Тригонометриялық тепе-тендіктерді, өрнектерді ықшамдау. 9 сынып

Сабақтың тақырыбы: Тригонометриялық тепе-тендіктерді, өрнектерді ықшамдау.

Сабақтың мақсаты:

  1. Білімділік: оқушылардың өтілген тақырыптарын

игеріп, жаттығуларды орындау, формулаларды дұрыс пайдаланып, тригонометриялық тепе-тендіктерді, өрнетерді ықшамдау.

  1. Дамытушылық: Оқушылардын математикалық ой- өрісін дамыту, пәнге деген қызығушылығын ояту, алған білімдерін пысықтау. Оқушылардын математика пәніне деген ынтасын арттыру, жылдам ой қорыту, дәлдікке, ұқыптылыққа, іздемпаздыққа, тазалыққа, шыдамдылыққа тәрбиелеу.
  2. Оқушылады тиянақтылыққа тәрбиелеу. Математика пәніне деген ынта-ықыласын тұрақты болуын қамтамасыз ету.

Оқытудың әдістері. Проблемалық баяндау, ізденушілік, зерттеушілік.

Сабақтың түрі. Электрондық сабақ.

Сабақтың көрнектілігі. Компьютер, тапсырмалар, карточкалар, формулалар,

электрондық оқулық, «Алгебра-9 қазақша», диск,

дискета, флэшка

Сабақтың барысы:

  1. Ұйымдастыру.

Сабақтағы огқушыларды түгелдеу, компьютерді қосу, файылды ашу.

  1. Үй жұмысын тексеру.

Компьютермен жаттығуларды тексереміз есептерді шығарғанда формулаларды қарастырамыз, сұрақ-жауап.

  1. Жаңа сабақ.
  1. Сабақтың мақсатымен таныстыру. Оқушылар не істеу керектігі, сабақ соңына дейін нені біліп шығу керектігі туралы мәлімет беріледі.

1 топ 2 топ 3 топ

Абитурент студент мұғалім

Талапкер профессор

  1. Әр топқа есептер таратылады.

Барлығы 20 есеп.

Электрондық оқулықта «Алгебра 9 қазақша».

1. 2. 1. п Тригонометриялық өрнектерді түрлендіру

1. 2. 2. Формулалар.

Теория Жаттығу Практикум Жауабы

3. 1. 2. 1.

Жаттығу

80. 1, 2, 3, 4, 5, 6.

81. 1, 2, 3.

82. 1, 2.

83. 1, 2.

84. 1, 2, 3.

100. 1, 2, 3, 4.

  1. Оқушы-талапкер шығара алмайтын есептерді оқушы-студенттен көмек сұрайды. Бірігіп есептерді қарастырып шығарады. Егер есеп шықпаса талапкер мен студент мұғалімнен консультация сұрайды.

Компьютерде.

Теория Практика Жауабы

Есептер тексерілді.

  1. Талапкер- Студент.

Студент-Сессия тапсырады.

10есеп- зачет.

20есеп- емтихан.

Мұғалім- қанша консультация берді, қанша емтихан, қанша зачет (саналады) . Мұғалім тек ұйымдастырушы.

  1. Үйге тапсырма №316, №317.

Үй жұмысын түсіндіру.

  1. Сабақты қорыту. Тригонометриялық тепе-тендіктерді, өрнектерді ықшамдау. Бағалау.

РЕСПУБЛИКАЛЫҚ ОҚЫТУШЫЛАРДЫҢ «ҰЛАҒАТТЫ ҰСТАЗ» АТТЫ

САЙЫСҚА ҚАТЫСУҒА ӨТІНІШ ҮЛГІСІ.

Қатысушының аты-жөні(толығымен)
Абилдаева Үміт Керимбаева
Қатысушының аты-жөні(толығымен): Нөмір және бағыт атауы
Абилдаева Үміт Керимбаева: 3 Бағыт. Әдістемелік әзірлемелер
Қатысушының аты-жөні(толығымен): Нөмір және номинация атауы
Абилдаева Үміт Керимбаева: 3. 2 сабақ
Қатысушының аты-жөні(толығымен): Жұмыс орнының толық атауы(қысқартусыз)
Абилдаева Үміт Керимбаева:

Керімбай атындағы

№ 12 мектеп-гимназия

Қатысушының аты-жөні(толығымен): Лауазымы
Абилдаева Үміт Керимбаева: Математика пән мұғалімі
Қатысушының аты-жөні(толығымен): Қатысушының пошталық адресі(индексімен)
Абилдаева Үміт Керимбаева: Тараз қаласы, Төле би №79 инд 08
Қатысушының аты-жөні(толығымен): Үй телефоны(кодымен)
Абилдаева Үміт Керимбаева: 8(7262) 45-54-41
Қатысушының аты-жөні(толығымен): Ұялы телефон(77)
Абилдаева Үміт Керимбаева: 87751402044
Қатысушының аты-жөні(толығымен): E-mail
Абилдаева Үміт Керимбаева: 12_shkola@mail. ru

Ұқсас жұмыстар
Негізгі тригонометриялық тепе - теңдіктерді пайдаланып есептер шығарту
Өрнектерді түрлендіруде негізгі тригонометриялық тепе – теңдіктерді қолдану
Ашық сабақ тақырыбы
Блум парағы арқылы бағалау
Теңдеуге есептер шешу
Сызықтық емес теңдеулер жүйесін шешу тәсілдері
Бүтін рационал теңдеу
Квадрат теңдеуді шешуді үйрету
Негізгі тригонометриялық тепе - теңдіктерді түрлендіру
Өрнекті ықшамда. Ауызша есептер
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz