Сабақ жоспары :: Математика

Файл қосу

Тригонометриялық тепе-тендіктерді, өрнектерді ықшамдау. 9 сынып

Сабақтың тақырыбы: Тригонометриялық тепе-тендіктерді, өрнектерді ықшамдау.
Сабақтың мақсаты:
* Білімділік: оқушылардың өтілген тақырыптарын
игеріп, жаттығуларды орындау, формулаларды дұрыс пайдаланып, тригонометриялық тепе-тендіктерді, өрнетерді ықшамдау.
* Дамытушылық: Оқушылардын математикалық ой- өрісін дамыту, пәнге деген қызығушылығын ояту, алған білімдерін пысықтау. Оқушылардын математика пәніне деген ынтасын арттыру, жылдам ой қорыту, дәлдікке, ұқыптылыққа, іздемпаздыққа, тазалыққа, шыдамдылыққа тәрбиелеу.
* Оқушылады тиянақтылыққа тәрбиелеу. Математика пәніне деген ынта-ықыласын тұрақты болуын қамтамасыз ету.
Оқытудың әдістері. Проблемалық баяндау, ізденушілік, зерттеушілік.
Сабақтың түрі. Электрондық сабақ.
Сабақтың көрнектілігі. Компьютер, тапсырмалар, карточкалар, формулалар,
электрондық оқулық, <<Алгебра-9 қазақша>>, диск,
дискета, флэшка

Сабақтың барысы:
* Ұйымдастыру.
Сабақтағы огқушыларды түгелдеу, компьютерді қосу, файылды ашу.
* Үй жұмысын тексеру.
Компьютермен жаттығуларды тексереміз есептерді шығарғанда формулаларды қарастырамыз, сұрақ-жауап.
* Жаңа сабақ.
* Сабақтың мақсатымен таныстыру. Оқушылар не істеу керектігі, сабақ соңына дейін нені біліп шығу керектігі туралы мәлімет беріледі.
1 топ 2 топ 3 топ
Абитурент студент мұғалім
Талапкер профессор
* Әр топқа есептер таратылады.
Барлығы 20 есеп.
Электрондық оқулықта <<Алгебра 9 қазақша>>.
1.2.1.п Тригонометриялық өрнектерді түрлендіру
1.2.2. Формулалар.
1209233219958255347321995840402572199582068581164299462417164299311343164299 Теория Жаттығу Практикум Жауабы

3.1.2.1.
Жаттығу
80. 1,2,3,4,5,6.
81. 1,2,3.
82. 1,2.
83. 1,2.
84. 1,2,3.
100. 1,2,3,4.

* Оқушы-талапкер шығара алмайтын есептерді оқушы-студенттен көмек сұрайды. Бірігіп есептерді қарастырып шығарады. Егер есеп шықпаса талапкер мен студент мұғалімнен консультация сұрайды.
Компьютерде.
2696735104996597590104996Теория Практика Жауабы
Есептер тексерілді.
* Талапкер- Студент.
Студент-Сессия тапсырады.
10есеп- зачет.
20есеп- емтихан.
Мұғалім- қанша консультация берді, қанша емтихан, қанша зачет (саналады). Мұғалім тек ұйымдастырушы.
* Үйге тапсырма №316,№317.
Үй жұмысын түсіндіру.
* Сабақты қорыту. Тригонометриялық тепе-тендіктерді, өрнектерді ықшамдау. Бағалау.

РЕСПУБЛИКАЛЫҚ ОҚЫТУШЫЛАРДЫҢ <<ҰЛАҒАТТЫ ҰСТАЗ>> АТТЫ
САЙЫСҚА ҚАТЫСУҒА ӨТІНІШ ҮЛГІСІ.
Қатысушының аты-жөні(толығымен)
Абилдаева Үміт Керимбаева
Нөмір және бағыт атауы
3 Бағыт.Әдістемелік әзірлемелер
Нөмір және номинация атауы
3.2 сабақ
Жұмыс орнының толық атауы(қысқартусыз)
Керімбай атындағы
№ 12 мектеп-гимназия
Лауазымы
Математика пән мұғалімі
Қатысушының пошталық адресі(индексімен)
Тараз қаласы, Төле би №79 инд 080000
Үй телефоны(кодымен)
8(7262)45-54-41
Ұялы телефон(77000000000)
87751402044
E-mail
12_shkola@mail.ru


Ұқсас жұмыстар
Негізгі тригонометриялық тепе - теңдіктерді пайдаланып есептер шығарту
Өрнектерді түрлендіруде негізгі тригонометриялық тепе – теңдіктерді қолдану
Ашық сабақ тақырыбы
Блум парағы арқылы бағалау
Теңдеуге есептер шешу
Сызықтық емес теңдеулер жүйесін шешу тәсілдері
Бүтін рационал теңдеу
Квадрат теңдеуді шешуді үйрету
Негізгі тригонометриялық тепе - теңдіктерді түрлендіру
Өрнекті ықшамда. Ауызша есептер
Пәндер