Сабақ жоспары :: Сурет, сызу
Файл қосу
Білім және құқық
Сабақ тақырыбы: Білім және құқық
Сабақ мақсаты:
А) білімділік: оқушыларды өз құқықтары мен міндеттерін жүзеге асыра білуге дайын болуы, айналасындағы адамдардың іс-әрекетінің заңға сәйкестігін қадағалау қабілетін қалыптастыру.
Ә) дамытушылық: оқушыларды құқықты, заңды білуге, сыйлауға, құрметтеуге орындауға дағдыландыру.
Б) тәрбиелік: оқушыларды құқықтық саналылықққа, қоғамға қарсы келген оғаш көріністерді заң арқылы шешуге, ата-заңға деген сүйіспеншілік сезімін қалыптастыру арқылы адамгершілігі мол, білімді, парасатты тұлға тәрбиелеу.
Сабақтың әдісі: талдау, пікірталас, сұрақ-жауап,
Сабақ көрнекілігі: ҚР Конституциясы, Білім Заңы
Сабақ түрі: топпен жұмыс сайыс сабақ
Пәнаралық байланыс: тарих, әдебиет, құқық негіздері
Сабақ барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
Олар екі топқа бөлінеді. Сайыс бес кезеңнен тұрады.
ІІ. Сайыстың барысы:
1.Топпен таныстыру
2.Білім сайысы3.Жылдар сөйлейді
4.Ой сергіту
5.<<Адасқан әріптер>>
6. Қорытынды
Қазақстан Республикасының Конституциясында - Қазақстан Республикасы өзінің демократиялық, зайырлы, құқықтық және әлеуметтік мемлекет ретінде орнықтыратыны аталған. Бұл еліміз үшін мәртебелі мақсат. Сондай-ақ, Қазақстан Республикасының Конституциясының 1 - бабында: <<Қазақстан Республикасының ең қымбат қазынасы - адам және адамның өмірі, құқықтары мен бостандықтары>>, - деп баян етілген . Азаматтық қоғам мен құқықтық мемлекеттің қалыптасуының басты алғышарттарының бірі - азаматтардың құқықтық білімін жетілдіру, құқықтық мәдиениетін қалыптастыру, әсіресе оның құрамды бөлігі - адам құқығының мәдениеті.
Құқықты құрметтеу, әділдікті, борышты, жауапкершілікті, заңдылықты, сезіну - адам тұлғасының жоғарыдан көрінуі.
Жастарды құқықтық сауаттылыққа тәрбиелеу - олардың қылмысқа ұрынбауына, өздігінен өмірдегі мәселелерді шешуде дұрыс шешім қабылдауына, келеңсіз, жағымсыз жағдайлардан тартынуына, қоғамға пайдалы іспен шұғылдануларына жәрдемдеседі.
Оқушы құқылы:
· мемлекеттік стандарт белгілеген мөлшерде жалпы білім алуға;
· қосымша білім алуға;
· ғылыми жұмыстармен айналысуға, кеңесулермен, конференцияларға, олимпиадаларға, көрме және жарыстарға қатысуға;
· мектепті басқаруға қатысуға.
Оқушылар міндетті:
· Қазақстан Республикасының заңын сыйлауға, ұстануға, ұлттық салт - дәстурлерді құрметтеуге;
· Мектеп жарғысында көрсетілген талаптарды мүлтіксіз орындауға;
· Мемлекеттік стандартқа сәйкес білім алуға ұмтылу;
· Мұғалімдерге және тәлімгерлеріне құрмет көрсету;
· Сыныптас достарымен, мектептің басқа оқушыларымен тіл табысып,кішілерге көмек көрсету;
· Мұғалімдерден алған тапсырманы белгілеген мерізімінде тапсыру;
· Себепсіз сабақтан қалмау;
· Өзімен қажетті оқулықтар мен оқуға арналған құрал саймандарды алып жүру;
· Мектептің қоғамдық жұмысына белсене қатысу және қоғамдақ тапсырмаларды орындау;
· Мектеп атағын аудандық, қалалық, және республикалық іс-шараларда қорғау;
· Қоғамдық жерлерде өзін үстау мәдениетін көтеруге, білім толықтыруға арналған жұмыстарды үздіксіз жүргізу;
· Мектеп формасын сақтау;
· Мектеп және қоғамдық мүлікті дұрыс қолдану.
1.Топпен таныстыру.
Оқушылар сайысты өздерін таныстырудан бастайды. Бұл кезеңде оқушылар топтың аты мен топ мүшелерімен таныстырады.
2. Білім сайысы. <<Әділет >>тобына қойылатын сұрақтар.2.Мемлекет деп нені айтамыз?3.Қоғамдық өмір аяларын атаңдар.4.Азаматтық құқық қандай қатынастарды реттейді?5.Меншіктің қандай түрлері бар?6.Сенат төрағасын кім тағайындайды?7.Судья сот төрелігін іске асыру кезінде кімге бағынады?8. <<Жеті жарғы>> заңдарын айтып беріңдер.9.Азаматтық құқық дегеніміз не?10.Қылмыс деген не?
<<Ақиқат >> тобына қойылатын сұрақтар1.Қоғам дегеніміз не?2.Автохтонды ұлт дегенді қалай түсінесің?3.Отбасының атқаратын функциясы қандай?6. Әбір адамның құқықтары мен бостандықтары қай орган арқылы қорғалады? - Сот
7.Құқықтық мемлекет дегеніміз не?8.Құқық дегеніміз не?9.Заңды тұлға деген кім?10.Шетелдік азаматтар жеке тұлға бола ала ма?
3. <<Жылдар сөйлейді>> Бұл бөлімде топ басшыларына сұрақ қойылады.<<Әділет>> тобының топ басшысына қойылатын сұрақтар.1.ҚР Республикасының Конституциясы қашан қабылданды?2.ҚР Білім туралы заңы қашан қабылданды?3.Бала құқықтары туралы заң қашан қабылданды?4.ҚР Туы мен Елтаңбасы қашан қабылданды?<<Ақиқат>> тобының топ басшысына қойылатын сұрақтар.1.Бала құқықтарының Конвенциясы қашан қабылданды?2.Қазақстан үкіметі қай жылы ақша реформасын іске асырды?3.Адам құқықтарының жалпыға бірдей Декларациясы қашан қабылданды?4. <<Қазақстан-2030>> Жолдауы қай жылы шықты?
4. <<Ой сергіту>>
Шарты: Әр топқа құқық және білім туралы мақал-мәтелдер беріледі, соның жалғасын табу.
Әділет тобына
* Білімді өлсе,
Қағазда аты қалар.
Ұста өлсе,
Істеген заты қалар.
* Жеті жұрттың тілін біл,
Жеті түрлі білім біл.
* Ақыл - тозбайтын тон,
Білім - таусылмайтын кен.
* Білім гауһар-
Бағасы жоқ.
Надандық кесел-
Дауасы жоқ.
Ақиқат тобына
* Ұрлық түбі ......... (қорлық)
* Біреуге ор қазба ...... (өзің түсесің)
* Заңның құрығы ......(бәрінен ұзын)
* Қолыңмен істегенді ..... (мойныңмен көтер)
5 бөлім <<Адасқан әріптер>>
Шарты: ретсіз орналасқан әріптерден термин, мағыналы сөз құрау
* Конституция уяцтсикионт
* Инновация няоинвцф
* Президент тпнрендзи
* Декларация цяиралдкеа
* Куәгер гркуеә
* Білім іблмі
* Үкімет тіүкем
* Республика серубплиак
* Педагогика едпкагоги
* Психология ясипсилогх
6.Қорытынды. Қазылар алқасы сайыскерлер жинаған ұпай сандары бойынша жеңімпаз топты анықтайды, марапаттау
Сабақ мақсаты:
А) білімділік: оқушыларды өз құқықтары мен міндеттерін жүзеге асыра білуге дайын болуы, айналасындағы адамдардың іс-әрекетінің заңға сәйкестігін қадағалау қабілетін қалыптастыру.
Ә) дамытушылық: оқушыларды құқықты, заңды білуге, сыйлауға, құрметтеуге орындауға дағдыландыру.
Б) тәрбиелік: оқушыларды құқықтық саналылықққа, қоғамға қарсы келген оғаш көріністерді заң арқылы шешуге, ата-заңға деген сүйіспеншілік сезімін қалыптастыру арқылы адамгершілігі мол, білімді, парасатты тұлға тәрбиелеу.
Сабақтың әдісі: талдау, пікірталас, сұрақ-жауап,
Сабақ көрнекілігі: ҚР Конституциясы, Білім Заңы
Сабақ түрі: топпен жұмыс сайыс сабақ
Пәнаралық байланыс: тарих, әдебиет, құқық негіздері
Сабақ барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
Олар екі топқа бөлінеді. Сайыс бес кезеңнен тұрады.
ІІ. Сайыстың барысы:
1.Топпен таныстыру
2.Білім сайысы3.Жылдар сөйлейді
4.Ой сергіту
5.<<Адасқан әріптер>>
6. Қорытынды
Қазақстан Республикасының Конституциясында - Қазақстан Республикасы өзінің демократиялық, зайырлы, құқықтық және әлеуметтік мемлекет ретінде орнықтыратыны аталған. Бұл еліміз үшін мәртебелі мақсат. Сондай-ақ, Қазақстан Республикасының Конституциясының 1 - бабында: <<Қазақстан Республикасының ең қымбат қазынасы - адам және адамның өмірі, құқықтары мен бостандықтары>>, - деп баян етілген . Азаматтық қоғам мен құқықтық мемлекеттің қалыптасуының басты алғышарттарының бірі - азаматтардың құқықтық білімін жетілдіру, құқықтық мәдиениетін қалыптастыру, әсіресе оның құрамды бөлігі - адам құқығының мәдениеті.
Құқықты құрметтеу, әділдікті, борышты, жауапкершілікті, заңдылықты, сезіну - адам тұлғасының жоғарыдан көрінуі.
Жастарды құқықтық сауаттылыққа тәрбиелеу - олардың қылмысқа ұрынбауына, өздігінен өмірдегі мәселелерді шешуде дұрыс шешім қабылдауына, келеңсіз, жағымсыз жағдайлардан тартынуына, қоғамға пайдалы іспен шұғылдануларына жәрдемдеседі.
Оқушы құқылы:
· мемлекеттік стандарт белгілеген мөлшерде жалпы білім алуға;
· қосымша білім алуға;
· ғылыми жұмыстармен айналысуға, кеңесулермен, конференцияларға, олимпиадаларға, көрме және жарыстарға қатысуға;
· мектепті басқаруға қатысуға.
Оқушылар міндетті:
· Қазақстан Республикасының заңын сыйлауға, ұстануға, ұлттық салт - дәстурлерді құрметтеуге;
· Мектеп жарғысында көрсетілген талаптарды мүлтіксіз орындауға;
· Мемлекеттік стандартқа сәйкес білім алуға ұмтылу;
· Мұғалімдерге және тәлімгерлеріне құрмет көрсету;
· Сыныптас достарымен, мектептің басқа оқушыларымен тіл табысып,кішілерге көмек көрсету;
· Мұғалімдерден алған тапсырманы белгілеген мерізімінде тапсыру;
· Себепсіз сабақтан қалмау;
· Өзімен қажетті оқулықтар мен оқуға арналған құрал саймандарды алып жүру;
· Мектептің қоғамдық жұмысына белсене қатысу және қоғамдақ тапсырмаларды орындау;
· Мектеп атағын аудандық, қалалық, және республикалық іс-шараларда қорғау;
· Қоғамдық жерлерде өзін үстау мәдениетін көтеруге, білім толықтыруға арналған жұмыстарды үздіксіз жүргізу;
· Мектеп формасын сақтау;
· Мектеп және қоғамдық мүлікті дұрыс қолдану.
1.Топпен таныстыру.
Оқушылар сайысты өздерін таныстырудан бастайды. Бұл кезеңде оқушылар топтың аты мен топ мүшелерімен таныстырады.
2. Білім сайысы. <<Әділет >>тобына қойылатын сұрақтар.2.Мемлекет деп нені айтамыз?3.Қоғамдық өмір аяларын атаңдар.4.Азаматтық құқық қандай қатынастарды реттейді?5.Меншіктің қандай түрлері бар?6.Сенат төрағасын кім тағайындайды?7.Судья сот төрелігін іске асыру кезінде кімге бағынады?8. <<Жеті жарғы>> заңдарын айтып беріңдер.9.Азаматтық құқық дегеніміз не?10.Қылмыс деген не?
<<Ақиқат >> тобына қойылатын сұрақтар1.Қоғам дегеніміз не?2.Автохтонды ұлт дегенді қалай түсінесің?3.Отбасының атқаратын функциясы қандай?6. Әбір адамның құқықтары мен бостандықтары қай орган арқылы қорғалады? - Сот
7.Құқықтық мемлекет дегеніміз не?8.Құқық дегеніміз не?9.Заңды тұлға деген кім?10.Шетелдік азаматтар жеке тұлға бола ала ма?
3. <<Жылдар сөйлейді>> Бұл бөлімде топ басшыларына сұрақ қойылады.<<Әділет>> тобының топ басшысына қойылатын сұрақтар.1.ҚР Республикасының Конституциясы қашан қабылданды?2.ҚР Білім туралы заңы қашан қабылданды?3.Бала құқықтары туралы заң қашан қабылданды?4.ҚР Туы мен Елтаңбасы қашан қабылданды?<<Ақиқат>> тобының топ басшысына қойылатын сұрақтар.1.Бала құқықтарының Конвенциясы қашан қабылданды?2.Қазақстан үкіметі қай жылы ақша реформасын іске асырды?3.Адам құқықтарының жалпыға бірдей Декларациясы қашан қабылданды?4. <<Қазақстан-2030>> Жолдауы қай жылы шықты?
4. <<Ой сергіту>>
Шарты: Әр топқа құқық және білім туралы мақал-мәтелдер беріледі, соның жалғасын табу.
Әділет тобына
* Білімді өлсе,
Қағазда аты қалар.
Ұста өлсе,
Істеген заты қалар.
* Жеті жұрттың тілін біл,
Жеті түрлі білім біл.
* Ақыл - тозбайтын тон,
Білім - таусылмайтын кен.
* Білім гауһар-
Бағасы жоқ.
Надандық кесел-
Дауасы жоқ.
Ақиқат тобына
* Ұрлық түбі ......... (қорлық)
* Біреуге ор қазба ...... (өзің түсесің)
* Заңның құрығы ......(бәрінен ұзын)
* Қолыңмен істегенді ..... (мойныңмен көтер)
5 бөлім <<Адасқан әріптер>>
Шарты: ретсіз орналасқан әріптерден термин, мағыналы сөз құрау
* Конституция уяцтсикионт
* Инновация няоинвцф
* Президент тпнрендзи
* Декларация цяиралдкеа
* Куәгер гркуеә
* Білім іблмі
* Үкімет тіүкем
* Республика серубплиак
* Педагогика едпкагоги
* Психология ясипсилогх
6.Қорытынды. Қазылар алқасы сайыскерлер жинаған ұпай сандары бойынша жеңімпаз топты анықтайды, марапаттау
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz