т.б. |
|Қандай діни атты |«Хиз-ут-Тахрир», «Аль-Кайда», «Ата жол», |
|жамылған ұйымдарға |«Мұсылмандар бауырластығы» және т.б. |
|тыйым салынған және | |
|оларға енуге болмайды?| |
|Зорлық-зомбылық жасау |Террористер, экстремистер (анықтамаларды қайталау, |
|үшін төңірегіне |олардың әрекеттеріне түсініктеме беру). |
|(қасына) адамдарды | |
|жинайтындарды қалай | |
|атауға болады? | |
|Ал, сіздер осындай |Мәскеу, метродағы жарылыс. Шешенстан, оқу үдерісі |
|түсінікпен, |жүріп жатқан уақытында мектепте болған жарылыс |
|құбылыспен, адамдармен|(бейнематериал, талқылау). |
|кездесіп көрдіңіздер | |
|ме? | |

Мұғалім:
- Мына суреттен қандай оң және теріс кезеңдерді көріп тұрсыңдар?

Түрі:
еркін микрофон. Оқушылардың пікірі, пайымдау іскерлігі (шеберлігі),
дұрыс қорытынды жасауы.

[pic][pic]
[pic][pic]

Қорытынды: Қазақстандағы діни экстремизм – бізде ауқымды көлемде
байқалмаған құбылыс. Террористік және экстремистік көріністер үшін
республика аумағында ішкі алғышарттар жоқ, Ел басшысының жүргізіп жатқан
өлшемді саясаты мүмкіндік беріп жатқан әлеуметтік және саяси негіздің
жоқтығы себепті, Президенттің айтуы бойынша, татулық пен келісім «біздің
көп ұлтты үйде – бұл Қазақстанның басты игілігі». «Біздің негізгі
мақсатымыз – халықтың бірлігін сақтау».


Ұқсас жұмыстар
Діни экстремизм және терроризм жөнінде түсінік
Тегіміз Түркі, дініміз - Ислам
Діни экстремизмнің алдын алу бойынша жастардың діни сауаттылықтарын ашу
Сабақ бекіту
Ислам - бейбітшілік діні
Экстремистік және лаңкестік ұйымдар
Кейіпкер Абсаттар Жайнаның ойы, және көрсетілген бейне сюжетті қонақтармен талқылау
Ибалы адам, иманды қоғам
Діни экстремизмнің таралу қаупі
Адамзат баласының тыныштығын бұзған қауіп-қатер
Пәндер