Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Құмырсқаның қанағаты. жоспар
Сабақтың тақырыбы:Құмырсқаның қанағаты
Сабақтың мақсаты: 1)Ертегіні түсініп оқу арқылы мазмұнын өмірмен байланыстыра отырып,негізгі мазмұнын ашу.
2) Ой-өрістерін,ойлау қабілеттерін дамыту,өз ойларын толық жеткізе білуге дағдыландыру.
3) Құмырсқаның қанағатымен ,талпынысы мен табандылығын үлгі ету,адам бойындағы жақсы қаситтерге баулу.
Негізгі идеялары: 1.Оқушылардың өмірдегі біліміне ,білетініне сүйену.
2.Жаңа ақпаратты беру және алу кезінде ойлау дағдысын қалыптастыруға ықпал ету.
Күтілетін нәтиже: 1.Өз бетімен жұмыс жасау арқылы білімдерін жетілдіру.
2.Құмырсқаның қанағатын ,табандылығын меңгерту.
3.Өз ойын тиянақты ,еркін айтуға үйрету.
Сабақтың жүрісі: 1.Психологиялық дайындық
Біз бақытты баламыз
Ойнап күліп,аламыз.
Жетілсін деп санамыз
Оқып білім аламыз.
2.Үй тапсырмасын тексеру.
Таратпа қағазбен жұмыс
1.Ертегіні мәнерлеп оқу.
2.Сұрақтарға жауап алу.
-Бай мен кедейді сипатта.
-Неліктен диірменші байға құлқыны тоймаған қу неме деді?
-Кедейге алтын балтаның қандай көмегі тиді?
Ертегі немен аяқталды?
* Ертегіден көңіліңе не түйдің? Сенің пікірің?
1.Біз бұл ертегіден көңілімізге не түйдік?
2. Бағалау.
Кері байланыс жазу.
- Не білдік? Не үйрендік? Не білгім келеді?
Үйге тапсырма: 314-317 бет түсініп оқу. ( Осы мәтін бойынша суретті фильм жасап көру)
3.Жаңа сабақ. 1.Сөзжұмбақты шешу
1. Өнер алды ........ тіл
2. Шеше қарап қыз өсер,
Әкеге қарап ..... өсер
3. Ерді ...............өлтіреді
Қоянды қамыс өлтіреді
4. .............. алды ынтымақ
5. Білекті ............... жығар
Білімді мыңды жығар
6. Қына .................. бітеді
Білім басқа бітеді
7. ............. инемен құдық қазғандай
8. Оқу білім бұлағы
Білім өмір................
-Балалар құмырқаны көргендерін бар ма?
-Ол қандай жәндік?
2.Оқулықпен жұмыс
а) Ертегіні жеке оқып шығу -1 мин
б) Ертегіні мазмұнын айту -1мин
1 топ-Оқымыстының құмырсқаның илеуіне тап болуы.
2 топ-Құмырсқаға сұрақ қоюы.
3 топ-Бір жыл өткен соң.
4 топ-Рөлге бөліп оқу. (Автор,данышпан,құмырсқа)
3.Сөздік жұмыс
1.Оқымысты-ғұлама,білімді, данышпан,көзі ашық.
2.Қанағат-барға риза болу,місе туту
Құмырсқа қандай?
Сергіту сәті
Ұзын мұртты құмырсқа
Келе жатты жұмысқа
Допты алып қолыма
Қойдым онын жолына
Оң жағына қарады
Сол жағына қарады
Тау екен деп ойлады
Дәптермен жұмыс
1. Халық ауыз әдебиетінін түрі - ертегі
2. Ертегінің түрі: қиял - ғажайып ертегі
3. Тақырыбы: құмырсқаның қанағаты
4. Негізгі мазмұны: адам бойындағы жақсы қасиет
5. Оқиға орны: бақ іші
6. Кейіпкерлер: ғұлама адам, құмырсқа
7. Негізгі идея: құмырсқа өзінің қанағатымен адамды таңғалдырды
8. Негізгі мақсаты: құмырқаның қанағатын анықтау
9. Бейнелі сөз: бүктісіп
Құмырсқа туралы ақпарат
Құмырсқалардың жер бетінде 6000 түрі болады екен. Тынымсыз осы бір жәндіктің де неше түрлі ауруға таптырмас ем екенін көбіміз біле бермейміз. Ұзындығы бар жоғы 13 мм болатын жылтыр қара, кіп кішкентай ғана қос мүйізі бар. Қара құмырсқаның еркегі үлкен, ұрғашысы кішірек болып келеді. Осы құмырсқаның бойында адам денсаулығына аса пайдылы "у" болады
Сабақты қорыту
Сұрақтарға жауап алу
-Қалай ойлайсын,құмырсқа қандай жәндік?
-Неге құмырсқа дәнді жеп бітірмеді?
-Неге бидайды тауыспапты?
- Бұл жауаптан қандай шешімге келуге болды?
-Сенің бойында осы аталған мінез сипаттары бар ма?
-Қандай жақсы мінездерің бар?
-Жаман қылықтарың бар ма?
Шығармашылық тапсырма
1.топ. Жұмбақты шешу.
Бір балуан ,өзі күшті қайраты мол,
Өзінен үлкен затты көтерер ол.
Мейлі қыр,мейлі жер,мейлі төбе,
Қайқандап аса берер бәрінен ол. (....)
2.топ. Мақалмен жұмыс
Қанағат қарын тойғызар,
Қанағатсыз жалғыз атын сойғызар.
3.топ. Тиым ырым түсіндіру.
Құмырсқаның илеуін таптама,обал болады.
4 топ. Еңбекқор құмырсқа эссе жазу.
Кері байланыс
Адам болам десеңіз,
Талап,еңбек,терең,ой,
Қанағат ,рақым ойлап қой,
Бес асыл іс көнсеңіз. (Абай)
-Сонымен балалар құмырсқаның қанағаты ертегісін оқи отыра,көңілімізге не түйдің?
Үйге:312-314-бет түсініп оқу.
Бағалау: топпен бағалау.
Сабақтың мақсаты: 1)Ертегіні түсініп оқу арқылы мазмұнын өмірмен байланыстыра отырып,негізгі мазмұнын ашу.
2) Ой-өрістерін,ойлау қабілеттерін дамыту,өз ойларын толық жеткізе білуге дағдыландыру.
3) Құмырсқаның қанағатымен ,талпынысы мен табандылығын үлгі ету,адам бойындағы жақсы қаситтерге баулу.
Негізгі идеялары: 1.Оқушылардың өмірдегі біліміне ,білетініне сүйену.
2.Жаңа ақпаратты беру және алу кезінде ойлау дағдысын қалыптастыруға ықпал ету.
Күтілетін нәтиже: 1.Өз бетімен жұмыс жасау арқылы білімдерін жетілдіру.
2.Құмырсқаның қанағатын ,табандылығын меңгерту.
3.Өз ойын тиянақты ,еркін айтуға үйрету.
Сабақтың жүрісі: 1.Психологиялық дайындық
Біз бақытты баламыз
Ойнап күліп,аламыз.
Жетілсін деп санамыз
Оқып білім аламыз.
2.Үй тапсырмасын тексеру.
Таратпа қағазбен жұмыс
1.Ертегіні мәнерлеп оқу.
2.Сұрақтарға жауап алу.
-Бай мен кедейді сипатта.
-Неліктен диірменші байға құлқыны тоймаған қу неме деді?
-Кедейге алтын балтаның қандай көмегі тиді?
Ертегі немен аяқталды?
* Ертегіден көңіліңе не түйдің? Сенің пікірің?
1.Біз бұл ертегіден көңілімізге не түйдік?
2. Бағалау.
Кері байланыс жазу.
- Не білдік? Не үйрендік? Не білгім келеді?
Үйге тапсырма: 314-317 бет түсініп оқу. ( Осы мәтін бойынша суретті фильм жасап көру)
3.Жаңа сабақ. 1.Сөзжұмбақты шешу
1. Өнер алды ........ тіл
2. Шеше қарап қыз өсер,
Әкеге қарап ..... өсер
3. Ерді ...............өлтіреді
Қоянды қамыс өлтіреді
4. .............. алды ынтымақ
5. Білекті ............... жығар
Білімді мыңды жығар
6. Қына .................. бітеді
Білім басқа бітеді
7. ............. инемен құдық қазғандай
8. Оқу білім бұлағы
Білім өмір................
-Балалар құмырқаны көргендерін бар ма?
-Ол қандай жәндік?
2.Оқулықпен жұмыс
а) Ертегіні жеке оқып шығу -1 мин
б) Ертегіні мазмұнын айту -1мин
1 топ-Оқымыстының құмырсқаның илеуіне тап болуы.
2 топ-Құмырсқаға сұрақ қоюы.
3 топ-Бір жыл өткен соң.
4 топ-Рөлге бөліп оқу. (Автор,данышпан,құмырсқа)
3.Сөздік жұмыс
1.Оқымысты-ғұлама,білімді, данышпан,көзі ашық.
2.Қанағат-барға риза болу,місе туту
Құмырсқа қандай?
Сергіту сәті
Ұзын мұртты құмырсқа
Келе жатты жұмысқа
Допты алып қолыма
Қойдым онын жолына
Оң жағына қарады
Сол жағына қарады
Тау екен деп ойлады
Дәптермен жұмыс
1. Халық ауыз әдебиетінін түрі - ертегі
2. Ертегінің түрі: қиял - ғажайып ертегі
3. Тақырыбы: құмырсқаның қанағаты
4. Негізгі мазмұны: адам бойындағы жақсы қасиет
5. Оқиға орны: бақ іші
6. Кейіпкерлер: ғұлама адам, құмырсқа
7. Негізгі идея: құмырсқа өзінің қанағатымен адамды таңғалдырды
8. Негізгі мақсаты: құмырқаның қанағатын анықтау
9. Бейнелі сөз: бүктісіп
Құмырсқа туралы ақпарат
Құмырсқалардың жер бетінде 6000 түрі болады екен. Тынымсыз осы бір жәндіктің де неше түрлі ауруға таптырмас ем екенін көбіміз біле бермейміз. Ұзындығы бар жоғы 13 мм болатын жылтыр қара, кіп кішкентай ғана қос мүйізі бар. Қара құмырсқаның еркегі үлкен, ұрғашысы кішірек болып келеді. Осы құмырсқаның бойында адам денсаулығына аса пайдылы "у" болады
Сабақты қорыту
Сұрақтарға жауап алу
-Қалай ойлайсын,құмырсқа қандай жәндік?
-Неге құмырсқа дәнді жеп бітірмеді?
-Неге бидайды тауыспапты?
- Бұл жауаптан қандай шешімге келуге болды?
-Сенің бойында осы аталған мінез сипаттары бар ма?
-Қандай жақсы мінездерің бар?
-Жаман қылықтарың бар ма?
Шығармашылық тапсырма
1.топ. Жұмбақты шешу.
Бір балуан ,өзі күшті қайраты мол,
Өзінен үлкен затты көтерер ол.
Мейлі қыр,мейлі жер,мейлі төбе,
Қайқандап аса берер бәрінен ол. (....)
2.топ. Мақалмен жұмыс
Қанағат қарын тойғызар,
Қанағатсыз жалғыз атын сойғызар.
3.топ. Тиым ырым түсіндіру.
Құмырсқаның илеуін таптама,обал болады.
4 топ. Еңбекқор құмырсқа эссе жазу.
Кері байланыс
Адам болам десеңіз,
Талап,еңбек,терең,ой,
Қанағат ,рақым ойлап қой,
Бес асыл іс көнсеңіз. (Абай)
-Сонымен балалар құмырсқаның қанағаты ертегісін оқи отыра,көңілімізге не түйдің?
Үйге:312-314-бет түсініп оқу.
Бағалау: топпен бағалау.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz