Сабақ жоспары :: Қазақ тілі
Файл қосу
Ізетті бала 6 сынып
Апта
Күні
Сыныбы: 6 орыс
Сабақтың тақырыбы
Ізетті бала
Жалпы мақсаты
<<Ізетті бала>> өлеңімен танысу,ізетті сөзінің мағынасын түсіну,сұраққа дәл жауап беру,орыс тіліне аудара білу, мақал-мәтелдермен танысу,сын есімді еске түсіру,топпен,жұппен ынтымақтаса жұмыс жасау
Күтілетін нәтижелер
Ізетті бала туралы түсінігі қалыптасады,дүниетанымы,сөздік қоры дамиды,өз бетімен ,топпен жұмыс жасайды.Баланың жаман,жақсы қасиеттерін талдап береді.
Сабақ әдісі
Сұрақ-жауап ,әңгімелесу, бес жолды өлең құрастыру,сыни ойлау
Сабақ түрі
Жаңа сабақ меңгерту, топтық ,жұптық жұмыс, бағалау, АҚТ-мен жұмыс.
Тапсырмалар
Сұрақ-жауап, Бес жол өлең әдісі, кластерлік топтастыру.
Керекті жабдықтар
бағалау парағы, интерактивті тақта, А3,смаиликтер,стикер,маркер
Сабақ барысы:
Сабақ кезеңдері
Мұғалім әрекеті
Тапсырмалар
Оқушы әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Кіріспе
Амандасу, түгендеу
Психологиялық ахуал туғызу. Тренинг << Шаттық шеңбері>>,
Үй тапсырмасын тексеру
Үй тапсырмасы: <<Досымның отбасы>> туралы жазып келген әңгімелерін оқиды.( 10 мин)
Оқушылар бір-бірінің қолдарынан ұстап,бәрі бірге <<Көңіліміз шат,сабаққа әзірміз,іске сәт>> деп айтады.Оқушылар орындарына отырады.( 1 мин)
Интерактивті тақтадағы сөзді оқиды.
Негізгі бөлім
<<Ой қозғау>>
Мағы-наны тану
Сабағымыздың тақырыбы <<Ізетті бала>> туралы болмақ.Осы <<ізетті>> сөзі бізге таныс па,ойланып көрейікші?
Ал енді оқушылар әрі қарай жұмыс жасау үшін біздің жаңа бір топқа бөлінуіміз керек. Топқа бөлу.
<<Ізетті бала>> деп біз қандай баланы айтамыз екен,ол үшін 29 -беттегі Ә.Табылдиевтің <<Ізетті бала>>өлеңімен танысайық
1918335292735Ізетті бала
0 Ізетті бала
Сонымен оқушылар ізетті баланың бойында қандай қасиеттер болады екен?
<<Ізетті бала>> өлеңін мәнерлеп оқу
Оқушылар осы сөзге қатысты өз білетіндерін, ойларын ортаға салады. (3 мин)
Сын есімнің түріне, түсіне, сапасына қарай 3 топқа бөлінеді.
лады.( 1 мин)
Үш топтан бір-бір оқушыдан дауыстап,мәнер-леп оқып шығады.
( 3мин)
Оқушылар ойларын топтастыруға толықтырады.>> (1 мин)
Бағалау парақтарын тарату.
Интерактивті тақтаға жазып шығады
Бағалау парақтары
Оқулық
Ізетті,елгезек қандай сөз табына жатады ? Ол сөздерге қандай сұрақ қоямыз?
58991599187000Дәптермен жұмыс
Сөздік
Ізетті - вежливый
Елгезек - чуткий
Ізет - почет,уважение
Нұрлану - светиться
Оқушылар сөздікпен танысады,дәптер-ге жазып алады. (2 мин)
слайд
Топтық жұмыс
Қорытынды
Оқушылар бәріміз бір-бірімізге қол шапалақтау арқылы бүгінгі жұмысымызға қошемет көрсетейік
Қорытынды бағалау
Үйге тапсырма: << Ізетті бала>> өлеңін жаттау 1 тапсырма
1 топ: Баланың жақсы қасиеттері туралы
2 топ: Балаға тән ортақ қасиет
3 топ: Баланың жаман қылықтары
Жұптық жұмыс
Топтық жұмыс
28 - бет
2-тапсырма
<< Қай топ тез?>>
Бес жолды өлең
Оқушылардың рефлексиясы(1 мин)
Бағалау
Топтағы оқушылар бірлесе отырып кластер толтырады.Ынты-мақтастық орнатады.Әр топ қорғайды.(8 мин)
Оқушылар жұбының жағымды,жағым-сыз қасиеті туралы жазып,оқып береді.(7 мин)
Қазақша мақал-мәтелді орыс тіліндегі баламасымен сәйкестендіреді.
Топ мүшелері түгел дәптерге жазып шығады.
(5 мин)
<<Ізетті бала>>(2 мин)
Оқушылар бірін - бірі бағалайды.
Сөздерді орынды қолдануы,
сөздік қоры
Көңіл-күй смаиликтің жан-жағына орналастыру
А3 кластер толтырады
Смаиликпен бағалау
Дәптермен жұмыс
Оқулықпен,
дәптермен жұмыс.
Стикер
Бағалау парағы
Бағалау парағы.
№
Оқушының аты-жөні
Үй тапсырмасы
Сұрақ-
жауап
Топтастыру
Жұптық жұмыс
Топтық жұмыс
Бес жол өлең
Бағасы
1
2
3
4
5
Күні
Сыныбы: 6 орыс
Сабақтың тақырыбы
Ізетті бала
Жалпы мақсаты
<<Ізетті бала>> өлеңімен танысу,ізетті сөзінің мағынасын түсіну,сұраққа дәл жауап беру,орыс тіліне аудара білу, мақал-мәтелдермен танысу,сын есімді еске түсіру,топпен,жұппен ынтымақтаса жұмыс жасау
Күтілетін нәтижелер
Ізетті бала туралы түсінігі қалыптасады,дүниетанымы,сөздік қоры дамиды,өз бетімен ,топпен жұмыс жасайды.Баланың жаман,жақсы қасиеттерін талдап береді.
Сабақ әдісі
Сұрақ-жауап ,әңгімелесу, бес жолды өлең құрастыру,сыни ойлау
Сабақ түрі
Жаңа сабақ меңгерту, топтық ,жұптық жұмыс, бағалау, АҚТ-мен жұмыс.
Тапсырмалар
Сұрақ-жауап, Бес жол өлең әдісі, кластерлік топтастыру.
Керекті жабдықтар
бағалау парағы, интерактивті тақта, А3,смаиликтер,стикер,маркер
Сабақ барысы:
Сабақ кезеңдері
Мұғалім әрекеті
Тапсырмалар
Оқушы әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Кіріспе
Амандасу, түгендеу
Психологиялық ахуал туғызу. Тренинг << Шаттық шеңбері>>,
Үй тапсырмасын тексеру
Үй тапсырмасы: <<Досымның отбасы>> туралы жазып келген әңгімелерін оқиды.( 10 мин)
Оқушылар бір-бірінің қолдарынан ұстап,бәрі бірге <<Көңіліміз шат,сабаққа әзірміз,іске сәт>> деп айтады.Оқушылар орындарына отырады.( 1 мин)
Интерактивті тақтадағы сөзді оқиды.
Негізгі бөлім
<<Ой қозғау>>
Мағы-наны тану
Сабағымыздың тақырыбы <<Ізетті бала>> туралы болмақ.Осы <<ізетті>> сөзі бізге таныс па,ойланып көрейікші?
Ал енді оқушылар әрі қарай жұмыс жасау үшін біздің жаңа бір топқа бөлінуіміз керек. Топқа бөлу.
<<Ізетті бала>> деп біз қандай баланы айтамыз екен,ол үшін 29 -беттегі Ә.Табылдиевтің <<Ізетті бала>>өлеңімен танысайық
1918335292735Ізетті бала
0 Ізетті бала
Сонымен оқушылар ізетті баланың бойында қандай қасиеттер болады екен?
<<Ізетті бала>> өлеңін мәнерлеп оқу
Оқушылар осы сөзге қатысты өз білетіндерін, ойларын ортаға салады. (3 мин)
Сын есімнің түріне, түсіне, сапасына қарай 3 топқа бөлінеді.
лады.( 1 мин)
Үш топтан бір-бір оқушыдан дауыстап,мәнер-леп оқып шығады.
( 3мин)
Оқушылар ойларын топтастыруға толықтырады.>> (1 мин)
Бағалау парақтарын тарату.
Интерактивті тақтаға жазып шығады
Бағалау парақтары
Оқулық
Ізетті,елгезек қандай сөз табына жатады ? Ол сөздерге қандай сұрақ қоямыз?
58991599187000Дәптермен жұмыс
Сөздік
Ізетті - вежливый
Елгезек - чуткий
Ізет - почет,уважение
Нұрлану - светиться
Оқушылар сөздікпен танысады,дәптер-ге жазып алады. (2 мин)
слайд
Топтық жұмыс
Қорытынды
Оқушылар бәріміз бір-бірімізге қол шапалақтау арқылы бүгінгі жұмысымызға қошемет көрсетейік
Қорытынды бағалау
Үйге тапсырма: << Ізетті бала>> өлеңін жаттау 1 тапсырма
1 топ: Баланың жақсы қасиеттері туралы
2 топ: Балаға тән ортақ қасиет
3 топ: Баланың жаман қылықтары
Жұптық жұмыс
Топтық жұмыс
28 - бет
2-тапсырма
<< Қай топ тез?>>
Бес жолды өлең
Оқушылардың рефлексиясы(1 мин)
Бағалау
Топтағы оқушылар бірлесе отырып кластер толтырады.Ынты-мақтастық орнатады.Әр топ қорғайды.(8 мин)
Оқушылар жұбының жағымды,жағым-сыз қасиеті туралы жазып,оқып береді.(7 мин)
Қазақша мақал-мәтелді орыс тіліндегі баламасымен сәйкестендіреді.
Топ мүшелері түгел дәптерге жазып шығады.
(5 мин)
<<Ізетті бала>>(2 мин)
Оқушылар бірін - бірі бағалайды.
Сөздерді орынды қолдануы,
сөздік қоры
Көңіл-күй смаиликтің жан-жағына орналастыру
А3 кластер толтырады
Смаиликпен бағалау
Дәптермен жұмыс
Оқулықпен,
дәптермен жұмыс.
Стикер
Бағалау парағы
Бағалау парағы.
№
Оқушының аты-жөні
Үй тапсырмасы
Сұрақ-
жауап
Топтастыру
Жұптық жұмыс
Топтық жұмыс
Бес жол өлең
Бағасы
1
2
3
4
5
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz